Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Οι Defenders!

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 12 Οκτ 2008, 17:52

1. Είμαστε δυό, είμαστε τρείς είμαστε χίλιοι δεκατρείς...

2 Και εγώ

3. Ενα 110 V8 carb, 1990 (δεύτερο χέρι τότε με 40k χλμ) με santana gearbox - όλο σε άριστη κατάσταση (και το κιβώτιο Παντελή), με 130k χλμ μόνο σήμερα λόγω του είναι ...δεύτερο LandRover στην οικογένεια από το 2001...

4. Το πήρα χωρίς να ξέρω πολλά πράγματα από δαύτα (μοτοσυκλετιστής γαρ), αποφασίζοντας τελείως παρορμητικά διότι ήταν το μόνο "αυτοκίνητο" που μου άρεσε εμφανισιακά και σαν γενικότερη σύλληψη... Το είχα ελέγξει βέβαια με κάποιον γνωστό που γνώριζε τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, ήμουν και τυχερός μετά και η σύνεχεια είναι λίγο πολύ γνωστή...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό stadikat » 12 Οκτ 2008, 21:39

Η αλήθεια είναι ότι το δικό μου (το Santana) πήγε από άξονα. Δηλαδή το sequence ήταν ως εξής: 120Km – σπάσιμο μπροστινού σταυρού – τρελός άξονας :roll: κτυπάει στο κέλυφος του σαζμάν και το σπάει – ευτυχώς σταμάτησα χωρίς άλλο πρόβλημα και τα κομμάτια δεν πέτυχαν κανένα συμπορευόμενο αυτοκίνητο.

Και ρωτώ τώρα….. Αυτές τις βλακείες περί αντοχής των LR ποιος τις έχει βγάλει??? Αν ήταν έτσι, λογικά το case έπρεπε να αντέξει την «σφαλιάρα» του άξονα, έτσι δεν είναι??? :?

Πάντως η αφορμή δόθηκε, για να πείσω τον εαυτό μου ότι πρέπει να πάρω καινούργιο σαζμάν (και έχω στην άκρη και το άλλο γιατί ποτέ δεν ξέρεις) .

Σπύρο / Παντελή όποτε κανονίσετε μου λέτε (Στα “κανονιστικά” μην με υπολογίζετε γιατί, μία είμαι - την άλλη δεν είμαι).
Άβαταρ μέλους
stadikat
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 16 Μάιος 2008, 21:04

Δημοσίευσηαπό Shaka » 20 Οκτ 2008, 19:32

Land Rover 90 2.5 μοντέλο 1984.
Αγοράστηκε 2ο χέρι το 1997. Έγινε πλήρες rebuild, λύθηκαν όλα, ξαναβάφτηκαν, αντικαταστάθηκαν όλες οι βίδες, παξιμάδια, γκρόβερ, πλαστικά, αφρολέξ, αντλίες, καλώδια, τάπες, ροδέλλες, κλπ. Από θαλασσί, έγινε μπλε σκούρο σατινέ.
Αλλάχτηκε το μοτέρ και το LT77, με 3.5 με τα SU και κιβώτιο LT85 Santana+ το βοηθητικό, η εξάτμιση, ο πίσω άξονας με άλλον με δισκόφρενα.
Εξοπλίστηκε με OldManEmu ανάρτηση, ARB Locker πίσω, Snorkel "military type" Mantec, HiLift, "Camel Trophy style" εμπρός προφυλακτήρα με εργάτη 9.500 Lbs Come UP, καινούργια κουκούλα, κουτί στη θέση του 3ου κθίσματος,ηχομόνωση μέσα και έξω, πάνω και κάτω.... Όλα αυτά από το '97 μέχρι το 2002.
Μέχρι τότε έκανε μερικούς αγώνες, μαζί με το trophy στον 1ο Έβρο και στα τέλη του 2005 πουλήθηκε.

Ε! Δεν έχω μετανοιώσει τόσο για κάτι στη ζωή μου όσο για αυτή την πώληση!!! :( Ναι! εντάξει είμαι μαζόχας, αλλά το Defender είναι στάση ζωής! :P

ΥΓ. Η αλήθεια είναι ότι έχω βρει υποκατάστατο και το κακό είναι ότι μου αρέσει περισσότερο μέρα με τη μέρα... :twisted:
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Οι Defenders

Δημοσίευσηαπό ASP-ANNIVAS » 03 Νοέμ 2008, 21:07

1. ??
A.S.P. Annivas το όνομα μου Παυλος
Έχω τον Anniva ένα 90αρι V8 Carb. του 1990
Το αγόρασα γιατί μου αρέσει σαν όχημα, είναι λιτό, εύκολο στην συντήρηση, μπορώ εάν θέλω να το συντηρήσω και μόνος μου, μπορεί επίσης να μεταμορφωθεί (κοντή σκληρή οροφή, με πανί, χωρίς οροφή κλπ), παρόλο βέβαια που έχει άβολη θέση οδήγησης , υψηλή θερμοκρασία στην καμπίνα το καλοκαίρι , ανύπαρκτους σχεδόν αποθηκευτικούς χώρους , μικρή αυτονομία , και άλλα . Σε αποζημιώνει η ικανότητα του να σε πηγαίνει σε δύσκολους δρόμους, , μονοπάτια , ποτάμια και να σε βγάζει στον τελικό σου προορισμό απολαμβάνοντας την φύση. Και σκέπτεσαι , ότι έχεις έναν απαιτητικό στην φροντίδα του, αλλά καλό συνεργάτη .

Εικόνα
Ο ΑΝΝΙΒΑΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΟΥ. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΑ
Άβαταρ μέλους
ASP-ANNIVAS
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 18 Φεβ 2007, 00:21
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Νοέμ 2008, 23:25

Φίλε ASP γειά,

για αυτό και πουλάς τον ΑΝΝΙΒΑ και αγοράζεις ένα Disco που κάνει ακριβώς τα ίδια αλλά με άνεση, δροσιά το καλοκαίρι και ζέστη το χειμώνα (και όχι το αντίστροφο όπως συμβαίνει στα Defenders) ευρυχωρία για εσένα τους επιβάτες και τα πράγματά σας και ησυχάζεις ...... (χιχιχιχιχιχιχι, άντε τώρα να δω τί θα ακούσω από τους Defenderάδες. Περιμένω το φίλο DRAKOS πρώτα....)

Θα έρθεις στο Kαλλίδρομο να σε πάω μιά βόλτα με την καμήλα (ή τον μπέμπη δεν ξέρω ακόμη με ποιό θα έρθω) και να δεις τι εννοώ????

(κατά σύμπτωση και το δικό μου πρώτο τετρακίνητο πίσω στα 1982 το είχα ονομάσει ΑΝΝΙΒΑ. Ηταν όμως ένα LADA NIVA και για αυτό και ΑΝ-ΝΙΒΑς)


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 04 Νοέμ 2008, 00:20

Το defender δεν το παίρνεις για να πας ξεκούραστα, ούτε άνετα, ούτε δροσερά , ούτε οικονομικά, ούτε αθόρυβα ούτε χλιδάτα. Το παίρνεις για να πας με ΤΟ defender. Και όσο για χώρους υπάρχει και το 110 . Άσε που για μένα δεν υπάρχει defender. Προ εικοσαετίας , όταν έπαιρνες LR, δεν σε ρώταγε κανένας ποιο LR πήρες , ένα ήταν. Θυμάμαι όταν το πήρα από το Ζαλμά και το έφερα στο σπίτι, διάβασε ο πατέρας μου μπροστά και μου είπε. << Τι είναι αυτό το ντεφεντέρ που έφερες, λαντρόβερ δεν πήγες να πάρεις?>>
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Νοέμ 2008, 07:42

Γειά σου συνάδελφε μαζοχιστή DRAKOS.

πολύ καλό αυτό με τον πατέρα σου !!!!!

Ολα άρχισαν να χαλάνε από τότε που βάλανε και δεύτερο καθαριστήρα στο μπαρμπριζ !!!!! Ασε τι έγινε όταν μπήκε και το καλοριφέρ. Πάλι καλά που ούτως ή άλλως είτε δεν δούλευε είτε δεν αρκούσε για να ζεστάνει.

Σοβαρά τώρα, το Defender όντως είναι κάτι το κλασσικό πλέον και ανεξάρτητα από το αν έχει πολλά και γνωστά μειονεκτήματα κυρίως όσον αφορά την άνεσή του, είναι τελικά υπαράνω κριτικής. Αλλωστε πές μου ποιό άλλο τετρακίνητο βγαίνει 25 χρόνια τώρα σχεδόν το ίδιο???

(Η απάντηση είναι μία και μάλιστα ρώσσικη...... το Lada Niva !!! που τελικά έχει και σαφώς λιγότερες αλλαγές από το Defender σε σχέση με το πώς ήταν όταν πρωτοβγήκε στην παραγωγή)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 06 Νοέμ 2008, 08:36

Μ'αρέσει αυτή η καταπληκτική θέση οδήγησης με το Ντιφέντερ μου, η στενή επαφή με την πόρτα αριστερά μου, η μεγάλη απόσταση απ΄το έταιρο ήμισυ δεξιά μου, η φορτιγίσια αίσθηση του τιμονιού και του κιβωτίου ταχυτήτων, λατρεύω όλα τα κατ'άλλους μειονεκτήματα του Ντιφέντερ. Εχει γίνει το καινούργιο μέλος στην οικογένεια μου.

Land Rover 90 2.4 Puma .....μαμά.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 06 Νοέμ 2008, 08:44

Kαι εμένα μ' αρέσει η θέση οδήγησης για τους ίδιους λόγους, το είχα ξαναγράψει σε παλαιότερο post σε άλλο θέμα και νόμιζα ότι ήμουν ο μόνος.

Αρα ελπίζουμε (?) κάποια στιγμή να βρεθεί ίσως και θεραπεία...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 07 Νοέμ 2008, 19:32

Μανώλη , θεραπεία θέλουν οι άρρωστοι. Εμείς είμαστε απλώς ερωτευμένοι.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό pantg » 07 Νοέμ 2008, 22:57

Φίλε DRAKOS ο έρωτας είναι μία μορφή αρρώστιας.

Απλώς όταν είναι αμφίπλευρος είναι απολαυστική.

Οταν όμως είναι μονόπλευρος δεν είναι το ίδιο ή και περισσότερο δυσάρεστος σαν αίσθηση και εμπειρία από την οποιαδήποτε αρρώστια???

Ετσι και με τα Landies. Αν σε αγαπάει και εκείνο λειτουργεί καλά και είμαστε χαρούμενοι (και εκείνο και εμείς)
Αν όμως χαλάει δεν είναι ό'τι χειρότερο?????

-------------

Οσο για την θέση οδήγησης του Defender τι να σας πω???
Ερωτευμένοι μπορεί να είσαστε αλλά είσαστε και μαζόχες !!!! (χιχιχιχιχιχι)

Χαιρετώ καθισμένος αναπαυτικά στο Disco.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 25 Νοέμ 2008, 20:13

Και ο ΔΡΑΚΟΣ οριτζιναλ
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό crazyghost » 27 Νοέμ 2008, 15:46

90 1989 το πηρα γιατι ειμαι απο αυτους τους ιδιοκτητες που ξερουν γιατι το εχουν και ποσα τους προσφερει!!!
Άβαταρ μέλους
crazyghost
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2008, 15:42
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Νοέμ 2008, 16:00

Καλώς τον μας και από αυτή την γειτονιά !!!!

Χαιρετώ
pantg
 

Re: Οι Defenders!

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Δεκ 2008, 19:18

superspy έγραψε:Πόσοι είναι;
Ποιοί;
Τι έχουν;
Γιατί κατέληξαν σε Defender;
Εδώ όλα!

Μην προσπαθήσετε να τη σκαπουλάρετε με μονολεκτικές απαντήσεις! :-)

Φωτογραφίες του καμαριού σας, επιβάλλονται!

Εικόνα


Σπύρο μην μας κρύβεσαι άλλο !!!!!

Αφού το είδαμε και το καμαρώσαμε όλοι το 110 στο Καλλίδρομο!!!!!

Αντε ανέβασε φωτογραφία

Χαιρετώ και πάλι καλοτάξιδο
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Defender

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες