Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πόσοι Disco Lovers είμαστε;

Δημοσίευσηαπό johnfox » 30 Ιούλ 2008, 20:10

Καλησπέρα και απο εμένα ,

Γιάννης , απο το κέντρο της αθήνας (αμπελόκηπους) ευτυχής κάτοχος ενός Discovery του 1993 200tdi τρίπορτου παρακαλώ !

Λάτρης του βουνού , της λάσπης και του χωματόδρομου .

Καλώς σας βρήκα !
Άβαταρ μέλους
johnfox
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2008, 19:58
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι , Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ollram » 30 Ιούλ 2008, 22:19

johnfox έγραψε:Καλησπέρα και απο εμένα ,

Γιάννης , απο το κέντρο της αθήνας (αμπελόκηπους) ευτυχής κάτοχος ενός Discovery του 1993 200tdi τρίπορτου παρακαλώ !

Λάτρης του βουνού , της λάσπης και του χωματόδρομου .

Καλώς σας βρήκα !


Kαλώς ήρθες στην παρέα Γιάννη!!

με ξένες πινακίδες το κυκλοφορείς το "κουκλί"???
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό johnfox » 30 Ιούλ 2008, 22:22

Ναι, καθότι diesel ,και "συζούμε" στην Αθήνα :-)
Άβαταρ μέλους
johnfox
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2008, 19:58
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι , Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 31 Ιούλ 2008, 10:10

ευγε καλωσηλθες φιλε με το Tdi 200!!!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό vagelis » 31 Ιούλ 2008, 10:54

johnfox έγραψε:Ναι, καθότι diesel ,και "συζούμε" στην Αθήνα :-)


Και λοιπον;
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό johnfox » 31 Ιούλ 2008, 12:41

Με Ελληνικές πινακίδες δεν μπορείς να έχεις diesel στο κέντρο της Αθήνας .....
Άβαταρ μέλους
johnfox
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2008, 19:58
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι , Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 31 Ιούλ 2008, 12:55

johnfox έγραψε:Με Ελληνικές πινακίδες δεν μπορείς να έχεις diesel στο κέντρο της Αθήνας .....


Στο κεντρο της Αθηνας για το μονο που σε γραφουνε ειναι το παρκαρισμα.
Αν ειναι νομιμα με ξενες πινακιδες αστο ετσι,αν ειναι ζουλα προσεχε γιατι ετσι και σε πιασουν πας για λεθρεμποριο και σε τρεχουνε.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό johnfox » 31 Ιούλ 2008, 13:24

Νόμιμο είναι και έτσι θα το κρατήσω όσο αντέξει ...Έχει κανείς άλλος εδώ 200 tdi Discovery 1 τρίπορτο ...
Άβαταρ μέλους
johnfox
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2008, 19:58
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι , Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ollram » 31 Ιούλ 2008, 13:31

johnfox έγραψε:Νόμιμο είναι και έτσι θα το κρατήσω όσο αντέξει


Το είχα ψαξει, ΙΧ με ξένες πινακίδες πρέπει να αποδείξουν (σε έλεγχο αν ποτέ γίνει) την ημερομηνία εισόδου στην Ελλάδα (6 μήνες μεγιστη παραμονή....)
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό vagelis » 31 Ιούλ 2008, 14:27

ollram έγραψε:
johnfox έγραψε:Νόμιμο είναι και έτσι θα το κρατήσω όσο αντέξει


Το είχα ψαξει, ΙΧ με ξένες πινακίδες πρέπει να αποδείξουν (σε έλεγχο αν ποτέ γίνει) την ημερομηνία εισόδου στην Ελλάδα (6 μήνες μεγιστη παραμονή....)


Αυτο φυσικα αν δικαιουσε αυτοκινητο με ξενες πινακιδες(αλοδαπος,μονιμος κατοικος εξωτερικου κλπ) γιατι για τους αλλους ισχυει οτι πρεπει να το δηλωσεις εντος εικοσιτεσσαρων ωρων στο τελωνειο εισοδου και σου ζητανε αποδειξεις,εμενα μου ζητησανε το εισητηριο του φερρυ στην Πατρα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Αύγ 2008, 08:07

ΑλεπουδόΓιάννε γειά σου και καλώς μας ήρθες στο forum,

πειράζει που τα δύο μου Discovery 200Tdi δεν είναι τρίπορτα????
(αστειεύομαι για το "πειράζει")

Με γειές και καλοτάξιδο.

Να το προσέχεις το 200άρι σου και εκείνο θα σε προσέχει επίσης. Θεωρείται ακόμη και τώρα ο πλέον αξιόπιστος και εύκολος στην επισκευή του κινητήρας που έβγαλε ποτέ η Land Rover.

Θέλει ένα δύο σημεία να τα προσέχεις και να τα ελέγχεις τακτικά.

Οσον αφορά το αμάξωμα λόγω της προελεύσεως του (Αγγλία ε?) δώσε πολύ προσοχή στις βάσεις των θόλων των εμπρός και πίσω φτερών και στην λαμαρίνα στην βάση του χώρου φόρτωσης αλλά και ανάμεσα από τον προφυλακτήρα και το αμάξωμα.

Για ό'τι θελήσεις ρώτα ελεύθερα.

Το πρώτο μου 200Τdi το έχω από τον Δεκέμβριο του 1995 και το δεύτερο ήρθε στον "σταύλο" τον Ιούλιο του 2000 και μετά από ένα χρόνο καθαρισματος και ανακατασκευής κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο του 2001.

Χαιρετω
pantg
 

Δημοσίευσηαπό johnfox » 01 Αύγ 2008, 10:10

Παντελή ,

Αυτό το συγκεκριμένο το έχει ένας φίλος στην κατοχή του απο το 1994 , στα χέρια μου πέρασε πρίν 4 χρόνιακαι εκτός απο την τρόμπα νερού και αρκετές τετράδες λάστιχα , σετ τακάκια και αμορτισέρ, το καλό μου δεν έχει ζητήσει κάτι παραπάνω παρότι έχει ξεπεράσει τα 131.000 σε πολλά βουνα και λαγκάδια !
Άβαταρ μέλους
johnfox
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2008, 19:58
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι , Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Αύγ 2008, 11:41

Γειά σου Γιάννη,

εκτός από την τρόμπα νερού να προσέχεις ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ τα ελληνικά καύσιμα (συχνός καθαρισμός της νεροπαγίδας στο φίλτρο καυσίμου στο χώρο του κινητήρα αλλά και στο άλλο στο σασσί κοντά στην δεξιά πίσω ρόδα) και να ζητάς από τον μάστορά σου να ελέγχει το παξιμάδι που κρατάει τις τροχαλίες στον στρόφαλο.

Θα δεις ότι με τον καιρό με τα καινούργια πετρέλαια θα αρχίσει να πέφτει η απόδοση στην αντλία σου. Αυτό οφείλεται τελικά στην χρήση των προσθέτων που χρησιμοποιούν πλέον και τα οποία δυστυχώς διαλύουν τα από λάστιχο φτιαγμένα λαστιχάκια και τσιμουχάκια στην αντλία. Η μόνη σωστή κίνηση είναι να αλλαχθούν με άλλα φτιαγμένα από Viton.
To πρώτο σύμπτωμα θα είναι το να χρειάζεται περισσότερες περιστροφές η μίζα για να πάρει εμπρός ο κινητήρας.
Τελικά δεν θα παίρνει εμπρός παρά μόνο αν βάλεις φυτικό λάδι ή λάδι μηχανής (που δεν το προτείνω) για καύσιμο (είναι πιό παχύρευστο και βοηθά στο να ανεβάσει συμπίεση και να αυτοαναφλεγεί το λάδι σαν καύσιμο. Λειτουργούσα με τέτοιο "καύσιμο" (σπορέλαια καινούργια) την μία μου καμήλα επί τρίμηνο πέρσι σε αναλογία 100%.


Αν δεν έχεις αλλάξει τα ελατήρια ποτέ θα πρέπει να τα κοιτάξεις και αυτά κάποια στιγμή καθώς στα Landies αυτής της φιλοσοφίας ανάρτησης την περισσότερη δουλειά την κάνουν τα εξαρτήματα αυτά και όχι τα αμορτισέρ.

Από πλευράς συνεργείου, μιάς και από ότι μας έγραψες είσαι στους Αμπελοκήπους υπάρχει κάποιο στον Βοτανικό που ξέρει τα 200άρια.

Αν σε ενδιαφέρει μου λες και σου δίνω "συντεταγμένες"

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό johnfox » 01 Αύγ 2008, 13:18

Παντελή σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες ,

Σχετικά με το συνεργείο ... κάθε ενημέρωση δεκτή ,μία φορά που χρειάστικέ πρόσφατα να αντικαταστήσω κάτι στο λεβιέ με το αργό πήγα στον Μαργέτη (παιανία) ,απο ένα φίλο. Μιά πάντως έχεις 2 διακοσάρια στην διάθεση σου θα χαρώνα τα πούμε , και να ανταλάξουμε απόψεις .

Γιάννης
Άβαταρ μέλους
johnfox
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2008, 19:58
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι , Αθήνα

Δημοσίευσηαπό AT04 » 06 Νοέμ 2008, 18:38

Κάτοχος απο τον Φλεβάρη του 2008 Disco TDV6
Άβαταρ μέλους
AT04
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 19 Οκτ 2008, 12:26
Τοποθεσία: ΠΟΡΟΣ ΤΡΟΙΖΗΝΙΑΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Discovery

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες