από Steve.2t » 15 Νοέμ 2007, 10:40
καταρχας φιλε μου οταν κοβεις το μπουρι απο την εξατμηση επειδη τα αερια βγενουν ευκολοτερα αυτοματα φτωχενουν τα μιγματα γι αυτο εχασες τελικη ...
επισης με το κρυο παλι φτωχενουν αρα λογικα θελεις καινουργια ζιγκλερ και νεα ρυθμιση στο καρμπυρατερ.
Συνηθως η εργοστασιακη ρυθμιση ειναι αρκετα φτωχη για να περνει εγκριση ..... ειναι χαμηλοτερη απο το ιδανικο για την υποδυναμη... αν προσεξες ποτε τα φτιαγμενα γουρουνια που φορανε παραλληλη ηλεκτρονικη (power comander) μυριζουν απαισια και σου ανακατευουν το στομαχι αν εχεις καποιο τετοιο μπροστα σου και εισαι ωρες στο βουνο. Αυτα εχουν ομως Ψεκασμο.
Εσυ Θελεις ζιγκλερ και ρυθμιση αερα .
Φανταζομαι οτι στις κατιφορες μερικες φορες σκαει η εξατμηση. Αυτος ειναι ενας τροπος να καταλαβεις οτι ειναι φτωχο το μιγμα.
Με το κρυο τωρα φτωχενει παλι το μιγμα γιατι εχεις στον ιδιο ογκο αερα περισσοτερη μαζα λογο του οτι ο κρυος αερας συστελεται αρα περισοτερος αερας - λιγοτερη βενζινα. Προσοχη ομως ενα σωστα ρυθμιζμενο μοτερ το οποιο εχει ψεκασμο και αυτορυθμιζεται χειμωνα καλοκαιρι τον χειμωνα ειναι ποιο δυνατο γιατι καταναλωνει περισσοτερο αερα αρα και μιγμα αρα μεγαλυτερη υποδυναμη.... ομως χμμμ βγαζει μικροτερη τελικη γιατι εχει να με την αεροδυναμικη του εναν αερα πιο πυκνο ... και δυσκολευεται πολυ περισσοτερο απο τα αλογα που κερδισε!!!