Δεν παει αλλο ποια μου την εχει δωσει. η υπομονη μου αγγιζει τα ορια της.
ΓΚΡΙΝΙΑ ΝΟ 1
Οι περισσοτεροι φιλοι -γνωστοι μου ,ειναι κατοχοι μοτοσυκλετων μαρκας KAWASAKI απο ZX-6R μεχρι KLR (εννοω μηχανες απο ολες τις κατηγοριες street, on - off , enduro kai καθαροαιμα). Το προβλημα κοινο. ΟΤΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΠΡΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΜΑΣ ΕΙΤΕ ΠΡΟΣ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥΣ ΕΡΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1 ΜΗΝΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΑΝΤΙΠΡΩΣΩΠΟΙ ΤΗΣ KAWASAKI( δεν θελω να αναφερω επωνυμια) δεν μπορω να περιμενω καθε φορα που υπαρχει μια μικροβλαβη και χρειαζετε αντικατασταση καποιο ανταλλακτικο, ενα μηνα και να το πληρωνω χρυσο. Π.Χ. Ο ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΖΧ-6R ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΜΙΑ ΒΑΛΒΙΔΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ , ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΝΑ ΚΑΔΕΝΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΕΝΑ KLR.--ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ--
ΓΚΡΙΝΙΑ ΝΟ 2
Εχω βαρεθει καθε φορα που πεφτει ενα μοτοπεριοδικο στα χερια μου να διαβαζω εκθειασμενες αποψεις συντακτων για τα ΚΤΜ. Μα καλα τοσα πολλα σας πληρωνουν οι αντιπροσωποι της συγκεκριμενης εταιριας για να τους αυξησετε τις πωλησεις??? Σημειωστε πως σε 9 στα 10 αρθρα για ΚΤΜ αναφερουν τα προτερηματα τους και τισ διαφορες με προηγουμενα μοντελα ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΛΑΤΩΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΤΜ. Απο προσωπικες εμπειριες με ΚΤΜ 640 Κ 660 Κ DUKE η αξιοπιστια ειναι στην καλυτερη περιπτωση απλα ανεκτη. Οχι γιατι καταρεουν, γιατι και γρηγορα ειναι και δυνατα αλλα πρεπει να εχεις τον μαστορα stand by ανα 2 εβδομαδεσ για μικροπροβληματα του στυλ μαζεμα αλυσιδας, φλατζα κεφαλης,τρυπηματα ψυγειου κ.α. επισης το επιπεδο κραδασμων σε συνδιασμο με τις πιο αβολες σελες του πλανητη ειναι σημαντικο μειωνεκτιμα για τις μεγαλες αποστασεις.
ΓΚΡΙΝΙΑ ΝΟ3
Οι περισοτεροι αναβατες -αναζητητες της περιπετειας (μιλαω για on-off kai enduro) παραπονιωντε για την ελληψη οργανωσησ εκδρομων στην ελλαδα, και γενικα για την ελληψη παρεας για off-road βολτες γενικοτερα. Απο τη αλλη ομως ενω στο forum βλεπουμε πολλες προσκλησεις απο ιδιωτες δεν βλεπω κανενα παραπονιαρη σαν κι εμενα να κουναει τον κωλο του απο την καρεκλα για να ανταποκριθει στα καλεσματα. Αρα κυριοι οι περισσοτεροι απο μας ειναι αξιοι της μοιρας τους.δεν χρειαζετε η καθε εκδρομη και η καθε βολτα στα βουνα να ειναι οργανωμενη απο καποιον φορεα ειτε ιδιωτικο,ειτε δημοσιο(εδω γελανε) για να περασεις καλα. απλα ξεκοληστε επιτελους, ανοιχτητε αφοβα στα βουνα μας και διασκεδαστε. Επισης πολυ ωραια ιδεα ειναι και η οργανωση τετοιων εκδρομων σε εβδομαδιαια η και μηνιαια βαση απο το portal του off-road.gr--καντε κατι επιτελους μας, εφαγε η μαρμαγκα--
ΓΚΡΙΝΙΑ ΝΟ4
Αγορασα το 2004 το KLR καινουριο στην τιμη των 7000euro πλεον καινουρια φετος η ιδια μηχανη κοστιζει 5000 euro, ενω ενα KLR μεταχειρισμενο δεν ξεπερνα τις 2500ευρο. εχουμε και λεμε λοιπον:
ΕΡΩΤΗΜΑ 1:ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΤΩΣΗ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ???
ΕΡΩΤΗΜΑ 2:ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΥΨΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ???
ΕΡΩΤΗΜΑ 3: ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΗ ΑΠΟ ΤΗΝ KAWASAKI???(EΝΩ ΑΝΑΝΕΩΝΕΙ ΟΛΑ ΤΗΣ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΟ KLR EXEI NA ΔΕΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ 4 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ- ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ MOTTARD-) EΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ 'ΡΙΧΝΕΙ' ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗΣ)
ΕΡΩΤΗΜΑ 4: ΓΙΑΤΙ ΕΕΕΕ??? ΓΙΑΤΙ???
ΤΕΛΟΣ ΕΧΩ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΑ KLR ΤΟΥΣ : ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΝΤΕ ΤΑ ΒΙΔΕΣ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΜΠΟΡΟ. ΜΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟΝΤΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5000 euro (δλδ πιο πολλα απο οσο εχει σημερα καινουριο)!!!
ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ (ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ) . ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΑΠΟΨΕΙΣ[/b]