Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Diesel μυστικά...

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Δημοσίευσηαπό JOHN1 » 21 Φεβ 2007, 23:55

Ακριβώς! Το άφρισμα είναι φυσιολογικό στο πετρέλαιο.Και στο κίνησης και στο θέρμανσης.Μάλιστα θυμάμαι βενζινά (φίλο) όταν είχε έρθει το εχτρα της ΒΡ πόσο παράξενο του είχε φανεί που δεν άφριζε όσο το κανονικό.Νόμιζε ότι ήταν μισό μισό με νερό!!! Για λάδια δεν ξέρω.Γιατί της μηχανής να ανταπεξέρχεται καλύτερα από ένα heavy duty που χρησιμοποιείται και σε φορτηγά ιδίως όταν καταπονείται ο κινητήρας <παρόμοια>?
Χώμα ή άσφαλτος???
Άβαταρ μέλους
JOHN1
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 21 Φεβ 2007, 19:28
Τοποθεσία: www.vourvoura.net

Δημοσίευσηαπό JOHN1 » 22 Φεβ 2007, 00:49

Εεεε σόρυ για τα παραπάνω! Απάντησα μόλις τελείωσε η πρώτη σελίδα χωρίς να δω ότι υπάρχουν άλλες 4!
Καλά αυτό για τα τηγανόλαδα με έχει αφήσει κάγκελο.Ηξερα κάτι λίγα για βιοντίζελ αλλά όχι αυτά! Στο Τάρο (΄95 2.4d)βάζω θέρμανσης 100% εδώ και 5-6 χρόνια!Δεν έχει πει κουβέντα,καπνίζει μόνο παραπάνω.Μήπως ξέρεις pantg αν είμαι καλυμένος από τσιμούχες για καύση 50-50?? Το ξέρω δε ζητάω πολλά! Αντε και άμα μάθω σίγουρα το πολύ πολύ να σου ζητήσω και τη συνταγή!!
Χώμα ή άσφαλτος???
Άβαταρ μέλους
JOHN1
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 21 Φεβ 2007, 19:28
Τοποθεσία: www.vourvoura.net

Δημοσίευσηαπό frogger » 16 Αύγ 2007, 12:41

vagelis έγραψε:Εγω προσπαθω να βαζω μονο Shell ,το καλοκαιρι εβαλα σ'ενα βενζιναδικο εξω απο την Κομοτινη και το αμ αξι σερνωτανε,τωρα τι ειχε ,μεσα δεν ξερω.


oso gia th shell poy les ego ebaza shell mono kai to filtro apo to floter epiane kati epano san grasografith kai pano apo 100kh den phgene ase poy esbhne
Άβαταρ μέλους
frogger
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 31 Μάιος 2006, 09:33
Τοποθεσία: Arta

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 21 Σεπ 2007, 14:41

Γνωριζει κανεις αν η νεροπαγιδα πετρελαιου, στα καινουργια τουρμπο ντιζελ (common rail) αποτελει καλη λυση? η εγγυηση που δινει η αντιπροσωπεια ισχυει? Φιλος πετρελαιας που φτιαχνει μπεκ και αντλιες μου την προτεινε, μου ειπε δε οτι η μικροτερη ζημια σε ενα τετοιο κινητηρα λογω κακης ποιοτητας πετρελαιου ειναι 3-4 χιλιαδες Ευρω! (σημειωτεον μια καλη νεροπαγιδα κοστιζει 200 ευρω το πολυ)
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 24 Σεπ 2007, 08:40

TasosOffRoad:

1. Δεν ειναι ολα τα συστηματα ιδια, το δικο μου εχει φιλτρο καυσιμου με ενσωματωμενη νεροπαγιδα, το SsangYong Kyron εχει ξεχωριστη νεροπαγιδα απο το φιλτρο κλπ. Οταν το πρωτοπηρα το Sorento, εψαξα να βαλω 2η νεροπαγιδα για μεγαλυτερη ασφαλεια, ωστοσο ο χωρος του κινητηρα ειναι ιδιατερα στριμωγμενος και ηταν δυσκολη η τοποθετηση. Αρκεστηκα λοιπον στο φιλτρο-νεροπαγιδα και 3.5 χρονια τωρα δεν ειχα κανενα προβλημα. Με δικη μου πρωτοβουλια ομως αλλαζω το φιλτρο καθε 15.000 χλμ ενω το manual λεει καθε 45.000 χλμ.

2. Η εγγυηση στο θεμα του νερου στο πετρελαιο ειναι υποθεση καθε αντιπροσωπειας ξεχωριστα, σε καθε περιπτωση ρωτας και μαθαινεις, με καλη διαθεση ολα γινονται.

3. Ο φιλος σου ο πετρελαιας μαλλον εχει μεινει λιγο πισω απο τις εξελιξεις, πλεον δεν αλλαζεται ολο το πακετο αντλια-μπεκ, αλλαζονται (ή επισκευαζονται) τα μπεκ που ειναι βουλωμενα ή/και η αντλια αν εχει χαλασει (πολυ χλωμο). Οποτε το κοστος ειναι πολυ χαμηλοτερο.

4. Τα παραπανω ολα δε σημαινουν οτι δεν ειναι καλο να βαλεις μια 2η νεροπαγιδα, αν χωραει στο χωρο του κινητηρα και τη βαλεις σωστα καλο θα κανεις, κακο δεν κανεις. Απλα δεν ειναι και τοσο απαραιτητο, ειδικα αν η ενσωματωμενη νεροπαγιδα εχει και αισθητηρα να σου λεει ποτε μαζευει νερο για να εχεις το νου σου, οπως εχει το Sorento.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Σεπ 2007, 10:43

Φίλε john1 καλημέρα,

συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά δεν μου είχε έρθει ειδοποίηση για τις επόμενες καταχωρήσεις που έγιναν στο θέμα και δεν είδα την ερώτησή σου.

Για το Taro δεν μπορώ να σου πω κάτι συγκεκριμένο. Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα λογικά μπορούν να κάψουν biodiesel.

ΙΔΙΩΣ τα αυτοκίνητα της VW θα πρέπει να το μπορούν μιά και η εταιρεία αυτή, μαζί με την Mercedes Benz, ήταν από τις πρώτες που ανακοίνωσαν ότι τα αυτοκίνητά τους ήταν συμβατά με το biodiesel. OMΩΣ το Taro έχει μηχανικά μέρη από την ΤΟΥΟΤΑ αν θυμάμαι καλά.

Το πρόβλημα το οποίο εμφανίζεται με την χρήση biodiesel ή SVO ή ανακυκλωμένων/επεξεργασμένων τηγανόλαδων είναι ότι οι ελαστικοί δακτύλιοι/φλάντζες/τσιμούχες που υπάρχουν στο σύστημα παροχής και διανομής καυσίμου και στην αντλία αν είναι φτιαγμένοι από λάστιχο ή καουτσούκ ή ορισμένα είδη πλαστικού αρχίζουν και καίγονται/διαλύτονται από το φυτικό λάδι. Αν τα μέρη αυτά αντικατασταθούν με άλλα από υλικά αδρανή στα φυτικά λάδια τότε θεωρητικά δεν υπάρχει πρόβλημα.

Από πλευράς λιπάνσεως της αντλίας όλα τα πράγματα έχουν δείξει ότι το φυτικό λάδι είναι καλύτερο.

Από πλευράς ρευστότητας όσο ο καιρός είναι ζεστός δεν δημιουργείται πρόβλημα. Οταν κρυώσει ένας προθερμαντήρας στο φίλτρο λαδιού και ίσως και ένας στον σωλήνα παροχής καυσίμου προς το φίλτρο λαδιού λέγεται ότι επαρκεί.

Συγγνώμη αν δεν μπορώ να σε βοηθήσω περισσότερο αλλά η προσωπική μου εμπειρία είναι σχετική μόνο με τις καμήλες μου όσον αφορά αυτού του είδος το "καύσιμο"

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό svo » 01 Δεκ 2007, 14:51

Γεια στην παρεα,
Ειμαι καινουργιο μελος και μεχρι σημερα διαβαζα τις διαφορες ανακοινωσεις στα forums.
Διαβαζοντας το σχολιο σου axbab, σχετικα με τη χρησιμοποιηση των φυτικων λαδιων για τους diesel κινητηρες. Θα πρεπει να πω οτι εχεις μεγαλο δικιο για τα βιοκαυσιμα.

Λεγοντας βιοκαυσιμα δεν αναφερομαι μονο στο βιο-ντιζελ, αλλα και στο καθαρο η χρησιμοποιημενο φυτικο λαδι.

Το βιο-ντιζελ φτιαχνεται με ΧΗΜΙΚΗ επεξεργασια των φυτικων λαδιων ( χημικη ενωση με μεθανολη παρουσια καταλυτη - εστεροποιηση του λαδιου. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα την παραγωγη του βιο-ντιζελ που στη συνεχεια πλενεται και καιγεται πολυ καλα απο ολα τα ντιζελοκινητα αυτ/τα στην Ευρωπη και Αμερικη, εκτος απο την Ελλαδα(...) και σαν υπο παραγωγο την παραγωγη γλυκερινης.

Το καθαρο η χρησιμοποιημενο λαδι στο οποιο γινεται ΜΟΝΟ ΦΥΣΙΚΗ κατεργασια για την απομακρυνση του νερου και τη ελαττωση του οιξωδους και κατ ακολουθεια να γινει πιο ρευστο ( με αλλα λογια) και ικανο να περασει χωρις προβλημα απο τα σωληνακια, φιλτρα, αντλιες, μπεκ του ντιζελ κινητηρα.
Πληροφοριακα αναφερω οτι,
στην Ελλαδα εχει δωθει αδεια παραγωγης η εμποριας βιο-ντιζελ,σε 13 εταιρείες, εκ των οποίων οι 10 με εγκαταστάσεις παραγωγής εντός της χώρας και οι 3 εισαγωγικές, κατανεμήθηκε για το 2007 η ποσόστωση για τη διάθεση των 114.000 χιλιολίτρων αποφορολογημένου βιοντίζελ, με βάση πρόσφατη απόφαση του υπουργείου Aνάπτυξης. Συνολικά, στην πρόσκληση για την κατανομή είχαν ανταποκριθεί 23 επιχειρήσεις, από εταιρείες πετρελαιοειδών ως κλωστοϋφαντουργικές, με αιτήσεις που έφθαναν στα 750.000 χιλιόλιτρα.

Oι εταιρείες που πήραν το πράσινο φως είναι:
«Eκκοκιστήρια- Kλωστήρια B. Eλλάδος AE» για 3.000 χιλιόλιτρα,
«ETB Bιοκαύσιμα» για 4.000 χιλιόλιτρα,
«Παύλος N. Πέττας ABEE» για 31.000 χιλιόλιτρα,
«Bιοντίζελ EΛΠE» για 3.500 χιλιόλιτρα,
«Biodiesel A.E.» για 2.000 χιλιόλιτρα,
«Vert Oil» για 9.000 χιλιόλιτρα,
«Agroinvest AEBE» για 11.500 χιλιόλιτρα,
«Staff Colour-Energy ABEE» για 5.000 χιλιόλιτρα,
«EΛBI- Eλληνικά Bιοπετρέλαια ABEE» για 34.000 χιλιόλιτρα,
«Eλίν Bιοκαύσιμα» για 8.000 χιλιόλιτρα,
«MIL Oil Hellas A.E.» για 800 χιλιόλιτρα,
«DP Lubrificanti SLR» για 1.000 χιλιόλιτρα,
«Bιοενέργεια Παπαντωνίου A.E.» για 1.200 χιλιόλιτρα.

Oι εταιρείες που διαθέτουν μονάδα παραγωγής στην Eλλάδα πήραν το μεγαλύτερο μέρος της ποσόστωσης, καθώς οι τρεις εισαγωγικές, η ETB-Bιοκαύσιμα που εισάγει βιοντίζελ από τη γερμανική Cremer Energy, η Biodiesel με εισαγωγές από τη βελγική Cargill και την ιταλική Biofuels Partners και η DP Lubrificanti από το εργοστάσιό της στην Aπρίλια της Iταλίας μοιράστηκαν 7.000 χιλιόλιτρα.

Αυτα τα λιγα για την ωρα και ελπιζω να υπαρξει πληροφορηση απο τους διαφορους φορεις της Ελληνικης πολιτειας σχετικα με τη χρηση των βιο-καυσιμων , για να αποφασισουμε να τα ρησιμοποιησουμε για το καλο του περιβαλοντος αλλα και της τσεπης μας...!!!
Άβαταρ μέλους
svo
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 14 Σεπ 2007, 11:46
Τοποθεσία: Γλυφαδα Αθηνα

Δημοσίευσηαπό argy » 02 Δεκ 2007, 22:50

argys..βαζω απο ενα η δυο βενζιναδικα ΕΛΙΝ η CAYKLON βιοντιζελ και καθε 20000 χιλ καθαριστικο για μπεκ 12ευρο .εχω κανει 60.000 με το ΣANTA-FE 2.0 D δεν εχω κανενα προβλημα......
Άβαταρ μέλους
argy
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2007, 15:36
Τοποθεσία: κασσανδρα

Δημοσίευσηαπό svo » 03 Δεκ 2007, 18:37

Θα ηθελα να κανω μερικες διευκρινησεις σε οσα εχει γραψει ο φιλος " pantg" .
Οι σωληνωσεις των αυτοκινητων που χρησιμοποιουν ΒΙΟ-ΝΤΙΖΕΛ διαλυονται, παρουσιαζοντας το ιδιο προβλημα που αντιμετωπισαμε με την αλλαγη της απλης βενζινης με αμολυβγη, πριν απο αρκετα χρονια.

Εδω εχεις δικιο φιλε "pantg".
Η χρηση του SVO( STRAIGHT VEGETABLE OIL ) η WVO ( WASTE VEGETABLE OIL) δεν καταστρεφει τις σωληνωσεις παροχης καυσιμου.

Επισης εχεις δικιο και για την αντλια και την προθερμανση του καυσιμου πριν την αντλια. αν και στην υπολοιπη (...) Ευρωπη τοποθετουν ηδη θερμαινομενη αντλια σε πολλα ντιζελοκινητα αυτ/τα.

Φιλε "argy", μπορεις σε παρακαλω να μου πεις ποσο αγοραζεις το λιτρο το βιο-ντιζελ απο την ΕΛΒΙΝ και την CYCLON?
Να εισαι σιγουρος οτι δεν προκειται να εχεις προβλημα οθτε στο μελλον.
Άβαταρ μέλους
svo
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 14 Σεπ 2007, 11:46
Τοποθεσία: Γλυφαδα Αθηνα

Δημοσίευσηαπό argy » 04 Δεκ 2007, 20:56

Αλλαξα σημερα φιλιτρο πετρελαιου 60.000 και ηταν καθαρο .το αλλαξα μονος και ηταν ευκολο .κανει μονο του εξαερωση .το πηρα εκτος αντειπροσοπιας .Ειναι ολα ειδια΄? η εχουν διαφορα? εσωτερικα ενοω. Εδω το πετρελαιο εχει 1.080 ευρω ......
Άβαταρ μέλους
argy
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2007, 15:36
Τοποθεσία: κασσανδρα

Δημοσίευσηαπό svo » 05 Δεκ 2007, 09:09

Γεια σου argy, Σε ρωτησα ποια ειναι η τιμη του ΒΙΟ-ΝΤΙΖΕΛ που βαζεις στο αυτ/το σου και οχι τη τιμη του ορυκτου πετρελαιου στην περιοχη που ζεις..
Δεν νομιζω να υπαρχει διαφορα τεχνικης. Απλα τα ανταλλακτικα εκτος αντιπροσωπειας θα εχουν διαφορετικα υλικα, πιθανως πιο φτηνα(...?)
Άβαταρ μέλους
svo
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 14 Σεπ 2007, 11:46
Τοποθεσία: Γλυφαδα Αθηνα

Δημοσίευσηαπό argy » 05 Δεκ 2007, 22:41

argys.. το βιοντηζελ εχει 1080 ευρω στο βενζιναδικο της CAYKLON To συμβατικο εχει 1045 στα αλλα βενζιναδικα . Το βιοντιζελ που εχω φουλαρι 3-4 φορες εχω δει διαφορα στο τραβιγμα.Οταν το ειπα στο βενζινα που τον γνωριζω με ειπε οτι το περνει αναμεγμιμενο απο το διληστυριο και εχει περισοτερα κετανια....ΕΧΟΥΜΕ ΝΕΟ ΦΙΛΟ ΣΤΟ ΚΛΑΜΠ ΣΑΝΤΑ ΦΕ ΑΠΟ ΝΑΞΟ...
Άβαταρ μέλους
argy
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2007, 15:36
Τοποθεσία: κασσανδρα

Δημοσίευσηαπό argy » 07 Δεκ 2007, 16:12

argys..πετρελαιο 1075..βιοντιζελ 1080..Ξερει καπιος το κοστος αναβαθμισεις απο 112 σε 150 ιπους..σε σαντα φε 2.0D ?? Και αν μακροχρονια βγαζει προβληματα¨?
Άβαταρ μέλους
argy
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2007, 15:36
Τοποθεσία: κασσανδρα

Δημοσίευσηαπό svo » 07 Δεκ 2007, 18:45

Ευχαριστω argy, αν και θα επρεπε, μια και εχουν παρει αδεια διαθεσης βιο-ντιζελ χωρις φορο καταναλωσης να το δινουν σε χαμηλωτερη τιμη στη περιπτωση που θα το διεθεταν σαν b-100, αλλα και στη περιπτωση της συμμιξης σαν b-5 η b10, παλι θα επρεπε να το διαθετουν σε τιμη χαμηλωτερη απο το πετρελαιο....ας ειναι καλα.
Άβαταρ μέλους
svo
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 14 Σεπ 2007, 11:46
Τοποθεσία: Γλυφαδα Αθηνα

Δημοσίευσηαπό santagt » 08 Δεκ 2007, 23:06

Γεια σου argy.Ριξε μια ματια http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-8015.html .
Δινει 20-30 HP και 40-50 ροπη περιπου. Κοστος αναλογα απο που θα το προμηθευτης εως 850 ευρω .Απο βδομαδα περιμενω νεα και θα σου πω.
Άβαταρ μέλους
santagt
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2007, 22:27
Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρήτη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 0 επισκέπτες

cron