Το καβούκι του διαφορικού είναι το χαμηλότερο σημείο σε όσα έχουν άκαμπτο άξονα.
Σε ψαλιδάτα σαν το Pathfinder το χαμηλότερο σημείο είναι (συνήθως) το εγκάρσιο μέλος πάνω στο οποίο στηρίζονται τα ψαλίδια. Στα περισσότερα με ψαλίδια πίσω (και στο Pathfinder αν δεν κάνω λάθος) το βλέπεις αυτό το μέλος που προεξέχει όταν το κοιτάς από πίσω χωρίς να χρειαστεί να σκύψεις, και βρίσκεται πιό χαμηλά απ' το καβούκι του διαφορικού. Τώρα πόσο απέχει αυτό το μέλος από το έδαφος στο Pathfinder δεν ξέρω, πάντως 254mm δε νομίζω. Εξάλλου το λέει και μόνη της η Nissan ότι τα 254 είναι μεταξύ των αξόνων, δηλαδή στην κοιλιά του αυτοκινήτου, η οποία βρίσκεται αρκετά ψηλότερα από το εγκάρσιο μέλος και το χαμηλότερο σημείο της είναι ή ο καταλύτης ή το βοηθητικό κιβώτιο (ή η γέφυρα που στηρίζει το βοηθητικό κιβώτιο). Άμα πας τώρα στα περισσότερα με ψαλίδια και μετρήσεις το πραγματικά χαμηλότερο σημείο από το έδαφος (που είναι τα ίδια τα ψαλίδια κοντά στη σύνδεσή τους με τον τροχό) τότε θα απογοητευθείς. Σε μερικά (πχ. Maverick) πιάνουν πολύ χαμηλά και δεν απέχουν πάνω από 15-16cm από το έδαφος.
Με όλη αυτή τη θλυαρία θέλω να πω ότι η μέτρηση που δίνουν οι κατασκευαστές για την απόσταση από το έδαφος είναι πολύ σχετική, ο καθένας τη μετράει όπως θέλει και η αξία της είναι μικρή ως και μηδενική. Το 4κίνητο χρειάζεται το ύψος για να μπορεί να υπερπηδά εμπόδια (σαμαράκια, αναχώματα, νεροφαγώματα, τράφους κλπ). Το τεχνικό χαρακτηριστικό που μας δείχνει την ικανότητα αυτή είναι οι γωνίες προσέγγισης, φυγής και ράμπας και σε καμία περίπτωση η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος. Να προσθέσω εδώ ότι ένα σημαντικό τεχνικό στοιχείο για τις περιπτώσεις αυτές είναι οι διαδρομές των αναρτήσεων στις οποίες συνήθως δε δίνεται η απαραίτητη βαρύτητα και δυστυχώς τελευταία υπάρχει η τάση από τις εταιρείες να μειώνεται συνεχώς.
Τέλοσπάντων, μη σας κουράζω άλλο με μπλα μπλα. Ελπίζω να έδωσα ένα στίγμα αυτών που ήθελα να πω