Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NEW OUTLANDER

NEW OUTLANDER

Δημοσίευσηαπό smarty » 11 Νοέμ 2007, 02:49

ΚΥΡΙΟΙ, ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ 4Χ4 ΚΑΙ SUV.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ OUTLANDER ΤΗΣ MITSUBISHI.
ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ 2.4 ΜΕ 17Ο HP.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Άβαταρ μέλους
smarty
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2007, 02:42
Τοποθεσία: ΧΑΛΑΝΔΡΙ, ΑΘΗΝΑ

NEW OUTLANDER

Δημοσίευσηαπό Lepes » 11 Νοέμ 2007, 07:52

καλως να ερθεις λοιπον στον υπεροχο χωρο τψν 4χ4,
απο οσο εχω δει και εχω ακουσει ειναι ενα καλο suv με αρκετους χωρους καλο μοτερ και αρκετα καλη συμπεριφορα στην ασφαλτο.(επειδη το κοιταει και ενας φιλος μου τα ξερω αυτα).Απο την αλλη να ξερεις οτι ειναι ενα suv το οποιο επειδη ειναι νεο μοντελο στην αγορα δεν ξερουμε τι κανει στο χωμα :)
ΒRAT PRESIDENT
www.brat???.gr
Άβαταρ μέλους
Lepes
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 03 Μάιος 2004, 11:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: NEW OUTLANDER

Δημοσίευσηαπό Evolander » 11 Νοέμ 2007, 11:26

smarty έγραψε:ΚΥΡΙΟΙ, ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ 4Χ4 ΚΑΙ SUV.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ OUTLANDER ΤΗΣ MITSUBISHI.
ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ 2.4 ΜΕ 17Ο HP.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Στη θέση σου θα έψαχνα τι εστί σαρακάκης πρώτα, μετά τι εστί service αυτοκινήτου που εισάγει ο ίδιος και στο τέλος αν αξίζει πραγματικά το κάρο κάθε αυτού!

Με λίγα λόγια ένα bmw 2.0 x3 κάνει service κάθε 25,000 χλμ και πληρώνει 300 ευρώ, τη στιγμή που το outlander κάνει κάθε 7,500

Περισσότερες λεπτομέρειες αν θέλεις με pm.

Διάβασε και το σχετικό πόστ:
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-7606.html
Άβαταρ μέλους
Evolander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007, 12:44
Τοποθεσία: Nafpaktos

Δημοσίευσηαπό thankin » 11 Νοέμ 2007, 15:17

KAΛΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΛΛΑ ΔΕΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΣΑΡΑΚΑΚΗ & ΣΕΡΒΙΣ. ΑΝ Ο ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΕ ΑΜΜΟΥΔΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΤΗΜΕΝΟ ΧΩΜΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΜΑΖΝΤΑ CX-7. AΠΙΘΑΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, ΦΡΕΝΑ, ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ, ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΝΤΙΖΑΙΝ, ΧΩΡΟΙ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ & ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΘΕ 15000 ΧΙΛ.
Άβαταρ μέλους
thankin
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 23 Απρ 2007, 22:30
Τοποθεσία: αμπελοκηποι, Θεσ/κη

Δημοσίευσηαπό thankin » 11 Νοέμ 2007, 15:25

Α ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΑ! 260 ΑΛΟΓΑ, 38,9 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗΣ 0-100 ΣΕ 7,7 ΔΕΥΤΕΡΑ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. ΑΣΕ ΤΙ ΛΕΝ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥ ΕΝΑ ΚΑΤΟΧΟ ΤΟΥ ΜΑΖΝΤΑ. ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ 15 ΜΕ 16, & 11 ΜΕ 12 ΕΚΤΟΣ
Άβαταρ μέλους
thankin
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 23 Απρ 2007, 22:30
Τοποθεσία: αμπελοκηποι, Θεσ/κη

Δημοσίευσηαπό smarty » 12 Νοέμ 2007, 00:39

Ρε παιδιά έχω ακούσει και εγώ για τον Σαρακάκη.
Το αυτοκίνητο έχει όμως κάτι που με ενδιαφέρει πολύ.
Δυνατότητα για μεταφορά επτά ατόμων.
Το σέρβις είναι κάθε 15.000 χλμ ή μία φορά τον χρόνο.
Γενικά λένε ότι τα MITSUBISHI είναι αξιόπιστα.
Τι να πω?
Το σκέφτομαι.
Στον δρόμο το δοκίμασα και είναι πολύ καλό.
Εκτός δεν ξέρω αλλά οι απαιτήσεις μου δεν είναι υπερβολικές.
Ξέρω ότι αγοράζω SUV και όχι καθαρόαιμο.
Άβαταρ μέλους
smarty
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2007, 02:42
Τοποθεσία: ΧΑΛΑΝΔΡΙ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό MKB » 12 Νοέμ 2007, 07:40

Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα και την ξέρει όποιος είχε ποτέ αυτοκίνητο που να το αντιπροσωπεύει η εν λόγω αντιπροσωπεία.Διαθεσιμότητα ανταλλακτικών μηδενική,για ότι ξεφεύγει από το απλό σέρβις,περιμένεις να το φέρουν από έξω.Οι τιμές δε των ανταλλακτικών ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕΣ.Γι'αυτό όταν ακούς Σαρακ πρέπει να το σκεφτείς καλά.Οι μάρκες που αντιπροσωπεύει καλές,αλλά δυστυχώς χωρίς υποστήριξη από την αντιπροσωπεία.
Άβαταρ μέλους
MKB
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 30 Οκτ 2007, 13:36
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό Paslemotos » 12 Νοέμ 2007, 10:56

Επισης για τα service μην εισαι και τοσο σιγουρος για 15000 η μια φορα τον χρονο... :evil:
Ειχα παει να ρωτησω για το c-rv και εμεινα με το στομα ανοιχτο οταν μου ειπαν αλλαγη λαδιων καθε 5000 χλμ.... :evil: :evil: :cry: :oops:
Άβαταρ μέλους
Paslemotos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 02 Απρ 2005, 21:44

Δημοσίευσηαπό Evolander » 12 Νοέμ 2007, 12:29

smarty έγραψε:Ρε παιδιά έχω ακούσει και εγώ για τον Σαρακάκη...
Το αυτοκίνητο έχει όμως κάτι που με ενδιαφέρει πολύ.
Δυνατότητα για μεταφορά επτά ατόμων.
Το σέρβις είναι κάθε 15.000 χλμ ή μία φορά τον χρόνο.
Γενικά λένε ότι τα MITSUBISHI είναι αξιόπιστα.

Διάβασα το ποστ σου και με προβλημάτισες - και δεν έχεις ακούσει τίποτα ακόμη να είσαι σίγουρος!
Έβαλα λοιπόν ένα συνάδελφο από τη δουλειά τώρα και πήρε τηλέφωνο σε ένα μεγάλο και γνωστό εξουσιοδοτημένο service Mitsubishi ισχυριζόμενος τον υποψήφιο αγοραστή και του είπαν ότι service κάθε 20,000 χλμ!!! Τους ξαναρώτησε ρε παιδιά είστε σίγουροι γιατί ο προκάτοχος έκανε κάθε 7,500 χλμ ή 6 μήνες, και η απάντηση πάλι ήταν η ίδια λόγω και καλά του κινητήρα κ.λ.π
Μετά από λίγο παίρνω εγώ τα κεντρικά του σαρα και λέω πως είμαι κάτοχος εγώ.
Η απάντηση για τον κάτοχο είναι δυστυχώς ο γνωστός καταπέλτης: κάθε 7,500 ή 6 μήνες!!!
Πιο πίσω έγραψα για το service της x3 ενός φίλου πως το 1ο ήταν στα 25,000 χλμ με κόστος 300 ευρώ.
Εγώ μέχρι τώρα στα 30,000 χλμ έχω δώσει σύνολο κάτι πάνω από 600 ευρώ για το προηγούμενο μοντέλο.

Τι άλλο να σου πω τώρα, είπαμε τα υπόλοιπα με πμ...
Άβαταρ μέλους
Evolander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007, 12:44
Τοποθεσία: Nafpaktos

Δημοσίευσηαπό abadlot » 13 Νοέμ 2007, 01:19

Όπως λέει και ο φίλος μου ο lepes και όλα τα περιοδικά του χώρου (που έχω διαβάσει μέχρι στιγμής) το αυτοκίνητο είναι σίγουρα πολύ καλό στην άσφαλτο, με φοβερούς χώρους και πολύ καλό εξοπλισμό.

Το θέμα είναι τι κάνει offroad...(lepes λες να είμαι ο πρώτος που θα το δοκιμάσει; )

Πάλι βάσει του περιοδικού τύπου είναι ΟΚ σε απλές χωμάτινες διαδρομές.

Για μένα που σκέφτομαι πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο αγοράς του, το θέμα είναι αν πηγαίνει εκεί που πάνε τα RAV4, SANTA FE, XTRAIL, MAVERICK, TIGUAN κλπ. δηλαδή όλα τα SUV της κατηγορίας.

Αν δηλαδή θα μπορείς να κάνεις μια βόλτα στα βουνά αξιοπρεπώς χωρίς να σε βγάλει ο lepes με το τέρας του!!!

Για το θέμα των σερβις το θέμα έχει συζητηθεί και στους 4Τ. Δες το thread http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.p ... &start=120

Πάντως φίλε EVO νομίζω ότι τα 600 ευρώ που έδωσες για 30000χλμ δεν είναι και τόσα πολλά λεφτά. Για κάποιον που κάνει 15000χλμ το χρόνο νομίζω ότι τα 250-300 τα έχει στο νερό. Εγώ πληρώνω 150 ευρώ στο golfaki για το μικρό σερβις κάθε 6 μήνες άρα νομίζω ότι καλά είναι.

Για το Σαρακάκη σε πιστεύω διότι το έχω ακούσει και από άλλους και έχω διαβάσει τι τράβηξες με τις δισκόπλακες.

PS
Αλήθεια αν δεν είναι τόσο καλό στο χώμα, υπάρχει περίπτωση με πιο χωμάτινα λάστιχα και κανένα πείραγμα στις αναρτήσεις να γίνει καλύτερο;
Παίζουν τέτοιες μετατροπές; Τι λέτε εσείς που ξέρετε από τέτοια πειράγματα;
Άβαταρ μέλους
abadlot
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2007, 00:59
Τοποθεσία: Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό abadlot » 13 Νοέμ 2007, 02:06

Πάντως για snowboard νομίζω ότι κάνει μια χαρά (αν και είναι το V6):
http://www.youtube.com/watch?v=ZJt0j38JJBA

και εδώ λίγη άμμο και λασπίτσα προ το τέλος του video :
http://www.nihoncar.com/en/review-344-X.html

πολύ λίγη λασπίτσα :
http://www.youtube.com/watch?v=aDkI4su5gnk
http://www.youtube.com/watch?v=W0kdzSklDWE

Μου φαίνεται ότι μόνο οι Ρώσσοι το πάνε εκτός ασφάλτου!!! :P

Να και ένας σχιστομάτης στην άμμο...
http://www.youtube.com/watch?v=Ek6NIv5_3oM
Άβαταρ μέλους
abadlot
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2007, 00:59
Τοποθεσία: Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό Lepes » 13 Νοέμ 2007, 19:55

θα συμφωνησω με τον φιλο abadlot καθοτι πρωην κατοχος μαβερικ που στα 15.000χλμ ζητησε δισκο, και μετα απο μερικες χιλιαδες παλι εκανα ζημια στο μπιλιοφορο εκει να δεις γλεντια 20 μερες περιμενα για λαθος ανταλακτικο!!! να ειναι καλα η αξονοτεχνικη στη μεταμορφωση!!.

Και τελος το αμαξι ειναι japan αρα θα ειναι αψογο!!
ΒRAT PRESIDENT
www.brat???.gr
Άβαταρ μέλους
Lepes
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 03 Μάιος 2004, 11:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό thankin » 13 Νοέμ 2007, 20:47

thankin έγραψε:KAΛΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΛΛΑ ΔΕΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΣΑΡΑΚΑΚΗ & ΣΕΡΒΙΣ. ΑΝ Ο ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΕ ΑΜΜΟΥΔΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΤΗΜΕΝΟ ΧΩΜΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΜΑΖΝΤΑ CX-7. AΠΙΘΑΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, ΦΡΕΝΑ, ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ, ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΝΤΙΖΑΙΝ, ΧΩΡΟΙ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ & ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΘΕ 15000 ΧΙΛ.

Για το μαζντακι δεν ακουω κανα σχόλιο?
Άβαταρ μέλους
thankin
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 23 Απρ 2007, 22:30
Τοποθεσία: αμπελοκηποι, Θεσ/κη

Δημοσίευσηαπό abadlot » 13 Νοέμ 2007, 21:06

Το CX7 είναι υπέρ του δέοντος καλό στην άσφαλτο απ΄όσο έχω διαβάσει.
Εγώ όμως προσωπικά ψάχνω κάτι να με πάει και λίγο πιο πέρα στο βουνό για αυτό και δεν παίρνω άμεσα το outlander αν και όλοι λένε ότι είναι και αυτό πολύ καλό.
Και το CX7 είναι και πιο ακριβό : 40490 η πιο φθηνή έκδοση.
Άβαταρ μέλους
abadlot
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2007, 00:59
Τοποθεσία: Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό thankin » 13 Νοέμ 2007, 21:14

36500 η πιο φθηνή. Με 40500 παίρνεις δέρματα, xenon, θερμενόμενα καθίσματα, 6-δισκο mp3 με bose ηχεία 240 watt, προβολείς ομιχλ., είσοδο χώρις κλειδί και πολλά ακόμα καλούδια
Άβαταρ μέλους
thankin
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 23 Απρ 2007, 22:30
Τοποθεσία: αμπελοκηποι, Θεσ/κη

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες

cron