Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μέλλον των αγώνων Rally Raid ...

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Re: Μέλλον των αγώνων Rally Raid ...

Δημοσίευσηαπό Berg » 07 Νοέμ 2007, 10:28

markd έγραψε:Πάρη, και σήμερα γίνονται με ασφάλιση και λισάνς αλλά ημερήσια.


Μην είσαι τόσο σίγουρος για την ασφάλεια. Για ψάξε το καλύτερα.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Μέλλον των αγώνων Rally Raid ...

Δημοσίευσηαπό markd » 07 Νοέμ 2007, 10:34

Κασίμης στο Πευκί !!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 07 Νοέμ 2007, 10:59

jdelis έγραψε:Τα Raid χώρισαν πριν 3 χρόνια από τα Αντοχής για συγκεκριμένους λόγους. Τα δύο είδη (καθώς και τα Enduro 4X4) αντιπροσώπευαν διαφορετικές φιλοσοφίες και καλώς (κατά τη γνώμη μου) ακολούθησαν διαφορετικούς δρόμους.


Γιάννη

νιώθω την ανάγκη να σου απαντήσω, παρόλο που σε θεωρώ μερικά υπεύθυνο για ότι έγινε φέτος. Μιλάω για την επιμονή σου στο διαχωρισμό αυτό και το κακό που αυτός προκάλεσε. Υπάρχει βέβαια η δικαιολογία της ολιγόχρονης εμπλοκής σου με τους αγώνες γενικότερα, που δικαιολογεί τη στάση σου, χωρίς βέβαια να την απαλλάσει απο τις ευθύνες της.

Τί σχέση έχει το Ράλλυ Κορσικής με τις 1000 Λίμνες; Στενοσόκακα στο ένα και άσφαλτος. Πατημένα κομμάτια, άλματα και φαρδείς χωμάτόδρομοι στο άλλο. Μέχρι πρόσφατα στο θεσμό είχε θέση και το Safari, με τελείως διαφορετικούς κανονισμούς: χωρίς ειδικές, σε ανοιχτούς δρόμους κλπ.

Τί σχέση έχει το Μονακό με το Ντουμπάι στη F1; Κοινοί δρόμοι στο ένα, στενοί, αργοί, αδυναμία προσπεράσματος, πολύ χαμηλή μέση ταχύτητα. Σύγχρονη πίστα από την άλλη, φαρδιά, με πολλά σημεία προσπεράσματος, κερκίδες, facilities για τις ομάδες.

Θα μπορούσαν να είναι μέρος του ίδιου επάθλου, σύμφωνα με τη δική σου άποψη; Θα έλεγα όχι. Και όμως, είναι αγώνες των ίδιων παγκοσμίων πρωταθλημάτων, εξυπηρετόντας, πέρα απο εμφανή συμφέροντα και την ανάγκη για ποικιλία εδαφών, θεάματος και προτεραιοτήτων.

Το να προσπαθεί κάποιος να περιχαρακώσει το χώρο στον οποίο αρέσκεται απόλυτα, έχει μία και μόνο κατάληξη: την απομόνωση. Γρήγορα και τεχνικά τα Rally Raid. Μεγάλοι, κουραστικοί και στρατηγικοί οι αγώνες αντοχής. Σκληρά και απαιτητικά τα Trail Ride. Και για τους μεν και για τους δε, ποικιλία σε απαιτήσεις κλπ.

Μη βαυκαλιζόμαστε. Οι ίδιοι τρέχουν σε όλους τους αγώνες του είδους στην Ελλάδα. Από τα enduro μέχρι και τα rally raid. Εχοντας κάνει στατιστικά με τους αγώνες φέτος, προς χάρη του Τετρακίνηση Cup, ψάχνω να βρω που διαφοροποιούνται. Νικητής στα enduro ο Χρηστακέας, νικητής και στο Rally Raid της Ρούμελης. Σχεδόν ίδιες οι απαιτήσεις, σχεδόν ίδιος ο χαρακτήρας. Μένει να καταλήξουμε σε έναν κοινό τεχνικό κανονισμό, που μάλλον δεν είναι το πρόβλημα, αν γίνουν οι απαραίτητες υποχωρήσεις από όλους.

Δεν χρειάζεται όλοι οι αγώνες να έχουν την ιδανική για εμάς μορφή. Όσο μεγαλύτερη είναι η ποικιλία τόσο μεγαλύτερη είναι η πρόκλιση, τόσο ικανότερος είναι ο νικητής.

Ας αφήσουμε λοιπόν πίσω το παρελθόν και ας κοιτάξουμε τί θα κάνουμε για το αύριο των αγώνων.

Γιάννης Αθανασίου
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό karka » 07 Νοέμ 2007, 18:39

για του χρονου καλο ειναι η νεα εθεα-μ να ανασκουμπωθει και να ξανα αρχισει να βγαζει κανονισμους,να προκυρισει επαθλα - κυπελα,κτλπ, και γενικα να σταματησει να παραχωρει δικαιωματα σε μοναδες που κοιτανε να βγαλουν μεροκαματο απο 20-30 συμμετοχες.

οσο ο καθε ενας φτιαχνει οπως τον βολευουν (για να περιορησει τον αλλον) κανονισμους και αγωνες προκοπη δεν βλεπουμε.

"μπουκωνουν" απο εξουσια οι διαφοροι "οργανωτες" και κοιτανε οχι να κανουν καλα την δουλεια τους, αλλα να κανουν κακο στον αλλον.

οσοι ασχολουνται ξερουν.
τα αυτοκινητα ειναι λιγα. τα μηχανακια επισεις.
η ελλαδα δεν ειναι ετοιμη για αγωνες που θα "σκοτωσουν το θηριο".

μεχρι 200-250 το πολλυ χλμ. λιγο δυσκολουτσικοι για μικρες μεσες λογο δυσκολιας.
αλλωστε σε εναν "σφιχτο" αγωνα δεν προλαβαινεις να καλυψεις και πολλυ περισοτερα.

δυο κατηγοριες με μαμα και βελτιωμενα σε σημεια που θα κανουν την διαφορα στην αποδοση (αν και εκ του αποτελεσματος δεν ειδα διαφορες)
και φυσικα τις μαμακιες του παρελθωντος που ενα ρολ μπαρ και δυο καθησματα για την σφαλεια σου σου αλαζαν κατηγορια, κομενα!!

επισεις υποθετικα παντα μιας και το πρωταθληματοκυπελο αυτο θα ειναι κατω απο την σκεπη της ελπα και οχι κατω απο την αρβυλα καποιου προμοτερ να μοιραστει ανα την ελλαδα σε λεσχες με καποια στανταρ-παροχες τοσο απο την οργανωση πρως τους αγωνιζωμενους οσο και απο την εθεα πρως τους οργανωτες.

θεωρω για αρχη 5 αγωνες ειναι καλα και οχι 6 που λεει ο παρης για τον μονο λογο μην κουραστει ο κοσμος.
η 6 αλλα να πετας εναν εξω.

ενοειτε οτι η εθεα θα ελεγχει ολα αυτα και δεν θα τα δωσει εργολαβια σε "εργολαβο του δημοσιου".

αντε, γιατι ειδαμε και τα αποτελεσματα απο τις εργολαβιες.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Re: Μέλλον των αγώνων Rally Raid ...

Δημοσίευσηαπό markd » 07 Νοέμ 2007, 20:35

markd έγραψε:Κασίμης στο Πευκί !!!

Και για όσους δεν κατάλαβαν, ο Παύλος μετά το ατύχημα που είχε στο πευκί είχε πλήρη ιατρική κάλυψη !!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό jdelis » 07 Νοέμ 2007, 22:29

tetrakinisimag έγραψε:νιώθω την ανάγκη να σου απαντήσω, παρόλο που σε θεωρώ μερικά υπεύθυνο για ότι έγινε φέτος. Μιλάω για την επιμονή σου στο διαχωρισμό αυτό και το κακό που αυτός προκάλεσε. Υπάρχει βέβαια η δικαιολογία της ολιγόχρονης εμπλοκής σου με τους αγώνες γενικότερα, που δικαιολογεί τη στάση σου, χωρίς βέβαια να την απαλλάσει απο τις ευθύνες της.


Είναι γεγονός πως εξ' αρχής υποστήριξα το διαχωρισμό και εξακολουθώ να το κάνω. Τώρα αν είμαι μερικά υπεύθυνος που οι διοργανωτές ακολούθησαν την άποψή μου, με εκπλήσσει ευχάριστα να διαπιστώνω πόση επιρροή έχω στο χώρο! :pimp:

tetrakinisimag έγραψε: Το να προσπαθεί κάποιος να περιχαρακώσει το χώρο στον οποίο αρέσκεται απόλυτα, έχει μία και μόνο κατάληξη: την απομόνωση. Γρήγορα και τεχνικά τα Rally Raid. Μεγάλοι, κουραστικοί και στρατηγικοί οι αγώνες αντοχής. Σκληρά και απαιτητικά τα Trail Ride. Και για τους μεν και για τους δε, ποικιλία σε απαιτήσεις κλπ.


Προσωπικά έχοντας λάβει μέρος σε αρκετούς και από τους 2 αγώνες τα τελευταία δύο χρόνια, θεωρώ πως δικαιώθηκα για την άποψή μου. Το ανιαρότατο Έπαθλο Αντοχής πέρισυ είναι τρανό παράδειγμα. Αντίθετα όσα raid έτρεξα τα καταευχαριστήθηκα. Θυμάμαι ακόμα τη "σούπα" της προπέρισυνης Λαμίας, όταν προσπάθησαν να παντρέψουν τις δύο συνταγές.

tetrakinisimag έγραψε:Μη βαυκαλιζόμαστε. Οι ίδιοι τρέχουν σε όλους τους αγώνες του είδους στην Ελλάδα. Από τα enduro μέχρι και τα rally raid. Εχοντας κάνει στατιστικά με τους αγώνες φέτος, προς χάρη του Τετρακίνηση Cup, ψάχνω να βρω που διαφοροποιούνται. Νικητής στα enduro ο Χρηστακέας, νικητής και στο Rally Raid της Ρούμελης. Σχεδόν ίδιες οι απαιτήσεις, σχεδόν ίδιος ο χαρακτήρας. Μένει να καταλήξουμε σε έναν κοινό τεχνικό κανονισμό, που μάλλον δεν είναι το πρόβλημα, αν γίνουν οι απαραίτητες υποχωρήσεις από όλους.


Το ότι κάποιοι τrέχουν (και διακρίνονται) σε διαφορετικούς αγώνες, δε σημαίνει απαραίτητα πως οι αγώνες είναι παρόμοιοι. Αν έτρεχα και σε trial φέτος θα λέγαμε δηλ. πως δε διαφέρουν και πολύ από τα raid...;

tetrakinisimag έγραψε:Δεν χρειάζεται όλοι οι αγώνες να έχουν την ιδανική για εμάς μορφή. Όσο μεγαλύτερη είναι η ποικιλία τόσο μεγαλύτερη είναι η πρόκλιση, τόσο ικανότερος είναι ο νικητής.


Φυσικά και δε χρειάζεται. Δεν είναι κακό όμως να προσπαθεί κάποιος να προστατέψει και να ενισχύσει το είδος των αγώνων που του αρέσει. Εγώ δεν είπα ποτέ να μη γίνουν αγώνες αντοχής. Μόνοι τους αυτοαναιρέθηκαν, τουλάχιστον στη μορφή που είχαν καταλήξει. Ενώ τα raid παρέμειναν και αν δεν είχαν διασπαστεί, δεν πιστεύω να αντιμετώπιζαν κανένα πρόβλημα βιωσιμότητας. Προσπαθώ απλώς να μην μπασταρδευτούν κάποιοι αγώνες που βρίσκονται σε ένα επίπεδο και φιλοσοφία που προσωπικά με εκφράζει.
Δεν ισχυρίστηκα ποτέ πως προσπαθώ για το γενικότερο "καλό" των Αγώνων 4Χ4, την "αναμόρφωση του χώρου" ή ότι άλλο παρόμοιο και μεγαλεπήβολο. Για εμένα χόμπυ είναι (και θα παραμείνει), οπότε να διατηρήσω και να προστατεύσω το παιχνίδι μου προσπαθώ. Και αυτό με το μόνο έμπρακτο τρόπο που γνωρίζω, δηλ. συμμετέχοντας όσο περισσότερο μπορώ.

tetrakinisimag έγραψε:Ας αφήσουμε λοιπόν πίσω το παρελθόν και ας κοιτάξουμε τί θα κάνουμε για το αύριο των αγώνων.


Φυσικά όλοι αυτό θα κάνουμε, ο καθένας από το πόστο του και με τον τρόπο του. Κι αν διαφωνούμε κάπου δεν πειράζει, πάλι φίλοι πρέπει να είμαστε. :love3:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό leon » 08 Νοέμ 2007, 10:39

Διαβάζοντας τα διάφορα προηγούμενα post θα έλεγα ότι η πρόταση του Γ.Αθανασίου όπως σώστα την στηρίζει είναι πολύ καλή αν όμως αναφερόμαστε μόνο σε 4Χ4.
Υπάρχουν όμως και οι μοτοσικλέτες που συνήθως οι συμμετοχές τους στα RR και TR του 2007 είναι υπερδιπλάσιες αυτών των αυτοκινήτων και οι οποίες τουλάχιστον δεν μπορούν να κάνουν Αγώνες Αντοχής (24ωρα η 1000 χλμ που είναι πραγματικοί αγώνες αντοχής).
Για τους αγώνες αντοχής νομίζω ότι πλέον είναι πολλοί λίγοι που αντέχουν τόσες ώρες οδήγησης ή συνοδήγησης οπότε εκ των πραγμάτων μειώθηκαν οι συμμετοχές.

Στα enduro 4Χ4 παρατηρώ πάντα μεγάλο αριθμό συμμετοχών

Γνωμη μου λοιπόν:

Οι αγώνες enduro αντέχουν απο μόνοι τους, όπως τουλάχιστον φαίνεται

Ας ακολουθήσουμε την πρόταση του Berg, δηλαδή με άλλα λόγια να γυρίσουμε στο καθεστώς 2005-2006 για τα RR. Στο μόνο που διαφωνώ είναι το πρίμ τερματισμού για τα 4Χ4 αν και δεν θα μου έπεφτε άσχημο, θα αυξήσει όμως τις οικονομικές απαιτήσεις για το στήσιμο του κάθε αγώνα.

6 αγώνες είναι καλά, όταν μοιράζονται σωστά

Και το κερασάκι στην τούρτα
Ας προσπαθήσουν οι οργανωτές, όποιοι είναι αυτοί να ενώσουν τις δυνάμεις τους και επίσης να χρησιμοποιηθούν οι κατα τόπους λέσχες. Ολοι έχουν ικανότητες, γνώσεις και δυναμικό. Αν αυτά χρησιμοποιούνται σωστά θα έχουν συμμετοχές, κανείς δεν τους δεν θα μένει οικονομικά δυσαρεστημένος και εμείς θα απολαμβάνουμε καλοστημένους, ωραίους και με προβολή αγώνες
Λεωνίδας Μασλίας
Άβαταρ μέλους
leon
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Μαρ 2006, 22:34
Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 08 Νοέμ 2007, 10:53

Οι αγώνες αντοχής αναιρέθηκαν απο ανθρώπους που ποτέ δεν πίστεψαν σε αυτούς και τους μετέτρεψαν σε "σπριντάκια". Η περίπτωση της Λαμίας δεν είναι χαρακηριστική, αλλά αποτυχημένο πάντρεμα δύο μορφών αγώνων σε έναν. Μην ξεχνάμε ότι οι αγώνες αντοχής κρατούν τα ρεκόρ συμμετοχών στο χώρο του 4Χ4, με 68 συμμετοχές, αλλά αυτό δεν είναι το αυτό που πρέπει να συζητήσουμε.

Για τις μοτοσυκλέτες που στηρίζουν το θεσμό, δεν αρκούν 4 αγώνες; Δύο RR και δύο TR; Δεν ξέρω, απλά ρωτώ.

Το θέμα μας είναι ο περιορισμός του αριθμού των αγώνων σε αριθμό τέτοιο που να είναι βιώσιμος απο πλευράς συμμετοχών. Αν δεν υπάρξει η θέληση για αμοιβαίες υποχωρήσεις απο όλες τις πλευρές, δυστυχώς θα πάμε σε αδιέξοδα. Αν οργανωτές και αγωνιζόμενους καλύπτει η φετεινή κατάσταση, τότε ΟΚ!

Ας γίνουν σοβαρές προτάσεις - εγώ έκανα μία πριν απο 4 μήνες, διαβλέποντας την κατάσταση - και να καθίσουμε να τις συζητήσουμε. Προτάσεις όμως και όχι αρνήσεις επί των προτάσεων άλλων. Ετσι δεν πάμε πουθενά. Και επαναλαμβάνω ότι το θέμα δεν είναι τί αρέσει σε εμένα ή τον καθένα, αλλά τί θα κάνει καλό στοσπορ γενικότερα. Συνεπώς ας μην αναλωνόμαστε σε συζητήσεις του τύπου "εμένα μου αρέσει αυτό", αλλά στο τί θα κάνει καλό.

Ετσι κάναμε το 2006 και καταλήξαμε στο σήμερα. Δεν είναι ώρα να αποδώσουμε ευθύνες σε άτομα. Απλά να αποκυρήξουμε συμπεριφορές που οδήγησαν στο σήμερα και να κοιτάξουμε μπροστά. Αν θέλουμε να γίνει κάτι.

Γιάννης Αθανασίου
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό Bleu » 08 Νοέμ 2007, 15:45

Χωρίς να ξερω τί λέω.
Γιατι δεν μπορούν οι μηχανές παρακαλώ 1000χλμ ή 24 ώρες?
Με δυο η τρείς αναβάτες ανα μηχανή?
Λέω εγώ τώρα.
Μαλλον θα φταιει που είδα παλι το dust to glory ε?
Όσο για την πρόταση 2 RR και 2 TR δεν καταλαβαίνω τι διαφορά θα έχουν.
Δυο έυκολοι και δύο σκληροί διήμεροι?
Δυο του ενός και δύο του άλλου.?
Δυο έτσι και δύο αλλιώς.?
?????????????????????
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

Re: Μέλλον των αγώνων Rally Raid ...

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 09 Νοέμ 2007, 00:08

markd έγραψε:
markd έγραψε:Κασίμης στο Πευκί !!!

Και για όσους δεν κατάλαβαν, ο Παύλος μετά το ατύχημα που είχε στο πευκί είχε πλήρη ιατρική κάλυψη !!!


Κανονικα ειναι ασχετο με το θεμα αλλα επειδη πας γυρευοντας, απο ποια εταιρεια, με τι προγραμμα, τι ποσοστο καλυψης; Ως τι ειδους ατυχημα; τους ειπε οτι εγινε σε αγωνα; Μηπως ειχε και προσωπικο προγραμμα;
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Re: Μέλλον των αγώνων Rally Raid ...

Δημοσίευσηαπό drMel » 09 Νοέμ 2007, 00:11

leipsippos έγραψε:
markd έγραψε:
markd έγραψε:Κασίμης στο Πευκί !!!

Και για όσους δεν κατάλαβαν, ο Παύλος μετά το ατύχημα που είχε στο πευκί είχε πλήρη ιατρική κάλυψη !!!


Κανονικα ειναι ασχετο με το θεμα αλλα επειδη πας γυρευοντας, απο ποια εταιρεια, με τι προγραμμα, τι ποσοστο καλυψης; Ως τι ειδους ατυχημα; τους ειπε οτι εγινε σε αγωνα; Μηπως ειχε και προσωπικο προγραμμα;




απο την ΕΛΠΑ καλύφθηκε
drMel
 

Δημοσίευσηαπό mavrofidi » 09 Νοέμ 2007, 10:24

το ασφαλιστηριο της ΕΘΕΑΜ το γνωριζετε?
γιατι καποιοι αλλοι ειχαν διαφορετικη αποψη:
http://www.soaa.gr/news/?p=13

με αυτα που διαβαζω, σε λιγο οι συνταξιουχοι του ΙΚΑ θα τρεχουν σε αγωνες για να εχουν καλυτερη ιατροφαρμακευτικη περιθαλψη.....

ΥΓ οχι οτι οι αλλες ομοσπονδιες εχουν καλυτερα συμβολαια.
αλλα για την ΕΘΕΑΜ ειναι ο λογος τωρα.
Άβαταρ μέλους
mavrofidi
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 11:04
Τοποθεσία: οπου υπαρχει λασπη...

Δημοσίευσηαπό Berg » 09 Νοέμ 2007, 11:24

tetrakinisimag έγραψε:Για τις μοτοσυκλέτες που στηρίζουν το θεσμό, δεν αρκούν 4 αγώνες; Δύο RR και δύο TR; Δεν ξέρω, απλά ρωτώ.


Γιάννη, τα Rally Raid και τα Trail Ride είναι διαφορετικοί αγώνες από πλευράς διαδρομής.

Rally Raid. Μεγάλοι σε μήκος προσβάσιμοι από μοτό και 4x4.

Trail Ride. Μικρότεροι σε μήκος προσβάσιμοι μόνο από μοτό.

Το γιατί μερικοί συμπεριέλαβαν στα φετινα TR και 4x4 είναι κάτι που θέλει απάντηση.

Πάντως τα TR έχουν το δικό τους κοινό και φέτος πάνε μία χαρά. Φάνηκε βέβαια και η διαφορά οργάνωσης ανάμεσα στους αγώνες που οργάνωσε το off-road team, (Doc) και η Ε-75.

Το ζήτημα που υπάρχει, (με αυτά που διαβάζω), είναι ανάμεσα στους αγώνες Enduro και Rally Raid όσον αφορά τα 4x4. Αυτοί που πηγαίνουν στους αγώνες Trial δεν νομίζω ότι συμμετέχουν στους παραπάνω αγώνες, (σωστα?)
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό karka » 09 Νοέμ 2007, 12:30

Rally Raid. Μεγάλοι σε μήκος προσβάσιμοι από μοτό και 4x4.

Trail Ride. Μικρότεροι σε μήκος προσβάσιμοι μόνο από μοτό



παρη στην ελλαδαρα που ζουμε ειναι πολλυ αφθαιρετοι ολοι αυτοι οι τιτλοι που ο καθενας βαζει μπρωστα απο αυτο που θελει να κανει.

ετσι θελαν καποιοι να τα προσδιορησουν, ετσι τα προσδιορησαν.

ενοειτε οτι εχουν τεραστιες διαφορες με οτι εχει νακανει σε παγκοσμιο επιπεδο.
οποτε κοψαν και ραψαν αναλογα με το τι τους καθοταν καλυτερα.



Το γιατί μερικοί συμπεριέλαβαν στα φετινα TR και 4x4 είναι κάτι που θέλει απάντηση.


θες να μας πεις οτι κακος εγινε?
γιατι εκ του αποτελεσματος καλος εγινε και δωθικε η χαρα σε καποιους (περισοτερους απο το αλλο στρατοπαιδο)να τρεξουν μερικους αγωνες.

κακος δεν εγιναν περισοτεροι να λες.

και φυσικα μας δινεται η πραγματικη δυνατοτητα να κανουμε συγκρησεις αναμεσα στα δυο μοντελα.
σκεψου να μην γινονταν αυτο και να βγαζαμε το συμπερασμα οτι οι αγωνες με R.B ειανι καταδικασμενοι στην ελλαδα επιδει καποιος θελησε με το καλημερα να "σκοτωσει το θηριο" βαζωντας χομπιστες νακανουν τους επαγγελματιες?
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό panmal » 09 Νοέμ 2007, 12:39

Berg έγραψε:Το ζήτημα που υπάρχει, (με αυτά που διαβάζω), είναι ανάμεσα στους αγώνες Enduro και Rally Raid όσον αφορά τα 4x4. Αυτοί που πηγαίνουν στους αγώνες Trial δεν νομίζω ότι συμμετέχουν στους παραπάνω αγώνες, (σωστα?)


Σε γενικές γραμμές όχι. Σίγουρα όχι όμως με τα ίδια αυτοκίνητα (πως να πας γρήγορα άμα το έχεις σηκώσει στο “θεό”!).
Για τα enduro δεν έχω άποψη. Έχω ακούσει ότι οι “απλές” είναι χαλαρές και οι ειδικές είναι κορδελιασμένες αλλά πολύ μικρές. Θα λάβω μέρος στο επόμενο διήμερο της Εκάλης στο Μαντούδι (24-25/11) σαν συνοδηγός και θα δω το “παίζεται”.
Άβαταρ μέλους
panmal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: 14 Μάιος 2005, 18:27
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΑΤΤΙΚΗ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες