Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NEW OUTLANDER OR X-TARIL

Δημοσίευσηαπό gargar » 26 Απρ 2008, 21:18

Χρόνια πολλά και καλή Ανάσταση σε όλους.
Συμφωνώ με τον DoubleJeperdy οτι το Outlander θα πρέπει να συγκρίνεται με το Xtrail 2,5 λόγω των επιδόσεων τους και του κόστους χρήσης τους. Σαφώς ο χώρος του πορτπαγκαζ του Outlander είναι μεγαλύτερος λόγω του ότι είναι και 7θέσιο. Απο κει και πέρα η επιλογή εκτός του υποκειμενικού θέματος της εμφάνισης είναι θέμα κόστους. Και σε αυτό ας προσθέσουμε και το κόστος των M+S ελαστικών και των ζαντών που πρέπει να αλλάξουν στο Outlander αν φυσικά ενδιαφέρει η χρήση και σε εκτός δρόμου διαδρομές.
Άβαταρ μέλους
gargar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 01 Απρ 2008, 13:25

Δημοσίευσηαπό DoubleJeperdy » 26 Απρ 2008, 21:48

gargar έγραψε:Χρόνια πολλά και καλή Ανάσταση σε όλους.
Συμφωνώ με τον DoubleJeperdy οτι το Outlander θα πρέπει να συγκρίνεται με το Xtrail 2,5 λόγω των επιδόσεων τους και του κόστους χρήσης τους. Σαφώς ο χώρος του πορτπαγκαζ του Outlander είναι μεγαλύτερος λόγω του ότι είναι και 7θέσιο. Απο κει και πέρα η επιλογή εκτός του υποκειμενικού θέματος της εμφάνισης είναι θέμα κόστους. Και σε αυτό ας προσθέσουμε και το κόστος των M+S ελαστικών και των ζαντών που πρέπει να αλλάξουν στο Outlander αν φυσικά ενδιαφέρει η χρήση και σε εκτός δρόμου διαδρομές.


Έχεις δίκιο φίλε gargar.Να πω όμως ότι προσωπικά όποιο 4χ4 και αν αγόραζα θα προχωρούσα ντε φάκτο σε αλλαγή ελαστικών σε χειμερινά ,άρα δεν συνυπολογίζω το κόστος των ελαστικών.Το κόστος των ζαντών ήταν 500 ευρώ.
Ένα άλλο θέμα όμως που με απασχολεί είναι τώρα που ήρθε η ώρα για τα καλοκαιρινά πως ξαναβάζεις τα ασφάλτινα , αν θες να κάνεις έστω και μικρές εκτός δρόμου διαδρομές.Οπότε gargar όπως πολύ σωστά λες μεγάλο το κόστος για να διορθώσεις την εσφαλμένη επιλογή των μαμίσιων ελαστικών .
Άβαταρ μέλους
DoubleJeperdy
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 03:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό max » 26 Απρ 2008, 22:04

στο θέμα ελαστικών όπως είπα κρατάμε τα 18" και πάμε από 225/55/18 σε 235/55/18 ή 235/50/18 όπου υπάρχουν μερικές καλές επιλογές για ελαστικά τύπου 80-20 ή 70-30 για χειμώνα καλοκαίρι. βέβαια το κόστος των ελαστικών δεν είναι και μικρό σε αυτές τις διαστάσεις.
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό gargar » 27 Απρ 2008, 00:33

Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη.
Συμφωνώ με τον DoubleJeperdy για το οτι το outlander πρέπει να συγκρίνεται με το x-trail 2,5 λόγω των επιδόσεων και του κόστους χρήσης. Πάντως πρέπει να προσθέσουμε στο outlander και το κόστος των M+S λάστιχα και των 16" ζάντες αν βέβαια ενδιαφέρουν και οι εκτός δρόμου διαδρομές.
Απο κει και πέρα είναι θέμα τι σου αρέσει και πόσα είσαι διατεθιμένος να πληρώσεις.
Άβαταρ μέλους
gargar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 01 Απρ 2008, 13:25

Δημοσίευσηαπό neosiraklis » 28 Απρ 2008, 19:10

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΑΣ. ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ Χ-TRAIL ΤΟ 2.0 ME TO ΕΞΑΤΑΧΥΤΟ ΚΥΒΩΤΙΟ. Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΑΝΤΩ Σ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΣΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ. ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΑΝΤΙΠΡΩΣΟΠΙΕΣ (ΣΑΡΑΚΑΚΗ ΚΙΑ ΘΕΟΧΑΡΑΚΗ) ΚΑΙ ΓΑΙ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ( ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ)

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ

ΗΡΑΚΛΗΣ
Άβαταρ μέλους
neosiraklis
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 22 Απρ 2008, 18:03

Δημοσίευσηαπό neosiraklis » 28 Απρ 2008, 19:45

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΑΣ. ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ Χ-TRAIL ΤΟ 2.0 ME TO ΕΞΑΤΑΧΥΤΟ ΚΥΒΩΤΙΟ. Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΑΝΤΩ Σ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΣΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ. ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΑΝΤΙΠΡΩΣΟΠΙΕΣ (ΣΑΡΑΚΑΚΗ ΚΙΑ ΘΕΟΧΑΡΑΚΗ) ΚΑΙ ΓΑΙ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ( ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ)

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ

ΗΡΑΚΛΗΣ
Άβαταρ μέλους
neosiraklis
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 22 Απρ 2008, 18:03

Δημοσίευσηαπό DoubleJeperdy » 28 Απρ 2008, 22:07

Φίλε neosiraklis έχοντας στην κατοχή μου πριν tο Αουτλαντερ για 5 χρόνια το Honda h-rv 1.6 v-tec δεν είχα κάποια σημαντικό πρόβλημα με την αντιπροσωπεία , να σου πω όμως ότι το Honda σε όλο αυτό το διάστημα δεν παρουσίασε καμία βλάβη πέραν ενός κατεστραμμένου αισθητήρα λ , από κακή βενζίνη μάλλον , η οποία καλύφθηκε από την εγγύηση και δεν είχα και κάποιο τρακάρισμα ,άρα δεν έχω και σημαντικά πράγματα να σου πω για το πως λειτουργεί η αντ/πεία...
Όσον αφορά το Outlander όταν το παρέλαβα μου είπαν 15000χλμ , ή ένα χρόνο για αλλαγή λαδιών και στα 30000 ή τον επόμενο χρόνο service.Το γράφει και στον υπολογιστή ταξιδιού:(6700χλμ που έχω διανύσει +8400=15000 και 5 μήνες που το χω + 7 που μετράει αντίστροφα=12)
Εικόνα

Και μιας και πιο πάνω μιλήσαμε για χώρο αποσκευών να και μια φωτό χαρακτηριστική:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
DoubleJeperdy
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 03:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό gargar » 28 Απρ 2008, 22:50

DoubleJeperdy έγραψε:[Οπότε gargar όπως πολύ σωστά λες μεγάλο το κόστος για να διορθώσεις την εσφαλμένη επιλογή των μαμίσιων ελαστικών .

δεν είμαι σίγουρος οτι η επιλογή των ελαστικών που γίνεται απο τις αντιπροσωπείες είναι λάθος. Άλλωστε οι περισσότεροι απο τους κατόχους των SUV σπάνια (ή ποτέ) θα λερώσουν τα αυτοκίνητα τους. Η επιλογή της Nissan μου έκανε κι εμένα εντύπωση και ίσως να θέλησε να διαφοροποιηθεί απο τους υπόλοιπους ακριβώς σε αυτόν τον τομέα. Άλλωστε τα SUV, με ελάχιστες εξαιρέσεις, δεν τα πάς στο δρόμο και ειδικά στις στροφές με 1000. Βέβαια το να αλλάζεις ελαστικά κάθε φορά που θες να πας μια εκτός δρόμου διαδρομή είναι πρόβλημα και ίσως η μόνη λύση να είναι η μόνιμη χρήση κάποιων μικτών ελαστικών με έμφαση στην άσφαλτο. Ετσι κι αλλιώς δεν προορίζονται αυτά τα αυτοκίνητα για τρελλό offroading. Λίγη λάσπη, λίγο χώμα, λίγη άμμος (με πολλή προσοχή εκεί), λίγο χιόνι κι αυτό είναι. Για τις πιό δύσκολες διαδρομές υπάρχουν τα τζιποειδή με τα κοντά και τους πολύ μικρούς προβόλους.
Τώρα όσον αφορά την ερώτηση του Ηρακλή, το μόνο που έχω να πώ, έχοντας τα τελευταία 6 χρόνια Nissan, είναι οτι δεν είχα κανένα πρόβλημα με την αντιπροσωπεία με εξαίρεση ίσως την αντιμετώπιση τους πρίν 2 μήνες όταν έιχε διαρροή λαδιού η κρεμαγίέρα μου. Η αντιπροσωπεία ήταν κάθετη οτι πρέπει να αλλάξω κρεμαγιέρα με κόστος γύρω στα 1200 ευρώ. Φυσικά και δεν το έκανα αφού η κρεμαγιέρα δεν είχε κανενα άλλο πρόβλημα και απλά σε εναειδικευμένο συνεργείο άλλαξα τσιμούχες και το πρόβλημα διορθώθηκε. Με τον Σαρακάκη δεν είχα μπλέξει ποτέ και τα μόνα που ξέρω είναι τα παράπονα των πελατών του που διαβάζω στα forum.
Α... ε'ιχα και την εμπειρία που ανέφερα παραπάνω σχετικά με την αντιμετώπιση ενός ερωτήματος που έκανα απο την online φόρμα τους.
Άβαταρ μέλους
gargar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 01 Απρ 2008, 13:25

Δημοσίευσηαπό gargar » 03 Μάιος 2008, 23:48

http://new.e-go.gr/auto/article.asp?cat ... bid=944358
Να κι ενα συγκριτικό μεταξύ των δυο. Είναι βέβαια λίγο(!!!) κακογραμμένο, ειδικά στις μετρήσεις, αλλά όποιος εχει ψάξει και τα δυο αυτοκίνητα θα καταλάβει ποιά μέτρηση αντιστοιχεί σε ποιό αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
gargar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 01 Απρ 2008, 13:25

Δημοσίευσηαπό DoubleJeperdy » 09 Μάιος 2008, 15:12

gargar έγραψε:
DoubleJeperdy έγραψε:[Οπότε gargar όπως πολύ σωστά λες μεγάλο το κόστος για να διορθώσεις την εσφαλμένη επιλογή των μαμίσιων ελαστικών .

δεν είμαι σίγουρος οτι η επιλογή των ελαστικών που γίνεται απο τις αντιπροσωπείες είναι λάθος. Άλλωστε οι περισσότεροι απο τους κατόχους των SUV σπάνια (ή ποτέ) θα λερώσουν τα αυτοκίνητα τους. Η επιλογή της Nissan μου έκανε κι εμένα εντύπωση και ίσως να θέλησε να διαφοροποιηθεί απο τους υπόλοιπους ακριβώς σε αυτόν τον τομέα. Άλλωστε τα SUV, με ελάχιστες εξαιρέσεις, δεν τα πάς στο δρόμο και ειδικά στις στροφές με 1000. Βέβαια το να αλλάζεις ελαστικά κάθε φορά που θες να πας μια εκτός δρόμου διαδρομή είναι πρόβλημα και ίσως η μόνη λύση να είναι η μόνιμη χρήση κάποιων μικτών ελαστικών με έμφαση στην άσφαλτο. Ετσι κι αλλιώς δεν προορίζονται αυτά τα αυτοκίνητα για τρελλό offroading. Λίγη λάσπη, λίγο χώμα, λίγη άμμος (με πολλή προσοχή εκεί), λίγο χιόνι κι αυτό είναι. Για τις πιό δύσκολες διαδρομές υπάρχουν τα τζιποειδή με τα κοντά και τους πολύ μικρούς προβόλους.
Τώρα όσον αφορά την ερώτηση του Ηρακλή, το μόνο που έχω να πώ, έχοντας τα τελευταία 6 χρόνια Nissan, είναι οτι δεν είχα κανένα πρόβλημα με την αντιπροσωπεία με εξαίρεση ίσως την αντιμετώπιση τους πρίν 2 μήνες όταν έιχε διαρροή λαδιού η κρεμαγίέρα μου. Η αντιπροσωπεία ήταν κάθετη οτι πρέπει να αλλάξω κρεμαγιέρα με κόστος γύρω στα 1200 ευρώ. Φυσικά και δεν το έκανα αφού η κρεμαγιέρα δεν είχε κανενα άλλο πρόβλημα και απλά σε εναειδικευμένο συνεργείο άλλαξα τσιμούχες και το πρόβλημα διορθώθηκε. Με τον Σαρακάκη δεν είχα μπλέξει ποτέ και τα μόνα που ξέρω είναι τα παράπονα των πελατών του που διαβάζω στα forum.
Α... ε'ιχα και την εμπειρία που ανέφερα παραπάνω σχετικά με την αντιμετώπιση ενός ερωτήματος που έκανα απο την online φόρμα τους.


Αν θέλεις φίλε gargar πάρε το τρέχον τεύχος του Drive όπου έχει dvd με αρκετά Suv αλλά και 4χ4 όπου θα δεις αυτό που αναφέρω σχετικά με τα λάστιχα του Outlander.Σε ήπιες σχετικά συνθήκες αδυνατούν παντελώς να ανταπεξέλθουν όπως και των άλλων Suv που φοράνε αμιγώς ασφάλτινα ελαστικά.
Άβαταρ μέλους
DoubleJeperdy
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 03:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό max » 09 Μάιος 2008, 16:02

Γεγονός τα λάστιχα του Outlander είναι σκέτη απελπισία. Έχουν ακριβώς την ίδια χάραξη που με τα bridegestone που φορούσε ένα leon TFSI 200hp !!!. εγώ τελικά πήρα την απόφαση να τα αλλάξω σύντομα σε TOYO Open Country H/T 235/55/18 Που έχουν rating M/S. Τουλάχιστον να μπορείς να πας κάπου.

Βέβαια οφείλω να ομολογήσω μια μέρα έπαιζα στροφιλίκια κολασμένα!!! για τον τύπο που αυτοκινήτου και τα λάστιχα ήταν απλά κορυφαία στην άσφαλτο με απίστευτα περιθώρια πρόσφυσης. Αλλά φυσικά δεν είναι αυτός ο λόγος ύπαρξης του αυτοκινήτου.
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό gargar » 09 Μάιος 2008, 23:26

Αν θέλεις φίλε gargar πάρε το τρέχον τεύχος του Drive όπου έχει dvd με αρκετά Suv αλλά και 4χ4 όπου θα δεις αυτό που αναφέρω σχετικά με τα λάστιχα του Outlander.Σε ήπιες σχετικά συνθήκες αδυνατούν παντελώς να ανταπεξέλθουν όπως και των άλλων Suv που φοράνε αμιγώς ασφάλτινα ελαστικά.


Αυτό ακριβώς ανέφερα κι εγώ σε ενα post μου λίγο πιο πάνω φέρνοντας σαν παράδειγμα το τεστ του DRIVE. Απλώς λέω οτι για SUV που η χρήση τους είναι στο μεγαλύτερο ποσοστό, αν οχι πάντα, στην άσφαλτο, είναι λογικό για τους κατασκευαστές τους να βάζουν καθαρά σφάλτινα λάστιχα και για λόγους επιδόσεων και κρατημάτων.
Σε κάποιο άλλο συγκριτικό τεστ είχα διαβάσει οτι το X-TRAIL είχε χειρότερη επίδοση (πάντως οχι ΤΗ χειρότερη) στο φρενάρισμα σε σχέση με άλλα SUV ακριβώς λόγω των μικτών ελαστικών.
Ωστόσο, εγω προσωπικά θεωρώ πιο σωστή την επιλογή της NISSAN να βάλει Μ+S λάστιχα στο X-TRAIL για να καλύψει και τις όποιες, πάντα σε λογικά επίπεδα, ανυσηχίες των κατόχων του. Και τη θεωρώ πιο σωστή αν ο κάτοχος ενός SUV καταλάβει, όπως λέει και ο max, οτι ενα τέτοιο αυτοκίνητο δεν πρέπει να μπαίνει με χίλια στις στροφές ούτε να τρέχει με πάνω απο 150 -160 χλμ. γιατί ο όγκος του, το ύψος του και γενικά η επιφάνεια του θα το προδώσουν σε τέτοιες συνθήκες.
Άβαταρ μέλους
gargar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 01 Απρ 2008, 13:25

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες