Λοιπον,το πιο λουραστικο και χρονοβορο σε αυτην την "σκαντζα" ειναι το βαλε-βγαλε κονσολας λεβιεδων και σχετικων μπλιμπλικιων..
Εδω αφου εχω αφαιρεσει το χειροφρενο..
Βλεπω πιο καθαρα αυτο που βαριομουν να ασχοληθω τοσο καιρο,απλα εχανε απο το PTO cover..
Ειχα διαβασει ενα tip ενος αγγλου και στην θεση των πανω βιδων που ελυσα,βιδωσα αυτους τους custom οδηγους(βιδες Μ10χ150 που τους εκοψα το "κεφαλι") για να μην τραυματισω την κεντρικη τσιμουχα κατα την επανατοποθετηση του τρανσφερ..
...και κατεβηκε..
Εχανε απο πανω διοτι βλακωδως δεν ειχα σφιξει καλα τις βιδες του επιλογεα hi-lo καποια στιγμη που το ειχα βγαλει
Προληπτικη πατεντα του προηγουμενου ιδιοκτητη,του ειχαν κατεβασει το βοηθητικο 2 φορες για στεγανοποιηση σε εξουσιοδωτημενο συνεργειο..
Ο αξονας εξοδου του σαζμαν σε αριστη κατασταση μπορω να πω μετα απο 190.000 χλμ,για αυτο δεν ενιωθα καθολου μποσικα..
Εφαγα αλλη μιση ωρα στο να σκαντζαρω ντιζες,βαλβιδες και κατι βιδες στηριξης που διαφερανε..
Και μετα το ανεβασα με το γρυλο,το κεντραρισα στους οδηγους και το εβαλα στη θεση του.
Μετα εφαγα πανω απο μια ωρα να βαλω τα διαολομπλιμπλικια,καλα που ηρθε και ο bottleman και εβαλε ενα χερακι γιατι θα το αφηνα με την λαμαρινα σαν τα defender!
Δηλαδη ανεβα κατεβα τρανσφερ με λυσιμο αξονες-βασεις-βιδες ειναι λιγο πανω απο ωρα και για τα υπολοιπα εφαγα πανω απο δυο ωρες,συν κατι βαλε-βγαλε της βαλβιδας του difflock,συν οτι δουλευα και στο μαγαζι ταυτοχρονα,εε τη φαγαμε την μερα..
Μετα νυχτωσε μεχρι να παω μια δοκιμη καμια 100στη χλμ,ΕΤΣΙ εχασα την νυχτερινη!