Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

SYM QUADRAIDER 600 4X4

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό leotzian » 23 Απρ 2009, 17:32

Ρε παιδιά τι θα γίνει με τις εξατμησεις, εμένα προς το παρόν ειναι οκ, αλλά οπως βλέπω ολοι το ιδιο πρόβλημα εχετε, το θεμα ειναι οι εξατμήσεις που αλλάζει ο Γκορκόλης θα ειναι βελτιωμένες , η καθε λίγο και λιγάκι θα αλλάζωμαι εξατμήσεις?
Και οσο ειναι στην εγγύηση καλά μετα τι γίνεται?
Υπάρχει καμμιά λύση για μόνιμη σωτηρία απο το πρόβλημα?
Άβαταρ μέλους
leotzian
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 06 Οκτ 2007, 16:51
Τοποθεσία: Βάμος,Χανιά ,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό daimler » 24 Απρ 2009, 01:57

leotzian έγραψε:Ρε παιδιά τι θα γίνει με τις εξατμησεις, εμένα προς το παρόν ειναι οκ, αλλά οπως βλέπω ολοι το ιδιο πρόβλημα εχετε, το θεμα ειναι οι εξατμήσεις που αλλάζει ο Γκορκόλης θα ειναι βελτιωμένες , η καθε λίγο και λιγάκι θα αλλάζωμαι εξατμήσεις?
Και οσο ειναι στην εγγύηση καλά μετα τι γίνεται?
Υπάρχει καμμιά λύση για μόνιμη σωτηρία απο το πρόβλημα?

Εμενα φιλε μου προτεινε δυο λυσεις (χωρις κοστος).Η πρωτη να αλλαχτει η εξατμιση με καινουρια με κινδυνο να ξανασπασει,και η δευτερη να την κολησει σε συνεργειο εξατμισεων και στον λαιμο να το κανει ενισχυμενη κοληση.ακομα δεν την επισκευασα,αλλα προσωπικα πιστευω η δευτερη λυση θα ειναι πιο αποτελεσματικη για το μελλον.Αν υπαρχει καποια καλυτερη λυση ευπροσδεκτη.
Άβαταρ μέλους
daimler
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008, 20:22
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό kostasQR600 » 24 Απρ 2009, 10:01

Μην ανησυχείτε, το εργοστάσιο θα βελτιώσει σίγουρα αυτό το σημείο, σιγά μην αφήσουν ελαττωματικό εξάρτημα να το καλύπτουν συνεχώς από εγγύηση.
Άβαταρ μέλους
kostasQR600
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 27 Φεβ 2009, 14:39
Τοποθεσία: Στουτγκάρδη, Γερμανία

Δημοσίευσηαπό leotzian » 24 Απρ 2009, 18:18

Ρε παιδιά οσοι εχετε αλλάξει εξάτμηση, αλλάζει και τό πίσω το μεγάλο η μόνο ο λαιμός?
Για να αλλάχτεί ο λαιμός θελει ξύλωμα ολα τα πλαστικά από πάνω?
( γενικό λύσιμο? )
Άβαταρ μέλους
leotzian
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 06 Οκτ 2007, 16:51
Τοποθεσία: Βάμος,Χανιά ,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό leotzian » 24 Απρ 2009, 18:20

Μήπως υπάρχει καμμια φωτό που ακριβώς κόβει η εξάτμηση?
Άβαταρ μέλους
leotzian
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 06 Οκτ 2007, 16:51
Τοποθεσία: Βάμος,Χανιά ,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό daimler » 25 Απρ 2009, 10:28

leotzian έγραψε:Μήπως υπάρχει καμμια φωτό που ακριβώς κόβει η εξάτμηση?
Φιλε μολις το επισκευασω θα σου πω.
Άβαταρ μέλους
daimler
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008, 20:22
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό zacharo » 26 Απρ 2009, 00:08

ΦΙΛΟΙ Η ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ
ΤΟ ΑΛΛΑΞΑ ΜΕ GBS ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΤΡΟΜΕΡΗ ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ 2 ΩΡΕΣ ΒΟΛΤΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΚΟΥΜΠΑΣ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ
ΓΕΝΙΚΩΣ ΛΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΖΕΣΤΑΜΑ ΚΑΙ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 480€
ΓΕΝΙΚΑ ΑΛΛΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΥΤΑ ΤΗΣ.
Άβαταρ μέλους
zacharo
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 19 Οκτ 2008, 21:01
Τοποθεσία: ΖΑΧΑΡΩ - ΗΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό leotzian » 26 Απρ 2009, 12:58

Για δώσε περισότερα στοιχεία
Αλλάζεις μόνο το πίσω το μεγάλο η ολη την εξάτμηση απο τον λαιμό μεχρι το τέλος?
Κανένα λινκ από ποιον την πήρες?
Στην πέρασε ο ιδιος?
Θέλει το μηχανακι ολο ξήλωμα , δηλαδη ειναι δύσκολη η αλλαγή?
Στείλε και καμμιά φωτο αν εχεις
Άβαταρ μέλους
leotzian
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 06 Οκτ 2007, 16:51
Τοποθεσία: Βάμος,Χανιά ,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό leotzian » 26 Απρ 2009, 13:00

Αν ειναι μόνο το πρόβλημα με το ζέσταμα πολλά ειναι 480E
Εδω τα παιδιά λένε οτι κόβει στο λαιμό ( εσενα σου αλλαξε και τον λαιμό η μόνο το πίσω?
Εγω το ζέσταμα το μειωσα παρα πολύ με αυτοκόλητη αλουμινοταινία , εβαλα αρκετες στρώσεις
Άβαταρ μέλους
leotzian
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 06 Οκτ 2007, 16:51
Τοποθεσία: Βάμος,Χανιά ,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό Nikoszze111 » 27 Απρ 2009, 14:07

Πάντος από αυτά που έχω διαάσει μέχρι στιγμής φαίνεται πως οι ιδιοκτήτες είναι ευχαριστημένοι με την αγορά τους.
Εγώ ήδη έχω βάλει αγγελία το γουρουνάκι μου και ετοιμάζομαι για το Quadraider!
Nikoszze111
Administrator of
[qoogle]www.corollaclub.com[/google]
Nikoszze111
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 07 Ιουν 2008, 06:18
Τοποθεσία: Χαϊδάρι - Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό giourgas » 27 Απρ 2009, 21:29

zacharo έγραψε:ΦΙΛΟΙ Η ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ
ΤΟ ΑΛΛΑΞΑ ΜΕ GBS ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΤΡΟΜΕΡΗ ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ 2 ΩΡΕΣ ΒΟΛΤΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΚΟΥΜΠΑΣ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ
ΓΕΝΙΚΩΣ ΛΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΖΕΣΤΑΜΑ ΚΑΙ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 480€
ΓΕΝΙΚΑ ΑΛΛΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΥΤΑ ΤΗΣ.


ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΑΛΛΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΤΙ ΕΝΟΕΙΣ? ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΜΙΛΑΣ ΜΟΝΟ?
LIVE FAST, DIE YOUNG...
Άβαταρ μέλους
giourgas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2008, 20:38
Τοποθεσία: ΜΗΛΟΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ

Δημοσίευσηαπό andreasp82 » 20 Μάιος 2009, 09:40

Καλησπέρα και από μένα,
Ονομάζομαι Ανδρέας και είμαι κάτοχος του "γουρουνιού" εδώ και 6 μήνες.
Θα ήθελα να ρωτήσω για κάποια προβλήματα που αντιμετώπιζω και να ρωτήσω αν κάποιος άλλος έχει κάτι αντίστοιχο.
1. Από την εξάτμιση εγώ ακούω κάποιο θόρυβο από το λαιμό της σαν θόρυβος συντονισμού που έρχεται στα 24 κμ και φεύγει μετά από λίγο.
Δεν έχω ακόμα καπνό αλλά θέλω να ελέγξω ποιό σημείο μπορεί να έχει σπάσει
2. Οταν φρενάρω απότομα με το μπροστινό φρένο από μια ταχύτητα 60 - 70 χιλιόμετρα και ακινητοποιώ το γουρούνι οι δαγκάνες σαν να μένουν κολλημένες στις δισκόπλακες και οταν πάω να ξεκινήσω οι πίσω τροχοί κινούνται, βρίσκουν τους μπροστά κολλημένους και σπινάρουν
Εκανα εξαέρωση αλλά τίποτα
3. Οταν επιλέγω τετρακίνηση κάποιες φορές δε μπορεί να βγει.
Ξαναπατάω το κουμπι επιλογής, σβήνει το λαμπάκι, ακούγεται το σερβο του μπροστινού διαφορικού αλλά πάλι έχω τετρακινηση.
Αν σβήσω τον κινητηρα και τον ξανα ανάψω ακούγεται και πάλι το σέρβο και τότε ξεκουμπώνει η τετρακίνηση.
4. Κάποιες φορές κολλάει το ρελέ της μίζας και η μίζα δουλεύει ακόμα και με σβηστή τη μηχανή!!
Άβαταρ μέλους
andreasp82
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 20 Μάιος 2009, 09:30

Δημοσίευσηαπό leotzian » 20 Μάιος 2009, 10:18

Φίλε μου καλως ηρθες στην παρέα μας
Εχω το γουρούνι 4 μήνες εχω κάνει 900 χιλιόμετρα.
Απο οσα ανεφέρεις παραπάνω εγω μόνο εχω το 4 ο πρόβλημα που αναφέρεις με το ρελέ τίς μίζας, το οποιο εχω παραγγείλει να αλλάξω.
Στα οσα αλλα λές δεν εχω παρατηρήσει τίποτε παρόμοιο
Το ρελέ οταν μου το πρωτόκανε κουφάθηκα να δουλευει η μίζα με το κλειδί εκτος..., αλλα μετα απο καλύτερη σκέψη αποφάσισα πως δεν μπορεί να ειναι τίποτε αλλο εκτος το ρελέ
Άβαταρ μέλους
leotzian
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 06 Οκτ 2007, 16:51
Τοποθεσία: Βάμος,Χανιά ,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό daimler » 22 Μάιος 2009, 10:00

andreasp82 έγραψε:Καλησπέρα και από μένα,
Ονομάζομαι Ανδρέας και είμαι κάτοχος του "γουρουνιού" εδώ και 6 μήνες.
Θα ήθελα να ρωτήσω για κάποια προβλήματα που αντιμετώπιζω και να ρωτήσω αν κάποιος άλλος έχει κάτι αντίστοιχο.
1. Από την εξάτμιση εγώ ακούω κάποιο θόρυβο από το λαιμό της σαν θόρυβος συντονισμού που έρχεται στα 24 κμ και φεύγει μετά από λίγο.
Δεν έχω ακόμα καπνό αλλά θέλω να ελέγξω ποιό σημείο μπορεί να έχει σπάσει
2. Οταν φρενάρω απότομα με το μπροστινό φρένο από μια ταχύτητα 60 - 70 χιλιόμετρα και ακινητοποιώ το γουρούνι οι δαγκάνες σαν να μένουν κολλημένες στις δισκόπλακες και οταν πάω να ξεκινήσω οι πίσω τροχοί κινούνται, βρίσκουν τους μπροστά κολλημένους και σπινάρουν
Εκανα εξαέρωση αλλά τίποτα
3. Οταν επιλέγω τετρακίνηση κάποιες φορές δε μπορεί να βγει.
Ξαναπατάω το κουμπι επιλογής, σβήνει το λαμπάκι, ακούγεται το σερβο του μπροστινού διαφορικού αλλά πάλι έχω τετρακινηση.
Αν σβήσω τον κινητηρα και τον ξανα ανάψω ακούγεται και πάλι το σέρβο και τότε ξεκουμπώνει η τετρακίνηση.
4. Κάποιες φορές κολλάει το ρελέ της μίζας και η μίζα δουλεύει ακόμα και με σβηστή τη μηχανή!!

Φιλε μου καλως ηρθες.απο οσα λες δεν μου χει τυχει κατι.οσον αφορα την τετρακινηση μολις επιλεγεις το 2χ4 περιμενεις 1 με 2 δευτεπολεπτα και νιωθεις και ακους την αλλαγη απο 4χ4 σε 2χ4.τωρα για τα υπολοιπα θα σου προτεινα να το πας να το δουν στον dealer που το αγορασες να το δουν και να σου πουν ακριβως τι συμβαινει οσο ειναι καινουριο το εργαλειο.
Άβαταρ μέλους
daimler
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008, 20:22
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: SYM QUADRAIDER 600 4X4

Δημοσίευσηαπό FALCON » 22 Μάιος 2009, 11:30

PAIDIA KALHMERA KAINOURGIOS STHN PAREA META PAO PSAXIMO KAI BLEPONTAS TIS SYZYTHSEIS SAS PHRA ENA NEW FORCE 500 L - TIPOTA COMMENTS
KALISPERA
PAIRNW SHMERA TO NF 500 L
TIPOTA GNWMES
Άβαταρ μέλους
FALCON
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 21 Μάιος 2009, 16:49

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες