Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πόσοι Disco Lovers είμαστε;

Πόσοι Disco Lovers είμαστε;

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Μαρ 2006, 13:10

Απλά: Πόσοι έχουμε Disco;
Μήπως να ... οργανωθούμε λίγο καλύτερα;

Συμπληρώστε: Παρατσούκλι, όνομα (αν θέλετε), περιοχή κυκλοφορίας, μοντέλο Disco, χρονολογία, χιλιόμετρα, βελτιώσεις!


Υ.Γ. Παρακαλώ η συζήτηση να παραμείνει εντός θέματος.... Χαβαλές, ραντεβού και πειράγματα σε νέο θέμα 8)
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 01 Δεκ 2009, 10:44, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό dark749 » 14 Μαρ 2006, 13:17

Μανος απο Αθηνα disco 1994 μπλε 125000km χωρις κανενα προβλημα εως τωρα βεβαια!!!!!!
Άβαταρ μέλους
dark749
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 09 Φεβ 2005, 19:56
Τοποθεσία: πατησια

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Μαρ 2006, 14:52

Γιαμαρέλλος Παντελής
Ονομασία στο forum pantg
Ωρωπός Αττικής
Discovery 200 Tdi, 1993, 72.000 χλμ
Discovery 200 Tdi, 1994, 86.000 χλμ

Περιγραφή οχημάτων και βελτιώσεις/αλλαγές/μετατροπές
Το πρώτο έχει βελτίωση στον κινητήρα με μεγαλύτερο ιντερκούλερ, υβριδικό τουρμπο, διαφορετικά ρυθμισμένη αντλία πετρελαίου (γύρω στα 150 - 170 άλογα ανάλογα με την πίεση στο τούρμπο και την θερμοκρασία περιβάλλοντος) έχει γίνει αυτόματο και έχει κεντρικό διαφορικό από Range Rover Classic αυτόματης εμπλοκής με συνεκτική σύζευξη, πίσω μπλοκέ κατανομής ροπής της QUAIFE, αναρτήσεις αζώτου της PROFLEX με ξεχωριστά ρεζερβουάρ και διπλή ρύθμιση (έκταση και συμπίεση), πίσω κεντρικό από Discovery 300Τdi, εμπρός άξονα από Range Rover Classic LSE με ενισχυμένο τετράκιδο διαφορικό και αεριζόμενα δισκόφρενα, πίσω ενισχυμένο προφυλακτήρα της Scoprion Racing με περιστρεφόμενο σημείο αγκύρωσης και όλο τον υπόλοιπο εξοπλισμό (ποδιές, rollcage, terratrip, διαρύθμιση χώρου φόρτωσης, dog guard, προσθήκες στα ηλεκτρικά, ενισχυμένο σασσί, ενισχυμένη πίσω ανάρτηση, σνορκελ, επεκτάσεις σωληνώσεων εξαερωτήρων, σχάρες σε φώτα, εργάτη Superwinch Husky ειδικών προδιαγραφών Camel Trophy και ειδική βάση) των γνησίων Camel Trophy Discovery (ήταν το όχημα του πρώτου κριτή του event του 1993) εκτός από την σχάρα οροφής και το bullbar που τα έχω αφαιρέσει για να ελαφρώσει και για να χαμηλώσει το κέντρο βάρους.

Το δεύτερο είναι το αυτοκίνητο της ελληνικής ομάδας του CT του 1994 και είναι ένα από τα λιγότερα από 10 παγκοσμίως ex CT οχήματα που είναι 100% γνήσια, ακόμη και στα αυτοκόλλητά τους.
Eχει όμως τροφοδότη λαδιού (οil feeder plate) στο κεντρικό διαφορικό για καλύτερη λίπανση του γραναζιού και ενεργούς ζυγοσταθμιστές στον εμπρός και πίσω κεντρικό άξονα για την μείωση (εξαφάνιση τελικά) κραδασμών από την κίνησή τους καθώς και κάμερα οπισθοπορείας συνδεδεμένη με το CD/MP3/FM-AM/TV/DVD με πτυσσόμενη οθόνη (fatman ευχαριστώ που μου τα θύμισες)


--------

Χαιρετώ
[/img]
Τελευταία επεξεργασία από pantg και 15 Μαρ 2006, 07:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 14 Μαρ 2006, 17:35

Ανδρεας-Fatman.
Μαρουσι Αττικης.
Land Rover Discovery mpi(2000cc) μοντ' 93 πρασινο, αγορασμενο με
πολυ ιδρωτα το 2001 5.700.000 δρχ, τωρα εχει 148000χλμ,
και εκτοτε απεκτησε τα εξης:
Μπλοκε διαφορικα Detroit TrueTrac (τυπου TorSen) εμπρος-πισω.
Ελατηρια Ironman +2" + αμορτισερ Monroe Adventure +
κιτ Equippe stage 1 (βασεις αμορτισερ -2",μακρυτερα bump stop,κωνοι
επαναφορας ελατηριων,υστερουντες βραχιονες "μπρατσα" πισω αξονα).
Εμπρος οδηγουντες βραχιονες (castor corrected radius arms) της Scorpion racing.
Προστατευτικα διαφορικων Qt services εμπρος-πισω.
Ενεργοι ζυγοσταθμιστες σε εμπρος και πισω αξονα.
Αλουμινενια ποδια εμπρος Equippe 8mm.
Σιδερενια ποδια πισω γαλβανιζε 4mm.
Σιδερενια rock-sliders.
Custom (2)γαντζοι ρυμουλκησης πισω 3t.
Τροφοδοτης λαδιου στον κενρικο αξονα του σαζμαν.
Σχαρα οροφης,σκαλα προσβασης πισω,διαχωριστικο χωρου αποσκευων (dog guard),
αδιαβροχα καλλυματα καθισματων,
λαστιχενια πατακια,ολα γνησια Land Rover.
Μεμβρανες llumar (Φυμε πρασινες).
Προβολεις Hella (2) εμπρος.
Καινουργιο ρεζερβουαρ 89lt αντι 82.
Αυτοκολητα Off-road.gr + αντιστοιχες γρατσουνιες απο δοκιμες για τα trail ride του SuperSpy.
Παιδικο καθισμα 9-18 kg.
Αδιαβροχη καμερα οπισθοπορειας + οθονη 4" στο ταμπλο.
Garmin gps III "χυμα" στο ταμπλω.
Αφαιρουμενες σιτες πισω παραθυρων (window guards) της Mantec. Φοβερες-κλειδωνεις το Disco με
κατεβασμενα τα πισω τζαμια, χωρις το φοβο των Ιουδαιων!

Συντομως:
Δευτερο παιδικο καθισματακι!
Καλυτερα φωτα μπροστα.
Κορωνοπηνια εμπρος - πισω.
Κατι θα γινει και με τα φρενα..
Αμορτισερ πιο "σπεσιαλ" για εξτρα διαδρομη.

Το ασχημο:
Μονο το μισο ειναι δικο μου - το υπολοιπο ειναι της γυναικας μου!
Αμα το πουλησω 14000ευρω δεν παιρνω ουτε Kangoo 4x4 μεταχειρω!
Αμα δεν το πουλησω θα χαλασω αλλα τοσα σε after-market πραγματα!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό vagelis » 14 Μαρ 2006, 17:58

Discovery μοντελο 2003 diesel.70000 χλμ.
Κυκλοφοραει Αθηνα ζουλα,βελτιωσεις δεν εχει,εκτος απο μια τετραδα ζαντολαστιχα mud.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 14 Μαρ 2006, 23:10

Δημήτρης - Γιαγκούλας

Discovery Mpi 1996 - 61.000 χλμ, αποκτηθέν το Δεκέμβριο του 2005.

Εκτός απο 4 mud terrain (michelin offroad 205 80 16), τίποτε άλλο προς το παρόν.

Επόμενη άμεση βελτίωση η τοποθέτηση εργάτη.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό discomaniac » 15 Μαρ 2006, 00:32

Discomaniac, Μιχάλης από Π.Φάληρο.Discovery Mpi'96, πράσινο χρώμα, 115000 χλμ, αγορασμένο 12/2005.
DISCOVERY για τα νάζια,
Z1000 για τα γκάζια.
Άβαταρ μέλους
discomaniac
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 20:33
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 15 Μαρ 2006, 10:32

Land Rover Discovery Mpi του 1995 από τα Σέρρας
Έχει μέχρι στιγμής 230000χιλιάδες χιλιόμετρα και όλα καλά
Οι αλλαγές που έχουν γίνει είναι οι παρακάτω:
προσθήκες +6 cm σε κάθε τροχό
ανάρτηση +13 με 14 cm
Body lift +6 cm
Safari Snorkel
34x12.5x16 BFgoodrich Mud Terrain
2 προβολείς ομίχλης HELLA JUMBO
4 προβολείς καρφιά HELLA JUMBO
Αγωνιστικό κάθισμα Sparco
καθίσματα θερμενόμενα
Mp3 player
οργανάκια πίεσης και θερμοκρασίας λαδιού, νερού, αμπερόμετρο, και βολτόμετρο
μπροστινός διπλόσπαστος κεντρικός
πισινός κεντρικός από Defender
εξάτμιση χωρίς καζανάκια
φίλτρο αέρος MAN
ασφάλειες καπό
μετατροπή δαγκάνων εμπρός και αεριζόμενες δισκόπλακες

και φυσικά ατέλειωτες προσωπικές ώρες παιδέματος
[u]
και έρχονται και ΚΡΠ 4.75
[/u]
:twisted: :twisted: 8) :D :!: :!:
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 15 Μαρ 2006, 13:30

Καλημέρα και απο μένα

Βασίλης απο Μαρούσι
παρατσουκλι: Discoverer

Γαλάζιο Disco I Mpí 1993, 230.000 χλμ χωρίς πρόβλημα (Κλανκ του θανάτου επισκευάστηκε με 800 ευρώ τίποτα άλλο) και ατρακάριστο.

Χρήση καθαρά εκδρομική με εκτός δρόμου προσανατολισμό

Βελτιώσεις

Λάστιχα Μ/Τ BF Goodrich 225/75/16
Αμορτισέρ Rancho 9000 με ηλεκτρικό χειριστήριο
Καλύμματα διαφορικών QT
Τηλεόραση, MP3 Pioneer, Ψυγείο, σχάρες ποδηλάτων
GPS Garmin
CB
Εργάτης τύπου κιθάρα TIRFOR 16D original
Μεμβράνες fume
Καλύμματα καθισμάτων Land Rover

Φιλικά,

Βασίλης

Υ.Γ. Και να βλεπόμασε πού και πού έέέέ;;;
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό firelord » 16 Μαρ 2006, 10:10

χαιρετε και από εμένα

Γιώργος (Βόλος) σεσημασμένος με δύο mpi (200+300) και νυν V8i 3.9 auto ZF 4 speed (κλείνει τους πέντε μήνες κοντά μου)

1 inch spring base lift
εργάτης SW Husky 8500 σε βάση Bearmach
1 τετρας mud Maxxis, 1 τετρας ΑΤ Bridgestone
GPS Garmin + MIO με ενα καρο προγραμματα, Mp3 CB κλπ
Borg Warner TC
ομίχλης και ντεμι καρφα Hella
Bielstein αμορτισερ
νέο ρεζερβουάρ
θωράκιση κατω μερους
ΑRB 24 spline



:D
Τελευταία επεξεργασία από firelord και 18 Σεπ 2006, 13:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Nik » 16 Μαρ 2006, 13:45

Εδώ είμαι και εγώ
Nik or hatzited or Gruzuki
Νίκος Χατζηθεοδώρου
Discovery 1996 2000cc Πράσινο
Περιοχή Παλιό Φάληρο
Αγορασμένο (ακριβούτσικα !! 17000€) τον Μάρτη του 2005 με 70000 χλμ (τώρα έχει 87000) .
Βελτιώσεις = μηδέν καθ’ ότι μου τα τρώει στα μαζέματα (αλλά το αγαπάω).

Λάστιχα 235-75-16 BF AT
Επισκευές μετά την αγορά :
Αντλία υδραυλικού τιμονιού
Τρόμπα βενζίνης
Δίσκος πλατό κλπ
Φρένα
Φλάντζες swivel pin
Τα υπόλοιπα (ABS + διαρροές + θόρυβοι ) σιγά σιγά (είπε ο μάστορας).

Με τις υγειές μας .
Nik
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 06 Φεβ 2003, 13:56

Δημοσίευσηαπό disco » 16 Μαρ 2006, 16:47

Γεια σας και από εμενα. Νίκος από Πάτρα. παρατσούκλι ,,disco,, [αν και μου αρέσει η Rock μουσική ) Discovery MPI 2000cc δωδέκατος του 93 μπλε μεταλλικό με το χρώμα της μάνας του 168.000 klm. σχετικά καθαρό Το έχω περίπου 8 μήνες. Εντελώς νορμαλ με δυο τετράδες slicks λάστιχα! μονο τέσσερα αμορτισέρ τις μπιλσταιν, έτσι το αγόρασα .Εβαλα λάμπες τύπου αλογόνου[ άξιζε τον κόπο 11.5 euro από το makro). Προς το παρόν το έχω λύσει από σαζμάν [τα έφτυσε ΔΙΌΤΙ ΕΊΧΑΝ ΒAΛΕΙ ΒΑΛΒΟΛΊΝΕΣ ΛΈΕΙ ΕΝΙΣΧΥΜΈΝΕΣ). θελει και μπαταρια. Μεσα ειμαι και για ενα μπλοκε [πίσω αρχικά) και έναν εργάτη αργότερα. Θα ήθελα να το σηκώσω λιγάκι γιατί μερικές φορες βαριέμαι να κάνω μανούβρες. Επίσης χρειάζομαι και κάποιους προβολής για το βραδυ στο βουνό γιατί είναι πρόβλημα. Έρρωσθε και Ευδαιμονείτε
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό SI-SIII-Disco » 17 Μαρ 2006, 19:22

Καλησπέρα και απο εμένα, το username είναι το si-siii-disco και αυτό γιατί αντιστοιχεί για το καθένα lr που έχω.
Το όνομα μου φαίνεται πάντα στην υπογραφή μου όπως και του Π.Γ.
Ο προορισμός του disco μου είναι για καθημερινή χρήση, εκδρομές εκτός δρόμου αλλά και (στο τσακίρ κέφι) κάποια ελεγχόμενα trial
Λοιπόν...
Περιοχή: Ανοιξη - Αττικής
Μοντέλο: 1995, 3.9, auto, ES
Χρώμα: aspen silver
Κινητήρας: 4,6 sports engine (250hp@5500 & 285lbft@3000), με όλες τις απαραίτητες βελτιώσεις για δύναμη και αξιοπιστία (πουκάμισα, εκκεντροφόρο κλπ)
Σαζμαν: νέο, ZF υβριδικό, HP24 σε σώμα HP22 (για να αντέχει τη ροπή και δύναμη)
ECU: ειδικά χαρτογραφημένο eprom chip
Βοηθητικό: νέο, ειδικής σχεδίασης για λίπανση και με -30% πιο κοντές απο τις standard & αλλαγμένο αξονάκι
Εξατμιση: janspeed modified
Φρένα: νέα original αλλά πολύ μεγαλύτεροι και παχύτεροι δίσκοι εμπρός & πίσω (αεριζόμενοι εμπρός)
Ψυγείο: saudi spec
Μάσκα: μεταλλική διχτυωτή - saudi spec - 50 anniversary
Φώτα: Xenon kit στα standard (ρυθμιζόμενα καθ' ύψος) φώτα και Hella FF100 Xenon σε πλαστικό Α Bar, all weather λάμπες στα ομίχλης
Τροχοί: 235/70/16, με αποστάτες +3εκ/τροχό
Μπαταρία: optima blue
Αμορτισερ: Bilstein
Ελατήρια: +25% σκληρότερα
Ποδιες: τρυπητή 8mm εμπρός, 8mm για το ρεζερβουάρ με αποσπώμενο κοτσαδόρο, qt διαφορικών, rock & side steps (πολύ διακριτικά)
Εσωτερικό:
LCD όργανο με ενδείξεις μέσα/έξω θερμοκρασία, ώρα, συναγερμό πάγου & βολτόμετρο
Δερμάτινο σαλόνι bahama beige με beige αδιάβροχα καλύματα LR
Νέα αλλά original ταπετσαρία οροφής
Πατάκια: original bahama beige velour
Ηχος: CD & MD με 9 ηχεία Focal & ενισχυτής ADS (8x60rms), όλα χειροποίητα
Συναγερμός: Clifford G5 με GPS εντοπισμού
Τζαμια: όλα tinted (και ηλιοροφές)
Gadgets:
Προ- θέρμανση ή ψύξη καμπίνας εξ αποστάσεως
Αυτόματη εκκίνηση μηχανής εάν διαγνωσθεί πτώση τάσης ή εξωτερική θερμοκρασία στους 0'C
Αλλες εργασίες:
Αλλαγή 5 κλειδαριών (προληπτικά)
Αλλαγή 5 λάστιχα πορτών (original)
Αλέξανδρος Παπαδόδημας
It's that Land Rover thing that you wouldn't understand!
SI-SIII-Disco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 02:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό discoman » 18 Μαρ 2006, 20:03

ΠΑΝΤΕΛΗΣ απο αιγαλεω MPI του 96 κυπαρισι με δερματα μπεζ .Αγοραστηκε το 2004 με 54000 κμ σε αριστη κατασταση ακατεβατα 18000 ευρω .Τωρα εχει 92000 κμ χρησιμοπειται αλυπητα και χωνεται οπου μπορει . Θα ελεγα οτι οτι εχει γινει ειναι προς την μηχανολογικη συντηρηση του οχηματος του τυπου χαλαει ενα ρολεμαν τα αλλαζουμε ολα 2 σινεμπλοκ τα αλλαζουμε ολα κτλπ Κοστος υλικων και εργασιων αυτων 3000 ευρω περιπου . Δεν εχω σκοπο να φορτοσο το οχημα στο μελλον ισως το πολυ δυο τρια πραγματα που αφορουν την κινηση εκτος Ειμαι ευχαριστημενος για τα χρηματα που εδωσα και ζημιες χονδρες δεν εχω δει ακομα Ποτε ομως δεν ξερεις τι γινετε στο μελλον . Θα ημουν ευτυχης αν τελικα καποτε το σοι μας θα μπορεσει να βρισκετε καπου καπου .
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό thecretan » 31 Μαρ 2006, 10:27

Καλημέρα από την ηλιόλουστη Κρήτη

Επειδή παρατήρησα ότι άρχισε να ξεφεύγει λίγο το θέμα αποφάσισα να το επαναφέρω....

Το όνομα μου είναι Μαράκης Χριστόφορος από Ηράκλειο Κρήτης παντρεμένος 2 παιδιά, λογιστής στο επάγγελμα με nickname στο forum "thecretan" .
Εδώ και μερικούς μήνες είμαι κάτοχος ενός Discovery 2000cc Mpi πρώτη άδεια 02/1994χρώματος μπλέ . Αγοράστηκε με 79.500 χλμ τώρα έχει 87.600.
Εξωτερικά:
Μάσκα με 4 προβολείς ( 2 ομίχλης κίτρινους 2 για το κατασκόταδο λευκούς)
Εργάτης SUPERWINCH Husky 8 και περιμένω συνθετικό σκοινί με sexy αγωνιστικό κρίκο ( έτσι Παντελή:)
Λαστιχα Bridg AT 237/70/16
Αμορτισέρ Monroe Adventure .
Προστατευτικά διαφορικών QT
Αντιστρεπτικές ράβδοι
Κοτσαδόρος
Σκαλάκι για τους πίσω επιβάτες
Σκάλα για εύκολη πρόσβαση στην οροφή
Αισθητήρες παρκαρίσματος
Κάμερα όπισθεν
Εσωτερικά
Tibo Navi με Destinator ND
RadioDVD JVC με ενσωματωμένη οθόνη 2,3"
Οθόνη ταμπλό 7,1" Pioneer
Οθόνες στα προσκέφαλα για τους πίσω επιβάτες Sony 7"
TV Pioneer
Parrot bluetooth car cit
Ηχεία 3 δρόμων διαιρούμενα εμπρός JVC
Ηχεία 3 δρόμων πίσω Pioneer
Ενισχυτής 5κάναλος Audiovision

Τελειώνωντας θέλω απλά να αναφέρω ότι δεν περίμενα ποτέ να ερωτευτώ ένα αυτοκίνητο... Ισως γιατί το Discovery δεν είναι απλώς ένα αυτοίνητο........

Χριστόφορος
Άβαταρ μέλους
thecretan
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 03 Μάιος 2005, 18:04

Επόμενο

Επιστροφή στο Discovery

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης