Γεια σε όλους μέλη και επισκέπτες του forum .
Θα ήθελα τη γνώμη όσων έχουν τη γνώση στης ερωτήσεις μου .(στη πράξη αποκτηθείσα από τη χρήση –οδήγηση του έννους η ακόμα καλύτερα και των δυο μοντέλων )
Έχω καταλήξει σε 2 μοντέλα S.U.T.τετραπορτα. μιτ.l200 safari & νισσαν navara, αλλα έχω μπερδευτεί λόγο των χαρακτηριστικών και των άρθρων που εχω διαβάσει ! Αρχικα θα παραδεχτώ ότι το navara μου αρέσει σαν «εικονα» και ήταν η αιτία που ψάχτηκα στα S.U.T.αλλά σίγουρα δε θα είναι το βασικό κριτήριο επιλογής.
Από χώρους και τα δυο με ικανοποιούν, για της εκτός δρόμου ικανότητες που χρειάζομαι επίσης ,εκεί που θα ήθελα βοήθεια για τη επιλογή μου είναι η συμπεριφορά τους στο δρόμο(στεγνό ,βρεγμένο ,εθνική οδός ,επαρχιακός δρόμος ) πέρα από της επιδόσεις του ναβαρα που είναι μετρήσιμες και μη αμφισβητήσιμες (επιτάχυνση, ρεπριζ, τελική,..) στα χαρτιά η οδική συμπεριφορά του 1200 έπρεπε να είναι άψογη esp ανώτερη, τετρακίνηση (3 διαφορικά ) αλλά απ ότι διαβάζω το ναβαρα υπερέχει ??
Συνοψίζοντας κατά τη γνώμη μου
Navara
+ μοτέρ, κιβώτιο, γεωμετρία ανάρτησης σίγουρα στο δρόμο γιατι τα καταφέρνει χωρίς άλλη βοήθεια κατά τα λεγόμενα ,εμφάνιση
-απουσία E.S.P,τύπος τετρακινησης τιμή /εξοπλισμό
L200
+ E.S.P, τύπος τετρακινησης ,τιμή /εξοπλισμό
-μοτέρ, κιβώτιο (οδική συμπεριφορά?????)
ΥΓ1.Δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει ακόμα κανένα από τα δυο , γιατί στα Γιάννενα η Nissan δεν έχει αυτοκίνητο για τεστ και θα ήθελα να τα οδηγήσω σε όμοιες συνθήκες .ΥΓ2.Ξέρει κανείς αν υπάρχουν και τα δυο μοντέλα για τεστ στους γύρο νομούς
ΥΓ3 Πόσο κοστίζουν τα τέλη κυκλοφορίας για αγροτικό 2500ccκαι μια νορμάλ ασφάλεια ?
Ευχαριστώ