Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

freelander PROBLEM....AGAIN

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 04 Ιουν 2005, 11:55

pantg έγραψε:Φίλε ΙΚΕ,

διαβίβασε σε παρακαλώ στον BLLAND,

να είναι προσεκτικός με τα tie-raps μηπως και τα σφίξει πολύ ή κάνει την ντίζα να έχει αυξημένες εσωτερικές αντιστάσεις και τριβές και του κοπεί ή του κολλήσει κάποια στιγμή.

Οσον αφορά το τρίξιμο η εικασία για την σκληρή οροφή δεν φαίνεται και απίθανη. Ας δοκιμάσει να βάλει λίγη ταλκ στα λάστιχα και τα πλαστικά εκεί που πατάει σε τμήματα του αμαξώματος ή σε άλλα πλαστικά.
Πάντως αν τον ενδιαφέρει βρίσκουμε και πάνινες μαλακές οροφές μεταχειρισμένες (σχεδόν καινούργιες δηλαδή) για να μπορεί να την βγάλει τώρα το καλοκαίρι.

------

Φίλε freelanderas έχουμε κάποια νέα από το μέτωπο????

Χαιρετώ

ΜΕ ΤΑ tie-raps ΠΑΝΤΕΛΗ (ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ ΤΟΝ ΕΝΙΚΟ) ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ. ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΕΠΑΝΩ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ. ΑΝ ΒΑΛΩ 2-3 ΑΚΟΜΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΑ ΣΦΙΞΩ ΠΟΛΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ? ΑΝ ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΒΓΑΛΩ ΟΛΑ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ -ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ-ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ(ΜΠΡΟΣ ΓΚΡΕΜΟΣ & ΠΙΣΩ ΡΕΜΑ?) ΤΟ ΤΡΙΞΙΜΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ? ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΜΑΛΑΚΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΓΙΑΤΙ ΒΓΑΖΩ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΗΝ ΣΚΛΗΡΗ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΝΤΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΚΛΙΣΗ. ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΙΠΟΡΤΑ ΑΥΤΗ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕ ΚΛΙΠΣΑΚΙΑ? ΚΑΙ ΠΟΥ? ΑΦΟΥ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΛΙΠΣΑΚΙΑ.ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΟΤΑΝ ΠΗΡΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΧΕ 15ΑΡΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΒΑΛΑ 16ΑΡΕΣ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ (SPORT ALLOY) ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ? ΘΕΛΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ? ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΠΑΓΟΥΡΑΚΙ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ? ΤΟ ΕΙΔΑ ΠΡΟΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΥΓΡΟ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΜΙΝ(ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΦΕΒ2005 ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΤΗ ΙΔΙΑ ΣΤΑΘΜΗ). ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΠΗΡΑ XLC ΤΗΣ TEXACO ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑ ΜΙΣΟ ΜΙΣΟ (ΠΡΩΤΑ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΓΟΥΡΑΚΙ)ΜΕ ΝΕΡΟ ΑΠΙΟΝΙΣΜΕΝΟ (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΑΝΟΥΑΛ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ) ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΑΧ.ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 2000 ΧΙΛ (ΑΠΟ ΤΑ 12000 ΠΟΥ ΕΧΩ) ΜΕ ΦΟΥΛ ΓΚΑΖΙΑ ΑΘΗΝΑ ΛΑΜΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΟ Α/C ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗ ΣΤΑΘΜΗ. ΤΑ ΘΕΛΕΙ ΠΑΝΤΩΣ Ο Κ.... ΜΟΥ ΑΦΟΥ ΜΟΥ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ! ΑΛΛΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΑ. ΑΣ ΟΨΕΤAI: LOVE AT FIRST SIGHT!! ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΤΟ ΑΤΙΜΟ!!
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Ιουν 2005, 12:16

Φίλε BLLAND o ενικός επιβάλεται όχι απλώς επιτρέπεται.

Απλώς πρότεινα να μην σφίξεις πολύ τα tie-raps και φυσικά συμφωνώ στο να κάνεις το ίδιο όπως και αναφέρεις στην απάντησή σου.

Το μικρό καλυματάκι δεν το έχω υπόψη μου αλλά μπορώ να ρίξω μιά ματιά στον κατάλογο των ανταλλακτικών και να δω τί υπάρχει.

Για το θέμα της συμπλήρωσης ψυκτικού/νερού, έχε τα μάτια σου ανοικτά και όχι μόνο στο τεπόζιτο. Ζήτα συχνά από το συνεργείο σου να σου κάνουν εξαερώσεις στο σύστημα ψύξης για να εξασφαλίσεις ότι δεν θα μείνει η κυλινδροκεφαλή σου από νερά. Σε μερικές περιπτώσεις μαζεύει αέρα/φουσκάλες και ενώ η στάθμη στο τεπόζιτο ειναι σωστή μέσα στην κυλινδροκεφαλή κυκλοφορεί και αέρα αντί μόνο για νερό.

-------

Για το τρίξιμο να προτείνω ένα καλό πετρελαίωμα στο κάτω τμήμα του αμαξώματος με ιδιαίτερη έμφαση στα σινεμπλόκ της ανάρτησης?

-------

Οι μεγαλύτερης διαμέτρου δισκόπλακες μπορούν να τοποθετηθούνε εφόσον μεγάλωσες και την διάσταση το μέγεθος της ζάντας. Θα πρεπει όμως να δούμε γιατί νομίζω ότι πρέπει να αλλαχθούν και οι δαγκάνες. Αν ναι μπορούμε μάλλον να τις βρούμε μεταχειρισμένες από Αγγλία αν σε ενδιαφέρει.

---------

Από πλευράς κατανάλωσης πού βρίσκεσαι???

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 07 Ιουν 2005, 18:34

pantg έγραψε:Φίλε BLLAND o ενικός επιβάλεται όχι απλώς επιτρέπεται.

Απλώς πρότεινα να μην σφίξεις πολύ τα tie-raps και φυσικά συμφωνώ στο να κάνεις το ίδιο όπως και αναφέρεις στην απάντησή σου.

Το μικρό καλυματάκι δεν το έχω υπόψη μου αλλά μπορώ να ρίξω μιά ματιά στον κατάλογο των ανταλλακτικών και να δω τί υπάρχει.

Για το θέμα της συμπλήρωσης ψυκτικού/νερού, έχε τα μάτια σου ανοικτά και όχι μόνο στο τεπόζιτο. Ζήτα συχνά από το συνεργείο σου να σου κάνουν εξαερώσεις στο σύστημα ψύξης για να εξασφαλίσεις ότι δεν θα μείνει η κυλινδροκεφαλή σου από νερά. Σε μερικές περιπτώσεις μαζεύει αέρα/φουσκάλες και ενώ η στάθμη στο τεπόζιτο ειναι σωστή μέσα στην κυλινδροκεφαλή κυκλοφορεί και αέρα αντί μόνο για νερό.

-------

Για το τρίξιμο να προτείνω ένα καλό πετρελαίωμα στο κάτω τμήμα του αμαξώματος με ιδιαίτερη έμφαση στα σινεμπλόκ της ανάρτησης?

-------

Οι μεγαλύτερης διαμέτρου δισκόπλακες μπορούν να τοποθετηθούνε εφόσον μεγάλωσες και την διάσταση το μέγεθος της ζάντας. Θα πρεπει όμως να δούμε γιατί νομίζω ότι πρέπει να αλλαχθούν και οι δαγκάνες. Αν ναι μπορούμε μάλλον να τις βρούμε μεταχειρισμένες από Αγγλία αν σε ενδιαφέρει.

---------

Από πλευράς κατανάλωσης πού βρίσκεσαι???

Χαιρετώ

ΑΠΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΧΑΛΙΑ. 26 € ΑΘΗΝΑ ΛΑΜΙΑ (220 ΧΙΛ). ΛΕΣ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΖΑΝΤΑ ΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ? ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΦΟΡΑΕΙ 15ΑΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΙ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ 16ΑΡΕΣ ΠΑΛΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ. ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΩ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΑ tie-raps ΚΑΙ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΡΧΟΝΤΑ!
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Ιουν 2005, 15:10

Φίλε BBLAND,

για το θέμα της κατανάλωσης ίσως να σου έχω λύση.
Χρησιμοποιώ στο camel μου έναν ηλεκτρονικό μηχανισμό και μου έχει δώσει μείωση κατανάλωσης κατά 12%.
Οταν τον έβγαλα εκτός λειτουργίας κατά λάθος ανέβηκε πάλι η κατανάλωση και αυτό λειτούργησε, τουλάχιστον για εμένα, ως επιβεβαίωση ότι όντως λειτουργεί. Ειδα επίσης και σαφή βελτίωση της ροπής του κινητήρα και πιό γλυκιά λειτουργία.
Αν σε ενδιαφέρει πάρε με τηλέφωνο να τα πούμε και να σου δώσω και ακριβή στοιχεία καταναλώσεων με βάση το οποία και είδα την μείωση στην κατανάλωση (κρατάω στοιχεία καταναλώσεων από το 1995, το 1998 και το 2001 και στα τρία μου αυτοκίνητα)

Για το θέμα της ζάντας πρέπει να ελέγξουμε αν η διάμετρος/περίμετρος του ελαστικού σου είτε με την 15αρα είτε με την 16άρα είναι ίδια ή έχει αυξηθεί με την 16άρα. Αν όντως έχει αυξηθεί τότε θα πρέπει να κερδίζεις σε οικονομία σε ταξίδια με σταθερή ταχύτητα αλλά ίσως μέσα στην πόλη επειδή ζορίζεται ο κινητήρας να έχεις αύξηση στην κατανάλωση.
Πάρε τηλέφωνο και για αυτό για να τα πούμε διεξοδικότερα και θυμήσου να έχεις πρόχειρες τις διαστάσεις των παλαιών σου και των καινούργιων ελαστικών για να υπολογίσουμε τις διαφορές σε διάμετρο/περίμετρο και ενδείξεις και πραγματικά χιλιόμετρα σε ταχύτητα και μέτρηση αποστάσεων.

Οι δίσκοι των φρένων είναι εντελώς ανεξάρτητοι με την κατανάλωση.
Απλώς αν έχει βάλει 16άρες ζάντες μάλλον μπορείς να βάλεις και τους μεγαλύτερους δίσκους και να έχεις καλύτερα φρένα αλλά αυτό συστήνω να το κάνεις αφού πρώτα "φας" τους κανονικούς δίσκους (από τις 15άρες ζάντες) που έχει το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή. Αν θέλεις να βελτιώσεις τα φρένα σου ΑΜΕΣΑ μπορούμε να δοκιμάσουμε άλλης ποιότητας τακάκια (προσωπικά μου αρέσουν πολύ τα κεβλαρ και έχουν δουλέψει εξαιρετικά και σε Καμελ Ντισκο φίλου ο οποίος έκαιγε τακάκια μιά φορά την εβδομάδα λόγω του αυξημένου βάρους του οχήματος στους 3 τόννους αντί για 2 των κανονικών Ντίσκο)

Χαιρετώ και περιμένω τηλέφωνό σου στο 22950 37637
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 09 Ιουν 2005, 20:43

αυτός ο ηλ/μηχανισμός είναι όντως ενδιαφέρουσα πρόταση. Το Mpi δεν έχει τόσο χάλια κατανάλωση βέβαια αλλά ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Ιουν 2005, 09:16

Γιώργο καλημέρα,

θα σου στείλω ενημερωτικό υλικό για την συσκευή οικονομία καυσίμου με απευθείας e-mail.

Η τιμή έχει αναπροσαρμοσθεί στα 310 Ευρώ για εμάς (350 με 390 λιανική)

Χαιρετώ
Παντελής
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 10 Ιουν 2005, 10:49

μερσί!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης