Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Rally Albania 2009

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό megalexandros » 14 Ιουν 2009, 22:10

Σπυρο η εκπληξη τελικα δεν εγινε απο το DOC.Η νικη ηρθε απο τα αυτοκηνιτα με τους Βορρια-Σπυροπουλο στη normal.Και εις ανωτερα!!!!Παντα αξια και οι υπολλοιποι.Τετοιες εκδηλοσεις σε γεμιζουν εμπηριες ακομα κι αν εισαι απλος συνοδοςΠρωσοπικα μου στοιχησε η μη συμετοχη μου.Κυριοι ευχομαι τα καλητερα σε ολους και καλη ανταμοση.
Άβαταρ μέλους
megalexandros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: 22 Μάιος 2009, 22:14

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Ιουν 2009, 22:13

Το χάσαμε το κορμί πατριώτη....
Η Αλβανία επέστρεψε στα Ιταλικά χέρια ...

Μπράβο στους Βορρια-Σπυρόπουλο..
Ο Χου-Βου είχε μια μικρή αγορά την προτελευταία μέρα και έτσι δεν έτρεξε την τελευταία, που ήταν η ίδια με την περσινή πρώτη μέρα (με επιστροφή όμως στα Τίρανα)

Τα παιδιά είναι σπίτι πλέον και έφεραν και καφάσι με τις μπύρες ΤΙRANA που τους ζήτησα για να αναπληρώσω το χαμένο χρόνο :-)

Θα... μας τα πούν οι ίδιοι πλέον ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό kosdros » 15 Ιουν 2009, 18:29

Πολλά λόγια δεν χρειάζονται!

1) Ήταν σαν εμπειρία τρομερή! Δεν σου δίνεται εύκολα η ευκαιρία να διαπιστώσεις πώς είναι να τρέχεις μια βδομάδα. Λάθη που έκανες στην προετοιμασία (μηχανάκι - αναβάτης) και λάθη στην τακτική που ακολούθησες.

2) Μπράβο σε όλα τα παιδιά που ανέβηκαν πάνω και ευχαριστώ τους υπόλοιπους που αγωνιούσαν για εμάς!

3) Δεν υπάρχει κράτος (ούτε και φέτος)
O Δρ. Δρακατώρ!
kosdros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 06 Μαρ 2004, 17:26

Δημοσίευσηαπό superspy » 15 Ιουν 2009, 18:34

Εκτός του ότι βαριέσαι να γράφεις, καταλάβαμε

1) Δεν χρειάζεται προετοιμασία :-)
2) Πάντα υπάρχει χώρος για μια μπύρα (και δύο...)
3) Καλά.... αυτό πάλι.... τσάμπα η αγωνία
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 18 Ιουν 2009, 09:47

megalexandros έγραψε:Σπυρο η εκπληξη τελικα δεν εγινε απο το DOC.Η νικη ηρθε απο τα αυτοκηνιτα με τους Βορρια-Σπυροπουλο στη normal.Και εις ανωτερα!!!!Παντα αξια και οι υπολλοιποι.Τετοιες εκδηλοσεις σε γεμιζουν εμπηριες ακομα κι αν εισαι απλος συνοδοςΠρωσοπικα μου στοιχησε η μη συμετοχη μου.Κυριοι ευχομαι τα καλητερα σε ολους και καλη ανταμοση.

Σας ευχαριστουμε για ολα παιδια.Συγνωμη που δεν μπορουσαμε να σας ενημερωσουμε απευθειας απο το αλβανικο μετωπο.Κριμα που δεν τα καταφεραν να ερθουν και τα αλλα παιδια.Ηταν μια φοβερη εμπειρια.
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 18 Ιουν 2009, 10:06

Μπράβο παιδιά. Όχι μόνο καταφέρατε να τερματίσετε αλλά και να "καθαρίσετε" την Normal. Ευγε!

Χθές βράδυ ο Geco μας έλεγε την ιστορία με τον Σκαντζόχοιρο :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 18 Ιουν 2009, 11:21

superspy έγραψε:Μπράβο παιδιά. Όχι μόνο καταφέρατε να τερματίσετε αλλά και να "καθαρίσετε" την Normal. Ευγε!

Χθές βράδυ ο Geco μας έλεγε την ιστορία με τον Σκαντζόχοιρο :-)

Kαλα αυτη η ατακα του αφησε εποχη.Το ελεγα στα υπολοιπα παιδια και πεθαναν απο το γελιο.Εχει απιστευτο χιουμορ ο γιωργος,ειναι τρομερος.Το ειπα και σε κατι αλβανους οταν με ρωταγαν με αποροια πωσ περασα απο τους λακκους.Ηταν φοβερη εμπειρια,πολυ δυσκολος αγωνας και αν προσθεσεις το γεγονος οτι ο σακης δεν ειχε ξαναπιασει roadbook,φανταζει επιτευγμα.Οι αλβανοι αγωνιζομενοι και διοργανωτες ηταν απιστευτα φιλοξενοι.Οταν μας ειπε ο BEN την πρωτη μερα,οτι με το που θα περασουν οι μερες θα γινουμε ολοι σαν μια οικογενεια δεν το πολυ πιστευαμε.και ομως....μας καλουσαν στα πηγαδακια τους,στισ πλακες τους κτλ.Μας βλεπαν με το ΝΑΒΑΡΑ και ηταν σαν να μας προστατευαν.Μενουν μονο 364 μερες μας ειπε ο florian voco την ημερα της απονομης.Ανυπομονουμε καλε μου φιλε.
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 18 Ιουν 2009, 11:26

τους λάκκους με τα :haha2: :-)


Ναι, η Αλβανία είναι μια πανέμορφη χώρα με φιλόξενους κατοίκους (άσε που μιλάνε και Ελληνικά παντού)

Άπαιχτος ο Ben έτσι;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 18 Ιουν 2009, 11:41

superspy έγραψε:τους λάκκους με τα :haha2: :-)


Ναι, η Αλβανία είναι μια πανέμορφη χώρα με φιλόξενους κατοίκους (άσε που μιλάνε και Ελληνικά παντού)

Άπαιχτος ο Ben έτσι;

Μιλαμε για σωστο τρελοκομειο.Δεν καταφερε να τελειωσει μια ειδικη.Ολο κατι εσπαγε και ετρεχε να φτιαξει.Στο τελος ειχε σπασει το πισω διαφορικο και πηγαινε μονο με το μπροστα.Μιλαμε αφασια παιδι.Εντομεταξυ σε ολες τις φωτογραφιες χωνοταν μεσα.Να δειτε τι τραβηξαν τα κοριτσια των redbull μαζι του.Ο φιλος μας δεν ηθελε μονο redbull.Ηθελε και φιλακια.Πολυ γελιο.
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 19 Ιουν 2009, 01:21

Podcast από τον Geco με την αναλυτική περιγραφή του αγωνα που μας έκανε χθες βράδυ από το MotoBet

http://motobet.wordpress.com/2009/06/18 ... y-albania/
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό patronos » 23 Ιουν 2009, 13:39

Σπύρο η αναλυτική περιγραφή εδώ [ αυτή που έβαλες δεν ανοίγει]

http://motobet.blogspot.com/2009/06/pod ... bania.html
Άβαταρ μέλους
patronos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2007, 13:37
Τοποθεσία: παγκρατι

RALLY ALBANIA 2009

Δημοσίευσηαπό geco » 23 Ιουν 2009, 17:45

Είπα να γράψω δυό λόγια γιά το κοινό μου ...


RALLY ALBANIA 2009

Μην πάρεις πολύ και σε πειράξει !

Αυτή τη χρονιά ξέραμε που πάμε!

Γι'αυτό ξεκινήσαμε νωρίτερα τις ετοιμασίες και δηλώσαμε συμμετοχή έγκαιρα, ώστε να αποφύγουμε παραλείψεις της τελευταίας στιγμής.

Αρχικά είπαμε πως θα πάμε Ο Γιατρός, ο Κορολής, ο Δροσόπουλος, ο Αλέξανδρος Νικολάου (έχουμε και άλλον Νικολάου, you know), o Bασιλακόπουλος (Χου-Βου), ο Κατσιμαλής και εγώ, με μοτο και οι Δ. Χρήστου - Π. Μάλλιος, Ι. Βορριάς- Σ. Σπυρόπουλος με αυτοκίνητα.

Όλα καλά μέχρι που άρχισαν οι διαρροές!
Ο Νικολάου δεν τα κατάφερε να μαζέψει τα χρήματα, ο Κορολής έπεσε και τραυματίστηκε, ο Spy δεν πρόλαβε να ετοιμάσει το μηχανάκι του, οι Χρήστου-Μάλλιος δεν ξέρω, λιγοστέψαμε όμως! Εδώ πρέπει να ευχαριστήσω τον Κορολή και τον Γιατρό που προσέφεραν τα μηχανάκια τους γιά να τρέξει ο Σπύρος που μέχρι τελευταία στιγμή πάλευε να φτιάξει το καινούργιο του όπλο Husaberg 550.

Tελικά την Παρασκευή 5 Ιουνίου μετά από μιά πολύ γεμάτη μέρα κατάφερα να φορτώσω πράγματα και μηχανάκια και να ξεκινήσω μαζί με τον Χου-βού γιά τα Τίρανα την ώρα που έπεφτε το σκοτάδι!
Μαζί μου είχα το GPS του Αυρτον (Ευχαριστώ Κώστα), το GPS του Πένκα (Ευχαριστώ Θωμά) ενώ ο Σπύρος μας έδωσε το δικό του γιά τον Δροσόπουλο και μας "κούνησε το μαντήλι" καθώς φεύγαμε.

Φτάσαμε κοντά στην Καστοριά κατά τις 2.00 μετά τα μεσάνυχτα και μετά μιά μικρή περιπέτεια γιά να βρούμε το στίγμα που μας πρότεινε ο Spy (ανεπιτυχώς), στήσαμε τη σκηνή, μπήκαμε στους υπνόσακους και πέσαμε ξεροί, πλάι σε μιά πηγούλα!

Το Σάββατο φύγαμε νωρίς πήραμε πρωινό σε ένα σταθμό αυτοκινήτων και περάσαμε σχετικά γρήγορα τον τελωνειακό έλεγχο στα σύνορα.

Μπήκαμε από την Κρυσταλλοπηγή και ο Χρήστος εντυπωσιάστηκε με τα αμέτρητα υπαίθρια πλυντήρια αυτοκινήτων που βρήκαμε στο δρόμο μας!

Ο καλύτερος δρόμος για τα Τίρανα είναι αυτός, όπως τον είδαμε και πέρισυ αλλά μας επιβεβαίωσε και ο Εdvin που ανεβοκατεβαίνει τακτικότερα. Δηλαδή με κατέυθυνση προς Κορυτσά, Πόγραδετς, Ελβασάν, Τίρανα.

Μετά την λίμνη Οχρίδα ο δρόμος ανηφορίζει προς το Ελβασάν όπου θα δεί κανείς τα μαγαζιά να πουλάνε κινέζικα παπάκια και ξανά ανηφορίζει (Όλο βουνά και αυτός ο τόπος!) μέχρι να πιάσει κατηφόρα προς τα Τίρανα.

Στο βουνό πήραμε ένα τσαμπί με 2κιλά κεράσια από τα παιδιά που τα πουλούσαν στην άκρη του δρόμου και μέχρι να φτάσουμε τα είχαμε καταφέρει!

-Θα μας πάει κόσα ! Είπε ο Χρήστος. (Για όσους δεν γνωρίζουν, η κόσα είναι το μεγάλο δρεπάνι, ναι εκείνο που έχει ο χάρος και χρησιμοποιείται για το κόψιμο, γενικώς )

Δεν μας πήγε τίποτα και νωρίς το απόγευμα φτάσαμε στην αφετηρία δίπλα στο γήπεδο των Τιράνων παλεύοντας με εμπόδια. Αιτία ο ποδοσφαιρικός αγώνας Αλβανίας-Πορτογαλίας. Κάναμε τον Κινέζο, χωθήκαμε ανάποδα σε μονόδρομους και κλεισμένες από την αστυνομία διόδους για να μπορέσουμε να φτάσουμε.

Ο Τεχνικός και Διοικητικός έλεγχος ήταν χαλαρός, μας αφαίρεσαν 30 Ευρώ από τη συμμετοχή που ήταν το νοίκι του GPS μιά και φέραμε δικό μας, ολοκληρώσαμε τις διαδικασίες και πίσω στο ξενοδοχείο Μai tai.

Αυτό είναι ΤΟ πέρασμα της πόλης αφού είναι το πιο in μέρος για βραδινή έξοδο και κάθε ΣΚ έχει πάρτυ μέχρι πρωίας. Το τι ανέβαινε όλο το βράδυ τα σκαλιά ήταν απίστευτο. Καλίπυγες νεαρές με τα σούπερ μίνι τους, τα αβυσσαλέα ντεκολτέ τους, τα μίνιμαλ φορεματάκια κλπ άλλα συγκλονιστικά θεάματα μας καθήλωσαν στα τραπέζια της εισόδου μέχρι αργά το βράδυ! H Disco βάραγε όλονυχτίς αλλά εμείς κοιμηθήκαμε σαν πουλάκια !



Κυριακή 7 Ιουνίου
Πρώτη μέρα αγώνα με τον «Πρόλογο».Μιά Ειδική που καθορίζει την σειρά εκκίνησης για την επόμενη μέρα.

Η Silva Panayotova από την Βουλγαρία, με την ομάδα της μας ζήτησε να δοκιμάσουμε τα GPS τοποθετημένα στο τιμόνι και στο σακκίδιο για να ελέγξει την καταγραφή της πορείας. Τελικά το 60csx γράφει το ίδιο όπου κι αν το βάλεις.

Το πρόγραμμα έλεγε 4χλμ. Απλή + 5χλμ Ειδική + 4χλμ Απλή διαδρομή. Μας έδωσαν τους αισθητήρες προσέγγισης με τους οποίους κάνουν την χρονομέτρηση και φύγαμε στην ώρα μας.

Η χρονομέτρηση στο τερματισμό των Ειδικών διαδρομών γίνεται χωρίς φόρα αφού πρέπει να σταματήσεις και να σου βάλουν αμέσως το ειδικό σκάνερ στον σένσορα για να καταγράψει τον χρόνο!

Μας έδωσαν επιπλέον 50΄ για την 1η απλή γιατί είχε πολύ κίνηση στο δρόμο και κινηθήκαμε αργά προς την αφετηρία της Ειδικής Διαδρομής. Λίγο πριν υπήρχε μια διαφορά στο roadbook (2 χλμ περίπου) και αρχίσαμε να ψαχνόμαστε μέχρι που μας πέρασε ο Edvin με την γουρούνα του και τον ακολουθήσαμε.

Μας είπε ότι μπορούμε να κάνουμε αναγνώριση της Ειδικής και ξεκινήσαμε ένας-ένας.

Στα Τρέιλ Ράιντ χρησιμοποιώ λάστιχα Bridgestone ΜΧ Μ403-Μ404 που είναι ΤΕ-ΛΕΙ-Α σε όλες σχεδόν τις συνθήκες. Σου δίνουν τόση εμπιστοσύνη που δεν ασχολείσαι καθόλου με τα λάστιχα.

Στα χιλιόμετρα του Ράλλυ όμως δεν θα άντεχαν και προτίμησα να αποφύγω την αλλαγή τοποθετώντας πίσω ένα ειδικό λάστιχο Ράλλυ Ρέιντ το Dunlop D908. Έβγαλε 500 χιλιόμετρα με ελάχιστη φθορά, αλλά Μ404 δεν είναι!

Φεύγω για αναγνώριση πίσω απο τον Γιατρό και πολύ νωρίς τρώω ένα μεγαλοπρεπέστατο βρόντο σε κάτι λούκια και την ακούω τριφασικά! Έχω χτυπήσει πάνω στο τιμόνι και ο τετρακέφαλος μυς έχει τραυματιστεί πάνω από το γόνατο.

Σηκώνομαι και συνεχίζω. Ξεκινάω κανονικά την Ειδική και σε κάτι γρασίδια χάνω ξαφνικά τον πίσω τροχό και ξαναβροντάω με δύναμη στο Αλβανικό έδαφος.

Μαζεύω το μηχανάκι και τελειώνω την ειδική τελευταίος και καταχτυπημένος. Για το 1ο δεν πειράζει καθόλου αφού όσο πιο πίσω φεύγεις τόσα περισσότερα ίχνη των προηγούμενων βρίσκεις και αυτό σε βοηθάει. Το 2ο με προβλημάτισε λίγο γιατί ξεκίνησα να έχω φάει γκόλ από τη
σέντρα και είχα όλο τον αγώνα μπροστά μου!

Για την ιστορία νικητής της ημέρας ήταν ο Ιταλός Παστόρι με Sherco 450.
Το πόδι έχει πρηστεί αρκετά, πονάει και με πάγο προσπαθώ να το συνεφέρω.

Ξανά στο Mai Tai, ξανά η ίδια πασαρέλα, ντίσκο, παγωμένες μπύρες, μαμ, και νάνι!

Ενημέρωση για την επόμενη μέρα, μαρκάρισμα roadbook, τσεκάρισμα του σακκιδίου, γέμισμα του ασκού με ισοτονικό και έτοιμοι για την επόμενη μέρα.



Δευτέρα 8 Ιουνίου
Ανοίγουμε τα GPS, τα βάζουμε στα μηχανάκια ή στο σακκίδιο και ξεκινάμε για τη δεύτερη μέρα Τίρανα-Τίρανα γύρω στα 150χλμ με 2 Ειδικές.

Προσπαθώ να κρατήσω ρυθμό αφού έχω όλο τον αγώνα μπροστά και το πράγμα θέλει ρέγουλα. Η διαδρομή έχει πέτρα, λούκια, σκόνη και μερικά περάσματα ποταμιών.

Φέτος δεν έβρεξε καθόλου και η ζέστη ήταν βασανιστική. Σε κάποιο σημείο προλαβαίνω τον σύντροφο Χου-Βου και συνεχίζουμε μαζί μέχρι το τέλος χωρίς απρόοπτα.

Στην ενημέρωση μας είπαν για τo όριo ταχύτητας 30 χ.α.ω. σε κατοικημένες περιοχές και το πόσο θα μας επιβαρύνει η υπέρβασή του.

Στα αποτελέσματα της ημέρας είδα ότι ήμουν 18ος από τους 22 και ότι είχα φάει 13 λεπτά speeding penalty!

Θυμήθηκα σε κάποιο χωριό κάτι πιτσιρικάδες ανεβασμένους σε μάντρα να μου φωνάζουν «Δώσε» και εγώ ε, τους την έκανα τη χάρη!

H Panayotova (Απ' το ντιπ κι ολότελα, καλή κ' η Παναγιώτοβα) τσεκάρισε τα GPS και μας έπιασε φάουλ! Είπε ότι από τότε που εφάρμοσαν το σύστημα στη Βουλγαρία τα ατυχήματα στους αγώνες μειώθηκαν κατά 50% !!! Pas mal !

Οι Ιταλοί πήγαιναν «μαλιοκούβαρα» αλλά χάνοταν και αγόραζαν οικόπεδα και γκρεμούς!

Η Έρικα με το CRF 250X πήγαινε σταθερά και αρκετά γρήγορα. Ο Αλμπέρτο έπεσε θύμα κλοπής. Χωρίς το ΧR650 του, έτρεξε με το πολύπαθο ΤΤR 250 και πήγε μια χαρά.

Έλεγε πως χοροπηδάει σαν ακρίδα αλλά τον έφερε μέχρι τον τερματισμό. Με XR 650 ήταν και ο Corrado Biordi. Ένας 47χρονος, ψηλός και άχαρος αλλά τρομερός γκαζοφονιάς και πρωταθλητής Ιταλίας Τζούνιορ το 1985!

Άλλη μορφή ήταν και ο Ugo Filosa!
Γρήγορος, επιθετικός, απαιτητικός και γκρινιάρης κατάφερε να βροντήξει με πολλά, να τραυματιστεί, να πάθει οξεία μέθη και να φέρουν ασθενοφόρο στο ξενοδοχείο, να διαμαρτύρεται συνέχεια για την πέτρα της Αλβανίας, να του φταίει το roadbook τη μία, οι κανονισμοί την άλλη, τα αποτελέσματα την τρίτη και δεν είχε τελειωμό! Κάτι μου θυμίζει αυτό το παιδί.

Όσο πέρναγαν οι μέρες γνωριζόμαστε καλύτερα με τους αντιπάλους αλλά και μεταξύ μας και βλέπαμε το πόσο καλά ήταν οργανωμένοι οι Ιταλοί (για επιδόσεις), οι Αυστριακοί (για καλοπέραση), εμείς (για διασκέδαση) κλπ.

Στην παρέα μας προστέθηκε και ο Θοδωρής. Ξάδελφος του γνωστού μέλους της «Γιάφκας» Έλβις ο Τheo που ζει εδώ και χρόνια στην Φλώριδα μιλάει τέλεια Αλβανικά, Ελληνικά και Αγγλικά και οδηγεί τα πάντα αφού για 5 χρόνια δούλευε οδηγός νταλίκας στην Αμερική.

Στα 32 του έχει κιόλας 2 παιδιά και διαχειρίζεται την οικογενειακή επιχείρηση εστιατόριο-delivery με επιτυχία.


Συνεχίζεται...
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

RALLY ALBANIA 2009

Δημοσίευσηαπό geco » 24 Ιουν 2009, 22:33

RALLY ALBANIA 2009

Μέρος Β΄

Τρίτη 9 Ιουνίου
Αυτή ήταν η μεγαλύτερη μέρα του αγώνα , κυριολεκτικά αλλά και μεταφορικά!

Τα χιλιόμετρα που έπρεπε να καλύψουμε ήταν πάνω από 400 (χωρίς τα χασίματα) με 3 Ειδικές και η θερμοκρασία ανεβασμένη.

Φύγαμε πρωί, κατά τις 6.00, για την πρώτη Απλή των 85 χιλιομέτρων.Γιά να γίνει αυτό ξυπνήσαμε από τις 4.00, δώσαμε τα πράγματα στον Θοδωρή και φύγαμε από το Mai Tai αφού θα επιστρέφαμε στα Τίρανα την Παρασκευή.Αν και είχα αλλάξει τακάκια πίσω φρένου πριν το Πευκί, διαπίστωσα με απογοήτευση ότι είχαν τελειώσει και ήταν πολύ αργά να προλάβω να βρώ.

Έφυγα σφιγμένος, αλλά σκέφτηκα ότι τα προβλήματα παρουσιάζονται για να τα λύνουμε και όχι για να μας βάζουν κάτω. Όταν τελειώσω την ημέρα, είπα, θα βρώ τακάκια και θα τα αλλάξω!

Τι περίμενες ρε κακομοίρη, 7 μέρες αγώνα χωρίς απρόοπτα; Προχώρα !

Η διαδρομή είναι πολύ κακή με ατελείωτη πέτρα, χαντάκια, λακούβες και τα τρομερά και επικίνδυνα βαθειά, ξεραμένα λούκια αλλά ο ιδανικός χρόνος μοιάζει χαλαρός.

Πιάνω ρυθμό, σύντομα αρχίζω να περνάω κόσμο και να ανεβαίνω ψυχολογικά. Η απουσία πίσω φρένου με δυσκολεύει αλλά προσπαθώ να το ξεπεράσω και να συγκεντρωθώ στην οδήγηση. Είναι πολλά τα χιλιόμετρα, φίλε !

Στο 31ο χιλιόμετρο της απλής διαδρομής μπαίνουμε σε έναν οικισμό και από το φώς σε σκιασμένο τμήμα. Έχει κάτι βαθειά λούκια και μέσα σε αυτό που βρίσκομαι εγώ νά και μία κοτρώνα!

Ο μπροστινός μου τροχός χτυπάει πάνω της με δύναμη και νοιώθω να βροντάω με το πρόσωπο και το στήθος στο σκληρό έδαφος. Ο βρόντος είναι ζόρικος.
Μου κόβεται η ανάσα, ζαλίζομαι, πονάω σχεδόν παντού και προσπαθώ να συνέλθω και να ψαχτώ να δώ τι έχω πάθει! Περνούν 2-3 λεπτά και σηκώνομαι με κόπο. Πέρα από το γενικό «τσαλάκωμα» δεν διαπιστώνω ορατές βλάβες, σηκώνω το μηχανάκι , ισιώνω κάπως τις χούφτες και τα όργανα και ξαναξεκινάω όπως- όπως. Ο πόνος μαλακώνει σιγά-σιγά, τρέχει λίγο αίμα από την μύτη μου, το φτύνω και συνεχίζω.

Στο 52ο χλμ. Βλέπω τους Αυστριακούς να βάζουν βενζίνη και σταματάω. Γεμίζω, βγάζω τα γάντια να πληρώσω και παγώνω!!! Διαπιστώνω ότι ο δείκτης του δεξιού χεριού έχει χτυπηθεί ανάμεσα στο τιμόνι και κάποια πέτρα και έχει γίνει «φυτίλια»!

Ο Franz μου ρίχνει μικροβιοκτόνο σπρέυ, μου βάζει κάτι τσιρότα και παρατηρεί ότι έχω από ένα σκίσιμο στην μύτη και το άνω χείλος από εισβολή αιχμηρής πέτρας! Λίγο σπρέυ ακόμα, ευχαριστώ και φεύγω μαζί τους για να χαθούμε όλοι μαζί λίγο παρακάτω!

Ξαναβρίσκουμε το δρόμο αλλά δυσκολεύομαι να τους ακολουθήσω και συνεχίζω μόνος ως την αφετηρία της Ειδικής ακαπέλωτος (ευτυχώς). Η Ειδική ανεβαίνει ένα βουνό, το ξανακατεβαίνει και ανεβαίνει άλλο στο κλασσικό ξερό, πετρωτό, κροκαλοπαγές, βραχώδες, δύσκολο έδαφος.

Κάπου κοντά στα 200χλμ από την αφετηρία βρίσκω τους Αυστριακούς να πηγαίνουν γύρω- γύρω, κάποιους Ιταλούς να επιστρέφουν, άλλους να ψάχνουν εδώ και εκεί κλπ. Ψάχνω και εγώ αλλά τα μέτρα μετά την τουλίπα Julia Roberts (Eίχε μια αφίσα με ηθοποιούς εκεί) δεν μου βγαίνουν με τίποτα!

Κάνω λοιπόν το μέγα λάθος να ψάξω τον ΔΙΚΟ μου δρόμο! Το ίδιο έκανε και ο Γιατρός και καταστράφηκε διότι όταν προκύπτει κάτι παρόμοιο η Αρχή είναι μία: Μένεις με το πιο μεγάλο γκρούπ! Από τις πολλές γνώμες κάποια θα είναι σωστή!

Έρχεται και ο Χου-βού. Βγαίνουμε σε ένα πλάτωμα και ψάχνουμε μαζί οπότε ξαφνικά το μοτέρ του CRF σβύνει. Πατάω τη μίζα παίρνει μπρός. Αφήνω τον συμπλέκτη, ξανασβύνει.

Κατεβαίνω και ψάχνω μπάς και βγήκε και μπλόκαρε η αλυσίδα αλλά δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Το σανζμάν έχει μπλοκάρει και έχω ακινητοποιηθεί χωρίς ελπίδα επισκευής!

Εδώ τελείωσε, για μένα, ο αγώνας και άρχισαν οι διακοπές!

Διώχνω τον Χρηστάρα να συνεχίσει τον αγώνα του και κάθομαι να πάρω μια ανάσα Περνάνε αυτοκίνητα του αγώνα που έχουν χαθεί και τους εξηγώ ότι δεν είμαστε στη διαδρομή. Περνάει ένα ταλαίπωρο φορτηγό φορτωμένο πέτρα και με ρωτούν τι συμβαίνει.

Τους εξηγώ και χωρίς δισταγμό ρίχνουν το CRF στη καρότσα και κατηφορίζουμε προς το κοντινότερο χωριό. Στο δρόμο, μας περνάνε αγωνιστικά αυτοκίνητα που πάνε και έρχονται ψάχνοντας. Μετά από 2ώρες κόλαση πατάμε άσφαλτο και πάμε στο χωριό.

-Να κεράσω μπύρες; Ρωτάω.
-Αμέ ! Μου λένε.
-Να φάμε και κάτι; Ξαναρωτάω.
-Ας φάμε!

Ο Ταβερνιάρης άδειασε τα ψυγεία του και 5 άτομα φάγαμε τον σκασμό!
Παϊδάκια, μπριζολάκια, ατομικά κοκορετσάκια, τζατζίκια, πατάτες, σαλάτες, μπύρες, κλπ. Όλα μαζί 44 Ευρώ μαζί με φιλοδώρημα!

Μετά πήγαμε το μηχανάκι στο σπίτι του Άρη, (ενός απ' τα παλληκάρια) ειδοποίησαν ταξί και έφυγα για τα Τίρανα. Μίλησα με τον Edvin, του εξήγησα την κατάσταση και του είπα ότι θα συναντηθούμε στους Αγίους Σαράντα.

Το ταξί, ή μάλλον καλύτερα αγοραίο, ήταν ένα παμπάλαιο Mercedes Diesel που ο οδηγός του, ένας χοντρός, μάγκας, 50άρης οδηγούσε με φόρα παντού!

Έμπαινε με όσα είχε σε κλειστές στροφές χωρίς ορατότητα, το ίδιο σε κατοικημένες και ακατοίκητες περιοχές, με τα λάστιχα να στριγγλίζουν, τις τελειωμένες (προ πολλού) αναρτήσεις να αφήνουν το όχημα να γέρνει σαν βάρκα και σαν μέτρο ασφάλειας, ο επαγγελματίας κορνάριζε που και που!

Με χρέωσε 80 Ευρώ και καλύψαμε τα 180χλμ σε 3ώρες περίπου.
Φτάσαμε στο Μai Tai την ώρα που σουρούπωνε και τον ακολούθησα με αυτοκίνητο και τρέιλερ πίσω στο χωριό. Σταματήσαμε για βενζίνη-πετρέλαιο, καφέ, νερό, κατούρημα, να δεί κάτι φίλους και γυρίσαμε στο χωριό λίγο πρίν τα μεσάνυχτα!

Φορτώσαμε το CRF, τους χαιρέτησα και έφυγα για Αγ. Σαράντα. (250χλμ. από εκεί). Γύρω στις 3.00 οι μπαταρίες μου τελείωσαν,άντεξαν μόνο 23ώρες, έκλεισα τα μάτια μου σε ένα πάρκινγκ στην άκρη του δρόμου και έπεσα σε βαθύ κώμα!
Ήταν μια μεγάλη μέρα!



Τετάρτη 10 Ιουνίου
Άνοιξα τα μάτια μου στις 6.00, έφαγα ένα παστέλι και έφυγα ολοταχώς.

Μίλησα με τον Doc και με συμβούλεψε να χρησιμοποιήσω τις 5 τελευταίες τουλίπες του χθεσινού roadbook για να βρώ το ξενοδοχείο. Ήταν ο πιο σίγουρος τρόπος!

Έφτασα στις 9.00, πήρα πρωινό, έκανα ένα ντους και πήγα να βρώ τη γιατρό του αγώνα να μου πεί τι να κάνω με το τραύμα μου.

Η Bady είναι 40άρα , μάλλον κοντή, με φαρδιές πλάτες, υπερκινητική, υπερομιλητική, γελάει τρανταχτά και δεν τη χωράει ο τόπος! Γεννημένη στη Γαλλία, με πατέρα Πέρση, έχει δουλέψει σε Λίβανο, Ελλάδα, Γαλλία, Ν.Κορέα, και αυτή την εποχή διδάσκει Φυσιοθεραπεία στο Αμερικάνικο Πανεπιστήμιο των Τιράνων.

Έχει μαζί της 5 μαθητές και κάνουν μασάζ-φυσιοθεραπεία σε όποιον απ’ τους αγωνιζόμενους το ζητήσει. Με χρέωση φυσικά. Παράλληλα έχει την ευθύνη της διαχείρισης των τραυματιών του αγώνα. Έχει στυλ εκπαιδευτή ΛΟΚ, ΟΥΚ (και βάλε) και «τρέχει» τους μαθητές απίστευτα! Όλοι την λένε «αφέντρα» και τρέμουν την αυταρχική της συμπεριφορά!

Της δείχνω το δάχτυλο και την ρωτάω:
-What about this?
-Fuck ! Λέει.

Φωνάζει τους μαθητές και τους μαρσάρει. Φέρτε γάζες, φέρτε οξυζενέ, φέρτε λαβίδες, φέρτε μικροβιοκτόνα, κλπ.

-Είναι άσχημα! Εξηγεί. -Θέλουν κόψιμο τα «κουρέλια», ράψιμο τα υπόλοιπα, αλλά πριν απ’ όλα μεγάλη προσπάθεια να αποφύγουμε τη μόλυνση, αφού το τραύμα είναι ανοιχτό και πολύ εκτεθειμένο στα μικρόβια!

Το δένει με κάτι high tech γάζες εμβαπτισμένες σε ειδικές ουσίες, κάτι σιλικονούχα τσιρότα κάτι επιδέσμους και διατάζει :
-Στις 4.00 το απόγευμα στο νοσοκομείο της Πρεμετής!


Η περιοχή είναι γεμάτη Έλληνες. Τα χωριά είναι περιποιημένα και γράφουν τα ονόματά τους και στις δύο γλώσσες. Πηγαίνω στον τερματισμό της Ειδικής και βλέπω τα παλληκάρια μας

!- Ήταν γεμάτη ατελείωτες νερολακούβες, μου λένε
!- Κολύμπησαν πολλοί! Η Έρικα έπνιξε το CRF της και παλεύει ακόμη να το βάλει μπρος, ενώ κάποιοι έμειναν και τους κουβαλάει ο Edvin!

Τερματίζει το 1ο αυτοκίνητο με οδηγό τον Dorian Nurka. O Dori μιλάει άριστα Ελληνικά, είναι εκδηλωτικός και ενθουσιώδης, κάτι σε Μπέν σε νεαρή ηλικία.

Διεκδικεί τη νίκη μαζί με τον περσινό νικητή Renti Sina. Ήταν και στο Τρέιλ Ράιντ των Αγ. Θεοδώρων όπου γνώρισε τον δικό μας τον Χάλαρη και του 'λεγε πόσο θέλει να τρέξει σε αγώνες του εξωτερικού!

Ο Χάλαρης ήθελε πολύ να τρέξει στην Αλβανία αλλά γιά λόγους που δεν γνωρίζω, δεν τα κατάφερε!
Μας πέθανε στα τηλέφωνα όμως, γιά να μάθει όσο πιό πολλές λεπτομέρειες γίνεται!

Τώρα που θα μου έρθει ο λογαριασμός του κινητού θα του χρεώσω τις περιαγωγές να μάθει!

Το καραβάνι στρατοπέδευσε στο κέντρο της Πρεμετής και εγώ πήγα στο νοσοκομείο στην ώρα μου.

Η Bady δεν φάνηκε και ζήτησα να με δεί γιατρός! Μου έλεγξε το τραύμα, αφαίρεσε κάποια κομμάτια και είπε πως τα ράμματα θα με ταλαιπωρούσαν χωρίς σοβαρό λόγο αφού οι πληγές έδειχναν να πηγαίνουν καλά.

Τερμάτισαν και οι δικοί μου και πήγαμε σε μιά ψησταριά που είχε αρνάκι στη σούβλα κλπ περιποιημένα ψητά!

Εκεί ο Doc μας έδειξε πως κάνει καρδιοαναπνευστική ανάνηψη σε πνιγμένη μύγα! Η

μύγα έμεινε κανένα μισάωρο μέσα στη μπύρα, βεβαιωθήκαμε ότι θα ήταν νεκρή, ο Γιατρός την έβαλε πάνω στο τραπέζι, την κάλυψε με στάχτη από τσιγάρο και σε λίγο βγήκε από τη στάχτη και πέταξε !!!
Ναι σας λέω η μύγα πέταξε!

Η ημέρα δεν είχε άλλα απρόοπτα μου φαίνεται πως ο Γιατρός πήρε πάλι τη γενική και πέρασαν αυτοί καλά και μεις καλύτερα!

Συνεχίζεται...
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 25 Ιουν 2009, 09:30

Γειά σου geko με τις φανταστικές περιγραφές σου !!! :shock: 8)
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό geco » 25 Ιουν 2009, 12:12

Thanks Doctor !

Αν δεν βαρεθήκατε, συνεχάω ...
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες