από michalis » 22 Απρ 2008, 15:28
Κατ' αρχάς 1000 ευχαριστώ για την προσοχή σας!!!
για να μην σας μπλέκω, λέω τα εξής:
Δεν θέλω αμάξι για πειράγματα.
Στο φερόζα μου ούτε καν σκουλαρίκια δεν έχω βάλει και το διατηρώ μαμά μετά μανίας.
Αυτό που περιμένω/θέλω απο το πινίν (ή το όποιο πινίν) είναι:
να ταξιδεύω πιο άνετα απο το φερόζα με 120-140,
να έχει περισσότερο χώρο, (να βάλω κι ένα ποδήλατο μέσα)
να είναι περισσότερο πολιτισμένο από το φερόζα (ταξίδι, θόρυβος)
να μην εχει χλιδές και πολυτέλειες - αρρωσταίνω.
να με βγάλει 5-10 χρόνια με 15000χλμ χρόνο,
να μην έχω άγχος αν θα φτάσω ή αν θα σπάσει ή αν θα με γυρίσει,
να χώνομαι όπου βρω με αξιόπιστη μετάδοση.
Μέχρι στιγμής έχω καταλάβει ότι το GDI με τα διαφορικά του που είναι ίδια με του Φερόζα (*) θα με βγάλει ασπροπρόσωπο, το ύψος είνα το ίδιο, η άνεση καλύτερη,η εξτρά του δύναμη θα καθαρίσει επίσης, από χώρους έχω μία αμφιβολία αλλά θα το δω απο κοντά και θα κρίνω.
Σοβαρές ζημιές δεν ακούω να λέτε, αλλά κι απο την άλλη το Φεροζάκι μέχρι τα 215.000 μια χαρά είναι - χτύπα ξύλο.
αυτά!!!
1000 ευχαριστώ και πάλι.
παρατηρήσεις δεκτές!
(*) δεν το εννοώ ακριβώς αυτό, καθώς στο φερόζα βάζεις 4H μόνο σταματώντας εντελώς και το βγάζεις κάνοντας και όπισθεν για να λύσουν ο πλήμνες.
Επίσης όταν εμπλέξεις το 4H κλειδώνει το διαφορικό οποτε κουρδίζει συνεχώς. Πίσω έχω κι εγώ LSD 50% οπότε ξεσκατώνει ακόμα και στο 2H από πολλά, ειδικά άμα βαριέμαι να σταματήσω για να βάλω 4Η.