NIKOLAS_L200 έγραψε:Ψυγείο λαδιου εχει? Αν οχι ειναι καλο να βαλεις. Εγω ψήνομαι για το Pinin.
Γιατί νομίζεις ότι χρειάζεται; Τα ψυγεία λαδιού ήταν απαραίτητα πριν από 20 - 30 χρόνια όταν η τεχνολογία στο λάδι δεν ήταν αυτή που είναι σήμερα (εννοώ ότι τα σημερινά λάδια είναι πολύ πιο ανθεκτικά σε υψηλές θερμοκρασίες) και σε αυτοκίνητα που ταξίδευαν συνέχεια σε αυτοκινητόδρομο με τον κινητήρα να γυρίζει σε 5000+ στροφές. Γιατί σε τέτοιες συνθήκες ανεβαίνει η θερμοκρασία του λαδιού. Σίγουρα σε εκτός δρόμου οδήγηση όπου απλά εκμεταλεύεσαι τη ροπή το λάδι δεν ζεσταίνεται. Από την άλλη και τα παρατεταμένα ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο με υψηλές ταχύτητες δεν είναι κάτι που ταιριάζει σε ένα όχημα εκτός δρόμου.
Σε κάθε περίπτωση αν θέλεις πάραυτα να βάλεις ψυγείο λαδιού τότε είναι απαραίτητο να έχεις στο κύκλωμα και μία θερμοστατική βαλβίδα, που θα επιτρέπει στο λάδι να κυκλοφορεί μέσω του ψυγείου του μόνο όταν η θερμοκρασία του ανέβει υπερβολικά. Διαφορετικά με συνεχή κυκλοφορία μέσω του ψυγείου το λάδι δεν θα φτάνει σχεδόν ποτέ (ιδίως το χειμώνα) στην κανονική θερμοκρασία λειτουργίας με αποτέλεσμα να μην λιπαίνει σωστά και να μην μπορεί να αποβάλει τα κατάλειπα καύσης που συγκεντρώνει και να λερώνει (μαυρίζει) πολύ γρήγορα.