δυστυχώς πέραν της σελίδας που είχε προτείνει παλαιότερα φίλος, δεν έχω να πω κάτι ουσιαστικό...
http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... od_id=1254
Παρ' όλα αυτά, θα ήθελα να ρωτήσω κι' όλας ( άκου θράσσος...!!!) αν η μετάβαση σε μπουζί ιριδίου θα βοηθούσε, βασιζόμενοι στον καλύτερο σπινθήρα, μιας και υπάρχουν NGK μέχρι και για τον MPI....
Άραγε η ταυτόχρονη αλλαγή σε ιριδίου και η αύξηση του διάκενου, θα ενίσχυε ακόμα περισσότερο την καύση ή θα είχαμε προβλήματα???(κάτι είχε γράψει ο ekarpod, αλλά νομίζω αναφερόταν περισσότερο σε v8)
(σε κινητήρες με πολλά χλμ και μάλιστα στον mpi που είναι πιο αδύναμος...???!)
Καλημέρα σε όλους!! Κουράγιο, είναι Παρασκευή...!!!