Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Freelander II. Η γνώμη σας

Δημοσίευσηαπό Freelander » 19 Απρ 2007, 22:18

firelord έγραψε:θα κρατησω το Td4 μερσι μποκου

Δώσε και σε μένα μπαρμπα.. :D
Μαρέσει το γλυκό κροτάλισμα που κάνει ο ΤΔ4 σου.
Τόσο που σκέφτομαι να βάλω μπροστά ένα κομματάκι χαρτόνι με μανταλάκι μπάς και κάνει και το δικό μου λιγάκι έτσι..
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 19 Απρ 2007, 22:22

Με άλλα λόγια:
"Ορκιζόμαστε οτι έχει καταπληκτική ποιότητα κατασκευής και υψηλή αξιοπιστία, καμία σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Απλώς δεν μπορούμε να σας το εγγυηθούμε...."

"Κι αν φτάξαμε πάλι ερείπιο καλύτερα να την πληρώσετε εσείς παρά εμείς..."

Ευχαριστώ, θα προτιμήσω τα μετρητά, μπορείτε να κρατήστε το αυτοκίνητο.
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 20 Απρ 2007, 09:59

Καλημέρα σε όλους.

Παντελή, δε διαφωνώ σχετικά με τα περιθώρια κέρδους ή με την οικονομική άνεση κάποιου ο οποίος δίνει 100000€ για ένα αυτοκίνητο, δεν ξέρω όμως αν με τα λεφτά έρχεται και η αναισθησία, γιατί στην εποχή που ζούμε, σχεδόν όλοι έχουν δεύτερο και τρίτο εναλλακτικό όχημα. Άρα δεν νομίζω ότι υπάρχει πρακτικό πρόβλημα μετακίνησης στον οποιονδήποτε.

Όταν πειραματιζόντουσαν με το αυτοκίνητό μου, χρησιμοποιούσα είτε το γουρουνάκι μου (εκπληκτικό όχημα μετακίνησης, το συστήνω ανεπιφύλακτα στους offroaders) είτε το παλιό μου αυτοκίνητο και νυν της αδερφής μου.

Αυτό που δε μπορούσα να ανεχτώ ήταν η κοροϊδία (και ανικανότητα). Κάτι το οποίο δε μπορεί να ανεχτεί νομίζω και οποιοσδήποτε, άσχετα από την οικονομική του κατάσταση.

Και στο κάτω κάτω, αν στη LR συνεχίσουν να κοροϊδεύουν με οποιονδήποτε τρόπο, τότε απλά ο ανταγωνισμός παραφυλάει...Για πόσο πια θα στηρίζονται στον θρύλο των Camel και στην αγάπη που κάποιοι έχουμε για την εταιρεία; Τη στιγμή που άλλοι θρύλοι είτε διατηρούνται (Landcruiser) είτε χτίζονται μετά από 12 νίκες στο Dakar (Pajero);
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Απρ 2007, 16:51

Φίλε Θανάση,

Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτή την στιγμή η LR πουλάει αυτοκίνητα βασισμένη στο όνομα που ΕΙΧΕ χτίσει με τα αυτοκίνητα που κάποτε (πριν τα μέσα των '90) έφτιαχνε.

Στην Ελλάδα, όπως έγραψα ήδη, πιστεύω ότι έχουν χάσει πλέον το παιχνίδι και απλώς προσπαθούν να συντηρήσουν μία φθίνουσα κατάσταση.
Και το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι στην ποιότητα των αυτοκινήτων (που όντως έχει βελτιωθεί μετά το ΦΙΑΣΚΟ των Freelanders και των P38A) όσο στο σαφέστατο πρόβλημα της υποστήριξης των ιδιοκτητών.

-----------

Φίλε Στέλιο,

Θυμάσαι καθόλου τα LR Series με τον εξακύλινδρο 2.6 ή τα Defender με τον 2.5 ΤD? Mάλλον όχι.
Ετσι και σε λίγα χρόνια θα έχουν ξεχασθεί, ελπίζω, και τα Freelanders με τον 1.8 και τον V6.
To "ελπίζω" αναφέρεται φυσικά στην πιθανότητα να μην υπάρχει καν η Land Rover μέχρι τότε (έτσι όπως πάνε......)

Θα συμφωνήσω απολύτως μαζί σου με το "τα λεφτά στην τσέπη καλύτερα"
Ετσι όπως έχουν γίνει πλέον τα αυτοκίνητα αξίζει να τα χρησιμοποιείς μόνο αν στα δώσουν σαν εταιρικά ή αν μπορείς να έχεις leasing και πρέπει να κάνεις "διευθέτηση" κερδών της εταιρείας σου.
Οποιος άνθρωπος αγοράζει καινούργιας τεχνολογίας αυτοκίνητο από την τσέπη του το κάνει για μεράκι και από λόξα και ως γνωστόν αυτά πληρώνονται με αίμα. (δυστυχώς)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό diamond » 20 Απρ 2007, 17:49

ίσως το πιο μεστό και διαφωτιστικό thread αναφορικά με τα Land Rover και για όσους θα ήθελαν να δοκιμάσουν τη τύχη τους με αυτά
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό firelord » 20 Απρ 2007, 20:04

Freelander έγραψε:
firelord έγραψε:θα κρατησω το Td4 μερσι μποκου

Δώσε και σε μένα μπαρμπα.. :D
Μαρέσει το γλυκό κροτάλισμα που κάνει ο ΤΔ4 σου.
Τόσο που σκέφτομαι να βάλω μπροστά ένα κομματάκι χαρτόνι με μανταλάκι μπάς και κάνει και το δικό μου λιγάκι έτσι..


:D :D :D :D :D

σημερα εκανα 200 χλμ ξεσκιστηκά πατημενα με σπορ στο αυτοματο και προσπερνωντας οποιον ευρισκα

εβαλα 23 ευρω δηζελ

μου εκανε εντυπωση

μετα θυμηθηκα πως το ειχα 2 εβδομαδες στην κινηση στην πολη
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Απρ 2007, 19:47

Αγαπητοί φίλοι,

μετά από 2 ώρες και κάτι ψιλά στο τιμόνι ενός εξακύλινδρου βενζινοκίνητου FR2 σε εκτός δρόμου διαδρομή.

Σαν SUV είναι εξαιρετικό.
Σαν 4Χ4 εκτός δρόμου θα ήθελε κάτι παραπάνω. Ομως η κατηγορία του είναι αυτή των SUV και σαν τέτοιο είναι πραγματικά αστέρι.
Στο δρόμο δεν το δοκίμασα καθόλου γιατί κάτι τέτοιο δεν ήταν ο σκοπός της επαφής μας.

Περισσότερα στο 4Χ4Magazine του επομένου μηνός και ευχαριστώ τα παιδιά του περιοδικού για την πρόσκλησή τους.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 23 Απρ 2007, 21:26

pantg έγραψε:Σαν SUV είναι εξαιρετικό.
Σαν 4Χ4 εκτός δρόμου θα ήθελε κάτι παραπάνω. Ομως η κατηγορία του είναι αυτή των SUV και σαν τέτοιο είναι πραγματικά αστέρι.
Στο δρόμο δεν το δοκίμασα καθόλου γιατί κάτι τέτοιο δεν ήταν ο σκοπός της επαφής μας.


Παντελή,
δηλαδή θα το "άλλαζες" με τις δύο καμηλίτσες σου?? :?: :evil: :evil: :-x
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Απρ 2007, 08:04

Xάρη θα σε βάλω να πλύνεις το στόμα σου με σαπούνι !!!!!

Τί πράγματα είναι αυτά????

Ντροπή και μόνο που σου πέρασε από το μυαλό.

Αν θέλεις όμως μπορώ να σου απαντήσω σε μία ελαφρώς διαφορετική ερώτηση. Αν θα το αγόραζα.

Λοιπόν.....

Θα το αγόραζα αν μπορούσα να το πάρω με leasing τριετίας (όσο κρατά η εγγύηση δηλαδή) ή πενταετίας αν γινόταν και επέκταση της εγγυήσεως.
Και αν το leasing κάλυπτε και αντικαταστάση αυτοκινήτου σε περίπτωση βλαβών και παραμονής στο συνεργείο για περισσότερο από τρεις ημέρες ή ακόμη καλύτερα με αντικατάσταση του αυτοκινήτου ακόμη και για την κανονική του συντήρηση.

Τα ηλεκτρονικά τα φοβάμαι και παρόλο που μέχρι στιγμής έχει δείξει η εφαρμογή τους θετικά δείγματα αξιοπιστίας δεν μπορείς να μου βγάλεις από το μυαλό την εντύπωση ότι κάτι μπορεί να πάει στραβά.

Αν ήθελα λοιπόν ένα αυτοκίνητο με πέντε θέσεις, συμμαζεμένες εξωτερικές διαστάσεις, σχετικά ελαφρύ, δυνατό και με αναμενόμενες καλές επιδόσεις και στον κανονικό δρόμο και καλά εξοπλισμένο (το navigation θεωρώ ότι είναι περιττό. Βολικό ναι, απαραίτητο όχι σε κάποιον που ξέρει να διαβάζει χάρτες και να προσανατολίζεται) και σε ανταγωνιστική τιμή σε σχέση με τον ευρωπαϊκό και ακριβό γιαπωνέζικο ανταγωνισμό μάλλον θα το επέλεγα.

Ομως δεν ψάχνω πλέον για αυτοκίνητο καθώς οι καμήλες καλύπτουν απολύτως τις ανάγκες που υπάρχουν. Ασε που είναι πιά μέλη της οικογένειας.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 24 Απρ 2007, 15:10

pantg έγραψε:Θα το αγόραζα αν μπορούσα να το πάρω με leasing τριετίας (όσο κρατά η εγγύηση δηλαδή) ή πενταετίας αν γινόταν και επέκταση της εγγυήσεως.
Ομως δεν ψάχνω πλέον για αυτοκίνητο καθώς οι καμήλες καλύπτουν απολύτως τις ανάγκες που υπάρχουν. Ασε που είναι πιά μέλη της οικογένειας


Aύτα περίμενα να ακούσω!!!
:lol:
Πως να αποχωριστεί κάποιος καμηλίτσες!!!!! :P
Για την επέκταση εγγύησης ξέρει κανείς τι συμβαίνει??
Ήδη στην Αγγλία για τα LR3 απ΄' ότι μου είπανε ισχύει, κατω από κάποιες συνθήκες βέβαια (όριο χλμ κ.λπ.)
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Απρ 2007, 11:52

ορθον

πως να διωξεις μελη της οικογενειας?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Freelander II. Η γνώμη σας

Δημοσίευσηαπό iatros » 26 Απρ 2007, 23:30

Αγαπητοί μου φίλοι καλησπέρα.
Θα σας μεταφέρω τις εντυπωσεις μου από ένα σύντομο test drive που έκανα με το νέο FREELANDER II.
Από την πρώτη επαφή εξωταερικά διατηρεί τα "Landrover" χαρακτηρηστικά των αδελφών μοντέλων (DISCO KAI RR), 1. το εσωτερικό πολύ καλό με πολύ καλής ποιότητας υλικά (μου αρέσει περισσότερο το μπέζ και όχι το μαύρο), με προσωπικότητα και σε κάνει να νοιώθεις άνετα και όχι όπως σε γιαπωνέζο. 2. Αρκετά καλή η άνεση και η στίρηξη του καθίσματος του οδηγού με πολύ καλή θέση οδήγησης. 3. Αρκετά γρήγορoς και από χαμηλά ο κινητήρας βενζίνης (προτιμώ το DIESEL). 4.Το σαζμάν άψογο όπως και του DISCO 3, με ακριβώς τις ίδιες λειτουργικές ιδιαιτερότητες. 5. Τα φρένα πολύ καλά, αν και δεν τα κούρασα για να δώ πως συμπεριφέρονται στην κόπωση. 6. Η ποιότητα κύλισης και η ανάρτηση λίγο λιγότερο καλή από του DISCO 3 , (πιθανόν λόγω αερανάρτησης του DISCO 3), αλλά σε γενικές γραμμές πολύ καλή.
Τελικά θα μπορούσε να είχε αερανάρτηση για να ήταν το τέλειο.
Θα το αγόραζα σίγουρα.
Άλλο ένα καλό καινούργιο LAND ROVER στην διάθεσή μας (μπράβο LAND ROVER;, η μπράβο FORD;), μάλον μπράβο και στις δύο.


ΦΙΛΙΚΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΙΛΗΣ
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό geyst » 30 Απρ 2007, 15:37

Αγαπητοί,
Με το θάρρος του ιδιοκτήτη ενός fl2 ήθελα να καταθέσω τα κάτωθι:

1. Το αυτοκίνητο δεν είναι off-road. Αυτό το ξέρετε.

2. Με μπαμπά τη ford και μαμά την volvo δεν μπορεί παρά να έχει καλή ποιότητα τουλάχιστον στο εσωτερικό. Ο χώρος οδήγησης είναι μεγάλος, άνετος και η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή. Χώρους για μικροπράγματα δεν έχει, ή ίσως να έχω συνηθίσει περισσότερους.

3. Ο κινητήρας - ο οποίος μου φαίνεται ότι είναι PSA - μεταφέρει πολύ σωστά και γρήγορα το αμάξωμα. Φαντάζομαι ότι η βενζίνη θα σκοτώνει.
Καίει λίγο παραπάνω από την x3 αλλά σε αποζημιώνει.

4. Η μόνωση είναι πολύ καλή και ήχοι του κινητήρα δεν μεταφέρονται στο εσωτερικό. Αν ανοίξεις τα παραθύρια όμως θα ακούσεις τον γνωστό ήχο. Βεβαίως βεβαίως με τρίτη και 2 χιλ στορφές θέλεις πολύ να ανοίξεις το παράθυρο γιατί εκτός από το κροτάλισμα ακούς το ρούφηγμα του turbo -ήχος ο οποίος συγκρίνεται μόνο με μεγάλες κλασικές μελωδίες.

5. Στον δρόμο: 175 χιλ με 6η crusie και 2,2 χιλ στο στροφόμετρο. απόλυτη ησυχία εντός, αίσθηση ασφάλειας στο 80%. Εντός πόλης ελέγχεται εύκολα και με τα βοηθήματα το παρκάρεις άνετα.

6. Στο χωματόδρομο: Βασιλιάς. Ανεβαίνει άνετα, κατεβαίνει με ασφάλεια και όλα τα συναφή. Έχει δύναμη.

7. Στο χαντάκι: Πού?

8. Στα χιόνια: Εεε.....

9. Στα μπουζούκια: Θα καλοσορίσουν το νέο σας Range Rover και θα το βάλουν μπροστά μπροστά, μέχρι να έρθει ο ιδιοκτήτης ο οποίος θα διορθώσει τον parker.

10. Αξίζει τα αφιλότιμα τα 50 χιλιάκρικα?
α. Τα αξίζει διότι έχει μεγάλο βαθμό ασφάλειας, χώρους, κύρος μεγαλύτερου, ταξιδεύεις άνετα, ανεβαίνεις σε καμιά πλαγιά - πατημένη ή όχι δεν έχει σημασία, στεγνή να είναι.
β. Δεν τα αξίζει διότι δεν είναι Land Rover, γιατί δεν πάω όπου μου καπνίσει, γιατί καίει περισσότερο από το πετρέλαιο της bmw.

Τα αξίζει όμως κύριοι. Και μόνο που δεν έχει καμιά σχέση με το παλαιό μοντέλο φτάνει. Καλά έκαναν και αύξησαν την τιμή. Εμπορικά το αυτοκίνητο πρέπει να σταθεί εναντίον της x3 του q5 του νέου της mercedes και του xc60, όχι απένταντι του rav του vitara και του x trail κ.α.
Σκεφτείτε το. Το κακό για αυτούς που κατηγορούν την νέα έκδοση του fl είναι ότι το συγκεκριμένο αμάξι δεν θα βγεί τελευταίο στην πιο πάνω λίστα με τους ανταγωνιστές του αλλά από τα πρώτα. Ήδη μεγάλα περιοδικά το βγάζουν καλύτερο από την x3 τόσο εκτός όσο και εντός δρόμου. Την mercedes και την audi την ξέρουμε. Το volvo θα δανειστεί το TR ή κάποια άλλη μορφή του TR. Άρα στην κατηγορία αυτή μόνο για λόγους βλακείας και αισθητικής (η οποία είναι πάντα υποκειμενική) κάποιος δεν θα διάλεγε το fl2.

11. Μην ρωτήσει κανείς τι προβλήματα έβγαλε έως τώρα (βαλτός θα είναι!!)
Τα ηλεκτρικά έχουν το ίδιο πρόβλημα με τα 307 της PSA. Ο διακόπτης του παραθύρου ενώ τον σηκώνεις λίγο ώστε να κλείσει αυτόματα αυτό σταματάει. Ααα... αυτό το κάνει κάπου κάπου όχι πάντα. Για να με κρατάει σε περιέργεια. Θα το κάνει τώρα ή όχι? Άλλα προβλήματα δεν έχω και χωρίς αστεία το έχω ξεπατώσει ένα μήνα τώρα.

12. TR ή Χdrive: Μακάρι να είναι το xdrive για τον δρόμο και το TR για το χώμα. Επειδή έχω οδηγήσει και την x3 με το xdrive η συμπεριφορά της στον δρόμο είναι φοβερή. Πιο δεμένο, πιο συγκρατημένο, σε κόβει εκεί που ξεκινάς να κάνεις βλακείες. Από την άλλη ειδικά στον δρόμο η θέση οδήγησης του bmw είναι για κλάματα. Θεωρητικά είσαι σε ένα ψηλό αμάξι αλλά αυτό που βλέπεις μπροστά σου δεν είναι ο δρόμος αλλά το καντράν. Άντε ρε... με το υποβρύχιο.

13. Μην το γρουσουζέψετε παιδιά.

14. Πραγματικά δεν πιστεύω ότι υπάρχει άνθρωπος που ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΑΣΕΙ το αυτοκίνητο και το θεωρεί τυπικό Land Rover.

Λοιπόν και για να μην παρεξηγηθώ: Τα προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα ήταν ένα 307cc και ένα audi a6 tq. O επαγγελαμτικός μου προσανατολισμός δεν είναι η χιονιοπλαγιά και τα απογεύματα πήζω στον φορητό μου.

Γιώργος
Άβαταρ μέλους
geyst
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 28 Απρ 2007, 10:45
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 30 Απρ 2007, 18:31

Καλώς τον και καλοτάξιδος. Μπορεί να είσαι νέος στα LR, αλλά το μικρόβιο της λαντροβερίτιδας σε τριγύριζε καιρό , και τώρα σε έριξε κάτω με 40 πυρετό! Και πάλι καλορίζικος στη παρέα.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό Freelander » 30 Απρ 2007, 22:45

geyst έγραψε:O επαγγελαμτικός μου προσανατολισμός δεν είναι η χιονιοπλαγιά και τα απογεύματα πήζω στον φορητό μου.

Γιώργος

:)
Ωραίος ο συνονόματος.
Καλωσήρθες και καλοτάξιδο.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες