η κληρονομια του απερχομενου φρημπυ μπορει να εχει στιγματιστει απο το κληροδοτημα του 1.8Κ, αλλά
α. δεν παυει να ειναι το πρωτο σε πωλησεις suv στην Ευρώπη
β. οι εκδόσεις με τον Perkins 2.0TD, BMW ΤD4 2.0 και 2.5 V6 έχουν κάνει θραύση. Ειδικα οι ντηζελ έχουν αφήσει δείγματα γραφής μεγάλης αξιοπιστίας και πολύ χαμηλής κατανάλωσης (εως και 40 mpg) και πολυ χαμηλών απαιτησεων συντηρησης, ενω ειδικα ο TD4 ειναι μηχανη παραγωγης ροπης και εχει και τρελο γκαζι
(ισα που 200ριζει...)
γ. η οδικη συμπεριφορά, ως επισης και η εκτος δρομου ειναι μοναδικες σε αποδοση και αισθηση
δ. οι χωροι ειναι κατι παραπανω απο ικανοποιητικοι, μπορει να φιλοξενησει πενταμελη οικογενεια με μπαγκαζια φουλα πανσιον σε μεγαλες διαδρομες και να τη βγαλει και εκτος δρομου με μεγαλη ανεση (προσωπικη εμπειρια)
επομενως η ελληνικη πραγματικοτητα, για πολλοστη φορα, στερησε τον ελληνα πολιτη απο αλλες δυνατοτητες και επιλογες, οπως συνεβη πολλακις στο παρελθον, σε ΛΡ δεδομενα με το Δισκο, οπου η πληθωρα στη χωρα μας ειναι mpi 2.0, ενω αν ειχε εισαχθει το Tdi, τωρα θα ηταν γεματος ο τοπος, γιατι ειναι αποδοτικα, φθηνα στη συντηρηση και με προοπτικη ζωης υπερδιπλασια απο τα συνηθισμενα οχηματα, πχ Πινιν