![Confused :?](./images/smilies/confused.gif)
τι αμορτισερ εβαλες εμπρος οταν αλλαξες τα μαμα calmini?
![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
|
KAYABA ΕΒΑΛΑ ΑΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΜΑΘΑ ΜΕΤΑ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ OLD MAN EMU.KON.GV1,6 έγραψε:διλαδη ακουμπας τοσα χρηματα για να χωσεις αλλα τοσα μετα σε μερεμετια?παντος για το bodylift δεν ειναι ετσι.μηπως δεν εκανε καλη δουλεια ο μαστορας στο συγκεκριμενο τζιπ?γιατι εγω που εχω ρωτησει μετα το bodylift οι προφυλακτηρες ειναι κολλητοι με το body.οπως ητανε πριν δηλαδη.
τι αμορτισερ εβαλες εμπρος οταν αλλαξες τα μαμα calmini?
ΔΕΝ ΤΟ ΕΨΑΞΑ ΓΙΑ ΤΟ BODY LIFT ΑΛΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΟΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΟΥΝΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΗΡΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΗΛ. ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΙΔΙΟ ΑΥΤ. ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙ. ΦΑΙΝΟΤΑΝΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΜΑΖΕΨΕΙ. ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ. ΚΟΝΤΕΥΕΙ ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΚΑΤΙ. ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ 2ΠΟΡΤΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΦΩΤΟ ΚΑΠΟΥ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ Ο ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑΣ ΜΕ ΤΟ ΦΤΕΡΟ ΑΛΑ ΤΟ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΜΑΣΚΑ. ΠΑΝΤΩΣ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ,ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ 2 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ.(αυτος ο καποιος καλο θα ειναι να μην εχει συμφεροντα) ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΦΙΛΑΡΑΚΙ. ΓΕΙΑ ΧΑΡΑKON.GV1,6 έγραψε:οντως τα ΟΜΕ ειναι ποιοτικοτερα αλλα και πιο ακριβα.για το body lift το εψαξες?μηπως εγινε καποια λαθος τοποθετηση?σημερα ξαναρωτησα αλλον μαστορα και μου ειπε το ιδιο,οτι δηλαδη οι προφυλακτηρες ανεβαινουν μαζι με το body.
ΑΠ'ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ CALMINI. ΕΙΧΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΠΙΣΩ ΕΛΛΑΤΗΡΙΑ? ΑΥΤΟ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΕΣ ΡΟΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΤΟΝ ΕΡΓΑΤΗ ΑΛΑΞΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ,ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΗΤΕΡΟ.ΜΑΛΟΝ ΗΘΕΛΕ ΛΙΓΟ ΒΑΡΟΣ.ΑΝ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΜΠΕΡΟΒΙΔΕΣ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΚΙ ΑΛΟ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ?mytilini έγραψε:ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ο προφυλακτήρας δεν πρέπει να είναι κολλημένος στο body-lift!ΠΟΤΕ!!!Για να γίνει σωστή δουλειά χρειάζεται να γίνουν λαμάκια προέκτασης των βάσεων του προφυλακτήρα.Σκεφθείτε τι θα γίνει σε περίπτωση σύγκρουσης...Θα ξυρίσει το body-lift και το σασσί.
Σε ότι αφορά την κλίση που προκαλεί μπροστά το κιτ της Calmini: ρε παιδιά όταν μεγαλώνει το μετατρόχιο (μεγαλύτερα ψαλίδια) χρειάζονται καμπερόβιδες στη θέση των "μαμά" βιδών και φυσικά μια σωστή ευθυγράμμιση.Αλλά ποιός ασχολείται από τους "παντογνώστες" μάστορες...Είμαι καμμένος, γι αυτό τα γράφω...
axelwnas έγραψε:ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ. ΕΧΩ G.V. 2.0L 03' KAI EXEI CALMINI KAI ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΤΡΑΔΑ ΛΑΣΤΙΧΑ KOBRA MALATESTA 205/16 ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΧΤΥΠΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ. ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ? ΑΝ ΝΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΤΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ? ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΩ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΣΠΕΣ ΑΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΩ ΜΕ ΤΑ ΓΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
axelwnas έγραψε:ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ. ΕΧΩ G.V. 2.0L 03' KAI EXEI CALMINI KAI ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΤΡΑΔΑ ΛΑΣΤΙΧΑ KOBRA MALATESTA 205/16 ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΧΤΥΠΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ. ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ? ΑΝ ΝΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΤΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ? ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΩ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΣΠΕΣ ΑΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΩ ΜΕ ΤΑ ΓΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
axelwnas έγραψε:ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ BUMP STOP MOY KANEI ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ. ΑΠ'ΤΗΝ ΑΛΗ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΡΩΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BODY LIFT ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΒΡΕΙΣΚΕΙ Ο ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΣ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΟΒΑΜΕΝΟΣ Ο ΚΕΡΑΤΑΣ. ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ G.V ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ BODY ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ? ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 32 επισκέπτες