από fatman » 15 Ιουν 2021, 20:03
Η αναρτηση του ντισκο 3 ,αποτελείται απο 4 αεροφουσκες με αμορτισερ μαζι ,το κομπρεςερ,μια φιάλη αέρα 9 λίτρων ,3 ηλεκτροβαλβιδες valve block που στέλνουν - μοιράζουν τον αέρα σε κάθε αεροφουσκα κλπ.
Επισης εχει 4 αιςθητηρες ύψους και την κεντρική μονάδα ελέγχου η οποία "ξυπνάει " δυο ώρες μετα το πρώτο κλείδωμα και μετα κάθε 8 ώρες και ελέγχει το ύψος και αν πχ εχει χαμηλώσει το αμαξι εμπρος δεξια ,ξεφουσκώνει τις άλλες μεριές για να ερθει στα ίσια του ,με αποτελεσμα ,αν χάνει μονο η μια αεροφουσκα ,εσυ να το βρίσκεις ολο καθισμένο .
Το πιο δημοφιλές τεστ ,ειναι να το βαλεις να δουλεψει και να ερθει στο σωστό ύψος .
Μολις το σβήσεις ,πας στην ασφαλειοθηκη στον χώρο του κινητήρας και αφαιρείς την ασφάλεια F26,οποτε απενεργοποιηται η αυτόματη διόρθωση ύψους .
Το αφήνεις μερικές ημέρες και μετράς το ύψος .
Το ύψος (αν δεν κανει αυτοδιορθωση οταν το κλειδώσεις ) ειναι απο κέντρο τροχού έως στο φτεράκι 466 χιλιοστά εμπρος και 485 χιλιοστά πιςω ,και διαφορα πόντου να βρίσκεις ,μην ανησυχείς (στην παρούσα φαση )
Αν το βρεις να εχει κάτσει σε μια μερια μονο ,εκει μαλλον χάνει η αντίστοιχη αεροφουσκα ,αν το βρεις να γέρνει εμπρος ομοιόμορφα ,ύποπτο ειναι το εμπρος valve block ,ενω αμα εχει κάτσει πιςω ομοιόμορφα ειναι μαλλον το πιςω valve block ξεκινά με αυτο το απλο τέστ και πες μας τι θα βρεις .
Πολυ σπάνιο να χάνουν δυο φούσκες μαζι με το ίδιο ρυθμό αλλα ολα ειναι πιθανά.
Αυτα για το θεμα της απώλειας ,τωρα για την λειτουργία του κομπρεςερ κλπ ,θα το αναλύσουμε άλλη φορα .
Χαιρετώ
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..