από pantg » 05 Ιουν 2008, 10:21
Γιατρέ μου καλημέρα,
συμφωνώ απολύτως με όσα γράφεις.
Η αίσθηση που δίνει ο συνδυασμός των αεροναρτήσεων του LR3 με τα εξελιγμένα αμορτισέρ (τα έχεις βάλει νομίζω ε?) είναι πραγματικά μοναδικός και δίνει αυτό που έλειπε στο αυτοκίνητο (θα πρέπει να έχει προσέξει και την μείωση της αίσθησης "πλεύσης" όταν χαμηλώνει το ύψος στις υψηλότερες ταχύτητες)
Και φυσικά το πολύ σοβαρό πλεονέκτημα της απόλυτης προσαρμογής του αυτοκινήτου στις συγκεκριμένες ανάγκες κάθε είδους επιφανείας ή των συνθηκών κίνησής του. (άσε που έχει και γούστο να το ανεβοκατεβάζεις όποτε θέλεις!!!!!)
Το θέμα μας όμως είναι αυτό που ουσιαστικά διαχωρίζει πλέον τα SUV, έστω και ικανά για πιό άγρια πράγματα, από τα παραδοσιακά τετρακίνητα που έχουν περισσότερο χωμάτινο παρά ασφάλτινο χαρακτήρα.
Εκεί δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι που να μπορεί να αντικαταστήσει ακόμη τα ελατήρια (εκτός ίσως από τα αμορτισέρ δύο δρόμων υψηλών πιέσεων τα οποία και δοκιμάζονται αυτή τη στιγμή. Προσωπικά όμως πιστεύω ότι η αξιοπιστία και η αντοχή του συνδιασμού καλού ελατηρίου και αμορτισέρ δύο δρόμων με εξωτερικά δοχεία αποθήκευσης του αερίου είναι η κορυφαία όσον αφορά την αξιοπιστία και την αντοχή)
Μην με παρεξηγείτε. Δεν είμαι κατά των αεροσουστών.
Για ένα αυτοκίνητο σύγχρονης κατασκευής που ανήκει στην κατηγορία των αυτοκινήτων ελευθέρου χρόνου το σύστημα αυτό είναι μονόδρομος όσον αφορά την άνεση, την βελτιστοποίηση των ικανοτήτων εκτός δρόμου και την ασφάλεια ιδίως στο δρόμο.
Προσωπικά όμως προτιμώ ακόμη τα καλά ελατήρια και τα καλά αμορτισέρ για τα αυτοκίνητα που οδηγώ και που θέλω να είναι απλά και εύκολα και φθηνά στην συντήρηση και την επισκευή τους.
Χαιρετώ