Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

OYX!

Δημοσίευσηαπό disco » 09 Νοέμ 2006, 09:27

Freelander έγραψε:Προτιμώ να πάρω καινούργια απέξω παρα ανακατασκευασμένη.
Ναι ,ναι, ναι, ναι, ναι. Καινούργια. :!:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 09 Νοέμ 2006, 09:54

145.000 Κm;;;

Και δεν σου έχει ανάψει ένα τόσο δα μικρό λαμπάκι;;; (Η εμμονή μου πλέον...).

Άξιος, keep going!



:notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό disco » 09 Νοέμ 2006, 09:59

Φιλε Γαλιλαίε, πρακτικά σκεπτόμενος: στην θέση σου απλά θα αφαιρούσα το λαμπάκι. :idea:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 09 Νοέμ 2006, 10:30

Το φριλαντερ του '99 δεν έχει λαμπάκι κινητήρα (έχει λαδιού-μπαταρίας μόνο) και ακομα κατι απίστευτο!!!!! Δεν έχει λαμπάκι βενζίνης!!!!Έχει λαμπάκι για τρέιλερ συμφωνα με το manual άλλα λαμπάκι για βενζίνη δεν μου έχει ανάψει ποτε....Λές να έχει και να είναι καμμενο?? Μπα!!
Απο λάμπες μου έχει κάψει μόνο το τρίτο στοπ του φρένου.Χε Χε Χε
Lucas the lord of the light! :starwars:
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό very » 09 Νοέμ 2006, 18:40

χαιρετω το φορουμ
ειμαι και εγω οπαδος του disko και προσπαθω να μην το αποχωρηστω ποτε
εχω ενα 1993 με 104000 χιλ εκαιγα αρκετα λαδια και αποφασισα να αλλαξω
τσιμουχακια ,το εκανα μαζι με την επισκευη του τιμονιου και αλλαγη δισκοπλακες,
το αυτοκινητο καιει περισοτερα λαδια απο πριν,οταν κανω οπισθεν με στριμενο τιμονι
κανει ενα θορυβο σαν να βρισκει η ροδα σε πλαστικο
προφανως δεν ηταν καλο το συνεργειο
θα ηθελα τη γνωμη σας
ευχαριστω εκ των προτερων
Άβαταρ μέλους
very
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2006, 18:03
Τοποθεσία: πειραιας

Δημοσίευσηαπό disco » 09 Νοέμ 2006, 19:00

very έγραψε:χαιρετω το φορουμ
οταν κανω οπισθεν με στριμενο τιμονι
κανει ενα θορυβο σαν να βρισκει η ροδα σε πλαστικο
Να κοιτάξεις τα τέρματα του τιμονιού. Μέχρι τότε να μην στρίβεις μέχρι εκεί το τιμόνι.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 11 Νοέμ 2006, 18:56

O θερμοστάτης που έβαλα το καλοκαίρι, και που περιλαμβάνεται στο σετ αναβάθμισης με τα κολάρα (remote thermostat kit) ήταν κολλημένος! Στα τεστ που κάναμε σήμερα επι ωρες στο συνεργείο με θερμόμετρο που έδειχνε +96 βαθμούς δεν ανοιξε ποτε.
Τον αλλάξαμε με κάποιον που λειτουργεί.

Συνεχίζεται...
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Νοέμ 2006, 19:22

very έγραψε:χαιρετω το φορουμ
ειμαι και εγω οπαδος του disko και προσπαθω να μην το αποχωρηστω ποτε
εχω ενα 1993 με 104000 χιλ εκαιγα αρκετα λαδια και αποφασισα να αλλαξω
τσιμουχακια ,το εκανα μαζι με την επισκευη του τιμονιου και αλλαγη δισκοπλακες,
το αυτοκινητο καιει περισοτερα λαδια απο πριν,οταν κανω οπισθεν με στριμενο τιμονι
κανει ενα θορυβο σαν να βρισκει η ροδα σε πλαστικο
προφανως δεν ηταν καλο το συνεργειο
θα ηθελα τη γνωμη σας
ευχαριστω εκ των προτερων


Φίλε very,

ευχαριστώ για το τηλεφώνημα εχθές και σήμερα (τα παϊδάκια νοστιμώτατα !!!)

Τί διάσταση ελαστικών φοράς?
Για τα λάδια τα είπαμε ήδη.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 12 Νοέμ 2006, 10:31

O θερμοστάτης που έβαλα το καλοκαίρι, και που περιλαμβάνεται στο σετ αναβάθμισης με τα κολάρα (remote thermostat kit) ήταν κολλημένος! Στα τεστ που κάναμε σήμερα επι ωρες στο συνεργείο με θερμόμετρο που έδειχνε +96 βαθμούς δεν ανοιξε ποτε.



οπότε τίθεται ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΑ το ερώτημα: ΠΩΣ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ??? :bullethole: :bullethole: :bullethole:

ΓΙΩΡΓΟ ΣΩΣΕ ΜΑΣ!!!!!

ΥΓ Αυτή η LR είναι απίστευτή!!!! Λανσάρει λύση για την υπερθέρμανση και καίει τον κινητήρα....ΕΛΕΟΣ!!!!! :banghead: :banghead: :banghead:
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό disco » 13 Νοέμ 2006, 10:29

Ανοίγουμε δυο τρύπες 4mm στον θερμοστάτη (ένταξη, δεν θα ζεσταθεί ο κινητήρας στο πρώτο φανάρι αλλα στο δεύτερο ), έτσι και να κολλήσει έχουμε μια ψύξη ανάγκης , που θα αργήσει να κάνει ζημια η και να μην κάνει καθόλου, αν κοιτάμε και μια τόσο το θερμόμετρο.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 13 Νοέμ 2006, 11:57

Παίδες γειά σας,

Εγώ ξέρω ότι όταν κολλήσει ο θερμοστάτης μένει ανοιχτός. :!: :?:
Το είχα διαπιστώσει και πιο παλιά στο δισκο μου. το κατάλαβα κάποια στιγμή που έπεφτε συνεχώς η θερμοκρασία, και όταν το βγάλαμε για έλεγχο πάνω στα κατσάβραχα στην πίνδο ήταν μόνιμα μισοανοιχτός.



Χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό Freelander » 13 Νοέμ 2006, 12:24

O θερμοστάτης μου ήταν κολημένος κλειστός, μακάρι να ήταν μονίμως ανοιχτός...

Νίκο, ο αναβαθμισμένος θερμοστάτης που περιλαμβάνεται στο σετ PCH001190 βρίσκεται μέσα στο φιξαρισμένο λευκό πλαστικό κέλυφος της φωτογραφίας:
Εικόνα
Για την ιστορία αφού έσπασα το πλαστικό κέλυφος και πήρα απο μέσα τον κολημένο θερμοστάτη παρατήρησα οτι είχε μια μικρή τρύπα πάνω στο σώμα του απο το εργοστάσιο. Φυσικά το νερό που περνάει μέσα απο αυτή την τρυπούλα δεν στάθηκε αρκετό για να σώσει την κατάσταση. O θερμοστάτης αυτός δοκιμάστηκε σκέτος σε βραστό νερό και δεν ανοίγει ποτέ!

Πού θα βρώ το δίκιο μου;;

Θυμίζω επίσης για όποιον δεν ξέρει οτι το όργανο θερμοκρασίας στα freelanders ως γνωστόν δείχνει πάντα εικονική ένδειξη, σταματάει στη μέση ακριβώς. Σχεδιαστικό θέμα.
Δύο φορές ολοκάυτωμα και δεν ανέβηκε καθόλου η βελόνα. Γενικά δεν έχω ακούσει κανέναν κάτοχο να δεί ποτέ τη βελόνα θερμοκρασίας πάνω απο τη μέση. Ακόμα και απο αυτούς που έκαψαν κινητήρα...

Υ.Γ. Τώρα τα έχω πάρει.
Τελευταία επεξεργασία από Freelander και 13 Νοέμ 2006, 12:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 13 Νοέμ 2006, 12:42

Tι να πώ; Μ' εχει πιάσει νευρικό γέλιο ρε γμτ. (Τα γράφεις και "ωραία"! )

Κι εγώ αυτή τη στιγμή, περιμένω εδώ και μιάμιση ώρα τον υπεύθυνο του συνεργείου να με πάρει τηλ. για το θρυλικό πλέον λαμπάκι...κατέβαζει ένα αμάξι εδώ και μιάμιση ώρα στο υπόγειο, πολύ βαθιά πρέπει να είναι το υπόγειο... :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol:

Φίλε Freelander, για γέλια είναι, τι να πείς. Θα χρειαστεί πολύς χρόνος για να επανακάμψει ο θρύλος της LR μες το μυαλό μου...κρίμα.

Απλά κουράγιο.
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 13 Νοέμ 2006, 13:50

Galilaios υπομονή, δεν φταίει το αυτοκίνητο που δεν μπορεί το συνεργείο να βρεί απο πού είναι η βλάβη. Το φριλάντερ τουλάχιστον σε θέματα ηλεκτρονικών και λαμπακίων είναι απο τα πλέον αξιόπιστα. Για ρώτα και αυτούς που έχουν γερμανικά-'αξιόπιστα' αυτοκίνητα' πολλών χιλιάδω ευρώ να σου πουν για λαμπάκια. Χριστουγενιάτικο δέντρο τά έχουν κάνει με τα ηλεκτρονικα τους κολλήματα!! :twisted:
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό Freelander » 13 Νοέμ 2006, 13:59

To φριλάντερ μυρίζει έντονα Γερμανία.
Ιδιαίτερα τα μοντέλα μετα την αναβάθμιση του 2001 πολλοί λένε οτι τα σχεδίασαν ΜΟΝΟ γερμανοί μηχανικοί. Η LR τότε ανηκε στην BMW γιαυτό και πολλά ηλεκτρονικά - μηχανικά προβλήματα είναι κοινά με αυτά της παλιάς σειράς 3 και 5 της ΒΜW.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες