από maverick4wd » 11 Αύγ 2004, 17:30
Φίλε MaverickLover,
αν και η συζήτηση για το ΜΥ2005 γίνεται σε ξεχωριστή ενότητα, εν τούτοις ενέδωσα στον πειρασμό να απαντήσω και ξεκινώ από το σημείο (7) των σκέψεών σου: Εγώ είχα το ΜΥ2003 από το οποίο ήμουν απόλυτα δυσαρεστημένος, σκασμένος και φοβερά αγανακτησμένος. Παρουσίασε από τα 3.000 χλμ ένα τσουβάλι προβλήματα, με άφησε τρεις φορές στο δρόμο, το κράτησα μόνο 11 μήνες, έκανα 20 επισκέψεις στο συνεργείο, έγιναν 11 εισαγωγές για επισκευή με συνολικό χρόνο παραμονής 4 μήνες μέσα και εν τέλει έγιναν μόνο πασαλείματα! Ως εκ τούτου τους τάραξα στις επιστολές και τα εξώδικα (Ελλάδα και έξω), τους έγινα στενός κορσές για δυο μήνες, τους έπρηξα τα "φρύδια" όπως έπρηξαν και αυτοί τα δικά μου και τελικά δέχθηκαν να το πάρουν πίσω το σαράβαλο με μια μικρή επιβάρυνση δική μου, λέγοντάς μου ότι ή παίρνω πάλι το ΜΥ2003 σε καινούργιο, ή περιμένω 2 μήνες για το ΜΥ2005. Προτίμησα το ΜΥ2005 κυρίως για ψυχολογικούς λόγους αλλά και για τα κατωτέρω:
Σημείο (3): Η συνολική και τελική επιβάρυνσή μου ήταν σαφώς κατώτερη από 6.000
Σημείο (1): Θεώρησα πολύ σημαντικές αλλαγές την βελτίωση των φώτων, την βελτίωση της παθητικής ασφάλειας με την προσθήκη δομικών ενισχύσεων στο αμάξωμα, τα νέα φαρδύτερα μπροστινά αμορτισέρ, τα επανασχεδιασμένα συνεμπλόκ και stabilizer, την αύξηση του μετατρόχιου μπρος-πίσω, τα δισκόφρενα πίσω και τα μεγαλύτερα δισκόφρενα μπρος, την βελτιωμένη ηχομόνωση, το νέο άμεσο κιβώτιο με το μικρό σαφές λεβιέ, φυσικά το νέο μοτέρ 2.3 με τα 5 αντίβαρα και την μεταξένια-αθόρυβη λειτουργία, το επανασχεδιασμένο πιο ανθεκτικό πίσω κάθισμα, την κανονική ρεζέρβα με τον επανασχεδιασμό του πατώματος του πορτ μπαγκαζ, τουν νέους μεντεσέδες στις πέντε πόρτες, τους νέους αντιχαρακτικούς και καλύτερα τοποθετημένους προφυλακτήρες, το νέο κεντρικό κλείδωμα με άλλες κλειδαριές, το νέο πιο σκούρο παρμπριζ κλπ Γενικά, δεν είδα να μένουν στο καινούργιο και πολλά πράγματα από το παλιό. Κονσόλες, ταμπλό και λοιπά αισθητικά, δεν με απασχόλησαν καθόλου.
Σημείο (2): Το ΜΥ2003 δεν είχε ποτέ manual εμπλοκή 4Χ4 με την στενή έννοια του όρου. Ηλεκτρονική ήταν πάντα η εμπλοκή (στο AUTO) και ηλεκτρική όταν γύριζες τον διακόπτη στο ΟΝ. Τώρα στο ΜΥ2005 είναι απλά μόνο ηλεκτρονική. Η αξιοπιστία και των δύο συστημάτων είναι συνεπώς ίδια, ο δε διακόπτης του ΜΥ2003 είναι το ίδιο αξιόπιστος όπως οποιοσδήποτε κοινός ηλεκτρικός διακόπτης. Η αποτελεσματικότητα του συστήματος του ΜΥ2005 τουλάχιστον στα χαρτιά θεωρείται καλύτερη από αυτήν του ΜΥ2003. Η πράξη όμως θα δείξει την ουσία της αλλαγής.
Αυτά προς το παρόν και περιμένω αντίλογο!