Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

μην το ματιασω

Το Land Rover σας και εσείς!
Συστηθείτε, εσείς και το Landy σας και πέστε μας τι κάνατε με αυτό!

μην το ματιασω

Δημοσίευσηαπό discoman » 09 Σεπ 2004, 16:08

τελικα μετα απο 8 μηνες και 20000 κμ αρχιζω να νοιωθω καλυτερα με το disco mou . ολα αυτα που ακουγα και ειχα φοβηθει δεν επαληθευτηκαν . το αντιθετο το disco μπηκε σε ποταμια μεχρι τα φαναρια σε ογκους λασπης σε σπασμενους δρομους σηκωσε ροδες και ενα μετρο γδαρθηκε σε δαση και εκανε τα παντα χωρις καμια λυπηση η φροντιδα απο τον ιδιοκτητη του. και ομως χωρις το παραμικρο προβλημα ουτε τσικ σε κανενα μηχανικο μερος ουτε service δεν εγινε απο τα 54000 κμ ως τα 74000 μονο λαδια ισως τελικα φροντιδα να κανει κακο σε αυτα τα αμαξια η τελικα μμπορει το συγκεκριμενο οχημα να ειναι παραγωγης στην αρχη της βδομαδας οποτε εχουμε ορεξη για δουλεια και οχι παρασκευης κλεισε το μαγαζι να φυγουμε παντως τωρα που του εχω αποκτησει μια συμπαθεια για οτι του εχω κανει λεω να του κανω ενα servaki να μην καλομαθαινει κιολας :P
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Σεπ 2004, 16:28

Discoman γειά σου,

πολύ ενθαρρυντικό αυτό που μας γράφεις και εύχομαι το Disco σου να συνεχίσει να είναι "καλό παιδί"

Το ότι τους αρέσει το παίδεμα όντως συμβαίνει καθώς έχει αποδειχθεί με τα χρόνια ότι αυτοκίνητα που περνούν τη ζωή τους μόνο στην άσφαλτο βγάζουν περισσότερες ζημιές (και ιδίως στο σύστημα μετάδοσης) αλλά αυτό έχει να κάνει κυρίως με το ότι δεν έχουν σχεδιαστεί για παρατεταμένη χρήση σε υψηλές ταχύτητες (ακόμη και τα 120 είναι υψηλή ταχύτητα για τα περίπτερά μας) και συνήθως "ανάβουν" τα λάδια και οι βαλβολίνες.

Στο σερβισάκι που θα κάνεις να αλλάξεις τα λάδια και τις βαλβολίνες σου με ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ. Στο κιβώτιο CASTROL SMX-S και στα διαφορικά συνθετική βαλβολίνη. Στις ασημένιες μπάλες στον εμπρός άξονα βάλε το γράσσο που πλέον δίνει η Land Rover και ΟΧΙ το EP90 που θα θελήσουν να σου βάλουν. Κωδικός ανταλλακτικού STC3435 και κόστος γύρω στα 13 με 14 Ευρώ το μπουκαλάκι (αν θυμάμαι καλά) και θα χρειαστείς ένα μπουκάλι για κάθε άκρο.

Να σου ξεσφίξουν και να ξανασφίξουν τις βίδες στα σινεμπλόκ και καλό θα είναι να αλλάξεις και τα υγρά φρένων και συμπλέκτη.

Και καλό θα είναι μιά και θα σηκώσεις το αυτοκίνητο να βάλεις και τον τροφοδότη λαδιού στον κεντρικό άξονα του κεντρικού διαφορικού. Το ανταλλακτικό ΔΕΝ θα το βρείς στο Ελλαδιστάν καθώς οι μάστορες δεν το αγαπάνε (γιατί έτσι δεν φθείρεται το κεντρικό διαφορικό τόσο γρήγορα όσο χωρίς αυτό)

Κάνε επίσης και έναν έλεγχο στο airflow καθώς συνήθως υπάρχει πρόβλημα οξειδώσεων με τον αισθητήρα ζεστού νερού που έχει.

Και έλεγχο στους ιμάντες του κινητήρα.

Αντε και να τα 'κατοστίσεις γρήγορα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 10 Σεπ 2004, 21:14

ευχαριστω για τις πληροφοριες αλλα θα ηθελα λιγες ακομα προληπτικα θα αλλαξω και δισκο πλατω και ιμαντα εκεντροφορου εχεις κατι να προτεινεις? το airflow δεν το ξερω τι κανει? τον τροφοδοτη λαδιου μπορεις να μου το βρεις? για τακακια στα φρενα ? τι να βαλω? οσο για τις υπερθεμανσεις που λες δεν εχω καταλαβει τιποτα ο δεικτης ειναι ακουνητος και ολα ειναι δουλευουν ενταξει /ολα τα υλικα που θα χρειαστω μπορεις να μου τα προμηθευσεις? μηπως ξερεις και κανα καλο μαστορα? εδω κοντα? ευχαριστω και παλι
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Σεπ 2004, 10:08

discoman έγραψε:ευχαριστω για τις πληροφοριες αλλα θα ηθελα λιγες ακομα προληπτικα θα αλλαξω και δισκο πλατω και ιμαντα εκεντροφορου εχεις κατι να προτεινεις?


:oops: Καλή ιδέα και η αλλαγή δίσκου, πλατώ, ρουλεμάν.
Ζήτα επίσης να σου ελέγξουν και την κατάσταση του δίχαλου γιατί μερικές φορές τρώγεται και μπορεί να τρυπήσει και να σε αφήσει στη μέση του πουθενά. Κόστος πολύ χαμηλό σαν ανταλλακτικό και θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Μάλιστα αν μπορεί ο μάστορας να σου κολλήσει και μία ενισχυτική πλάκα στην πίσω μεριά (αν το δικό σου δεν έχει φαγωθεί) τότε ακόμη καλύτερα.
Καλή ιδέα και ο ιμάντας εκκεντροφόρων (το Mpi έχει δύο εκκεντροφόρους)
--------------
το airflow δεν το ξερω τι κανει?

:P Καλά είναι !!!!!!!! (αστειεύομαι)
Ειναι το κουτί που βρίσκεται μεταξύ των σωλήνων που έρχονται από το φίλτρο αέρος και καταλήγουν στην πολλαπλή εισαγωγής. Ουσιαστικά μετρά τον όγκο του αέρα που περνάει έτσι ώστε σε συνάρτηση και με την θέση της πεταλούδας στην πολλαπλή να δίνει την ανάλογη ποσότητα καυσίμου από τα μπεκ στον κινητήρα.
Στα Mpi το airflow (ερφλόου σημαίνει "ροή αέρος") δέχεται και πληροφορία για την θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού του κινητήρα έτσι ώστε να ρυθμίζει το μείγμα αέρος/καυσίμου ανάλογα με το αν το μοτέρ είναι κρύο ή ζεστό.

---------------

τον τροφοδοτη λαδιου μπορεις να μου το βρεις? για τακακια στα φρενα ? τι να βαλω?

:razz: Ο τροφοδότης λαδιού μπορεί να βρεθεί.
Τακάκια γνήσια ή Kevlar.

--------------

οσο για τις υπερθεμανσεις που λες δεν εχω καταλαβει τιποτα ο δεικτης ειναι ακουνητος και ολα ειναι δουλευουν ενταξει

8) H υπερθέρμανση στην οποία αναφέρθηκα αφορούσε το σύστημα μετάδοσης κίνησης και συγκεκριμένα το κιβώτιο ταχυτήτων και το κεντρικό διαφορικό. Το Mpi ΔΕΝ έχει δείκτη ή ενδεικτική λυχνία υπερθέρμανσης του κιβωτίου ή του κεντρικού διαφορικού (το V8 έχει σε μερικές εκδόσεις όπως και τα αυτόματα). Ετσι δεν μπορείς να το έχεις δεί και ιδίως από τον δείκτη θερμοκρασίας του κινητήρα. Φαίνεται μόνο όταν βγάλεις τα λάδια/βαλβολίνες από το κιβώτιο και κεντρικό διαφορικό αλλά τότε είναι αργά. Καλύτερη λύση, ιδίως για την Ελλάδα, είναι η χρήση καλού λιπαντικού (τα είπαμε αυτά ήδη) όπως και η τοποθέτηση ενός ψυγείου λαδιού για το κιβώτιο ταχυτήτων (υπάρχει η αναμονή στο κιβώτιο). Αν το αυτοκίνητο κινείται με γρήγορους ρυθμούς σε αυτοκινητόδρομο για αρκετή ώρα ή το πιέζεις σε εκκινήσεις σε φανάρια με ζεστό καιρό, τότε είναι σχεδόν απαραίτητο, εκτός και αν σου αρέσει να αλλάζεις κιβώτια ή να τα επισκευάζεις.

---------------------

/ολα τα υλικα που θα χρειαστω μπορεις να μου τα προμηθευσεις? μηπως ξερεις και κανα καλο μαστορα? εδω κοντα?

:?: Αυτά που δεν μπορούν ή δεν θέλουν να σου βρουν γίνεται να στα προμηθεύσω.
κάνε τηλ. (22950 37637) για να συζητήσουμε για τον μάστορα. Εχεις έναν πολύ καλό στη γειτονιά σου κοντά αλλά να καθήσεις μαζί με το αυτοκίνητο και να φέρεις τα δικά σου λάδια.



ευχαριστω και παλι


Να είσαι καλά
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 13 Οκτ 2004, 16:40

φιλοι γεια σας .τελικα μετα απο τρεξιμο ψαξιμο ερωτησεις απαντησεις βοηθεια φιλων φτασαμε στο τελικο αποτελεσμα. το service συνολικα στοιχισε 1200 ευρουλακια και 400 τα λαστιχα .αυτο που εχω να πω ειναι οτι ειμαι ενθθσιασμενος απο το αποτελεσμα και αισθανομαι σαν να πηρα καινουριο αμαξι. αλλαχτηκαν ολα τα λαδια και βαλβολινες και υγρα φρενων και ψυγειου και υδραυλικου τιμονιου με συνθετικα castrol τα πιο ακριβα 305 ευρο ολα και ειδικο γρασο της LR για τις ασημενιες μπαλες 15 ευρο το μπουκαλι και γενικοτερα γρασαρισμα σε ολο το οχημα που ηθελε . τοποθετηθηκε ο τροφοδοτης λαδιου που λιπαινει αμεσα το κεντρικο γραναζι του κεντρικου διαφορικου [ ευχαριστω προεδρε] ΄ :) και τοποθετηθηκαν δισκο πλατω ρολεμαν και ενισχυση διχαλου.αλλαχτηκαν και οι δυο ιμαντες και τεντωτηρες 3 φιλτρα 2 βασεις μηχανης και καθαριστηκε και τοairflow τοποθετηθηκαν καινουρια τακακια εγιναν διαφορες μικρορυθμισεις και το disco τωρα πεταει .ωρες ωρες νομιζω οτι οδηγω γιαπωνεζικο ε εχει ενα dna και απο κει [μηχανη χοντα ] που οπως μου ειπε ο μηχανικος ειναι αθανατη και απροβληματιστη mpi ΞΕΧΑΣΑ να πω οτι ελεχτηκε με το τεστ του GIAMARELOY και η κατασταση του αξονα του κεντρικου διαφορικου και βρεθηκε αριστη [απορω μετα τετοια ζορια] γενικα ειμαι ευχαριστημενος γιατι πλην αυτων και ενος γνησιου σετ εξατμισης το αυτοκινητο ειναι αψογο και δεν μπορω να καταλαβω αυτη την φημη περι βλαβων [ισως τα πρωτα mpi ] το δικο μου μοντ 96 2ης γενιας ευχομαι και στο μελον να ειναι ολα καλα . τωρα δε ειναι καιρος να αλλαξει χρωμα [σημερα] και να παρει το χρωμα της λασπης που ειναι και το φυσιολογικο του 8) επομενη και συντομη κινηση ranco 9000 rs και βλεπουμε αν γνωριζει κανεις ας βοηθησει ευχαριστω που ακουσατε την φλυαρια μου :wink:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 15 Οκτ 2004, 13:24

Και με το δικό μου πρώτης γενιάς Disco τα ίδια καλά νέα έχω φίλε. Μετά απο 20000 σκληρά και ...φορτωμένα χιλιόμετρα, μόνο λάδια ξύδια (για τον οδηγό!!!) και βενζίνη βάζω. Μέσο κόστος σέρβις 200 Ευρώ με τα όλα του. Μόνο αυτά τα γντούπ (τα ίδια με τα δικά σου) που ακούω απο κάτω με έχουν προβληματίσει, αλλα στο συνεργείο μου λένε ότι δεν πρέπει να ανησυχώ. Ίδομεν...

Ά και επειδή φοράω Rancho 9000 με το χειριστήριο μέσα. Είναι super ακόμα και στην άσφαλτο με μεγάλες ταχύτητες.Έχω την εντύπωση ότι ψηλώνει λίγο το αμάξι σε σχέση με τη νορμάλ.
Μήπως κάποιος γνωρίζει κάτι?
Αλήθεια τι λαστιχάκια έβαλες; Μάρκα και διαστάσεις λέγε γιατί τώρα θα βγάλω τα Synchrone και θα πάρω τα χειμερινά παπουτσάκια του...
Φιλικά
Βασίλης

Και να πηγαίνουμε και καμμιά βόλτα, έτσι; Μόνο Nivaκηδες και Σουτζουκάκηδες θα βολτάρουν;
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό discoman » 15 Οκτ 2004, 15:45

βασιλη σε εχω παρει 2 φορες τηλ και ελειπες απο το γραφειο.ειμαι μεσα για landroveristiki βολτα και στα πιο δυσκολα αν θες. τα syghrone ειχα και γω και ποτε δεν κολησσα πουθενα αλλα τα εσχισα στα βραχια τωρα εβαλα τα geolader +2 all terain και σαφως εχουν μεγαλυτερες δυνατοτητες απο τα προηγουμενα και ειμαι ευχαριστημενος .τωρα στα δυσκολα περναμε και χωρις ζαντες η μας τραβανε 2 3 φιλοι αλλων αξιολογων οχηματων . μια φορα με τραβαγαν απο βραχο που δεν ειδα και καθησε στο διαφορικο τρια νιβα ειχε πλακα τα γκουπ που ακους και ακουγα και γω χαθηκαν στο ελαχιστοτατο με ολα αυτα που εβαλα απο κατω και διαβασες παραπανω 8)
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 15 Οκτ 2004, 17:11

Αγαπητέ εν off-road αδελφέ και συνάδελφε discoman...
Ζητώ ταπεινά συγγνώμη για την απουσία μου. Αλήθεια άφησες μήνυμα να σε πάρω;
Καλά πώς τα κατάφερες και το έκατσες το disco???
Και πώς τα κατάφεραν τα Niva να σε τραβήξουν?? Είχες τρία σε σειρά;;; :?: :!:
Πάντως σκέφτομαι να βάλω τα Μ/Τ σε σιδερένιες ζαντούλες και να τα έχω μόνο για τις εξορμήσεις. Η διάσταση που σκέπτομαι είναι 205/80/16, η φίρμα μόνο μου λείπει.
Σε ποιό συνεργείο τα έφτιαξες το Disco σου?
Σκέπτομαι να βάλω ενισχυμένα σημεία ρυμούλκησης καθώς και το wading κιτ πρίν χειμωνιάσει.
Στείλε p.m. εαν ενδιαφέρεσαι να το δούμε και παρέα
Φιλικά
Βασίλης
Υ.Γ. Σε παρακαλώ να προσέχεις τις συναναστροφές του Disco σου. Επιτρέπονται μόνο L/R και L/C. Ακούς εκεί Niva.... :evil:
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό discoman » 16 Οκτ 2004, 16:45

αγαπητε συναδελφε η γραματεας σου μου ειπε οτι θα σε ειδοποιησει αλλα μπορει να το ξεχασε :? τα mud με τις σιδερενιες ειναι καλα αν αντεχεις το θορυβο και την αλλαγη τροχων αλλα και το χωρο αποθηκευσης :roll: η διασταση 205 R 16 ειναι νομιζω πιο ψηλο προφιλ και ειναι πιο καλο :roll: τα ΝΙΒΑ ειναι μικρα LRAKIA KAI OTAN ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ θα γινουν μεγαλα LR :lol: σαν παλιος χρηστης νιβα το ετος 90 τα συμπαθω και ας θορυβουν λιγο παραπανω .τοτε τα αντεχα τωρα που μεγαλωσαμε θελουμε λιγο ανεση και ησυχια :) οταν με τραβηξαν απο τον βραχο ηταν 5 αν θυμαμαι καλα περυσι στην αυλωνα :P καλα τα LC να κανουμε παρεα αλλα αυτοι δεν τα χωνουν πουθενα μονο ασφαλτο και να σου πω και κατι δεν μου αρεσουν και λασπωμενα δεν τους παει :!: 8)
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 19 Οκτ 2004, 20:10

Φίλε με συγχωρείς εκ μέρους της γραμματέως μου. Εκτός εάν το επώνυμο σου είναι ίδιο με κάποιου συνεργάτη μου και υπήρξε μπέρδεμα.
Τέλος πάντων. Συμφωνώ και εγώ για τα 205 / 16 σα διάσταση.
Τα L/C είναι αμαξάρες και κάποια στιγμή θα περάσουν στα σωστά χέρια :wink: Τότε θα τα δούμε λερωμένα και όμορφα. :P
Τα disco μας είναι αμαξάρες ...και βρίσκονται στα σωστά χέρια.
Φεύγω για Γερμανία την Πέμπτη για δουλειές. Μόλις επιστρέψω κανονίζουμε άμεσα αναγνωριστική βόλτα στα πέριξ και οργανώνουμε και κάτι πιό αντρικό.
Μέχρι τότε διατελώ,
Discoverer
Υ.Γ. Τα NIVA δεν θα μεγαλώσουν ποτέ :x γιατί τα καινούργια δεν είναι πιά NIVA...
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό discoman » 20 Οκτ 2004, 16:03

Συναδελφε discoverer συμφωνω και γω για τα καινουρια νιβα ειναι light σε σχεση με το παλιο δεν εχει πρωσοπικοτητα και χαραχτηρα απογοητευση σκετη :( αλλα το παλιο ειναι καλο ωραιο και σκληροτραχηλο με χαραχτηρα και πρωσοπικοτητα] παντως να ξερεις οτι νιβακηδες φιλοι ,του φορουμ μου δηλωσαν οτι με τηνπρωτη ευκαιρια θα αγοραζαν ενα disco μεταχειρισμενο .Βεβαια αυτοι εχουν οδηγησει το δικο μου και εχουν καταλαβει περι τινος προκειτε και ξερουν . τωρα υπαρχουν και αλλοι που τα κατηγορουν ,αυτοι βεβαια το θελουν περισοτερο απο ολους . Εχεις ακουσει τηνπαροιμια που λεει οσα δεν φτανει η αλεπου,,,,,,,,, :D βεβαια περι ορεξεως ουδεις λογος. ολοι ειναι φιλοι και σημασια εχει να περναμε ολοι καλα στα βουνα . εγω εκτιμω το καθε οχημα διαφορετικα και καθενα εχει πλεονηκτηματα και μεινεκτηματα σημασια εχει τι καλυπτει τον καθενα και τις αναγκες του ,αλλα δεν μπορω τους παντωγνωστες [εκτος προεδρου GIAMARELOY ] γεια σου προεδρε :P και τους απολυτους και που βεβαια μπορει να μην ξερουν ουτε ταχυτητα να βαζουν . 8) οταν γυρισεις τα λεμε 8)
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Οκτ 2004, 16:38

Συνονόματε Discoman,
΄
ευχαριστώ για άλλη μία φορά για τα καλά σου λόγια αλλά πολύ με στεχαχωρείς πάλι.
ΟΧΙ προέδρος. Δεν μπορώ τα προεδριλίκια. Αστε για όσους τους αρέσουν.
Ιδρυτής ναι καθώς αυτό αντιπροσωπεύει πραγματικό γεγονός και στο κάτω κάτω της γραφής το καμαρώνω κιόλας.

Και μην ξεχνάς ΟΛΟΙ μας είμαστε ημιμαθείς. Απλώς μερικοί το ξέρουμε και προσπαθούμε και για άλλη γνώση.
Πάντως πρέπει να αναγνωρίσεις ότι ΟΛΟΙ στο φόρουμ (και στα άλλα) πρωτίστως ό'τι λένε το εκφράζουν για να μοιράσουν τη γνώση τους και για το καλό των συναδέλφων του χώρου. Δεν πιστεύω ότι κάποιος θέλει να το παίζει φωστήρας μόνο και μόνο για αυτοπροβολή ή κέρδος έμμεσο ή άμεσο.Τώρα αν μερικές φορές όλοι μας το παρακάνουμε και οι προτάσεις μας ακούγονται σαν "παντογνωσία" ας δεχθούμε ότι με τον οίστρο της γραφής μπορεί κανείς να παρασυρθεί.
------

Οσον αφορά τα ΝΙVA θα συνηγορήσω και εγώ στα θετικά σχόλια καθόσον είχα ένα από το 1982 (αρχισα να το οδηγώ τον Ιανουάριο του 1983 λόγω σπασμένου ποδιού όμως) έως και το 1985. Ηταν το απολύτως πρώτο NIVA που έγινε δίλιτρο με μοτερ gruppo Fiat στο Ελλαδιστάν καθώς και πεντατάχυτο (όταν το εργοστασιακό ακόμη ήταν τετρατάχυτο) κρατώντας το κανονικό εργοστασιακό κιβώτιο ταχυτήτων και βάζοντας έναν παραπάνω άξονα και διαφορετικό πίσω καπάκι κιβωτίου. Ολα τα εξαρτήματα τα είχα φέρει από την Γαλλία από τον Alain Boyer που έφτιαχνε τα αγωνιστικά για το Paris Dakar στις αρχές της δεκαετίας του 1980 (και το 1983, αν θυμάμαι καλά, είχαν έρθει στη δεύτερη θέση)

Σκυλιά αντοχής τα Nivάκια και εξαιρετικά στο χώμα και στο δρόμο. Μόνα τους μειονεκτήματα ο θόρυβος, η σοβιετικής ποιότητας συναρμολόγηση (γερά εξαρτήματα τοποθετημένα όπως όπως), το βαρύ τιμόνι (διορθώνεται τώρα από ότι ξέρω) και ο περιορισμένος χώρος.
Πάντως το θυμάμαι ακόμη με νοσταλγία και αγάπη.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 20 Οκτ 2004, 23:22

O ΙΔΡΥΤΗΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΕΣΧΗΣ LAND ROVER[KALO :D ]ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ [ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ :P :P :P ] ΑΠΛΑ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΓΚΡΙΝΙΑΡΗΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΧΩΝΩ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΕΝΟΧΛΗΘΕΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΦΟΡΟΥΜ ΑΛΛΑ [ΣΤΑ ΑΛΛΑ] ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟΙ [ ΤΩΡΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΡΗ] :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ 8) ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΡΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΕΕΕΕ Ε ΣΥΓΝΩΜΗ ΦΙΛΕ ΠΑΝΤΕΛΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΜΕ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΜΗΛΕΣ/? ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΑΜΟΣ ΚΑΙOFF ROADING :D :D ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΤΑ 140 ΤΟ DISCO ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΜΠΑΣΟ ΘΟΡΥΒΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΑΘΟΡΥΒΟ? ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ Ο ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ? ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΓΝΗΣΙΑ 8) 8) 8) 8) 8)
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Οκτ 2004, 23:57

discoman έγραψε: ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΤΑ 140 ΤΟ DISCO ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΜΠΑΣΟ ΘΟΡΥΒΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΑΘΟΡΥΒΟ? ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ Ο ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ? ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΓΝΗΣΙΑ 8) 8) 8) 8) 8)



Συνονόματε γειά σου και πάλι,

απάντηση απλή στο πιό πάνω ερώτημα.

Ξεπερνάς το φράγμα του ήχου στα 140 χαω με το Disco, άρα ησυχάζουν τα πάντα γύρω σου (όπως όταν πετάς με το Concorde, πριν το σταματήσουν, που εκεί που γινόταν σαματάς και φασαρία, σε ειδοποιούσε ο πιλότος, έβλεπες το 0,κάτι Mach στην ψηφιακή ένδειξη στην καμπίνα επιβατών, αισθανόσουν ένα ψιλοτρέμουλο και ψιλοκραδασμό και μετά χανόταν ο θόρυβος των κινητήρων καθώς στην κυριολεξία τον άφηνε το αεροπλάνο πίσω του. Μοναδική αίσθηση......)

Τώρα για να σοβαρέψουμε μην σε ανησυχεί. Ειναι κάτι που συμβαίνει επειδή ιδιοσυντονίζεται η εξάτμιση στην περιοχή στροφών από τα 100-110 μέχρι τα 120 με 130.
Μερικοί το έχουν θεραπεύσει αφαιρώντας το μεσαίο καζανάκι.
Πάντως και οι μη γνήσιες εξατμίσεις κάνουν βουητό (τα έχουμε πει αυτά και στο παρελθόν)

Εκδρομή θα κάνουμε. Βγάζω την δεύτερη καμήλα (αυτή που είδες) από το συνεργείο την επομένη εβδομάδα (silentblocks, φρένα, αντλία πετρελαίου), βάζω την πρώτη (για γενικό έλεγχο και μαζέματα καθώς και μία πατέντα που χρειάζεται στο συγκρότημα ψυγείων καθώς της έβαλα αιρ κοντίσιον) μέσα και μετά θα είμαι έτοιμος για εκδρομές (αν έχεις δύο land rover έτοιμα σίγουρα και να σου χαλάσει το ένα θα έχεις τουλάχιστον το άλλο για να πας εκδρομή (βασικό αξίωμα landroverοκίνησης)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 23 Οκτ 2004, 15:57

Του εβαλα και ματοχανδρο με μια σκελιδα σκορδο :lol:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59


Επιστροφή στο You and Your Landy

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης