Ποιοί;
Τι έχουν;
Γιατί κατέληξαν σε Defender;
Εδώ όλα!
Μην προσπαθήσετε να τη σκαπουλάρετε με μονολεκτικές απαντήσεις!
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
Φωτογραφίες του καμαριού σας, επιβάλλονται!
![Εικόνα](http://www.off-road.gr/uploads/files/superspy/2005/20050930-landrover-90-110/DSC00641.jpg)
![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
|
sirros έγραψε:superspy αγoρασες το κοκκινο 110 της foto???
DRAKOS έγραψε:Λοιπόν συνάδελφοι, αποφάσισα να ανοίξω τα χαρτιά μου , και να σας ανακοινώσω τα αποτελέσματα από τη φιλοσοφική μελέτη που αφορά τη θέση οδήγησης του 110 , και ολοκληρώθηκε μετά από 16 χρόνια συμβίωσης.
1) Το 110 οδηγείται πάντα με το παράθυρο του οδηγού ανοικτό και το αριστερό χέρι απέξω. Όταν βρέχει, δεν μας πειράζει που μπάζει, γιατί μόνο από εκεί μπάζει? Αυτοκαθαριζόμενο εσωτερικά γαρ.
Με αυτό τον τρόπο , μιας και δεν υπάρχει κάθισμα μπάκετ, στις δεξιές στροφές μας κρατάει η πόρτα, ενώ στις αριστερές το χέρι μας που είναι απέξω.
2) Η πλάτη δεν ξαπλώνει άλλο πίσω για να οδηγάμε πάντα σε όρθια θέση. Έτσι όταν οδηγάμε εκτός δρόμου, ξέρουμε ανά πάσα στιγμή, που θα πατήσουν οι τροχοί μας.
3) Τα πετάλια είναι επίτηδες μετατοπισμένα προς τα αριστερά, ώστε σε πολύωρα ταξίδια στην εθνική να πιανόμαστε εύκολα και να αναγκαζόμαστε σε συχνές στάσεις.
Την ώρα δε που κάνουμε τις διάφορες επικύψεις για να ξεπιαστούμε, να ρίχνουμε και καμμιά ματιά από κάτω για να προλάβουμε κανένα κακό από το <<κακό μάτι>>.
Όπως βλέπετε, όλα είναι προγραμματισμένα για σίγουρη, ασφαλή και τεχνικά απροβλημάτιστη οδήγηση.
Όσοι λοιπόν λένε ότι η θέση οδήγησης του 110, δεν είναι άνετη, το λένε γιατί δεν είναι βαθιά φιλοσοφημένα άτομα.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης