geonik έγραψε:Σας έχει ανάψει το λαμπάκι του check engine ποτέ ?
Δύο φορές άλλαξα αισθητήρα λάμδα, και τώρα μου ξαναάναψε.
Η τελευταία αλλαγή έγινε πριν 9000 χλμ.
Μίλησα με τον Σαρακάκη και μου είπαν πως πιθανόν το εξουσιοδοτημένο συνεργείο κάτι έχει κάνει λάθος.
Επίσης μου είπαν οτι υπάρχει ένα συγκεκριμένο πρόβλημα με τα Pinin GDI.
Mαζεύονται κατάλοιπα καύσης στην πολλαπλή εισαγωγής και στην βαλβίδα εισαγωγής.
Εμένα μου παρουσιάζει στις 4000 στροφές ένα ''κόμπιασμα '' ο κινητήρας ..
Εχει ακούσει κανένας τίποτα σχετικό ?
Μάλλον άδικα άλλαξες τον αισθητήρα.
Μου άναψε το λαμπάκι μιά φορά, αλλά ήταν από τροφοδοσία εξ αιτίας βουλωμένου φίλτρου βενζίνης που είναι πάνω στην ηλεκ. αντλία που βρίσκεται βυθισμένη στο τεπόζιτο. Μετά την αλλαγή του και τον καθαρισμό του ρεζερβουάρ (είχε πολύ λάσπη) δεν ξανασυνέβει.
Τα συνεργεία κάνουν συχνά λάθη επειδή το διαγνωστικό πρόγραμμα που έχουν είναι στα Αγγλικά και πρέπει να έχουν κάποιον που να ξέρει να διαβάζει, ή να αναζητάει τους κωδικούς στο φυλλάδιο που το συνοδεύει και είναι μεταφρασμένο.
Αναφορικά με τη συγκέντρωση κάπνας στην πολλαπλή εισαγωγής, συμβαίνει άν κάποιο από τα σωληνάκια επανακυκλοφορίας για καύση των καυσαερίων είναι λάθος συνδεδεμένο. Ζήτησε να τα ελέγξουν.
Πάντως την επόμενη φορά που θα σου ανάψει το λαμπάκι, βγάλε τον πόλο της μπαταρίας για 2-3 λεπτά ώστε να μηδενίσει το σύστημα και αφού τον ξανασυνδέσεις, βάλε μπρός. Ενδεχομένως να μή ξαναανάψει.
Έχε πάντως υπ' όψιν σου πως οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού απαιτούν πολύ καλή βενζίνη (κύρια καθαρή, χωρίς σκουπίδια κλπ). Προσοχή λοιπόν στα πρατήρια. Εγώ υιοθέτησα τη ΒΡ 100 μισή μισή με κανονική και μάλλον πάει καλύτερα.
Το κόμπιασμα (ανεπαίσθητο συνήθως) συμβαίνει όταν αλλάζει η σύνθεση του μείγματος από φτωχό (πράσινο λαμπάκι στο ταμπλώ) σε κανονικό.
Το αυτοκίνητο το έχω από τον 4/2001 και 67000 χλμ και το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα που είχα ήταν αυτό με την αντλία και το φίλτρο της πρίν από έξη μήνες.