STEVE1970 έγραψε:διαβαζω συνεχεια ΓΙΑ ΤΟ GRAND VITARA <<παρτε πετρελαιο οχι βενζινα γιατι τα παραπανω λεφτα που θα δωσεις θα τα κερδισεις απο καυσιμα>>,αυτοι που το λενε αυτο η΄δεν ξερουν απλα μαθηματικα η΄νομιζουν οτι απευθυνονται σε κατοικους της ΟΥΓΚΑΝΤΑΣ ,ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΜΕ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ -συμφωνα με τον κατασκευαστη ο πετρελαιοκινητος κινητηρας καιει 7,7 και ο βενζινοκινητηρας 9,2,ας πουμε οτι εχουν διαφορα 2λ ανα 100χιλιομετρα ΔΗΛ ΣΤΑ 50.000χιλ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙς περιπου 1000ευρω παραπανω και δεν καταλαβαινω πως και ποτε θα παρεις πισω τα χρηματα σου οταν το GRAND VITARA πετρελαιο εχει 35.800 το τελειως απλο και με κουραστικο θορυβο -ασχετα το τι λενε -ενω το βενζινοκινητο ανετο αξιοπιστο σχεδον αθορυβο και πλουσιο σε εξοπλησμο στοιχιζει 33.000ευρω
καταρχας απο οτι καταλαβαινω δεν εχεις ουτε το ενα ουτε το αλλο...προφανως θα αποκτησεις την βενζινα και με καποιο τροπο να δικαιολογησεις την επιλογη σου..προφανως δεν εχεις διαβασει κανενα ποστ και αυτο το κρινω και απο τα τις προηγουμενες ερωτησεις σου περι offroad δυνατοτητες...
το 9/100 στην βενζινα ειναι μυθος..υπολογισε πανω απο 11και με ζορι πανω απο 12-13....αντιθετως στο πετρελαιο το οποιο εχω υπολογισε maxium 9/100 με χρηση offroad που παω εγω....εχω δει και 7,9/100...φιλου μου με πετρελαιο του καιει σχεδον 8/100...στην πραξη και σε παραπεμπω σε προσφατο σχετικο αρθρο το 4x4magazine, εχουμε 46% αποκλιση απο την βενζινα....και δεν σταματαει εδω..
εγω θα ξεκινησω να παω πατρα αθηνα με πεμπτη ταχυτητα και ξεκουραστα σε ολη τη διαδρομη αφου η ροπη του πετρελαιου ειναι διπλασια σχεδον τις βενζινας, ενω η βενζινα θα ανεβοκατεβαζει ταχυτητες στα προσπερασματα...
για ποια αξιοπιστια μιλας εναντι του πετρελαιου??
ας σοβαρευτουμε λιγο....
σαφως εχει τον χαρακτηριστικο ηχο χωρις ομως να ειναι εκνευριστικος και κουραστικος..ιδιως σε ταξιδι ειναι μια χαρα...
για την ροπη?βολτα στα βουνα? απαιχτο σε σχεση με την βενζινα
και αφου εθεσες οικονομικο θεμα να σου πω και το τελευταιο
τελη κυκλοφοριας 168 εναντι 350 αν δεν κανω λαθος και μειωμενες ασφαλειες συναμα....
οσο για τις εκτος δρομου δυνατοτητες...με μια τετραδα καλα λαστιχα και ποδιες το μοναδικο εμποδιο που θα σταματησει το vitara παντα σε λογικα πλαισια ειναι ο οδηγος του...
οσο για την ουγκαντα..εδω ειμαστε για να ανταλλασουμε αποψεις και να μαθαινουμε...δεν μπορω να καταλαβω αυτο το υφος...