Αν θέλεις φίλε gargar πάρε το τρέχον τεύχος του Drive όπου έχει dvd με αρκετά Suv αλλά και 4χ4 όπου θα δεις αυτό που αναφέρω σχετικά με τα λάστιχα του Outlander.Σε ήπιες σχετικά συνθήκες αδυνατούν παντελώς να ανταπεξέλθουν όπως και των άλλων Suv που φοράνε αμιγώς ασφάλτινα ελαστικά.
Αυτό ακριβώς ανέφερα κι εγώ σε ενα post μου λίγο πιο πάνω φέρνοντας σαν παράδειγμα το τεστ του DRIVE. Απλώς λέω οτι για SUV που η χρήση τους είναι στο μεγαλύτερο ποσοστό, αν οχι πάντα, στην άσφαλτο, είναι λογικό για τους κατασκευαστές τους να βάζουν καθαρά σφάλτινα λάστιχα και για λόγους επιδόσεων και κρατημάτων.
Σε κάποιο άλλο συγκριτικό τεστ είχα διαβάσει οτι το X-TRAIL είχε χειρότερη επίδοση (πάντως οχι ΤΗ χειρότερη) στο φρενάρισμα σε σχέση με άλλα SUV ακριβώς λόγω των μικτών ελαστικών.
Ωστόσο, εγω προσωπικά θεωρώ πιο σωστή την επιλογή της NISSAN να βάλει Μ+S λάστιχα στο X-TRAIL για να καλύψει και τις όποιες, πάντα σε λογικά επίπεδα, ανυσηχίες των κατόχων του. Και τη θεωρώ πιο σωστή αν ο κάτοχος ενός SUV καταλάβει, όπως λέει και ο max, οτι ενα τέτοιο αυτοκίνητο δεν πρέπει να μπαίνει με χίλια στις στροφές ούτε να τρέχει με πάνω απο 150 -160 χλμ. γιατί ο όγκος του, το ύψος του και γενικά η επιφάνεια του θα το προδώσουν σε τέτοιες συνθήκες.