από pantg » 22 Σεπ 2008, 09:50
Συνάδελφε τετρακίνητα Γιάννη,
το καλό με τα Samurai/Santana είναι ακριβώς το μικρό τους βάρος και οι μικρές τους διαστάσεις.
Αν το θέλεις για παιχνίδι και διασκέδαση το μόνο που θα σου πρότεινα να βάλεις είναι ένα αναπαυτικότερο και πιό καλό και από πλευράς προστασίας σου κάθισμα, καλές ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων σε ΣΩΣΤΑ σημεία στερέωσής τους και ένα μικρό rollcage γύρω από την καμπίνα οδηγού/συνοδηγού.
Τα φαρδυά λάστιχα το μόνο που κάνουν είναι να δείχνουν "ζόρικα"
Το sj είναι όνειρο ακριβώς έτσι όπως το έβγαζε η "μαμά" του και οτιδήποτε άλλο απλώς το χαλάει καθώς παύει να είναι το εύκολο στη χρήση και την οδήγηση παιχνίδι (ή και εργαλείο δουλειάς)
Τα ψηλώματα, φαρδυά λάστιχα, εξωπραγματικές αναρτήσεις, διαφορετικά μοτέρ, άξονες, κιβώτια κλπ σαφώς και θα βελτιώσουν τις ικανότητές του αλλά δεν θα είναι πλέον το όχημα που το οδηγείς εύκολα, φθηνά και διασκεδαστικά.
Αποφάσισε εσύ πρώτα τί θέλεις να κάνεις με αυτό και το πόσα θέλεις να ξοδέψεις επάνω του και μετά όλα γίνονται.
Αν όμως το θέλεις για φθηνή διασκέδαση και ασφαλές παιχνίδι νομίζω ότι η ασφάλειά σου προέχει.
(θα διαβάσεις πιό κάτω τα των Landies στην υπογραφή μου. Ομως τα SJ είναι κάτι που πολύ εύχομαι να έβγαζε η Land Rover. Το αστείο είναι ότι τα πρώτα Santana <Suzuki συναρμολογημένα στην Ισπανία> είχαν ονομασία Land Rover Santana στην πλακέτα με τον αριθμό πλαισίου....
Αυτό γιατί τα συναρμολογούσε η εταιρεία που συναρμολογούσε Land Rovers πριν αρχίσει να κάνει το ίδιο και για τα Suzuki. )
Χαιρετώ και καλές βόλτες.