από ekarpod » 30 Ιαν 2008, 10:11
Εφόσον το κιβώτιο ταχυτήτων είναι στην νεκρά και το κεντρικό είναι ξεκλείδωτο, δεν νομίζω να υπάρχει κανένα πρόβλημα να σηκώσετε χειρόφρενο πάνω στο φρενόμετρο.
Εφόσον το αυτοκίνητο έχει πατήσει σωστά πάνω στο φρενόμετρο (κάθετα) και τα λάστιχα είναι σε καλή κατάσταση η ένδειξη θα είναι ίδια και στους δύο τροχούς.
Λογικά αν γίνει σύμφωνα με τα παραπάνω το "ζόρι" θα πάει στον πίσω σταυρό του πίσω κεντρικού και κάτω, δηλαδή στο πίσω διαφορικό και ημιαξόνια μόνο. Νομίζω ότι θα είναι ελάχιστο σε σχέση με αυτά που τραβάει το Landy μας στις περιπέτειές του...
Καλό βέβαια πάντα είναι να το σηκώνετε προοδευτικά και όχι απότομα.
Τα τελευταία 10+ χρόνια, έχω περάσει και τα δύο Landy μου αρκετές φορές και ποτέ δεν είχα πρόβλημα, ποτέ επίσης δεν λαδώνουμε για να περάσει το landy μας, λαδώνει από μόνο του τα πάντα από όπου περνάει μόνο του με φυσικά λαδάκια, βαλβολίνες κλπ υγρά...
Σίγουρα εν κινήσει στο δρόμο και ιδίως όταν υπάρχει ταχύτητα στο κιβώτιο, οποιοδήποτε απότομο τράβηγμα του χειροφρένου μεταφέρει μεγάλα φορτία στο κεντρικό διαφορικό και πρέπει να αποφεύγεται.