Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Rally Raid Ροδόπη 2007

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό karka » 30 Οκτ 2007, 22:58

ειμαι εκ διαμετρου αντιθετος με την αναβολη του αγωνα.
ο αγωνας επρεπε να γινει.

η εκαλη κανει και με 4 αυτοκινητα!!!
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό stavrosd » 30 Οκτ 2007, 23:02

Κρίμα :(
Τον αγώνα τον περίμενα πως και πώς!
Δε στεναχωριέμαι τόσο που δε θα τρέξω τον αγώνα μου όσο ότι μια τόσο αξιόλογη προσπάθεια δε καρποφορεί

Δυστυχώς όμως δεν εξεπλάγη, ήλπιζα στου ντόπιους αλλά....
Τα πράγματα δυστυχώς φάνηκαν από νωρίς για φέτος.

Δε γνωρίζω τους λόγους που έχει συμβεί αυτό, έξω από το χορό πολλά τραγούδια ξέρουμε.
Δε νομίζω ότι η διαφήμιση θα άλλαζε την φθίνουσα πορεία των αγώνων (για τα 4χ4 μιλάω) είναι πολύ απλή (όχι εύκολη) λύση για να μην το έχει σκεφτεί κανείς.
Επιπλέον δε μιλάμε για ένα θεσμό που δεν τον γνωρίζει ο χώρος, απλά οι συμμετοχές, ο πυρήνας δεν άντεξε.

Αν ήταν μία απλή επιχείρηση φαντάζομαι ότι πολλοί θα μπορούσαν να δώσουν μία συμβουλή αλλά δε πρόκειται για μία απλή επιχείρηση παροχής υπηρεσιών.
Η μαζικότητα συμμετοχών είναι κάτι που ,αν θυμάμαι καλά, ποτέ δεν ήταν το ζητούμενο.
Έτσι όπως το έχω αντιληφθεί, το ζητούμενο μέχρι τώρα είναι να εισαχθεί στην Ελλάδα ανόθευτο το πνεύμα των RR.
Δυστυχώς όμως δε νομίζω ότι οι Έλληνες «αγωνιζόμενοι» είναι αρκετοί και αρκετά ώριμοι για να στηρίξουν έναν τέτοιο θεσμό με τόσες απαιτήσεις. Οι περισσότεροι με 4χ4 νομίζουν είτε ότι είμαστε τρελοί που απλά σπάμε τα αυτοκίνητά μας είτε ότι είναι απλά μια σβέλτη βόλτα και σιγά τα αυγά.

Ίσως και ότι γράφω τώρα που η πληγή είναι φρέσκια να με επηρεάζει, αλλά το πρόβλημα είναι για δυνατούς λύτες και η συνθήκες στην Ελλάδα δε ευνοούν.

Ελπίζω σε ένα καλύτερο 2008, ελπίζω…..
Άβαταρ μέλους
stavrosd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Μαρ 2006, 13:46

Δημοσίευσηαπό toshmagic » 30 Οκτ 2007, 23:33

stavrosd έγραψε:Κρίμα :(
Η μαζικότητα συμμετοχών είναι κάτι που ,αν θυμάμαι καλά, ποτέ δεν ήταν το ζητούμενο.


Εδώ ακριβώς βρίκεται όμως και το σημείο κλείδί.
Χωρίς επάρκεια συμμετοχών ο κάθε διοργανωτής προφανώς μπαίνει "μέσα"
και προφανώς δε θα βάλει και από τη τσέπη του
Η κοινωνική ιατρική έχει και τα όρια της.
Είναι αφέλεια να πιστέψουμε κάτι το διαφορετικό.
Άβαταρ μέλους
toshmagic
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 31 Ιαν 2005, 14:41
Τοποθεσία: Πεύκη-Αθήνα

Δημοσίευσηαπό stavrosd » 31 Οκτ 2007, 00:05

Τότε δε θα είναι RR(αν γίνει μαζικό).
Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό για τα ελληνικά δεδομένα μιας και όπως αναφέρεις είναι απαραίτητο ένα ελάχιστο συμμετοχών.
Προσωπικά πιστεύω ότι τα RR χρειάζονται λίγα χρόνια ακόμα.
Δε μου φαίνεται για θεσμός που μπορεί να κρατηθεί από τους ενθουσιώδεις και τους περαστικούς.
Χρειάζεται αντοχή σε όλους τους τομείς, κόστος , αποτυχία, κούραση κ.α.
Μπορεί να πλανάμε αλλά έτσι το έχω αντιληφθεί.
Άβαταρ μέλους
stavrosd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Μαρ 2006, 13:46

Δημοσίευσηαπό DIMOSTHENIS » 31 Οκτ 2007, 00:27

toshmagic έγραψε:
stavrosd έγραψε:Κρίμα :(
Η μαζικότητα συμμετοχών είναι κάτι που ,αν θυμάμαι καλά, ποτέ δεν ήταν το ζητούμενο.


Εδώ ακριβώς βρίκεται όμως και το σημείο κλείδί.
Χωρίς επάρκεια συμμετοχών ο κάθε διοργανωτής προφανώς μπαίνει "μέσα"
και προφανώς δε θα βάλει και από τη τσέπη του
Η κοινωνική ιατρική έχει και τα όρια της.
Είναι αφέλεια να πιστέψουμε κάτι το διαφορετικό.



Το δυσσάρεστο είναι ότι ο καθένας βαφτίζεται διοργανωτής βασιζόμενος στα λεφτά που βάζουν οι άλλοι, ελπίζοντας να μαζέψει κι άλλα από τα λεφτά που έχουν βάλει οι άλλοι, που πιστεύοντας ότι ασχολούνται με κάτι σοβαρό αρχίζουν να επενδύουν σε εξοπλισμό και χρόνο, λειτουργούν και σαν κράχτες και τελικά την κάνει ελαφρά τη καρδία επειδή τα κουκιά δεν του βγαίνουν.
Με απλά μαθηματικά καλά κάνουν για την τσέπη τους. Μήπως όμως θα έπρεπε κι εμείς να θυμόμαστε ότι για να κάνουμε το κέφι μας εναποθέτουμε πάνω στη σοβαρότητά τους χρήματα και διάθεση οπότε θα πρέπει να είμαστε πιο προασεκτικοί? Σε τελική ανάλυση πόση σοβαρότητα, γενικώς, δείχνει, το γεγονός ότι στην Ελλαδάρα πήζουμε από διοργανώσεις που οι διοργανωτές μπορεί να μετράνε στα δάχτυλα του ενός χεριού τους συμμετέχοντες αλλά από την άλλη επιμένουν να μην ενώνονται για να προσφέρουν αυτά που μπορούν και να απολαύσουν έστω και δια του 3 του 4 του 5 ή δεν ξέρω δια πόσο την επιτυχία ενός πραγματικού θεσμού.
CROSSBACK
Άβαταρ μέλους
DIMOSTHENIS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 09 Μάιος 2007, 14:02
Τοποθεσία: ΠΑΠΑΓΟΣ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό karka » 31 Οκτ 2007, 00:38

μερικες σκορπιες σκεψες:

μιλαμε για διαφημηση.
στην σελιδα των σκαρτων πχ δεν εκανε τον κοπο ποτε κανεις να γραψει το παραμικρο.
συγκρηση με τον αθανασιου και το "μπορεις" η το αλλο το "δρομαδος τροπαιο" ?

θες να παρουμε και τα υπολοιπα φορουμ ενα ενα?

σε καποια περιοδικο μοτοσυκλετας?

αφισα στα μαγαζια στην επαρχια στα στεκια?

ενημερωση στην πηγη, μεσα απο αλλους αγωνες?

θεωρω οτι απλα ο αγωνας δεν ειχε την δημοσιοτητα που του επρεπε.
αυτο κατα την γνωμη μου δηλωνει δυο τινα.
η οτι οργανωτης θεωρησε οτι καλυπτεται μεσα απο το πρωσοπικο του φορουμ και εκ του αποτελεσματος αυτο δεν ηταν τελικα και τοσο υσχυρο.
η οτι συνεπικουρουμενο και απο το προηγουμενο δεν θελησε να χρησημοποιησει και αλλα μεσα καρτωντας ενα στυλ "γκετου" για αυτου του ειδους τους αγωνες.

ξερω οτι οι αγωνες πρεπει να γινωνται.
ειδικα αν μιλαμε για "πρωταθλημα" αν ειναι μαλιστα και το πρωτο διωργανωνεται στο ειδος του στην ελλαδα.

ξερω οτι ο επιχηρηματιας δεν εχει ολες τις μερες ιδιες.
αλλες μερες βγαζει αλλλες μπαινει μεσα.
στο τελος κανει το διαφορο.
στην περιπτωση μας δεν περιμεναμε να τελειωσει για να κανει το διαφορο.

αν η λεξη "επιχηρηματιας" πιστευει καποιος οτι δεν ταιριαζει στην περιπτωσει, και οτι ειναι πιο "αγνα" τα κινητρα του οργανωτη ακομα μεγαλυτερο το φαουλ.
ξαναλεω, η εκαλη που ειναι λεσχη κανει με 4 αυτοκινητα αγωνες.
εκει αποδεδηγμενα τα κινητρα ειναι αγνα καθοτι λεσχη και το οικονομικο σε δευτερη μοιρα.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό stavrosd » 31 Οκτ 2007, 00:45

DIMOSTHENIS έγραψε:...... τελικά την κάνει ελαφρά τη καρδία επειδή τα κουκιά δεν του βγαίνουν.

Νομίζω οτι είναι άδικο να λέμε τουλάχιστον για τι δική μας περίπτωση οτι το κάνουν με ελαφρά τη καρδία. Φαντάζομαι οτι κανένας απο τους οργανωτές δε θέλει να εκτίθεται έτσι.
DIMOSTHENIS έγραψε:...... επιμένουν να μην ενώνονται για να προσφέρουν αυτά που μπορούν και να απολαύσουν έστω και δια του 3 του 4 του 5 ή δεν ξέρω δια πόσο την επιτυχία ενός πραγματικού θεσμού.

Θα συμφωνήσω οτι τα νούμερα και η κοινή λογική υπαγορεύουν μια τέτοια σύμπραξη, αλλά επειδή ο χώρος διακατέχεται απο πολύ συναίσθημα και αρκετό εγωισμό δεν είναι τόσο εφικτό όσο φαίνεται.
Πιστεύω και εγώ πάντως οτι η λύση είναι προς αυτή την κατεύθυνση
Άβαταρ μέλους
stavrosd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Μαρ 2006, 13:46

Δημοσίευσηαπό stavrosd » 31 Οκτ 2007, 00:56

karka έγραψε:.....
αν η λεξη "επιχηρηματιας" πιστευει καποιος οτι δεν ταιριαζει στην περιπτωσει, και οτι ειναι πιο "αγνα" τα κινητρα του οργανωτη ακομα μεγαλυτερο το φαουλ.

Για να μην παρεξηγηθώ θεωρώ οτι τα "αγνά" κίνητρα ήταν (δε ξέρω αν είναι ακόμη) η αρχή αλλά το κομμάτι "επιχειρηματίας" δυστυχώς ή ευτυχώς έχει επιβληθεί.
karka έγραψε:....ξαναλεω, η εκαλη που ειναι λεσχη κανει με 4 αυτοκινητα αγωνες.
εκει αποδεδηγμενα τα κινητρα ειναι αγνα καθοτι λεσχη και το οικονομικο σε δευτερη μοιρα.

και αυτο είναι καλό?
Γιατι συμμετέχουμε για τη θέση ή για το παιχνίδι?
Εγώ τουλάχιστον θα απογοητευόμουν και θα θύμωνα αν με τραβολογούσαν στη Ροδόπη για συναγωνιστώ 11 αυτοκίνητα σε τρεις κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
stavrosd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Μαρ 2006, 13:46

Δημοσίευσηαπό DIMOSTHENIS » 31 Οκτ 2007, 09:22

stavrosd έγραψε:
karka έγραψε:.....
Εγώ τουλάχιστον θα απογοητευόμουν και θα θύμωνα αν με τραβολογούσαν στη Ροδόπη για συναγωνιστώ 11 αυτοκίνητα σε τρεις κατηγορίες.



Για "Πρωτάθλημα" ούτε λόγος. Παιχνίδι θα κάναμε. Απογοητευμένος θα ήμουν κι εγώ, όπως και είμαι, που βλέπω ότι δεν μπορούμε να μαζευτούμε καμιά 30αριά. Θυμήσου όμως και τους πάρα πολλούς ορεξάτους του Αττικού του 2006 που μετά από καμιά 20αριά (και πολλά λέω) χλμ μάζευαν τα αυτοκίνητά τους με το κουταλάκι επειδή κάποιοι θέλησαν να βάλουν πρωτάρηδες να ξεκινήσουν από το επίπεδο 8 και όχι 1. Όταν λοιπόν μετά από μια κυριακάτικη "βόλτα" πρέπει να ακουμπήσεις κανά δίφραγκο για να ξαναπάς τη γυναίκα, τη γκόμενα ή τη μάνα μια βόλτα το διαγράφεις το "Κύπελλον".
Έχω πει πολλές φορές ότι οι αγώνες του Σπύρου είναι καλοί αλλά διαφορετικού επιπέδου. Και επίσης μοτοσυκλετο-κεντρικοί (τα αυτοκίνητα δεν χωράνε να περάσουν από κάποια σημεία ή αν το καταφέρουν το τίμημα είναι δυσσανάλογο). Δε νομίζω ότι θα αλλάξει κάτι αν δεν αλλάξει ο ίδιος νοοτροπία*.
Και για να μην παραμυθιαζόμαστε περί κοστολογίων. Η ΕΛΠΑ κάνει αγώνα, regularite, στην Κρήτη αυτό το Σ/Κ και έχει 70 (και μία η δικιά μου 71 αφού μας "πούλησαν") συμμετοχές. Το κόστος μικρότερο από της Ροδόπης. Τα μισά από τα αυτοκίνητα που θα τρέξουν φθηνότερα από το τελικό κόστος ενός entry level τζιπ για αγώνες off-road. Άρα?

*Θυμίζω ότι πριν από κάποια χρόνια οι εργοαστασιακοί του WRC ξεκαθάρισαν στους της ΕΛΠΑ ότι θα έτρεχαν μόνοι τους (εκτός ΠΠ) αν δεν άλλαζαν κάτι μ@λ@κοδιαδρομές-σπαστήρια στο Ακρόπολις επειδή τους "πήγαινε ο κούκος αηδόνι". Ή και αυτοί δεν είχαν λεφτά?..
CROSSBACK
Άβαταρ μέλους
DIMOSTHENIS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 09 Μάιος 2007, 14:02
Τοποθεσία: ΠΑΠΑΓΟΣ, ΑΤΤΙΚΗ

ΟΥΠΣ!!!!!

Δημοσίευσηαπό Bleu » 31 Οκτ 2007, 09:50

DIMOSTHENIS έγραψε:
stavrosd έγραψε:
karka έγραψε:.....
Εγώ τουλάχιστον θα απογοητευόμουν και θα θύμωνα αν με τραβολογούσαν στη Ροδόπη για συναγωνιστώ 11 αυτοκίνητα σε τρεις κατηγορίες.



Για "Πρωτάθλημα" ούτε λόγος. Παιχνίδι θα κάναμε. Απογοητευμένος θα ήμουν κι εγώ, όπως και είμαι, που βλέπω ότι δεν μπορούμε να μαζευτούμε καμιά 30αριά. Θυμήσου όμως και τους πάρα πολλούς ορεξάτους του Αττικού του 2006 που μετά από καμιά 20αριά (και πολλά λέω) χλμ μάζευαν τα αυτοκίνητά τους με το κουταλάκι επειδή κάποιοι θέλησαν να βάλουν πρωτάρηδες να ξεκινήσουν από το επίπεδο 8 και όχι 1. Όταν λοιπόν μετά από μια κυριακάτικη "βόλτα" πρέπει να ακουμπήσεις κανά δίφραγκο για να ξαναπάς τη γυναίκα, τη γκόμενα ή τη μάνα μια βόλτα το διαγράφεις το "Κύπελλον".
Έχω πει πολλές φορές ότι οι αγώνες του Σπύρου είναι καλοί αλλά διαφορετικού επιπέδου. Και επίσης μοτοσυκλετο-κεντρικοί (τα αυτοκίνητα δεν χωράνε να περάσουν από κάποια σημεία ή αν το καταφέρουν το τίμημα είναι δυσσανάλογο). Δε νομίζω ότι θα αλλάξει κάτι αν δεν αλλάξει ο ίδιος νοοτροπία*.
Και για να μην παραμυθιαζόμαστε περί κοστολογίων. Η ΕΛΠΑ κάνει αγώνα, regularite, στην Κρήτη αυτό το Σ/Κ και έχει 70 (και μία η δικιά μου 71 αφού μας "πούλησαν") συμμετοχές. Το κόστος μικρότερο από της Ροδόπης. Τα μισά από τα αυτοκίνητα που θα τρέξουν φθηνότερα από το τελικό κόστος ενός entry level τζιπ για αγώνες off-road. Άρα?

*Θυμίζω ότι πριν από κάποια χρόνια οι εργοαστασιακοί του WRC ξεκαθάρισαν στους της ΕΛΠΑ ότι θα έτρεχαν μόνοι τους (εκτός ΠΠ) αν δεν άλλαζαν κάτι μ@λ@κοδιαδρομές-σπαστήρια στο Ακρόπολις επειδή τους "πήγαινε ο κούκος αηδόνι". Ή και αυτοί δεν είχαν λεφτά?..



:shock: :shock: :shock: :?: :?: :?:
70 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ? ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΑ? ΠΙΟ ΦΘΗΝΑ?
Υπάρχει αντίλογος?
Παρακαλώ ενημερώστε μας .
Γιατί άν δεν μιλάμε τελικά δε βγαινει τίποτα.
Ακούς Σίμο?
Μίλα.
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

Re: ΟΥΠΣ!!!!!

Δημοσίευσηαπό drMel » 31 Οκτ 2007, 10:29

DIMOSTHENIS έγραψε:
stavrosd έγραψε:
karka έγραψε:.....
Εγώ τουλάχιστον θα απογοητευόμουν και θα θύμωνα αν με τραβολογούσαν στη Ροδόπη για συναγωνιστώ 11 αυτοκίνητα σε τρεις κατηγορίες.



Για "Πρωτάθλημα" ούτε λόγος. Παιχνίδι θα κάναμε. Απογοητευμένος θα ήμουν κι εγώ, όπως και είμαι, που βλέπω ότι δεν μπορούμε να μαζευτούμε καμιά 30αριά. Θυμήσου όμως και τους πάρα πολλούς ορεξάτους του Αττικού του 2006 που μετά από καμιά 20αριά (και πολλά λέω) χλμ μάζευαν τα αυτοκίνητά τους με το κουταλάκι επειδή κάποιοι θέλησαν να βάλουν πρωτάρηδες να ξεκινήσουν από το επίπεδο 8 και όχι 1. Όταν λοιπόν μετά από μια κυριακάτικη "βόλτα" πρέπει να ακουμπήσεις κανά δίφραγκο για να ξαναπάς τη γυναίκα, τη γκόμενα ή τη μάνα μια βόλτα το διαγράφεις το "Κύπελλον".
Έχω πει πολλές φορές ότι οι αγώνες του Σπύρου είναι καλοί αλλά διαφορετικού επιπέδου. Και επίσης μοτοσυκλετο-κεντρικοί (τα αυτοκίνητα δεν χωράνε να περάσουν από κάποια σημεία ή αν το καταφέρουν το τίμημα είναι δυσσανάλογο). Δε νομίζω ότι θα αλλάξει κάτι αν δεν αλλάξει ο ίδιος νοοτροπία*.
Και για να μην παραμυθιαζόμαστε περί κοστολογίων. Η ΕΛΠΑ κάνει αγώνα, regularite, στην Κρήτη αυτό το Σ/Κ και έχει 70 (και μία η δικιά μου 71 αφού μας "πούλησαν") συμμετοχές. Το κόστος μικρότερο από της Ροδόπης. Τα μισά από τα αυτοκίνητα που θα τρέξουν φθηνότερα από το τελικό κόστος ενός entry level τζιπ για αγώνες off-road. Άρα?

*Θυμίζω ότι πριν από κάποια χρόνια οι εργοαστασιακοί του WRC ξεκαθάρισαν στους της ΕΛΠΑ ότι θα έτρεχαν μόνοι τους (εκτός ΠΠ) αν δεν άλλαζαν κάτι μ@λ@κοδιαδρομές-σπαστήρια στο Ακρόπολις επειδή τους "πήγαινε ο κούκος αηδόνι". Ή και αυτοί δεν είχαν λεφτά?..



ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ ΡΑΛΛΥ ΤΟΥ 2007

Η πανέμορφη μεγαλόνησος της Κρήτης θα φιλοξενήσει φέτος το 3o Ιστορικό Φθινοπωρινό Ράλλυ που διοργανώνει η ΕΛΠΑ από 1-4 Νοεμβρίου 2007. Η φετινή διοργάνωση, η οποία αποτελεί «πρόβα τζεναράλε» για την ένταξη του αγώνα στο διεθνές ημερολόγιο των Historic Regularity Ralliesτης FIA από το 2008, αναμένεται να συγκεντρώσει το ενδιαφέρoν συμμετεχόντων από το εξωτερικό. Ο αγώνας, λοιπόν, που είναι από φέτος διεθνής και προσμετρά επίσης με συντελεστή 2 στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Regularity Ιστορικών Αυτοκινήτων, θα έχει κέντρο το ξενοδοχείο MeltemiVillageτης Χερσονήσου Ηρακλείου Κρήτης. Η Εκκίνηση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 2 Νοεμβρίου στις 09:00 από την πόλη του Ηρακλείου. Στη συνέχεια οι συμμετέχοντες με τα άψογα συντηρημένα ιστορικά τους αυτοκίνητα θα συμπληρώσουν έναν κύκλο 600 χλμ. περίπου, ολοκληρώνοντας την προσπάθειά τους την Κυριακή 4 Νοεμβρίου το απόγευμα, με τον Τερματισμό που θα πραγματοποιηθεί στη πλατεία Ελευθερίας του Ηρακλείου στις 14:00.

απο το ethea-live.gr, γι'αυτό μιλάμε???
Τελευταία επεξεργασία από drMel και 31 Οκτ 2007, 10:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
drMel
 

Re: ΟΥΠΣ!!!!!

Δημοσίευσηαπό Bleu » 31 Οκτ 2007, 10:35

Αν δε κάνω λάθος αυτό δεν έχει καμία σχέση με μας.
Έτσι δεν έιναι?
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

Re: ΟΥΠΣ!!!!!

Δημοσίευσηαπό DIMOSTHENIS » 31 Οκτ 2007, 12:03

Bleu έγραψε:Αν δε κάνω λάθος αυτό δεν έχει καμία σχέση με μας.
Έτσι δεν έιναι?


Αυτό το τόνισα. Άλλο το regularite και άλλο το rally raid.
Υπολόγισε όμως ότι στο ιστορικό οι ζημιές είναι μηδέν ενώ από τη Ροδόπη το τζιπ ένα 300ακι το 'χει στο νερό...
Οι ζημιές λοιπόν δεν υπολογίζονται και μας μένει να υπολογίσουμε κόστος συμμετοχής. Έχουμε λοιπόν και λέμε:

ΚΡΗΤΗ

Παράβολο 320 ευρώ
(περιλαμβάνεται ξενοδοχείο Β, πρωϊνό και ένα γεύμα)
Ναύλα 250
Βενζίνη αγώνα 120
Πρόσθετα γεύματα τρία 150
Σύνολο 820 (420/άτομο)

ΡΟΔΟΠΗ

Παράβολο 200 ευρώ
ξενοδοχείο Β με πρωϊνό 80χ3 240
γεύματα 6χ40 240
Μεταφορικά (βενζίνη-διόδια-καφές) 220
βενζίνη αγώνα 150

Σύνολο 1050 (525/ άτομο)

Τα συμπεράσματα εύκολα:
Κόσμος για να κάνει αγώνες υπάρχει (με μας πρώτους-πρώτους). Το γιατί οι άλλοι μπορούν και εμείς όχι είναι άλλου χτένια όπως και τα γένια...
CROSSBACK
Άβαταρ μέλους
DIMOSTHENIS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 09 Μάιος 2007, 14:02
Τοποθεσία: ΠΑΠΑΓΟΣ, ΑΤΤΙΚΗ

Re: ΟΥΠΣ!!!!!

Δημοσίευσηαπό panmal » 31 Οκτ 2007, 14:48

Στης Ροδόπης ξέχασες να προσθέσεις και τις πιθανές ζημιές. Κοντά στα € 1.500 δηλαδή. :D
Εντάξει Δημοσθένη είναι πιο φθηνά να πάς σε ένα “ιστορικό” αλλά τα έχεις πάρει στο κρανίο τώρα και συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.
Άβαταρ μέλους
panmal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: 14 Μάιος 2005, 18:27
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό tagre » 02 Νοέμ 2007, 08:08

ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ
Πριν λιγο καιρο εγινε στα Γρεβενα, συναντηση 4Χ4, οπου μαζευτηκαν απειρα καρα-φτιαγμενα τζιπ, κυριως απο Β. Ελλαδα. Στο τραιαλ που εγινε, η δοκιμασια ολοκληρωθηκε σε δυο μερες ...λογω των πολλων συμμετοχων! (Πανω απο 70 ειπανε).Μηπως το προβλημα των ΜΗ συμμετοχων της Ροδοπης πρεπει να αναζητηθει αλλου. Λεω, μηπως.
Ταγκρε
Άβαταρ μέλους
tagre
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 05 Απρ 2005, 18:24
Τοποθεσία: iraklio Attikis

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 15 επισκέπτες