Φίλε blackchris,
από όσο θυμάμαι από την φυσική και την χημεία στο σχολείο ο χαλκός έχει την μεγαλύτερη τάση να χάνει υλικό όταν υπάρχει ηλεκτρόλυση.
Για τον λόγο αυτό και τα ανοδια είναι συνήθως από χαλκό.
Το γκρι χρώμα με κάνει να υποψιάζομαι απώλεια και από τα αλουμινένια εξαρτήματα του μοτέρ σου. Ιδίως τα σώματα των αντλιών νερού χάνουν πολύ γρήγορα υλικό και ψωριάζουν εύκολα (αυτό το έχω δεί και στις αντλίες των V8 και των Tdi που έχουν αρκετά σύντομη διάρκεια ζωής σε σχέση με το υπόλοιπο μοτέρ. Αν θυμάμαι μάλιστα καλά είχες και εσύ αλλάξει αντλία νερού?)
Πάντως το ότι σου τρύπησε το ψυγείο (άλλωστε αυτό είναι κοινό χαρακτηριστικό αρκετών σύγχρονων αυτοκινήτων) είναι ενδεικτικό φαγώματος του χαλκού και από ότι φαίνεται ο ένοχος ΕΙΝΑΙ η ηλεκτρόλυση.
Νομίζω πως όσο οι κατασκευαστές αναμιγνύουν διάφορα κράματα και μέταλλα τόσο περισσότερο θα εξαφανίζονται τα αυτοκίνητα που αντέχουν στον χρόνο.
Τα πάντα γίνονται για τις καλύτερες επιδόσεις και την συχνή αλλαγή των οχημάτων τελικά.
Το θέμα της αξιοπιστίας και της διάρκειας ζωής πέραν της εγγυήσεως μάλλον δεν ισχύει πλέον σαν προτεραιότητα των κατασκευαστών.
Χαιρετώ