Φτάσαμε!
Ξεκινήσαμε χθες. Ο Κώστας ο Δροσόπουλος, πήρε το Polo και κατέβηκε στην Πάτρα να παραλάβει και τον Αλέξανδρο Νικολάου.
Ο υπογράφων με τον Γιώργο Οικονομάκο, φορτώσαμε τα μηχανάκια από Αθήνα και κοιμηθήκαμε στον Άσσο (Κορινθίας).
Το πρωινό ραντεβού ήταν στην BP μετά την γέφυρα του Ρίου.
Για τις 08:00 είχαμε κανονίσει, τελικά ξεκινήσαμε στις 09:00. Το ταξίδι με τα trailer μέχρι τα σύνορα στην Κακαβιά, ήταν εύκολο. Τόσο που κοντέψαμε να κοιμηθούμε.
Ευτυχώς τα pmr μας κρατούσαν συντροφιά.
Στο τελωνείο της Κακαβιάς, ήμασταν σε ... αναμμένα κάρβουνα.
Ο Κώστας, είχε το DRz του μόνο με το χαρτί του τελωνείου, που.... δεν ήταν στο όνομα του και φυσικά ήταν και χωρίς εξουσιοδότηση.
Καλά, ποτέ δεν περιμέναμε ότι θα μπορούσαμε να βγάλουμε μια μοτοσυκλέτα από τη χώρα, χωρίς αυτή να είναι στο όνομα μας και φυσικά χωρίς εξουσιοδότηση.
Ξεμπερδέψαμε από τα Ελληνικά και τώρα η αγωνία μας ήταν το τι θα γίνει με το Αλβανικό τελωνείο....
No problem. Ζήτησαν πινακίδα, τους είπαμε ότι είναι αγωνιστικό και ... αυτό ήταν.
Ήμασταν στην Αλβανία.
Οι δρόμοι στο γνωστό «βαλκανικό» στυλ, με λακκούβες παντού και οι οδηγοί να παίζουν ρώσικη ρουλέτα. Πέσαμε και σε κίνηση επιστροφής από το Δυρράχιο προς τα Τίρανα...
Άστα να πάνε. Εντωμεταξύ δεν έχω ξαναδεί τόσες Mercedes ούτε στην Γερμανία. Το 95% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν πρέπει να είναι αυτές με το αστέρι.
Πετύχαμε τον οργανωτή χαλαρό και μετά από ένα σύντομο καφέ πήγαμε στο ξενοδοχείο.
Μπανάκι και βουρ έξω.
Το φαγητό ήταν εξαιρετικό και στο τέλος δεν θυμόμαστε πολλά. Κάποιοι μείνανε λίγο παραπάνω έξω από το ... κανονικό.
Συνολικά 7 Έλληνες:
Αλέξανδρος Νικολάου DR250XC
Κώστας Δροσόπουλος DRz 400e
Γιώργος Οικονομάκος CRF450 X
Σπύρος Κατσιμαλής KTM 640 Adv
Γιώργος Κορολής KTM 525
Δημήτρης Αθανασουλόπουλος WR250
Nίκος Σπανός BMW 1200 HP2
H διαδρομή του αγώνα έχει αλλάξει λίγο....
Ο Edvin αναμένει περίπου 30 μοτοσυκλέτες και 20 αυτοκίνητα.
Σήμερα το απόγευμα έχει διοικητικό έλεγχο... θα τα δούμε