Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NEW OUTLANDER

Δημοσίευσηαπό DoubleJeperdy » 21 Σεπ 2008, 11:51

Καλορίζικα τα πατούμενα φίλε max και καλές διαδρομές!
Αναφορικά με τις διαστάσεις η Bridgestone στο φυλλάδιο της δίνει στη διάσταση που φοράμε(225/55/18 ) , 2 διαφορετικά σετ χιονολάστιχα το LM25 4x4 και το Dueler DMZ3.Από αυτά ,πέρυσι που έψαχνα για χειμερινά το LM25 δεν το βρήκα πουθενά ενώ το DMZ3 το βρήκα μεν αλλά σε απαγορευτική τιμή(1250 ευρώ!!!) και με δείκτη ταχύτητας πολύ χαμηλό(Q).Έτσι προτίμησα να κατέβω σε διάσταση ζάντας.
Κατί άλλο σε σχέση με τα χιονολάστιχα.Διαβάστε λίγο τι γράφει πάλι η Bridgestone σε σχέση με το πως τα επιλέγουμε:
How to recognize a winter tyre?
The difference to summer tyres is actually visible: compared to summer profile, winter tyres have additional sipes,
which ensure a firm grip also under bad conditions like snow and ice.
Bridgestone winter tyres are marked with the “3 peak mountain symbol”, which is a guaranty for good snow performance.


“3 peak mountain” marking indicates that this tyre successfully
passed a standardized snow traction test and is
therefore usable for severe snow use.
“M+S” or “M&S” or “M/S” only indicates that this tyre has
improved performance on mud and snow compare to
standard tyres.
Therefore, a tyre marked ONLY with “M+S” is not a guaranty
of good snow performance
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
DoubleJeperdy
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 03:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό max » 21 Σεπ 2008, 17:32

Σωστά M+S δεν σημαίνει χιονολάστικο και φυσικά δεν έχει τις επιδόσεις αυτού στο χιόνι. Το χαρακτηρισμό αυτό τον έχουν συνήθως μικτά ελαστικά απο 70-30 (Εκτος Δρόμου) εως 50-50 (Γνωστά σαν A/T). Απλά σε ελαφρύ χιόνι (Βλέπε να πας σε ένα χιονοδρομικο) ή ελαφρια λάσπη πάνε καλά.

Μικτά σε 225/55/18 δυστυχώς δεν υπάρχουν και έχει ανακοινώσει η Yokohama οτι θα φέρει το G051. Αλλά που μίλησα με θεωχαράκη δεν θα τα δούμε σε αυτή την διάσταση για την ώρα.
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 21 Σεπ 2008, 18:24

Μια και μιλάμε για λαστιχάκια, αν τώρα που χειμωνιάζει, και έρχονται τα χιόνια βάλω μόνο S (snow) για να πηγαίνουν καλά σε χιόνι και πάγο, θα είναι και για βροχή καλά? Το καλοκαίρι θα τα παίξουν, αν δε τα αλλάξω? (ρωτάω γιατί κάνω σχετικά λίγα χλμ και δε θα με συμφέρει να έχω 2 4ράδες. Επίσης δε με απασχολεί ιδιαίτερα, μιας και κάνω λίγα χλμ, αν θα αλλαχθούν στα μισά πχ χρόνια λογω φθοράς το καλοκαίρι. Το θέμα είναι θα κρατάνε στο στεγνό?!..
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Δημοσίευσηαπό max » 22 Σεπ 2008, 08:05

Γενικά λένε ότι θα χειμερινά φθείρονται παρά πολύ το καλοκαίρι και γενικά δεν κρατάνε. Βέβαια αυτά είναι θεωρεία καλό είναι να πας πει κάποιος που έχει βάλει.
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό meco » 22 Σεπ 2008, 09:48

Τα χειμερινά είναι κυρίως για χιόνι και πάγο. Και στη βροχή αποδίδουν καλά αλλά υπάρχουν καλοκαιρινά ελαστικά που αποδίδουν εξίσου καλά στη βροχή. Στο στεγνό δεν αποδίδουν τόσο καλά και επιπλέον παράγουν περισσότερο θόρυβο ενώ φθείρονται και γρηγορότερα. Αν στον τόπο κατοικίας μας δε χιονίζει συχνά πιστεύω ότι δεν πρέπει να τα επιλέγουμε. Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η ύπαρξη και δεύτερης 4άδας για τους καλοκαιρινούς μήνες.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό landcruiserJ120 » 22 Σεπ 2008, 10:31

βασικα τα χειμερινα ειναι για να λειτουργουν σε θερμοκρασιες 8-10 και κατω , τωρα απο κει και πανω τα κρατηματα ειναι αναλογα , δεν εχουν το καλο κρατημα στο φρεναρισμα το καλοκαιρι οπου γλυστραει σαν τρελο , οποτε καλο θα ειναι και για λογους ασφαλειας να αλλαζονται και οχι μονο για τη γρηγορη φθορα που εχουν. στο θεμα φθορας ενα καλοκαιρι ειναι (αρκετο ) και δυο χειμωνες βγαζει μετα πεταμα . Αυτα , τωρα εσυ εισαι αυτος που θα αποφασισει και θα κρινει το καλητερο για το αυτοκινητο του.
Άβαταρ μέλους
landcruiserJ120
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008, 09:31
Τοποθεσία: ΕΔΕΣΣΑ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 22 Σεπ 2008, 19:39

landcruiserJ120 έγραψε:βασικα τα χειμερινα ειναι για να λειτουργουν σε θερμοκρασιες 8-10 και κατω , τωρα απο κει και πανω τα κρατηματα ειναι αναλογα , δεν εχουν το καλο κρατημα στο φρεναρισμα το καλοκαιρι οπου γλυστραει σαν τρελο , οποτε καλο θα ειναι και για λογους ασφαλειας να αλλαζονται και οχι μονο για τη γρηγορη φθορα που εχουν. στο θεμα φθορας ενα καλοκαιρι ειναι (αρκετο ) και δυο χειμωνες βγαζει μετα πεταμα . Αυτα , τωρα εσυ εισαι αυτος που θα αποφασισει και θα κρινει το καλητερο για το αυτοκινητο του.

+1000
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό mihalis87gr » 27 Σεπ 2008, 12:01

Παιδιά τυχαία είδα οτι στις διαστάσεις 225-55-18 βγαίνει το Pirelli Scorpion STR.Για όσους ψάχνονται για λάστιχα ας το έχουν υπ όψιν 8)
Άβαταρ μέλους
mihalis87gr
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 05 Μάιος 2008, 19:32

Δημοσίευσηαπό mihalis87gr » 11 Νοέμ 2008, 19:43

Παιδιά μπορεί να μου στείλει κάποιος το email από τη mitsubishi σχετικά με τις στραβές δισκόπλακες?
Έγινε και σε μένα...

To email μου, mihalis2001gr@yahoo.gr


Thanks :)
Άβαταρ μέλους
mihalis87gr
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 05 Μάιος 2008, 19:32

Δημοσίευσηαπό max » 29 Δεκ 2008, 14:21

Τελικά η τετρακίνηση του Outlander σε συνδυασμό με τα σωστά ελαστικά σε πάνε παντού και ας είναι SUV.
Τα Χριστούγεννα ήμουν 3-5 Πηγάδια και η καλή μου σύζυγος φρόντισε να κλείσε ένα δωμάτιο ψηλά στο βουνό σε έναν δρόμο που τελείωνε σε κάτι κεραίες και δεν μας έφτανε μόνο αυτό έπρεπε να βγούμε και να πάρουμε και έναν χωμάτινο παράδρομο γύρο στα 300 μέτρα. Ήμασταν έναν σπίτι στο πουθενά, και φυσικά έξω από οποιοδήποτε δρομολόγιο εκχιονιστικών μηχανημάτων. Φυσικά φάγαμε μια γερή 2μέρη χιονόπτωση (Ευτυχώς χωρίς αέρα έτσι γλυτώσαμε τα ανεμοσούρια) όπου και έβαλε στρωτά περίπου 20 πόντους.
Απλά το Outlander έσκαβε στην ανηφόρα και δεν καταλάβαινε τίποτε πάρα την 7θέσια διάταξη μιας και η παρέα μας ήταν με ΙΧ, και είχαμε αναλάβει χρέη οχήματος μεταφοράς προσωπικού.
Για να έχετε εικόνα όσα ΙΧ προσπάθησαν να έρθουν με αλυσίδες δεν κατάφεραν να ανέβουν, εκτός από το golf της παρέα μας οπού με πάρα πολύ δυσκολία και με σπάσιμο της αλυσίδας κατάφερε να βγάλει την ανηφόρα (Μας έγινε και χριστουγεννιάτικο δέντρο μέσα αφού άναψε το check engine) .
Στο τέλος τα μόνα αυτοκίνητα που έκοβαν βόλτες ήταν το Outlander ένα Navara , ένα Pajero και ένα Impresa με αλυσίδες εμπρός (Φοβερό το πώς πάει το Impresa).
Αλυσίδες δεν έβαλα πουθενά και τα ελαστικά μου φοράω είναι TOYO Open Country H/T σε 235/55/18 με χαρακτηρισμό M+S.

Επίσης τα ηλεκτρονικά δούλεψαν τέλεια εάν και ήμουν αρνητικός στην αρχή με αυτά. Σε μια ανηφόρα χωρίς ιδιαίτερο χιόνι αλλά με πάγο, όπου και πάλι ΙΧ με αλυσίδες δεν μπόρεσαν να την ανέβουν (Στο κατέβασμα εκεί έφυγαν 2 αυτοκίνητα στην Μάντρα απέναντι). Το Outlander με πολύ σπινάρισμα και ελεγχόμενο από το Traction Control κατάφερε να την βγάλει (Σμ. Με αρκετό ανάποδο τιμόνι).

Ηθικό δίδαγμα αυτό που λέω πάντα πετάξετε τα μαμίσια ελαστικά για να χαρείτε το αυτοκίνητο σας.
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό mihalis87gr » 31 Δεκ 2008, 01:29

Kαι με τα μαμήσια πάει πολύ καλά...
Στην εκδρομή στην έδεσσα σε τρελή λάσπη(κοκκινόχωμα, ανηφόρα) ανέβηκε με την πρώτη.Σε πάγο το έχω πάει,όλα καλά μόνο που δεν σταματούσε και αναγκαστικά το έβαλα να πατήσει εκτός δρόμου για να σταματήσει.

Στην κατηφόρα max πως το κατάφερες και σταμάτησε?

ΥΓ
Έχω πάρει μια 4αδα αλυσίδες οπότε...εκτελώ χρέη εκχιονιστικού!
Επίσης ποτέ μην σβήνετε το ASC στο outlander εκτός αν κολλήσετε...κάνει θαύματα!!!
Άβαταρ μέλους
mihalis87gr
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 05 Μάιος 2008, 19:32

Δημοσίευσηαπό max » 31 Δεκ 2008, 16:51

Για το ASC όντος έχεις δίκιο.
Στην κατηφόρα δεν είχα πρόβλημα τα λάστιχα ήταν καλά. Φυσικά φρένο με τον κίνητηρα και στο τέλος ελαφρά το πεντάλ, αλλιώς τσουλήθραααααα.
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό mihalis87gr » 05 Ιαν 2009, 00:51

Σήμερα πήγαμε χαλκηδόνα για σουβλάκια με την παρέα και ο δρόμος ήταν κλειστός...Ε επειδή ξέρω τα μέρη πέρασα το μπλόκο και συνέχισα στη θεσσαλονίκης-εδέσσης.Το αμάξι δεν καταλάβαινε τίποτα.Μιλάμε για χίονι 5-10εκ και πάγο σε πολλά μέρη.Αλυσίδες παρόλο που είχα δεν χρειάστηκε να βάλω.Στο γυρισμό ίδια κατάσταση...Αρκετά γλιστρούσε αλλά στο 4WD auto με ASC πάντα αναμένο δεν είχα την παραμικρή αίσθηση ανασφάλειας η οτι δεν "πατάει" καλά το αμαξι.Μόνο στο σταμάτημα ήταν λίγο δύσκολο λόγω ελαστικών πιστεύω...

ΥΓ
Όσοι έχετε diesel και πάτε σε χιόνια κτλ μην ξεχνάτε αντιπαγωτικό για το πετρέλαιο!
Άβαταρ μέλους
mihalis87gr
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 05 Μάιος 2008, 19:32

Δημοσίευσηαπό duced » 28 Απρ 2009, 16:44

Επειδη κ εγω ειμαι στη φαση να αποφασισω αναμεσα σε αρκετα SUV για εκδρομες με την οικογενεια (αν και εχω ηδη Niva για τα δυσκολα) οπως X-trail, Outlander, C-crosser, Tiguan, Santa-Fe, Captiva, CX-7 κλπ θα ηθελα να μαθω πως ειναι τελικα η καταναλωση του Outlander μετα απ τα χιλιομετρα που εχετε κανει.

Επισης αν εχετε συγκριτικη αποψη σε σχεση με καποια απ τις παραπανω επιλογες θα με βοηθουσατε.
Άβαταρ μέλους
duced
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 28 Απρ 2009, 16:39

Δημοσίευσηαπό bluesportage » 14 Μάιος 2009, 15:18

κι εμεις ειμαστε στο τσακ να παρουμε το outlander 2,4 το φουλ εξτρα!το ειδα 3-4-5-6 φορες στην εκθεση το εκανα test drive και μπορω να πω πολυ καλο!!!εχω δει κι εγω ολα τα suv περιπου και ειναι το μοναδικο με τοσο πολυ εξοπλισμο!!
Άβαταρ μέλους
bluesportage
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 20:42
Τοποθεσία: Κερατσινι-βραχατι κορινθιας

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 0 επισκέπτες