Από αυτά που έχω διαβάσει, από αυτά που γνωρίζω, αλλά κυρίως από την οδήγηση του Pinin επί 1,5 χρόνο, σε διάφορες συνθήκες, είμαι σε θέση να πω ότι το Pinin έχει και κεντρικό διαφορικό και VCU. Στην επιλογή 4Η η ροπή κατανέμεται 50:50, το κεντρικό διαφορικό επιτρέπει στους δύο άξονες να κινούνται με διαφορετική ταχύτητα στις στροφές και το VCU αποτρέπει την μεγάλη διαφορά στην ταχύτητα περιστροφής των 2 αξόνων, όταν πχ. ο ένας άξονας έχει καλύτερη πρόσφυση από τον άλλο που αρχίζει να σπινάρει.
Μόνο και μόνο από το κράτημα στις στροφές όταν έχεις επιλέξει 4Η καταλαβαίνεις ότι το αμάξι πάει 4κίνητο. Στην επόμενη εκδρομή που θα έχουμε χρόνο, θα το οδηγήσεις και θα καταλάβεις μόνος σου τί εννοώ.
Αλλά και στην περίπτωση με το παγωμένο χιόνι που λέγαμε, αν θυμάμαι καλά, με το 4Η πήγε πολύ περισσότερο εως ότου αρχίσει να σπινάρει, απ' ότι με την κίνηση μόνο πίσω. Αν το VCU έστελνε ροπή μπροστά μόνο όταν ξεκίναγε το σπινάρισμα , τότε θα έπρεπε το σπινάρισμα να ξεκινήσει στο ίδιο σημείο και στις 2 περιπτώσεις και μετά να "διορθώσει" το VCU την κατάσταση (όσο μπορούσε να τη διορθώσει τουλάχιστον)