Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πόσοι Disco Lovers είμαστε;

Δημοσίευσηαπό firelord » 19 Μαρ 2007, 19:50

καλωσηλθες μαικ ον μπι!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 19 Μαρ 2007, 20:18

Yπάρχει walbro 3.5 bar με 65 ευρώ περίπου. Eνας κωδικός που ταιριάζει είναι ο ΕSS 452.

Ο καλύτερος τρόπος είναι να λύσεις την δικιά σου και να πας με το μοτεράκι στο χέρι ώστε να βρείς το κατάλληλο ανταλλακτικό. Στην Φραντζή ο Μπίρταχας είχε, στην Σερρών επίσης (πίσω από την Καβάλας στο ύψος της Σπύρου Πάτση) θα βρείς ποικιλία.

Εύκολα αλλάζει και προσαρμόζονται πολλά μοτεράκια, το συγκεκριμένο που σου γράφω είναι ίδιο με το μαμά ακριβώς, αυτό που πρέπει να προσέξεις στην αγορά είναι ότι υπάρχουν δύο γενικά κατηγορίες όσον αφορά την πίεση που πρέπει να εξασφαλίζει, η 3 bar για injection μονού ψεκασμού και η 3.5 bar για πολλαπλού. Εσύ θες 3.5.

Καλή δουλειά.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Μαρ 2007, 08:01

Mιχάλη καλοτάξιδο και καλώς ήλθες,

το φίλτρο που έχεις αλλάξει είναι αέρος υποθέτω.

Το καλοκαίρι θα είναι καλό, αν πηγαίνεις σε χώματα και παραλίες, να ξαναβάλεις το φίλτρο της εταιρείας (το χάρτινο δηλαδή) καθώς τα πιό ελεύθερα φίλτρα δεν συγκρατούν τελικά τόσο καλά την ελληνική σκόνη, ιδίως όταν αρχίσουν να λερώνονται και λίγο.

Ο πιό απλός τρόπος να το επιβεβαιώσεις αυτό είναι να σκουπίσεις καλά το εσωτερικό του κουτιού το φίλτρου (ιδίως την μεριά που βρίσκεται ο σωλήνας που οδηγεί προς την πολλαπλή εισαγωγής ή/και το airflow).
Mετά βάλε το ελεύθερο φίλτρο που έχεις και μετά από κάμποσα χιλιόμετρα (5 με 10.000) άνοιξε το κουτί πάλι και με ένα άσπρο βαμβακερό πανί σκούπισε το εσωτερικό (πάλι την μεριά προς την εισαγωγή του κινητήρα).
Θα δεις ότι θα βρωμίσει.

Κάνε το ίδιο και με ένα εργοστασιακό φίλτρο και υπάρχει σαφώς λιγότερο βρώμα.

Για τον χειμώνα και τους υγρούς μήνες (ποιόν χειμώνα και υγρούς μήνες θα μου πεις.....) το ελεύθερο φίλτρο δεν είναι κακό καθώς τα επίπεδα σκόνης στην ατμόσφαιρα είναι χαμηλότερα. Για το καλοκαίρι όμως, και ιδίως αν πηγαίνεις σε περιοχές με άμμο ή μαλακό, στεγνό χώμα καλό θα είναι να έχεις ένα πιό αποτελεσματικό σε φιλτράρισμα στοιχείο.
Εκτός φυσικά και αν δεν πρόκειται να κρατήσεις το αυτοκίνητο για καιρό.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 21 Μαρ 2007, 13:16

Kαλώς σας βρήκα συμπάσχοντες LandRoverάκηδες...
Είναι κακό να ερωτεύεσαι ένα αυτοκίνητο?
...Μάλλον ναι. Στην περίπτοσή μας, όμως, δέν είναι κακό, γιατί ένα Land Rover, δέν είναι ...αυτοκίνητο... κοιτάζοντάς τα, σου δλινουν την εντύπωση οτι το καθ΄ένα έχει μια ξεχωριστή προσωπικότητα και όχι μόνο...
Όσο για την τρόμπα βενζίνης, κάπου στο forum, διάβασα οτι έχει εσωτερικό φίλτρο... Μήπος θα μπορούσε κανείς να μου πεί πού είναι, να του κάνω ένα καθάρισμα... μήπος και είναι αυτό η αιτεία που έχω χαμηλή πίεση καυσίμου... (2 - 2,5 bar.) Πού ξέρεις, μπορεί να μήν έχει καθαριστεί ποτέ.....
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 21 Μαρ 2007, 14:10

Mike_on_mpi έγραψε:Όσο για την τρόμπα βενζίνης, κάπου στο forum, διάβασα οτι έχει εσωτερικό φίλτρο... Μήπος θα μπορούσε κανείς να μου πεί πού είναι, να του κάνω ένα καθάρισμα... μήπος και είναι αυτό η αιτεία που έχω χαμηλή πίεση καυσίμου... (2 - 2,5 bar.) Πού ξέρεις, μπορεί να μήν έχει καθαριστεί ποτέ.....


Aμφιβάλλω αν φταίει αυτό για την χαμηλή πίεση, το δικό μου disco σκούριασε τα σωληνάκια βενζίνης στα 17 χρόνια ζωής του και μπούκωνε το φίλτρο βενζίνης πολύ γρήγορα (τα άλλαξα και λύθηκε το πρόβλημα).

Βγάλε μόνος σου και άλλαξε πρώτα το φίλτρο βενζίνης. Οταν το αλλάξεις γύρνα το μέσα σ' ένα καθαρό μπωλάκι να δεις αν βγάζει μούργα-σκουριά. Αν βγάζει, βγάλε και την μοκέτα του χώρου αποσκευών, άνοιξε την τάπα στο κέντρο και μπορείς να έχεις έτσι πρόσβαση στην τρόμπα βενζίνης. Ανοίγεις, βγάζεις, καθαρίζεις φίλτρο τρόμπας και ρεζερβουάρ, καλό μόνο θα του κάνεις...

Αφού τα βγάλεις μπορείς εύκολα να τσεκάρεις και στον πάγκο την τρόμπα σου. Πρέπει ν' ανεβάζει εύκολα πάνω από 5 bar στον πάγκο. Αν δεν ανεβάζει έχει πρόβλημα η τρόμπα, αν ανεβάζει και τα υπόλοιπα φίλτρα είναι καθαρά, δοκίμασε να βάλεις ένα μανταλάκι στην επιστροφή βενζίνης (δηλ. μετά τον ρυθμιστή πίεσης) να δείς αν ανεβαίνει, τότε ο ρυθμιστής είναι το προβλημά σου και βάζεις έναν εξωτερικό καινούριο γιατί ο μαμά είναι πανάκριβος (πρόσεχε δεν παίζουν με την πίεση βενζίνης, πρέπει να ξέρεις τι κάνεις, οποιαδήποτε παρέκλιση από την σωστή πίεση 2.8 bar νομίζω, μπορεί να χαλάσει το mpi σου...)
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 22 Μαρ 2007, 10:26

ekapod, έκλεισα το σωλινάκι πρίν τον ρυθμιστή, αμέσως μετά το όργανο μέτρησης πιέσεως καυσίμου, και δέν ανέβασε πάνω απο 2,5 ενώ θα έπρεπε να μου δώσει πίεση πάνω απο 4 με 5 (για να μήν πώ 6), εφ΄όσων έκλεισα στην ουσία κατέυθείαν την εξαγωγή της τρόμπας... Φιλτράκι βενζίνης έχω αλλάξει πρόσφατα, το παλιό είχε μερικά τούβλα μέσα, γιατί ήταν μουσιακό κομάτι. Θέλω να σας ανεβάσω ένα .pdf , αλλα δέν τα κατάφερα εχθές. Θα ξαναπροσπαθήσω και σήμερα... Είνα περίπου 1000 σελίδες, με όλες τις εκδόσεις Disco '95 - '98 (mpi, V8, 200 & 300 tdi) κινητήρας και σασί.

Θα ήθελα να έβρησκα για το δικό μου ('94) ένα pdf για τα ηλεκτρικά... Μήπος ξέρεις πού θα το βρώ?

Με τις ηλεκτρομαγνητικές σου, τί γίνεται? όλα καλά? εμένα μου βραχυκύκλωσε ένα rele και κάηκαν και οι 5...
άν έχει κανείς πρόβλημα με τις κλειδαριές, έχω πάρει master, ας με ρωτήσει ότι θέλει. Επίσεις, κάπου διάβασα στο forum οτι σε κάποιο Disco, δέν δούλευε το ventilater, τα disco απο 95 και μετά εκτός απο τον εγγέφαλο του κινητήρα, έχουν και ένα δεύτερο για τα ηλεκτρικά, που στην ουσία είναι όλοι οι ρελέδες εκεί. Το δικό μου τους εχει ψιλοχύμα στα πλαϊνά, Μήν διστάσετε να τον ανοίξετε και να του περάσετε τις κολλήσεις ένα χεράκι, για φρεσκάρισμα... καλό κάνει. Συχνό πρόβλημα αυτού είναι να μήν λειτουργούν τα πίσω (άν θυμάμαι καλά) παράθυρα και γάυτό ευθύνεται μία κόλληση στον εγγέφαλο.

Με τα φώτα μου, τί να κάνω? χαλάω τόσα λεφτά σε μπαταρίες για φακούς κάθα βράδυ....(!)

Έχω αλλάξει διάφορες λάμπες, οι καλλύτερες μέχρι τώρα είναι της osram.
Στο παλιό μου αμάξι, (samurai) είχα άλει με έξτρα καλοδίωση και rele λάμπες 90/110 W
Μόλις τις άνοιγα, έπεφτε το relanti του κινητήρα...(!)

Κάτι τέτοιο σκεφτόμουν και για ΄δώ...

Πάντος, χαίρομαι που το Land Rover μου έχει μερικές παραξενιές, γιατί κάθομαι και ασχούμαι περισσότερο μαζί του!

I LOVE CAMELS!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό pskoul » 22 Μαρ 2007, 10:47

Για τα φώτα το καλύτερο και φθηνότερο που έχεις να κάνεις είναι να βάλεις ρελέ αν μετρήσεις με κάποιο πολύμετρο θα δεις ότι έχεις μεγάλες απώλειες πάνω 1,5 volt και μετά αν θες άλλαξε τις λάμπες με καλύτερες το παραπάνω το έχει κάνει ο firelord με μεγάλη επιτυχία. Άλλος γνωστός άλλαξε μόνο τις λάμπες με καλύτερες (pia αγωνιστικές) η κάπως έτσι και είδε και αυτός μεγάλη διαφορά.
Και εγώ έχω πρόβλημα με τα φώτα στο 200 αλλά δεν έχω βρει ακόμα τον χρόνο και το χρήμα να ασχοληθώ.

Ξέρει κανείς τίποτα για αντικατάσταση στο μεσαίο καζανάκι της εξάτμισης μιας και έχει τρυπήσει και σιγά σιγά γίνεται ο θόρυβος ενοχλητικός.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Μαρ 2007, 10:55

στο παλαι ποτε 200 μπι μου το ειχα αλλαξει με ενα κυπριακο στη μιση τιμη απο το μανισιο και εκανε και ωραιο μπασο θορυβο
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 22 Μαρ 2007, 12:43

pskoul, στα φώτα, έχει ήδη rele απο μαμα, οπότε. μπορεί να έχουν καρβουνιάσει οι επαφές τους και να έχουμε πτώση τάσεως... Άν αντικατασταθούνε, ίσως λυθεί το πρόβλημα. Κανονικά πρέπει να έχουμε τόση τάση όση και στιν μπαταρία στην είσοδο, και στην έξοδο ανεκτλη είναι μία πτώση τάσεως 0,5V.

Όσο για το καζανάκι... δέν γνωρίζω κάτι συγγεκριμένο.

Μου είπαν οτι "πεύτει" το μοτεράκι της τρόμπας βενζίνης και να αντικαταστήσω μόνο αυτό... (80€) Τι λες?
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό pskoul » 22 Μαρ 2007, 12:52

Για την τρόμπα βενζίνης δεν γνωρίζω κάτι.
Όσον αφορά τα φώτα το πρόβλημα από ότι έχω διαβάσει οφείλετε στην καλωδίωση δες το παρακάτω λινκ.

http://www.fag.hiof.no/~frodehaa/forand ... re%20light

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 22 Μαρ 2007, 13:14

Παναγιώτη, μάλλον τελικά η καλύτερη λύση είναι το κλασικό ρελδάκι, ο λεγόμενος και ενισχυτής φώτων...

Μου φένεται, θα συνδέσω τους πρόσθετους προβολείς, όταν τους έχω "on" να ανάβουν μαζί με τους προβολείς απο τον εργοστασιακό διακόπτη για να μήν πεδεύομαι, αφού τους δουλεύω αναγκαστικά συνέχεια απο τον διακόπτη του ταμπλό.

Γενικά, θα ήθελε μιά ενίσχυση στον πινακα με τις ασφάλειες, γ΄αυτό και ψάχνω αλλά δέν μπορώ να βρώ πουθνά το ηλεκτρικό σχέδιο του αυτοκινήτου γιατί άν κάτσω και τα κάνω ψάχνοντας, θέλω πάρα πολύ χρόνο...
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 22 Μαρ 2007, 16:53

Mike_on_mpi έγραψε:Θα ήθελα να έβρησκα για το δικό μου ('94) ένα pdf για τα ηλεκτρικά... Μήπος ξέρεις πού θα το βρώ?



http://shop.dingocroft.co.uk/acatalog/CDs.html

Δες τον κατάλογο υπάρχει σε CD και για τα παλιά τα δικά μας, θέλω να παραγγείλω και εγώ αλλα δεν προλαβαίνω...

Mike_on_mpi έγραψε:ekapod, έκλεισα το σωλινάκι πρίν τον ρυθμιστή, αμέσως μετά το όργανο μέτρησης πιέσεως καυσίμου, και δέν ανέβασε πάνω απο 2,5 ενώ θα έπρεπε να μου δώσει πίεση πάνω απο 4 με 5 (για να μήν πώ 6), εφ΄όσων έκλεισα στην ουσία κατέυθείαν την εξαγωγή της τρόμπας... Φιλτράκι βενζίνης έχω αλλάξει πρόσφατα, το παλιό είχε μερικά τούβλα μέσα, γιατί ήταν μουσιακό κο.μάτι. Θέλω να σας ανεβάσω ένα .pdf , αλλα δέν τα κατάφερα εχθές. Θα ξαναπροσπαθήσω και σήμερα... Είνα περίπου 1000 σελίδες, με όλες τις εκδόσεις Disco '95 - '98 (mpi, V8, 200 & 300 tdi) κινητήρας και σασί.



Μήπως έχει μπερδευτεί με την μέτρηση της πίεσης? Αν κατάλαβα καλά από τα γραφόμενα έβαλες τον μετρητή πίεσης ανάμεσα στον ρυθμιστή και στο ρεζερβουάρ σου. Εκεί η πίεση είναι πάντα σταθερή. Η πίεση μετριέται στο σωληνάκι παροχής, όχι στο επιστροφής,. Εκεί πρέπει να φτιάξεις έναν μαστό να βιδώσει πάνω στην εισαγωγή και να μπεί πάνω του το σωληνάκι παροχής και το όργανο...

Αν το φίλτρο είχε μέσα παπάδες όταν το άλλαξες, ξεβιδωσε πάλι τα σωληνάκια του, βγάλτο και δες τι τρέχει, αν τρέχει καφέ υγρό πας και εσύ για σωληνάκια βενζίνης..
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Re: Πόσοι Disco Lovers είμαστε;

Δημοσίευσηαπό Bomber » 24 Μαρ 2007, 22:04

Καλησπέρα σε όλους τους Disco Lovers.
Λέγομαι Τάκης Ζαχαρίου και για το forum, Bomber.
Απο τον Γενάρη είμαι κάτοχος Disco II TD5, Zambezi silver.
Αγοράστηκε μετ/νο απο Γερμανία, μοντέλο Οκτ. 2003 (Facelift)
Εχει 31.430 χλμ. ηλιοροφές, κοτσαδόρο, Navi, θερμ. καθίσματα και παρπρίζ, αυτόματο.
Αντικατέστησε MPI του 1994, με το οποίο πέρασα τα καλύτερα χρόνια
μου. Πάντα όμως εψαχνα για diesel, και τελικά το θαύμα έγινε.
Πρός το παρόν έχουν παραγγελθεί QT προστατευτικά διαφορικών και
βλέπουμε........
(Με τον Παντελή έχουμε συζητήσει για διάφορα, να δούμε πόσα απο αυτά
θα γίνουν......)
Τα λέμε.....
Άβαταρ μέλους
Bomber
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 24 Μαρ 2007, 21:46
Τοποθεσία: Σαντορίνη

Re: Πόσοι Disco Lovers είμαστε;

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 24 Μαρ 2007, 22:25

Καλώς τον. Αυξάνεσθε και πληθύνεσθε και κατακυριεύσατε της off-road γης.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Re: Πόσοι Disco Lovers είμαστε;

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 26 Μαρ 2007, 08:51

Καλημέρα Τάκη, καλως ήρθες και καλή εβδομάδα!

Πολύ καλή η επιλογή σου.
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Discovery

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης