Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αρχισαν τα φτιαξιματα παλι..

Το Land Rover σας και εσείς!
Συστηθείτε, εσείς και το Landy σας και πέστε μας τι κάνατε με αυτό!

Δημοσίευσηαπό fatman » 13 Μαρ 2012, 13:51

Κορωνοπηνεια μαμα(3.54:1) και το τρανσφερ μαμα αργο και λιγο πιο κοντο γρηγορο(1.410:1).
Τα σηκωνε ανετα τα λαστιχα τα μεγαλα λαστιχα με μια μικρη δυσκολια στο πρωτο αφημα του συμπλεκτη στο ξεκινημα,στα πολλα πηγαινε ωραια και αθορυβα-χαμηλοστροφα αλλα για αυτο ακριβως το λογο πρεπει να δουλευε πιο πιεσμενο το μοτερ(και πιο μεγαλες EGT-αν και δεν εχω βαλει ακομα οργανο).
Αλλο να εισαι με 2100-2500 και να του "τα δινεις" σε ανηφορες και αλλο να εισαι 2500+,τωρα με 5η επιταχυνει καλυτερα,με πιο λιγο καπνο και μπαινει ανετα στην περιοχη των 2800 που ερχεται το 2ο κυμα δυναμης,τωρα φανηκε και η αποδοση του προγραμματος στον εγκεφαλο!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό superspy » 13 Μαρ 2012, 19:00

Είσαι σπαρτιάτης τελικά :-)
Τόση δουλειά για πέντε γραμμές;
Άλλοι θα είχαν γράψει τώρα την παπυρους-λαρούς-μπριτάνικα!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Discoequipe » 13 Μαρ 2012, 22:07

superspy έγραψε:Είσαι σπαρτιάτης τελικά :-)
Τόση δουλειά για πέντε γραμμές;
Άλλοι θα είχαν γράψει τώρα την παπυρους-λαρούς-μπριτάνικα!

Λιγα λογια και καλα :twisted: :twisted:
Discoequipe
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 05 Απρ 2009, 20:25
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ -ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό fatman » 14 Μαρ 2012, 08:10

superspy έγραψε:Είσαι σπαρτιάτης τελικά :-)
Τόση δουλειά για πέντε γραμμές;
Άλλοι θα είχαν γράψει τώρα την παπυρους-λαρούς-μπριτάνικα!


Εεεε...ελα να το οδηγησεις και πες τα εσυ που τα λες καλυτερα 8)
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: Αρχισαν τα φτιαξιματα παλι..

Δημοσίευσηαπό fatman » 06 Μάιος 2012, 18:54

Τελικα το "νεο" βημα ειναι τελειο..
Τα κενα στην κλιμακωση του σαζμαν "εκλεισαν",οδηγας και χαλαρα και τελικα το οτι δουλευει σε πιο πολλες στροφες με 5η(ελαχιστα παραπανω απο το μαμα γραναζωμα),δεν ενοχλει καθολου και με το "προγραμμα" στον εγκεφαλο γεμιζει και την 5η και σε ανηφορα,στο ισιωμα δε... απλα πας με οσα θες(σχημα λογου),παντως με 40.8χλμ/1000στρ το πηγα μεχρι 4100 ΑΝΕΤΑ δλδ 167 και κατι χλμ....NOT BAD AT ALL \:D/ \:D/
Μια πρωτη μετρηση καταναλωσης μου το ειχε φερει στα 12λτρ/100 χλμ,σημερα μετρησα οτι με 115 λτρ εβγαλε 980 χλμ δλδ 11.7 λτρ/100χλμ και φυσικα οχι να πηγαινω με 90-100 χλμ....ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ :rockout: :rockout: :rockout:
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: Αρχισαν τα φτιαξιματα παλι..

Δημοσίευσηαπό vanleiv » 06 Μάιος 2012, 21:37

Ζηλεύω! :alright:
Discovery 1
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vanleiv
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2009, 11:55
Τοποθεσία: Αν. Αττική

Re: Αρχισαν τα φτιαξιματα παλι..

Δημοσίευσηαπό superspy » 11 Μάιος 2012, 10:02

To πετρέλαιο, το βοηθητικό, την κατανάλωση, τα άνετα χιλιόμετρα ή... τον οδηγό;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Αρχισαν τα φτιαξιματα παλι..

Δημοσίευσηαπό vanleiv » 11 Μάιος 2012, 18:01

Την κατανάλωση!!! ρε φίλε....τι άλλο? ;)
Discovery 1
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vanleiv
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2009, 11:55
Τοποθεσία: Αν. Αττική

Re: Αρχισαν τα φτιαξιματα παλι..

Δημοσίευσηαπό vagelis » 11 Μάιος 2012, 18:23

vanleiv έγραψε:Την κατανάλωση!!! ρε φίλε....τι άλλο? ;)

Για πετρελαιο ειναι νορμαλ.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Re: Αρχισαν τα φτιαξιματα παλι..

Δημοσίευσηαπό superspy » 11 Μάιος 2012, 18:32

Ναι ... η κατανάλωση είναι ένα σημείο που... σηκώνει βελτίωση \:D/
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Αρχισαν τα φτιαξιματα παλι..

Δημοσίευσηαπό fatman » 19 Νοέμ 2012, 08:41

Αλλαγη σχεδιων παλι...ειπα να δωσω ενα πιο εργοστασιακο look στο πισω μερος,οποτε επανατοποθετηθηκε ο πισω προφυλακτηρας(επεσε και λιγο - αφαιρετικη- επεμβαση στα πλαινα),μπηκε και το εργοστασιακο σκαλοπατι πισω..

Εικόνα
Εικόνα

Παραλληλα ξανατοποθετησα τον εροστασιακο κοτσαδορο(με καποιες μετατροπες..) και ο αφαιρουμενος βρηκε νεο σπιτι στο Disco 2 του φιλου μου Νικου..

Εικόνα

Θα μου πεις γιατι ολα αυτα??
Για αυτον τον λογο..

Εικόνα

Και απο το πλαϊ..

Εικόνα

Εικόνα

Και απο πισω μερος..

Εικόνα

Εικόνα

Και στο μηκος ηρθε ακριβως με την εργοστασιακη "μπιλια",απλα στη θεση της μπηκε πατεντα για αφαιρουμενα εξαρτηματα,εστω και αν κλεβουν λιγο γωνια διαφυγης..(ηρθε 5 εκ. πιο χαμηλα απο το παλιο αφαιρουμενο συστημα αλλα και 6 εκ πιο μεσα)

ΥΓ
Τελικα οτι ειχα αγορασει πριν απο καιρο,εμπρος και πισω συστημα αφαιρουμενου κοτσαδορου,φορητες βασεις εργατη,πισω μεταλλικος προφυλακτηρας πηγαν στην ανακυκλωση,η καταρα της βελτιωσης των Land Rover ξαναχτυπα :bang:
Ευχαριστω τον φιλο μου Νικο για την σχεδιαση και εκτελεση του προτζεκτ και τον φιλο bottleman για την βοηθεια στην τοποθετηση.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: Αρχισαν τα φτιαξιματα παλι..

Δημοσίευσηαπό superspy » 19 Νοέμ 2012, 12:56

E... έγραψες πάλι!

Πολύ καλό! :rockout: :rockout:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Οοοοπ,ακουω ενα θορυβο..

Δημοσίευσηαπό fatman » 15 Μαρ 2013, 09:21

Μια μερα των ημερων και στο ξεκαρφωτο,αντεληφθηκα ενα θορυβο στο ρελαντι προερχομενο απο τον χωρο της "χελωνας" του σαζμαν.
Παραλληλα παρατηρησα ενα κραδασμο στο πενταλ του συμπλεκτη.
Τα συμπτωματα παρουσιαστηκαν μια μερα μονο,αλλα δεν μπορουσα να το αγνοησω γιατι δεν με παιρνει να παθω ζημια σε κανα βουνο.
Ευτυχως σε μια τελευταια δοκιμη πριν απο μια -extreme τελικα- βολτα με το off-road.gr ο θορυβος επανηλθε δρυμιτερος αλλα και παλι εξαφανιστηκε την επομενη ημερα αλλα η αποφαση ειχε ληφθει-κατεβασμα σαζμαν αμεσα.
Κυριος υποπτος το βολαν διπλης μαζας-dual mass flywheel(DMF), που φορανε παμπολλα αμαξια πια (με τα αντιστοιχα προβληματα..
Οποτε ενα Σαβατο απογευμα ξεκινησαμε..(οι φωτο ειναι απο κινητο..)

Ηθικον...ακμαιοτατον..Fatman+Bottleman
Εικόνα

Αρχιζει η αφαιρετικη..

Εικόνα

Με αυτοσχεδιες κατασκευες..

Εικόνα

Φωτο για αλλοθι..(που ησουν bottleman εκεινο το Σαβατο?)

Εικόνα

Χωρισμα..

Εικόνα

Και κατεβασμα..

Εικόνα

Την επομενη βγηκε δισκος-πλατω-βολαν και βρεθηκε ο ενοχος..

View My Video
http://tinypic.com/m/fyzqrk/4

που επετρεπε στο γκρουπ δισκο-πλατο να αλλαζει θεση κατα βουληση.

Μιας που βγηκε το σαζμαν προεβησα σε προληπτικο ελεγχο και εβγαλα και ενα - αναμενομενο - "λαγο".
Ρουλεμαν 5ης,σημειο που υποφερουν τα R380,ειχα ακουσει σε καποιο ταξιδι περυσι οτι με 5η εκανε λιγο παραπανο θορυβο(ο οποιος δεν ξαναεξαφανιστηκε μετα απο αλλαγη MTF)

Οποτε στον παγκο..

Εικόνα

Πριν 50.000 χλμ ειχε αλλαχτει δισκος-πλατο(κανονικα ηθελε και βολαν) και ειχε στεγανοποιηθει σαζμαν βοηθητικο σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο,δουλειες που τελικα επρεπε να τις ξανακανω μονος μου..

Ενα απο τα πιο δυσκολα σημεια στο R380...να βγαλεις αυτο το δακτυλιδι(collar) αλλα ευτυχως σε 15 λεπτα ειχε βγει(λιγο ζεσταμα και αρκετο ξυλο..)

Εικόνα

Εικόνα

Εβγαλα και το "κουτι" της 5ης ταχυτητας (5th gear extention housing) που φιλοξενει και την αντλια λιπανσης..

Εικόνα

Μονο ετσι ειναι εφικτος ο καθαρισμος του φιλτρου,σε αντιθεση με το LT77 που ξεβιδωνε εξωτερικα..

Εικόνα

Ο "λαγος"..ευκαιρια να αλλαχτει λοιπον..

Εικόνα

Τελικα με εφαγε η περιεργεια να δω και το υπολοιπο σαζμαν,πως λειτουργει και σε τι κατασταση ειναι,οποτε μολις εφυγαν οι βοηθοι bottleman και ΚΤ4Χ4,εβγαλα και "αυτο" στον παγκο..

Εικόνα

Εικόνα

Παρολα τα 200.000 χλμ δεν ειδα ιδαιτερες φθορες,θα γινει προληπτικη αλλαγη σε καποια εξαρτηματα ακομα,θα καθαριστει, θα στεγανοποιηθει και θα επανατοποθετηθει με το καινουργια σετακι βολαν κλπ.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: Αρχισαν τα φτιαξιματα παλι..

Δημοσίευσηαπό superspy » 15 Μαρ 2013, 13:43

Μπράβο ! \:D/
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Αρχισαν τα φτιαξιματα παλι..

Δημοσίευσηαπό player » 15 Μαρ 2013, 16:30

\:D/ \:D/ \:D/ \:D/
Μπράβο fatman ολόκληρο rebuilt έκανες στο σασμάν!!!!
Άβαταρ μέλους
player
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 24 Ιουν 2011, 17:19
Τοποθεσία: κερκυρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο You and Your Landy

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης