Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΞΕΡΑ ΤΡΙΞΙΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΦΡΕΕΛΑΝΤ 3DR

ΞΕΡΑ ΤΡΙΞΙΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΦΡΕΕΛΑΝΤ 3DR

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 09 Ιουν 2005, 18:42

ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΑΙΝΩ ΜΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ (ΑΝ ΒΓΑΛΩ) ΜΙΑ ΑΚΡΗ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.

ΤΑ ΞΕΡΑ ΤΡΙΞΙΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΦΙΛΟΣ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΦΡΕΕΛΑΝΤ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ? ΑΠΟ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΑΠΟ ΨΑΛΙΔΗ ΑΠΟ ΤΑ .....ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ? ΑΠΟ ΠΟΥ? ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΟΥΝΑΩ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΔΕΞΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ Ή ΜΕ 30 - 40 ΧΙΛ ΣΕ ΛΑΚΟΥΒΕΣ Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΩΣ:(ΞΞΚΡΡΡΑΑΑΚ...!) ΣΠΑΕΙ ΝΕΥΡΑ. ΠΕΙΤΕ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕ?(ΠΡΙΝ ΞΑΝΑΠΑΩ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ)
ΦΙΛΕ ΠΑΝΤΕΛΗ ΣΤΑ ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ) ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία

ΞΕΡΑ ΤΡΙΞΙΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΦΡΕΕΛΑΝΤ 3DR

Δημοσίευσηαπό IKE » 09 Ιουν 2005, 20:42

Φίλε BLLAND αν μπορείς μη γράφεις με κεφαλαία, είναι λίγο κουραστικο. :)
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Ιουν 2005, 09:15

Φίλε BBLAND,

καλή ιδέα να ανοίξεις καινούργια θεματική ενότητα έτσι ώστε να βρίσκει κανείς ακριβώς αυτό που ψάχνει εύκολα και γρήγορα στο μέλλον.

Οσες φορές είχα πρόβλημα με τριξίματα από σαϊλεντμπλόκς (σινεμπλόκ στην ελληνομαστορική, ή ελαστομεταλλικούς συνδέσμους στην επίσημη μαστορική) η καλύτερη και τελειωτική λύση ήταν να τους βγάλω και να τους περάσω με γρασσο (ακόμη καλύτερα γράσσο χαλκού ή αλουμινίου μέσα έξω καθώς και στα σπειρώματα στις βίδες που συγκρατούν το σινεμπλόκ στη θέση του.
Η αμέσως ευκολότερη λύση αλλά όχι πάντα αποτελεσματική ή με μεγάλη διάρκεια είναι ο ψεκασμός της περιοχής του σινεμπλόκ με πετρέλαιο καθώς το δεινοσαυρόζουμο έχει λιπαντικές ιδιότητες.

Ελπίζω ο "σουμιές" να σταμάτησει με το πετρέλαιο εύκολα και μόνιμα. Ισως αν το ψεκάσεις πολλές φορές τελικά λίγο πετρέλαιο να βρεί το δρόμο του εκεί που πρέπει και να ησυχάσει.

WD40 μην βάλεις καθώς έχει όξινο χαρακτήρα και τελικά χειροτερεύει τα τριξίματα όταν φύγει το πετρέλαιο που επίσης έχει σαν λιπαντικό συστατικό.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 10 Οκτ 2005, 17:23

Τελικά η λύση βρέθηκε με ψεκασμό των λαστιχένιων βάσεων των αμορτισέρ με λιπαντικό στο συνεργείο. Η δεξιά πρέπει να ψεκαστεί αφού βγεί το παγουράκι του ψυγείου με τη βίδα που το κρατάει και λίγο σήκωμα.Οι πίσω βάσεις δεν ψεκάστηκαν μιασ και πρέπει να λυθεί το πίσω μέροσ. Βέβαια οι πίσω δεν έτριζαν έτσι και αλλιώς.
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Οκτ 2005, 09:46

Φίλε BLLAND γειά,

όλα καλά λοιπόν.
Και τώρα που ησύχασε ο "σουμιές" τι σου κρατάει παρέα όταν οδηγείς το αυτοκίνητο? (αστειεύομαι)

Ελπίζω μόνο να μην σου τα ψέκασαν με WD40 ή αλλο λιπαντικό που περιέχει και οξέα. Βλέπεις αυτά δεν είναι ότι καλύτερο για τα λαστιχένια μέρη των σινεμπλόκ. Για το λόγο αυτό και είχα προτείνει το πετρέλαιο.

Πάντως και WD40 να έβαλαν με τα νερά του δρόμου και τις σκόνες, λάσπες, αλάτια, πλυσίματα κλπ θα φύγει.

Οταν ξανα'ρχίσουν τα τριξίματα (εύχομαι να μην γίνει αλλά μάλλον δεν θα την γλυτώσεις) απλώς θυμίσου να τους ζητήσεις να βάλουν πετρελαιάκι ή ακόμη καλύτερα κάποιο γρασσάκι.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 07 Νοέμ 2005, 09:42

Xαιρετώ την κοινότητα!
Πάντα άκουγα ένα ξερό τρίξιμο απο το πίσω αριστερό μέρος όταν το αυτοκίνητο έπαιρνε κλήσεις και ειδικά σε χωματόδρομους, κατσάβραχα και μεγάλες λακούβες. Δυνατό και εκνευριστικό.
Στο συνεργείο μου είχαν πεί οτι θέλει λάδωμα το πάνω μέρος της πίσω ανάρτησης αλλα είναι φασαρία. Έτσι και εγώ σαν άπιστος Θωμάς και έχοντας κατα νου όσα ο Παντελής (pantg) σωστά είπε, έφτιαξα ένα "ζουμί" με βάση πετρέλαιο και λίγο λάδι ημισυνθετικό που είχε περισσέψει (πάντα ανακατεμένο και ποτέ χτυπημένο).
Με τη βοήθεια ψεκαστήρα αλλα και πινέλου, έπεσα με τα μούτρα απο κάτω (Τί πρωτότυπο)
Περιέλουσα όλους τους κάτω συνδέσμους της ανάρτησης, σινεμπλόκ, άξονες, συνεκτικό συμπλέκτη (φτού κακά) ντίζα χειροφρένου και επιλογέα, γενικά σχεδόν όλα τα σημεία σύνδεσης ελαστικά και μή που θα μπορούσαν να τρίζουν ή να κολλήσει λάσπη.
Κατέβηκα την χωμάτινη ανώμαλη κατηφόρα που έχω για τεστ ντράιβ αλλα ακόμα έτριζε. Τελικά ο θόρυβος σταμάτησε πινελιάζοντας εσωτερικά τους μηχανισμούς των αριστερών πορτών καθώς και της πέμπτης πόρτας. Και κάτι άλλα τριξιματάκια που κατα καιρούς άκουγα, σταμάτησαν και αυτά.
Με το ζουμί που περίσεψε πέρασα στο σπίτι τους μεντεσέδες απο τις πόρτες κιέτσι μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο νικήσαμε το θόρυβο!

Χαιρετώ
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 07 Νοέμ 2005, 19:53

AΘΑΝΑΤΗ ΣΥΡΤΕΞ !!!!!!

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 10 Νοέμ 2005, 18:04

Tελικά τα freelander θα μας κάνουν μηχανικούς από μόνα τους θέλοντας και μή.
ΤΑ ΘΕΛΕΙ Ο :assshaking: ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Νοέμ 2005, 19:45

Φίλε BLLAND γειά,

αυτό όμως είναι και ένα στοιχείο της "μαγείας" που τραβάει αρκετούς από εμάς σε αυτές τις κατσαρόλες. (γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε πως πριν από όλα τα αυτοκίνητα είναι κατσαρόλες, δηλαδή χρηστικά αντικείμενα)

Η εμπλοκή όμως που τα Landies ζητούν από αυτούς που τελικά τα δέχονται και τα ανέχονται είναι που τα κάνει να μας γίνονται μέρος της ζωής μας. Ισως γιατί απαιτούν φροντίδα και αφοσίωση, όπως ένα σκύλος ή ένα παιδί.

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες