Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Διαδρομο-συζήτηση για το 2010

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Δημοσίευσηαπό fokion » 18 Δεκ 2009, 18:18

Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό Shaka » 18 Δεκ 2009, 19:56

fokion έγραψε:Μια που "διαδρομο-συζηταμε" υπαρχει κατι παραπανω απο αυτο

5.2.8. Πυρόσβεση
5.2.8.1. Στα trophy 2 πυροσβεστήρες 2 κιλών το κάθε αυτοκίνητο.


Ποιός το λέει αυτό?
Πότε το αποφάσισε?
Ποιόν ρώτησε?
Ποιόν συμβουλεύτηκε?
Με ποιά εμπειρία στους αγώνες 4χ4?
Έχει διαβάσει ποτέ τεχνικούς κανονισμούς αντίστοιχων αγώνων του εξωτερικού ?
Σε ποιά trophy? Σε αυτά που ακυρώνονται? Σε αυτά που ΘΑ γίνουν?

Και μιά απορία γιατί έχω καιρό να παρακολουθήσω τα τεκταινόμενα: από "μαιντανός των φόρουμ" πως μας προέκυψες "επί τεχνικών θεμάτων και κανονισμών"?
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό friar » 18 Δεκ 2009, 21:56

Αγαπητέ μου Shaka
Καλησπέρα

Για αυτό φταίω εγώ.
Εγώ και οι προτροπές μου στους φίλους μας να πιστοποιηθούν ως κριτές και τεχνικοί έφοροι από την ΕΘΕΑ παρακολουθώντας τα αντίστοιχα σεμινάρια, με σκοπό να αποκτήσει ο χώρος μας επαρκή αριθμό εθελοντών κριτών και τεχνικών εφόρων για την κάλυψη των αναγκών των αγώνων.
Ετσι πέρσι τον Γενάρη βρεθήκαμε πάλι στα θρανία μια καλή παρέα από τους Αλέκο και Σαράντο Αποστολίδη, Σπύρο Δουκέρη, Ακη Δήμα, Πάνο Παπανικολάου, Σταύρο Καραφωτιά, Φωκίωνα Πετρίτη, Μάνθο Γιαννάκαρο, Νικόλα Καραγιώτα, και τον ταπεινό εικονικό σας υπηρέτη να προσπαθούμε να καταλάβουμε τα όσα μύρια υπάρχουν πάνω στον τεχνικό τομέα.
Συνεχίσαμε με διάβασμα, μπόλικο διάβασμα και με συμμετοχή σε τεχνικούς ελέγχους του πρωταθλήματος ράλλυ για να μπορέσουμε να μάθουμε όσα πρέπει για να βοηθήσουμε στους αγώνες.
Συγνώμη για το λάθος.
friar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 18:43
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Shaka » 18 Δεκ 2009, 22:26

Καλησπέρα αγαπητέ friar,

Δεκτή η συγγνώμη. Δεν ήξερα ότι εσύ ήσουν ο ηθικός αυτουργός.
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό stavrosd » 18 Δεκ 2009, 22:55

Φιλε Shaka μάλλον παρεξήγησες!
Ο Φωκίωνας απο απλός μαϊντανός έχει αναβαθμιστεί σε μαϊντανό επι τεχνικών θεμάτων :lol: :lol: :lol: με τη βούλα :wink:
Οπότε όχι μόνο έχει δικαίωμα λόγου αλλά επιβάλλετε να έχει!
Άβαταρ μέλους
stavrosd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Μαρ 2006, 13:46

Δημοσίευσηαπό Shaka » 18 Δεκ 2009, 23:06

Τελικά έχεις δίκιο Σταύρο. Απλά επειδή μπαίνω αραιά στα φόρουμ, χάνω την επικαιρότητα !
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 18 Δεκ 2009, 23:47

Shaka έγραψε:Τελικά έχεις δίκιο Σταύρο. Απλά επειδή μπαίνω αραιά στα φόρουμ, χάνω την επικαιρότητα !


Μαλλον δε χανεις και πολλα... :propellerhead:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 19 Δεκ 2009, 11:55

Έχει δημιουργηθεί ένα θέμα για τα Roll Cage όταν αυτά απαιτείται να είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς για να συμμετέχουν στους αγώνες.

Είναι γνωστό ότι οποιοδήποτε Roll Cage κατασκευαστεί από οποιονδήποτε, εξετάζεται από τεχνικό έφορο ότι έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με τον κανονισμό χωρίς παρεκκλίσεις ( στην περίπτωση μας -4X4-, τα τελευταία 3 χρόνια όπως αναφέρεται στο 283) και μπορεί να συμμετέχει στον εκάστοτε αγώνα. Είναι μια παγιωμένη διαδικασία και αποδίδει.

Για την απλοποίηση των διαδικασιών, εδώ και 8 χρόνια χρησιμοποιούμε ταυτότητες αγωνιστικών αυτοκινήτων. Όπου εκεί ένας τεχνικός έφορος Α' καταγράφει τα στοιχεία και τυχόν παρατηρήσεις.

Σαφώς και οι κατασκευαστές το γνωρίζουν αυτό, ενώ ο κανονισμός είναι στη διάθεση του καθενός.

Έτσι γίνεται από πάντα στους αγώνες. Δε χρειάζεται να δημιουργούμε λανθασμένες εντυπώσεις για πράγματα που είναι αυτονόητα.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό jdelis » 19 Δεκ 2009, 12:39

Για να καταλαβω καλυτερα: αν καποιος εχει κατασκευασει αλλο roll cage εκ των προτερων τι θα γινει; Εγω πχ. εχω το μισο εξωτερικο. Θα κριθει με βαση την κατασκευη-αντοχες του ή καπως αλλιως; Μηπως απαγορευονται γενικώς...; Στα trophy πχ. που ηταν υποχρεωτικο για φετος με τι κριτηρια περνουσαν; Μηπως κοπηκε καποιο;

Αυτο το εχω φτιαξει απο τα τελη του 2004 και μπορω να πω οτι ημουν απο τους πρωτους που εβαλαν cage εντελως προαιρετικα. Θα μου πουν τωρα οτι πρεπει να το αλλάξω;

Και αν καποιος δεν πληρει τις προδιαγραφες ασφαλειας τι γινεται, τρεχει στη Normal;

Παντως προβλεπω γενικα να γινεται κατι οπως στα trial: η ανοδος του πηχυ να ειναι αντιστροφως αναλογη των συμμετοχων.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 19 Δεκ 2009, 17:55

jdelis έγραψε:Για να καταλαβω καλυτερα: αν καποιος εχει κατασκευασει αλλο roll cage εκ των προτερων τι θα γινει;


Αν είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με τους κανονισμούς δεν υπάρχει πρόβλημα.

jdelis έγραψε:Εγω πχ. εχω το μισο εξωτερικο.
Θα κριθει με βαση την κατασκευη-αντοχες του ή καπως αλλιως;


Με τους υπάρχοντες κανονισμούς... (283) δε σε βλέπω... εκτός αν το είχες κάνει από την αρχή σύμφωνα με αυτούς. Να το δούμε;


jdelis έγραψε:Μηπως απαγορευονται γενικώς...; Στα trophy πχ. που ηταν υποχρεωτικο για φετος με τι κριτηρια περνουσαν; Μηπως κοπηκε καποιο;


Δεν υπάρχει κάποια απαγόρευση.
Στα trophy δεν υπήρχε τεχνικός κανονισμός για φέτος, οπότε... το «υποχρεωτικό» ήταν στα λόγια. Και ευτυχώς γιατί ΠΟΥΘΕΝΑ στα trophy δεν υπάρχει υποχρέωση συμμόρφωσης κατά γράμμα με το 283, γιατί δε θα είχαμε trophy στο τέλος. Εξω, σε γενικές γραμμές υπάρχει μια παράγραφος που απλά αναφέρει «roll cage» και μετά κρίνεται ανα περίπτωση από τους τεχνικούς εφόρους.

jdelis έγραψε:Αυτο το εχω φτιαξει απο τα τελη του 2004 και μπορω να πω οτι ημουν απο τους πρωτους που εβαλαν cage εντελως προαιρετικα. Θα μου πουν τωρα οτι πρεπει να το αλλάξω;


Εννοείς στο Pajero στην Open;

jdelis έγραψε:Και αν καποιος δεν πληρει τις προδιαγραφες ασφαλειας τι γινεται, τρεχει στη Normal;


Έτσι φαίνεται....

jdelis έγραψε:Παντως προβλεπω γενικα να γινεται κατι οπως στα trial: η ανοδος του πηχυ να ειναι αντιστροφως αναλογη των συμμετοχων.


Καλά αυτό ξαναπέστο.

Αντί να προχωρήσουμε σε Τ1-Τ2, μάλλον θα βαλτώσει η κατάσταση με ημίμετρα.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό jdelis » 19 Δεκ 2009, 18:12

superspy έγραψε:Με τους υπάρχοντες κανονισμούς... (283) δε σε βλέπω...


Ειναι υπαρχοντες ηδη; Και στα Trophy-trial κλπ παλι με το 283 θα παει...;

superspy έγραψε:Δεν υπάρχει κάποια απαγόρευση.
Στα trophy δεν υπήρχε τεχνικός κανονισμός για φέτος, οπότε... το «υποχρεωτικό» ήταν στα λόγια. Και ευτυχώς γιατί ΠΟΥΘΕΝΑ στα trophy δεν υπάρχει υποχρέωση συμμόρφωσης κατά γράμμα με το 283, γιατί δε θα είχαμε trophy στο τέλος. Εξω, σε γενικές γραμμές υπάρχει μια παράγραφος που απλά αναφέρει «roll cage» και μετά κρίνεται ανα περίπτωση από τους τεχνικούς εφόρους.


Τι ξερουν οι εξω απο αυτα; Μηπως εχουν τους κατηρτισμενους τεχνικους εφορους που διαθετουμε εμεις για να κανουν τους σωστους ελεγχους...; :twisted:

superspy έγραψε:Καλά αυτό ξαναπέστο.

Αντί να προχωρήσουμε σε Τ1-Τ2, μάλλον θα βαλτώσει η κατάσταση με ημίμετρα.


Δεν θα ειναι η πρωτη ουτε η τελευταια. Τελος παντων μεγαλη σημασια τους δινουμε κατα τη γνωμη μου. Ουτως η αλλως δε βλεπω να τρεχω σε ελληνικους αγωνες. Ελπιζω ομως να μπορεσω να παω στη Θεσσαλονικη.

Προφανως θεωρουν καποιοι πως υπαρχει πληθωρα συμμετοχων, οποτε μπορουμε να προσπαθησουμε να τις μειωσουμε.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 19 Δεκ 2009, 18:21

jdelis έγραψε:
superspy έγραψε:Με τους υπάρχοντες κανονισμούς... (283) δε σε βλέπω...


Ειναι υπαρχοντες ηδη; Και στα Trophy-trial κλπ παλι με το 283 θα παει...;
...


Ακόμα είμαστε με του 2009.... το 283 όμως υπάρχει ήδη ;-)
Στα trophy το 283 δύσκολα θα βρει εφαρμογή - εκεί θέλεις πρώτα ή και εξωτερικό cage.

jdelis έγραψε:
superspy έγραψε:Δεν υπάρχει κάποια απαγόρευση.
Στα trophy δεν υπήρχε τεχνικός κανονισμός για φέτος, οπότε... το «υποχρεωτικό» ήταν στα λόγια. Και ευτυχώς γιατί ΠΟΥΘΕΝΑ στα trophy δεν υπάρχει υποχρέωση συμμόρφωσης κατά γράμμα με το 283, γιατί δε θα είχαμε trophy στο τέλος. Εξω, σε γενικές γραμμές υπάρχει μια παράγραφος που απλά αναφέρει «roll cage» και μετά κρίνεται ανα περίπτωση από τους τεχνικούς εφόρους.


Τι ξερουν οι εξω απο αυτα; Μηπως εχουν τους κατηρτισμενους τεχνικους εφορους που διαθετουμε εμεις για να κανουν τους σωστους ελεγχους...; :twisted:


Οχι... απλά.... εκεί φροντίζουν οι αγωνιζόμενοι να είναι σύνομοι με τους κανονισμούς και όχι να προσπαθήσουν να "την κάνουν" και μετά να στη λένε -με κάθε τρόπο- και απο πάνω. Έτσι οι καταρτισμένοι κάνουν τη δουλειά που πρέπει και όπως πρέπει και παραμένουν στις επάλξεις.

Βέβαια το ίδιο κάνουμε και στους Ελληνικούς αγώνες Rally, αναβάσεων κλπ.
Εδώ όμως στα 4Χ4 πρέπει να τα βλέπουμε όλα με άλλο μάτι (ή και χωρίς)

jdelis έγραψε:
superspy έγραψε:Καλά αυτό ξαναπέστο.

Αντί να προχωρήσουμε σε Τ1-Τ2, μάλλον θα βαλτώσει η κατάσταση με ημίμετρα.


Δεν θα ειναι η πρωτη ουτε η τελευταια. Τελος παντων μεγαλη σημασια τους δινουμε κατα τη γνωμη μου. Ουτως η αλλως δε βλεπω να τρεχω σε ελληνικους αγωνες. Ελπιζω ομως να μπορεσω να παω στη Θεσσαλονικη.

Προφανως θεωρουν καποιοι πως υπαρχει πληθωρα συμμετοχων, οποτε μπορουμε να προσπαθησουμε να τις μειωσουμε.


Καλά για το έξω ήδη εκεί το έχουμε γυρίσει όλοι ....
Ελπίζω να τα πουμε πριν πάμε Θεσσαλονίκη ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό jdelis » 19 Δεκ 2009, 18:32

superspy έγραψε:Ακόμα είμαστε με του 2009.... το 283 όμως υπάρχει ήδη ;-)
Στα trophy το 283 δύσκολα θα βρει εφαρμογή - εκεί θέλεις πρώτα ή και εξωτερικό cage.


Δηλαδη ενα εξωτερικο cage ειναι ασφαλες για τα trophy αλλα οχι για ενα trail ride...; Η ασφαλεια η οχι μιας κατασκευης εξαρταται απο τον αγωνα;

Δε μιλαω απο προσωπικο ενδιαφερον, ειλικρινα δεν καιγομουνα να τρεξω. Αν ολα πανε καλα ελπιζω να παμε σε κανεναν αγωνα στο εξωτερικο. Και να μετατρεψω το μισο cage στην περιπτωση μου δεν ειναι πολυ δυσκολο, το ειχαμε κανει αποσπωμενο. Και καθισματα ομολογκε εχω, πολυ πριν γινουν υποχρεωτικα. Απλως πρεπει να περιμενω λιγο γιατι δεν εχουν ληξει ακομα!

Αλλα θεωρω πως ολα αυτα δεν εχουν νοημα και χανουμε, ως συνηθως, την ουσια. Μακαρι να αποφασισουν καποιοι να κανουν κανενα σοβαρο αγωνα εκτος επαθλων, να μη δεσμευονται απο ανουσιους κανονισμους. Μην ξεχναμε και πως το Evros Trophy σαν φιλικος ξεκινησε, αλλα αυτο δεν το εμποδισε να ειναι επιτυχια απο την πρωτη χρονια.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 19 Δεκ 2009, 18:48

jdelis έγραψε:
superspy έγραψε:Ακόμα είμαστε με του 2009.... το 283 όμως υπάρχει ήδη ;-)
Στα trophy το 283 δύσκολα θα βρει εφαρμογή - εκεί θέλεις πρώτα ή και εξωτερικό cage.


Δηλαδη ενα εξωτερικο cage ειναι ασφαλες για τα trophy αλλα οχι για ενα trail ride...; Η ασφαλεια η οχι μιας κατασκευης εξαρταται απο τον αγωνα;


Σίγουρα όχι, αλλά ένα εξωτερικό cage που μπορεί να κάνει τέλεια τη δουλειά του στα Trophy (πχ Safety Devices σε ένα Land Rover) δεν είναι σίγουρο ότι είναι σύννομο με το 283. Μην ξεχνάμε επίσης ότι το 283 περιγράφει τις προδιαγραφές ασφαλείας για τα CCRR όπου οι ταχύτητες δεν έχουν καμία – μα καμία σχέση με αυτές των Trophy, όπου σε γενικές γραμμές θέλεις ένα κλωβό να σε προστατέψει από τις τούμπες και όχι από την πλαγιομετωπική με πχ δέντρο με 120+ χλμ/ω


jdelis έγραψε:Δε μιλαω απο προσωπικο ενδιαφερον, ειλικρινα δεν καιγομουνα να τρεξω. Αν ολα πανε καλα ελπιζω να παμε σε κανεναν αγωνα στο εξωτερικο. Και να μετατρεψω το μισο cage στην περιπτωση μου δεν ειναι πολυ δυσκολο, το ειχαμε κανει αποσπωμενο. Και καθισματα ομολογκε εχω, πολυ πριν γινουν υποχρεωτικα. Απλως πρεπει να περιμενω λιγο γιατι δεν εχουν ληξει ακομα!


Καλά αυτό με τα ληγμένα....

jdelis έγραψε:Αλλα θεωρω πως ολα αυτα δεν εχουν νοημα και χανουμε, ως συνηθως, την ουσια. Μακαρι να αποφασισουν καποιοι να κανουν κανενα σοβαρο αγωνα εκτος επαθλων, να μη δεσμευονται απο ανουσιους κανονισμους. Μην ξεχναμε και πως το Evros Trophy σαν φιλικος ξεκινησε, αλλα αυτο δεν το εμποδισε να ειναι επιτυχια απο την πρωτη χρονια.


Μάλλον προς τα εκεί πάει το πράγμα...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό SUVord » 19 Δεκ 2009, 18:52

Αγαπητέ Γιάννη Δελή μπορεί εδώ μέσα να σχολιάζουμε ακόμα και ειρωνικά τα της επιτροπής και της δυστοκίας λήψεων αποφάσεων εκ μέρους της αλλα ακόμα και το μπέρδεμά της μεταξύ <<παιδειάς >>και <<αγώνα>>.
Ομως στο να προχωρήσουμε και να αφορίζουμε τους τεχνικούς εφόρους με ειρωνικά σχόλια νομίζω οτι είνα εκτός πραγματικότητας.
Φέρε το τουτού σου σε κάποιο αγώνα και οταν και αν στο απορρίψει ο αρμόδιος έφορος τότε το ξανασυζητάμε.
Το μισό-μισό πάντως όπως το ανέφερες είναι απορριπτέο οπτικώς και μόνο εκτός και αν υπάρχουν, και με τι τρόπο, σύνδεσμοι συνοχής μεταξύ του έξω και του μέσα.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες