mountainrider έγραψε:ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ SUZUKI ΣΤΟ ΒΟΤΑΝΙΚΟ.. ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ. ΤΟΥΣ ΥΠΕΔΕΙΞΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ Κ ΤΑ ΚΟΝΤΑ. Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΟΝΤΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΩΡΟΠΗΔΑΕΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΟΠΙΣΘΕΝ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΑ.. Κ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.. ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ Κ ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ!! ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΕΞΗΣ.. 1) ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΣΣΥΜΠΛΕΞΗ ΤΗΣ ΟΠΙΣΘΕΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΗ 2) ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΣΕ ΣΤΑΘΕΡΟ ΕΔΑΦΟΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ "ΑΚΟΥΕΙ" Κ 3) ΟΤΙ Η ΡΟΠΗ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ Κ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΑΠΟΤΟΜΑ ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ. ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΥΠ΄ΟΨΗΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΑΥΤΟ Κ ΠΑΡΑΔΕΧΘΗΚΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΙΡΑ ΣΤΑ DIESEL.
ΡΩΤΗΣΑ Κ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΛΗΣΗ.. ΟΝΤΩΣ ΤΡΕΧΕΙ ΜΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΕΝΑ ΣΩΛΗΝΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΚΟΥΛΕΡ ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΦΟΡΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ...
ΤΕΛΟΣ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ.
ΤΕΛΟΣ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΑΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ. ΣΤΗ ΘΕΣΗ 4H ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΝΑΖΙΑ η ΔΙΣΚΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΤΟΥ IMPREZA.. ΣΤΗ ΘΕΣΗ 4HLOCK ΓΙΝΕΤΑΙ 50-50 (Κ ΟΧΙ ΜΟΝΙΜΑ 47-53 ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΘΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ) Κ ΤΑ ΚΟΝΤΑ ΤΕΛΟΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΟΙ.. ΣΤΗ ΘΕΣΗ LOCK ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΠΑΕΥΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Κ ΕΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΞΟΝΕΣ (ΚΑΡΟ) ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ..
ΤΟ ΔΙΑ ΦΟΡΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Κ ΣΤΟ 1.6.. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ SITE ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ 4MODE ΑΣ ΤΟΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ. ΑΥΤΑ....................
Νομιζω οτι υπαρχει λαθος σε αυτα που λες...πρωτα απο ολα σου εγραψα οτι το ιδιο με την οπισθεν το κανει και σε εμενα..αρα δεν επρεπε να ησουνα εκπληκτος...
2 η αναλυση με τα διαφορικα κατα την γνωμη μου ειναι λαθος..
στην 4h μονιμη τετρακινηση 47-53 με διαφορικο περιορισμενης ολισθησης και δυνατοτητα μεταβολης της εμπλοκης οπως λες..
στην 4hlock κλειδωνει το διαφορικο στο 50/50 χωρις δυνατοτητα μεταβαλλομενης εμπλοκης
στην 4hlow κλειδωμενο διαφορικο 50/50 με αργα...
αν δεν κανω λαθος το βιταρα δεν εχει καρο...το καρο ειναι το μπλοκε...
αν το ιμπρεζα εχει την ιδια τετρακινηση με το φορεστερ τοτε το πισω διαφορικο λειτουργει οπως το κεντρικο του βιταρα αλλα συμφωνα με αυτα που εχω διαβασει το "περιορισμενης" του φορεστερ ειναι αποτελεσματικοτερο απο το βιταρα λογω πισω διαφορικου