Ολα καλα αλλά εχω αρχισει να μπερδευομαι ασχημα.....και να κουραζομαι ελαφρως.
Απο καθαρά γιαπωνεζος και πολυ καλα διαβασμένος και απο οσο διαπιστωνω και πολυ "κακομαθημένος" τελικα ,πρεπει σε πολυ μικρο χρονικο διάστημα να κατατοπιστω σχετικα με τα Land Rover, μοντελα, χρονολογίες και οχι μονο αυτό αλλα προφανως λόγω των ουκ ολίγων διαχειριστων που αλλαξε σε μικρο σχετικα χρονικο διάστημα και λόγω ισως των "ιδιαιτεροτήτων" των διαδικασιων παραγωγης και ποιοτικου ελέγχου,πρέπει να κατσω να μάθω και να θυμάμαι ποια μοντελα σε ποιες χρονιές ηταν τα "καλά" και ποια "οι φόλες"...... Και μετα το στάδιο αυτο,πρεπει να δω απο τα "καλά " ,ποιά ειναι τα κακομεταχειρισμενα και ποια τα σωστά και καλα συντηρημένα,κατι το οποίο κατα ενα μεγαλο ποσοστό ειναι και θέμα τύχης.
Μα τι θρίλερ ειναι αυτό.....
Θα μου πειτε, "μα σου πε ρε φιλε κανενας με το ζορι, να παρεις Land Rover ? "
Οχι ,και ας μην επεκταθω παραπανω,εχει αναλυθει το θεμα ακομα και σε επιπεδο παραψυχολογίας..... Τουλαχιστον η "Christine" ,το θυμαστε το θρίλερ με το αμερικανικο αυτοκινητο που θερισε κόσμο ? Ειχε ενα καλο που τα Land δεν εχουν ......φτιαχνόταν μονο του το ατιμο......
Τελος παντων,μαζευω τα κομματια μου και αναφερω οτι στοχοποιειται το LR Discovery και μενει να διευκρινιστει το θεμα μοντελο χρονιά κινητήρας.
Απο οσο κατάλαβα ολοι συμφωνουν εως τώρα οτι το Disco Mpi εως και το 93,αυτο με τα μαυρα πλαισια στα φανάρια ειναι το πιο αξιόλογο και αξιόπιστο ειτε σε 2.0 ,ειτε σε 3,5.
Καποια απο τα μοντελα με το facelift εχουν μεγαλυτερο ποσοστό αστοχίας εκ παραγωγής λόγω ισως των παραπανω ηλεκτρονικων-ηλεκτρικων μπλιμπλικίων ?
Για να μη σας τα πρήξω και με βριστε στο τέλος,μπορει καποιος που ξερει και οσο πιο αντικειμενικά μπορει ,να μου γραψει επιγραμματικά τα μοντελα που αξιζει να κυνηγήσω με μεγιστο οριο αγοράς μεχρι 10.000 Ε ?
Με κριτήρια
Α.Αξιοπιστία-μικρότερο ποσοστό παρουσιασης προβληματω σε σχεση με αλλα.
Β.Ευκολία στη συντηρηση (ειμαι σε νησί ,δεν ξερω αν μπορει να τσεκαριστει εδω ενα πολυμπλοκο μοτερ και εγκεφαλος Land και δεν το νομιζω κιολας)
Γ.Επαρκεια ανταλλακτικών και κυριως μιλαω για μηχανή-μετάδοση (π.χ ας πουμε οτι θελω να ανακατασκευασω το μοτερ να το κανω καινουριο )
Δ.Προοπτική εξέλιξης ,δηλαδη ας πουμε οτι θελω να αλλαξω τον Mpi γιατι εσπασε το μοτερ και δεν βρισκω μηχανη η εξαρτηματα -αν καταληξω εκει στο Mpi τωρα- και να βαλω 3,5 η 3,9 .Γινεται ευκολα απο μηχανολογικη αποψη και οικονομικη η θα πρεπει να αλλαξω το μισο αυτοκινητο ,οποτε πρεπει να σκεφτω σοβαρα να κινηγησω αποκλειστικα τους 3,5 3,9 ?
Μην μου γραψτε αυτα που εχετε ηδη πει και κουραζεστε,απλα καποιος εμπειρος αν μπορει ας μου πει π.χ
1.Το ταδε
2.Το ταδε
3. κ.τ.λ
οπου το 1 η πρωτη καλυτερη προτεινομενη επιλογή και ακολουθουν οι αλλες.Δεν μπορω να να ξεδιαλυνω μεχρι στιγμης,δεν τα ξερω και καλα τα μοντελα και μπερδεύομαι.Τουλαχιστον να εχω μια λιστα ,να μην ψαχνομαι.
Ειπα να κανω ενα δημοψηφισμα αλλα δεν ξερω αν θα βγει πορισμα ξεκαθαρο.Οι ιδιοκτητες Land ειναι τρελλαμενοι και ισως ολα τα μοντελα να ισοψηφίσουν