από grvit » 13 Ιούλ 2009, 13:56
Καλημερα σε ολους.
Καποιοι με γνωριζετε ,καποιοι οχι.
Επαναφερω το θεμα καθοτι αντιμετωπιζω παρομοιο προβληματισμο.
Με το ερχομο του γιού μου πριν 2 μηνες,διαπιστωσα οτι χρειαζομαι ενα μεγαλο 4χ4.Θα μου πεις.....καλα δεν το φανταστηκες.......
Οτι θα ειναι τοσο μεγαλο το προβλημα οχι,δεν το φανταστηκα.
Εχουμε και λεμε,εχω να χωρεσω μια γυναικα,ενα μωρο και ενα σκυλί συν τον
(ασυληπτο για μενα μεχρι πρότινος...) εξοπλισμό μωρού.
Στο Vitara μεσα για να χωρεσουν τα παραπανω πρεπει να το κανω οπως καποιες φασεις σε κινουμενα σχέδια οπου ο οδηγος τα βαζει ολα μεσα,εξεχουν ρουχα,ουρα σκυλου,μαλλιά,χέρια,πόδια ,και κλεινει τις πορτες σπρώχντας με την πλάτη καταιδρωμένος…
Χρειαζομαι λοιπον ένα μεγαλο τετρακινητο ,και οπωσδηποτε με 4 πορτες (δοκιμασα να βαλω τον μικρο πισω στο Vitara και να τον δέσω στο καθισματάκι του.
Για να το κανω τον φακίρη δεν ειμαι.Και καλα να τον βαλω μεσα,ειμαι ολίγον ψηλός,τον βαζω από το πλάι.Να τον δεσω όμως ζόρικα τα πράγματα.Είναι και το Vitara ολίγον ψηλό….Πολύ ζόρι …
Επίσης προυπόθεση για τον νέο 4χ4 είναι να εχει αξονες εμπρος-πισω,να δεχεται μετατροπες (σασι σκαλας οπωσδήποτε) και να είναι αξιόπιστο…
Για καινουριο δεν ειμαι καθότι οσοι με ξερετε,μ αρεσει να τα σκαλίζω τα αυτοκινητα.
Καθότι θα το εχω για το βουνό (περιπατοι,κυνήγι) ,για ψάρεμα,για εκδρομές ,για καθημερινή χρήση αλλα και για παιχνίδι εκτός δρόμου,δεν νιωθω ανετα να κανω όλα τα παραπανω με ένα αυτοκινητο των 25.000-35.000 ,αλλα και δεν τα δινω τοσα λεφτά γιατι δεν υπαρχει τετοια ανάγκη.Μουρη δεν με ενδιαφερει να πουλησω με το εκαστοτε μουράτο μεγαλο 4Χ4 (SUV,για να τα λεμε όπως πρέπει),θελω ένα αυτοκινητο λοιπον να μην σκαω να γρατζουνιστει,αν ψιλοχτυπηθει και να καλυπτει τις συγκεκριμενες αναγκες μου. Δεν υπονοω ότι θα παρω σβαρνα όλα τα δεντρα και τους τοίχους αλλα καταλαβαινεται τι εννοώ.
Μετα την παραπανω εισαγωγη λοιπον,φτανουμε στην ουσια.
Με βαση τα παραπανω λοιπόν,ειχα κανει διαφορους συνδιασμούς ακομα και να καταληξω σε μακρύ Vitara αλλα θα ηθελα να αποφυγω τωρα παρόμοια μετατροπή.
Θελει πολλη δουλεια και χρόνο και δεν τον διαθετω.Ετσι εντος του προυπολογισμού ,οι διαθεσιμες ετοιμες λύσεις που κατεληξα είναι Discovery και Cherokee το παλιο,το τετραγωνο.Μιλαμε παντα για αξονάτα αυτοκινητα ετσι…
Το Cherokee το απεριψα καθότι ποτε δεν μου αρεσε το σκεπτικο να στησεις ένα αυτοκινητο για σκληρη χρήση περαν του ότι θα εναι και καθημερινο,και να εχει την καμπινα κολλημενη στο σασί.Ετσι μενει το Discovery.
To Discovery ανεκαθεν μου αρεσε.Είναι η τριτη φορά που σκεφτομαι να παρω.Οι 2 πρωτες δεν «εκατσαν».
Μεγαλο,ανετο,κλασσικο,με αξονες κ.τ.λ .Πριν αρχιστε να κουνατε τα κεφαλια σας,αναφερω ότι διαβασα ολες τις σχετικες σελιδες αυτου του forum και πρεπει να ομολογήσω ότι ποτε μεχρι σημερα δεν συναντησα τετοια αντιφατικότητα απόψεων.
Ασπρο ο ενας,μαύρο ο άλλος.Τελειο ο ενας,καντο δωρο στο πιο μισητο εχθρό σου, ο άλλος…
Μιλαμε και για το Mpi και για το V8.
Από οσα διαβασα ,δεν καταλαβα τελικα τι γινεται.Ξερω την θεωρία περι του προσεξε το να σε προσεξει,φροντιζε το,κ.τ.λ Το θεμα ρε παιδια είναι ότι από τη μια θελω πολύ να το εχω ,ξερω ότι είναι παλιο μοντελο,ξερω ότι θα εχει τα χιλιομετρακια του αλλα με προβληματιζουν τα παρακατω:
1.Θα τρεχω να το φτιαχνω συνεχεια ?
2.Kαι να το φτιαχνω θα ξαναχαλάει ? Ξερετε οσοι με ξερετε ποσο ψειρας ειμαι με τα αυτοκινητα που οδηγω.Θελω να είναι υπερενισχυμενα,οπλισμενα,ετοιμοπολεμα.
Εδώ τι γινεται? Φτιαχνεις το ένα ,χαλαει το άλλο ?
3.Οι περισσοτεροι προτεινετε το Mpi .Διλιτρο και καταλαβανω τα ζόρια του.Και εχει αναφερθει ποσο περισσοτερο βενζινοβορο είναι το V8.Το θεμα είναι ,ότι επειδη με ξερω,θα το σηκωσω καπως,θα του βαλω πιο μεγαλα λαστιχακια,μπλοκε,κ.τ.λ.Οποτε αναρωτιέμαι κατά ποσο τελικα συμφερει να σουλουπωσω καπως το 2λιτρο,όταν με τις μετατροπες αυτές θα καιει οσο το V8 ισως και παραπανω.Και δεν παιρνω το V8 τότε?
Υποψιν θα με ενδιεφερε και πετρελαιο,στην επαρχια ειμαι,δεν εχω πρόβλημα με diesel.
4.Από οσα διαβασα,εβγαλα το συμπερασμα ότι όταν παιρνει κανεις μεταχειρισμενο Disco,το τι ζημιες θα βγαλει εχει αμεση σχεση με το ποσο καλοσυντηρημενο ηταν από τους προηγουμενους.Τα καλοσυντηρημενα δεν βγαζουν τοσες ζημιες.Αντε βρες ακρη εκει…….πως το ελεγχεις……
5.Θα βαλω τελικα μπελα στο κεφαλι μου αν το παρω,καθότι θα είναι για καθημερινη χρήση,δεν θα είναι μονο για τη βολτα του ενός Σ/Κ το μηνα….Θα μου πει κανεις,όλα βγαζουν ζημιες.Ναι αλλα από τα γραφομενα καταλαβα ότι τα LR βγαζουν κουφες ζημιες και στα καλα καθουμενα ενώ τα γιαπωνεζικα τις βγαζουν όταν τα πιέσεις.
Μου αρεσει πολύ το Disco,αλλα δεν ειμαι διαθετειμενος να δωσω τα μισα χρηματα που θα δωσω για να το παρω (η αισιοδοξη περιπτωση από οσα διαβασα) για να το φτιαχνω,ουτε να είναι το μισο χρονο στο συνεργειο,και τον υπολοιπο παρκαρισμενο.Ουτε και ειμαι διαθετειμενος να εχω ένα αυτοκινητο που θα πρεπει να ανησυχω κάθε φορά που ξεκινω για εκδρομη,αν θα φτάσω στον προορισμο μου και μαλιστα με μωρό μεσα.
Από την άλλη,ειμαι διαθετειμενος να το προσεχω και να το φροντιζω,να το ενισχυσω,να του βαζω τα αυθεντικα ανταλλακτικα,να ειμαι τυπικος στα Service του,να ασχολουμαι και ο ιδιος για ότι μπορω να ρυθμισω-φτιαξω εγω.Αλλα όχι μολις φτιαχνω κατι ,να χαλαει σε λιγες μερες.Ελεος,αυτό δεν θα το αντεξω.
Βασικα ειμαι τοσο μπερδεμενος από οσα εμαθα ψαχνοντας για το συγκεκριμενο αυτοκινητο που δεν ξερω τι να κανω.Να το παρω ή θα παω να το φουνταρω τελικα πουθενα ? (παιζει αν εχω ακομα το Vitara να το κανω και ραμπα J )
Ναι προερχομαι από γιαπωνεζικα,αλλα ειμαι διαθετειμενος να αποδεχτω καποιες ιδιαιτεροτητες του μοντελου αλλα όχι και να μου γινει εφιαλτης.Ολο διαβαζω για διαρροές,ζημιες στα ηλεκτρικα,μεταδοσεις,κ.τ.λ Και να πω ,οκ,θα τα φτιαξω.Θα βγαλουν όμως ένα λογικο διαστημα χωρις ζημιά η θα θελουν επναλαμβανόμενο φτιαξιμο? Γιατι τοτε μιλαμε για ασυμφορες καταστάσεις,οποτε καλυτερα να παρω ένα διπλοκάμπινο γιαπωνεζικο και να εχω το κεφαλι μου ησυχο.
Για την ωρα αυτά παιδια ,ανεμένω βοήθεια-σχόλια-συμβουλες-γνώμες.
Ευχαριστω.
GRVIT