Εδω θελω να κανω μια παρατηρηση ...οσον αφορα τα φρενα ... καποτε επισκεφτηκα το συνεργειο της ΝΙSSAN για ενα μεγαλο service στο NAVARA προγραμματισμενο βεβαια , αφου ο τεχνικος ελενξε τα παντα παει και στα φρενα ετοιμος να κανει αλλαγες ... ΟΠΑ και παθαινει την πλακα του ξαφνικα !
Καλα μου λεει πως γινεται αυτο ? Τα φρενα σου για τα χιλιομετρα που εχεις ειναι σαν να εχουν κανει μολις 50 χιλιομετρα,ειναι σαν καινουρια ! Καλα το NAVARA με τα 200 αλογα δεν εχεις ?
Η απαντηση σε αυτην την περιπτωση ειναι απλη . Οταν οδηγαμε ενα φορτηγακι 4χ4 ή suv που υπερβενει ενα σεβαστο βαρος π.χ 2 τονους ,δεν πρεπει να μεταχειριζεσαι τα φρενα σου σαν να βρισκεσαι σε daewoo matiz ή suzuki jimny , το ΑΜΑΞΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΧΛΟ ΤΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ !
Οποιο φορτηγατζη και νταλικερη και αν ρωτησεις πως καταφερνει να ελενχει τους δεινοσαυρους που οδηγει θα σου απαντησει οτι φρεναρει με την ταχυτητα πρωτα και μετα συμπληρωνει με τα φρενα στο τελος για να ακινητοποιειθει . Αυτο ειναι και το μεγαλο μυστικο των επαγγελματιων και καταριπτουν τις στατιστικες ατυχηματων και κανουν τους απλους οικογενειαρχες οδηγους να νομιζουν οτι αυτοι που οδηγουν φορτηγα ειναι εξωγηινοι απο τον πλανητη Χ ...χιλιαδες νεκροι καθε χρονο χιλιαδες ατυχηματα αλλα σε ποσα εμπλεκονται μεγαλα φορτηγα ? ΕΛΑΧΙΣΤΑ ! Παρολο που κινουνται συνεχεια ! Εφαρμοστε το συνεχεια και θα με θυμηθειτε !!