Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

3,7 Μοντελο 2008

Re: 3,7 Μοντελο 2008

Δημοσίευσηαπό juan » 06 Ιουν 2008, 22:12

ermis1975 έγραψε:Απλά προσωπικά θα προτιμούσα και 1 κουμπάκι που να δίνει κίνιση μόνο στους πίσω τροχούς χωρίς κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα! Κάτι τέτοιο αφήνει όταν το θές...περιθώρια για "παιχνίδια"! Απο άποψη ασφάλειας βέβαια η μόνιμη 4 κίνιση είναι σημαντική.


Νομιζω οτι το καινουργιο 3,7 έχει επιλογή μονο πισω ... Εχει επισης auto 4x4 και κοντες
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Re: 3,7 Μοντελο 2008

Δημοσίευσηαπό diamond » 12 Ιουν 2008, 22:13

ενδιαφέρουσα παρουσίαση του ΚΚ

http://www.nomad.gr/news/?p=3875
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Re: 3,7 Μοντελο 2008

Δημοσίευσηαπό ZooL » 12 Ιουν 2008, 22:36

ο Mike Miskis (των Νομάδων) έγραψε:Με κόστος +/- 60.000 και εδώ, για ένα έτοιμο όχημα, το ουσιαστικό ερώτημα είναι κατά πόσο έχει νόημα να επιλέξει κανείς καινούργιο όχημα, όταν μπορεί με χαμηλότερο κόστος να πάρει ένα παλιότερο μοντέλο (πχ Cruiser 120άρι 2-3 ετών) που μπορεί να μην είναι τόσο φρέσκο και επιθυμητό, έχει όμως πάνω-κάτω ίδιες δυνατότητες και αντίστοιχα βαρύ όνομα. Τα κριτήρια υποκειμενικά...

Δεν ξέρω αν μπορεί να υπερβάλει ελαφρώς εδώ ο ΜΜ...
Γνωρίζω τι μπορεί να κάνει το KJ μου (που φορώντας τα ίδια ηλεκτρονικά με το KK και χωρίς να έχει αλλάξει κάτι δραματικά σε αναρτήσεις /μετάδοση, έχει πρακτικά τις ίδιες off δυνατότητες με αυτό).
Δεν γνωρίζω όμως από πρώτο χέρι τις ανάλογες δυνατότητες του LC120... οπότε εγώ προσωπικά δεν μπορώ να συγκρίνω.
Σίγουρα πάντως εκείνος κάτι παραπάνω ξέρει ;)

Αυτό που σίγουρα ξέρω όμως, είναι πόσοι fans των LC (αλλά και λοιποί στενόμυαλοι) θα ξινίσουν τα μούτρα τους μόλις διαβάσουν την παραπάνω πρόταση :lol: :lol: :lol: :lol:

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Re: 3,7 Μοντελο 2008

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 12 Ιουν 2008, 22:55

Κακά τα ψέματα! Άλλο το καινούριο και άλλο το μτχ. Ειδικά όταν τα χρήματα είναι πολλά και φυσικά ανάλογα με την άνεση που έχεις και αν σου περισεύουν! Πχ προσωπικά αν μπορούσα να διαθέσω 60χιλ θα έπερνα σίγουρα κάτι καινούριο και όχι ενα μτχ 2-3 ετών. Στο μτχ υπάρχει παντα ρίσκο, να μη δείς κάτι πριν το πάρεις!
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Re: 3,7 Μοντελο 2008

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 12 Ιουν 2008, 22:58

Εγώ αυτό που έχω ρωτίσει για το καινούριο είναι, αξίζει να πάρεις το sport και θα μπορείς αργότερα να το δώσεις? Η όλοι προτιμούν το limited? .. Γιατί η διαφορά τιμής είναι 5000.
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Re: 3,7 Μοντελο 2008

Δημοσίευσηαπό ZooL » 12 Ιουν 2008, 23:00

ermis1975 έγραψε:Κακά τα ψέματα! Άλλο το καινούριο και άλλο το μτχ. Ειδικά όταν τα χρήματα είναι πολλά και φυσικά ανάλογα με την άνεση που έχεις και αν σου περισεύουν! Πχ προσωπικά αν μπορούσα να διαθέσω 60χιλ θα έπερνα σίγουρα κάτι καινούριο και όχι ενα μτχ 2-3 ετών. Στο μτχ υπάρχει παντα ρίσκο, να μη δείς κάτι πριν το πάρεις!

Ναι, μόνο που ο Μισκής λέει ακριβώς το αντίθετο :twisted: :twisted: :twisted:
Ρίξε μια ματιά στο site τους και θα καταλάβεις το γιατί :)

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Re: 3,7 Μοντελο 2008

Δημοσίευσηαπό diamond » 12 Ιουν 2008, 23:01

εγώ βέβαια δεν κατάλαβα πως προέκυψε το κόστος των 60χλδ€
Το 2.8CRd στοιχίζει 44000€ στην πιο ακριβή του έκδοση. Πόσα παραπάνω θες για να το φτιάξεις δηλ
Εμένα μου αρέσει πάντως και το μόνο που με φοβίζει είναι η μικρή απόσταση από το έδαφος μπροστά
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Re: 3,7 Μοντελο 2008

Δημοσίευσηαπό ZooL » 12 Ιουν 2008, 23:04

ermis1975 έγραψε:Εγώ αυτό που έχω ρωτίσει για το καινούριο είναι, αξίζει να πάρεις το sport και θα μπορείς αργότερα να το δώσεις? Η όλοι προτιμούν το limited? .. Γιατί η διαφορά τιμής είναι 5000.

Γεγονός είναι ότι στην μεταπώληση παίζει μεγάλο ρόλο το "full extra"...
Στα χρήματα που θα πάρεις δεν θα κάνει ίσως μεγάλη διαφορά, απλά όμως όπως είπες, όλοι θα προτιμάνε τα καλο-εξοπλισμένα Limited.

X.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Re: 3,7 Μοντελο 2008

Δημοσίευσηαπό ZooL » 12 Ιουν 2008, 23:16

diamond έγραψε:εγώ βέβαια δεν κατάλαβα πως προέκυψε το κόστος των 60χλδ€
Το 2.8CRd στοιχίζει 44000€ στην πιο ακριβή του έκδοση. Πόσα παραπάνω θες για να το φτιάξεις δηλ

τροχούς, ανάρτηση, κορωνοπηνία, locker, προφυλακτήρες, άξονες /ημιαξόνια, ποδιές, εργάτης... μια χαρά μαζεύεται το 60άρι

άσε δε, που στα 44k της τιμής καταλόγου της αντιπροσωπείας, υπολογίζεις πάντα κι ένα extra 1,1k για το χρώμα

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Re: 3,7 Μοντελο 2008

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 17 Ιουν 2008, 18:19

Με μια επίσκεωη στην αντιπροσωπεία είδα και 3η εκδοση, executive, ενδιάμεση για το cherokee. Επίσης μπορείς να βάλεις ακόμα και οτι σου είναι απαραίτητο (πχ cruise control). Δε ρώτισα αν το δέρμα μπαίνει Ελλάδα γιατί αμερική δεν έχει.

Εκανα λοιπόν και test drive στη πίστα της jeep αλλά και στο δρόμο. Παρατήησα πόσο άνετα και αθόρυβα πέρναγε τα εμπόδια καθώς επίσης και την έλειψη τριγμών κάτι που το θεωρώ βασικό.
Στην άσφαλτο είναι σταθερό και επιταχύνει ικανοποιητικά, είδα δε πως με 2000στροφές πάει με 100χλμ. Αυτό λογικά είναι υπέρ απο άποψη κατανάλωσης. Βέβαια προτιμότερο είναι το κιβώτιο να ήταν 5ρι.
Αλήθεια γιατί αφού υπάρχει στο πετρέλαιο το 5ρι δε το βάζουν και στη βενζίνη? Κάποιο λόγο πιστεύω θα έχουν. Τέλος η κίνιση είναι μόνιμη στους πίσω τροχούς και ακολουθεί το αυτόματο και τα κοντά. Το ηλεκτρονικό μπλοκέ βοηθάει στο να περνάει τα εμπόδια κα με 1 τροχό στον αέρα.
Στα κατά δε με ενθουσίασα τα πλαστικά και κυρίως το αλουμίνιο μέσα στο ταμπλό και στις πόρτες που δείχνει φτηνό. (στη sport έκδοση δεν υπάρχει)
Μετά απο το test drive είναι μια απο τις 1ες επιλογές μου!
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Re: 3,7 Μοντελο 2008

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 22 Ιουν 2008, 10:17

Παρατήρησα στα Liberty της αμερικής το σύστημα 4κίνισης έχει αντί για auto το Lock 50-50. Και στα option το auto. Στην ελλάδα έρχεται μόνο με auto.
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Re: 3,7 Μοντελο 2008

Δημοσίευσηαπό meco » 22 Ιουν 2008, 10:51

ermis1975 έγραψε:Παρατήρησα στα Liberty της αμερικής το σύστημα 4κίνισης έχει αντί για auto το Lock 50-50. Και στα option το auto. Στην ελλάδα έρχεται μόνο με auto.

Πολύ σωστά παρατήρησες. Και εγώ το είδα τις προάλλες και μου έκανε εντύπωση. Μάλιστα εκει συνδυάζεται μόνο το αυτόματο κιβώτιο με την auto.
Μήπως και εδώ ισχύει αυτό και το χειροκίνητο πετρέλαιο έχει μόνο την απλή 4κίνηση;
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: 3,7 Μοντελο 2008

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 22 Ιουν 2008, 12:57

Ποιός ξέρει γιατί στην ευρωπαική αγορά το φέρνουν έτσι και στην Αμερικάνικη το έχουν σαν option! Πάντως χωρίς να είμαι σίγουρος η μόνιμη εμπλοκή 50-50 μπορεί να είναι καλύτερη για off road άν συνδιάζει και όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Η auto είναι πιο suv και σίγουρα μειώνει και την κατανάλωση. Μπορεί όμως και να "φθείρει" περισσότερο κάποια σημεία με τις συνεχείς εναλλαγες.
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Re: 3,7 Μοντελο 2008

Δημοσίευσηαπό diamond » 22 Ιουν 2008, 18:07

απλά στην ευρώπη δεν εισάγεται η απλή έκδοση. Οσο για το offroad εκείνο που πραγματικα κάνει τη διαφορά είναι το 4Low που είναι και στα δύο 50/50. Το Auto ίσα ισα που βοηθά περισσότερο στην καθημερινή χρήση.
Τα ηλεκτρονικά είναι ίδια και για τα δύο. Οσο για την κατανάλωση έχεις κάποια νούμερα που το στηρίζεις αυτό ?
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Re: 3,7 Μοντελο 2008

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 22 Ιουν 2008, 18:18

Για την κατανάλωση και τις φθορές πιστεύω οτι όταν είναι μόνιμα μπλοκαρισμένο 50-50, θα καίει παραπάνω (απο τριβές κλπ).
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες