Τις προαλλες και με αφορμη τις σταγονες βενζινης που εσταζαν σε ενα απο τα δυο καρμπιρατερ μου, καθησα και αλλαξα τα o rings.
Με την ευκαιρια καθαρισα και τα καρμπιρατερ εσωτερικα (που σημειωτεον ειχαν το μαυρο τους το χαλι) και ισιωσα και το λαμακι στο φλοτερ.
Αλλαξα και το ενα φλοτερ που ειχε παρει βενζινη τα τελευταια Χ χρονια.
Συνολικο κοστος ?
< 30 ευρω και λιγη ωρα του Σαββατου μου
Αποτελεσμα ?
Απλα καμια σχεση.
Το 90αρι μου δεν πηγαινε ποτε τοσο στρωτα, δεν μπερδευει και καιει αισθητα λιγοτερο. Εχει και πιο πολυ γκαζι.
Αλλα να μου πεις, τι περιμενες ρε μεγαλε απο καρμπιρατερ 16 ετων που δεν ειχαν ανοιχτει ποτε ?
(Και το ενα δεν ειχε καν φλοτερ ??)
Δεν ειναι ακριβως και μαγικο αυτο που εγινε ....