Μια μερα των ημερων και στο ξεκαρφωτο,αντεληφθηκα ενα θορυβο στο ρελαντι προερχομενο απο τον χωρο της "χελωνας" του σαζμαν.
Παραλληλα παρατηρησα ενα κραδασμο στο πενταλ του συμπλεκτη.
Τα συμπτωματα παρουσιαστηκαν μια μερα μονο,αλλα δεν μπορουσα να το αγνοησω γιατι δεν με παιρνει να παθω ζημια σε κανα βουνο.
Ευτυχως σε μια τελευταια δοκιμη πριν απο μια -extreme τελικα- βολτα με το off-road.gr ο θορυβος επανηλθε δρυμιτερος αλλα και παλι εξαφανιστηκε την επομενη ημερα αλλα η αποφαση ειχε ληφθει-κατεβασμα σαζμαν αμεσα.
Κυριος υποπτος το βολαν διπλης μαζας-dual mass flywheel(DMF), που φορανε παμπολλα αμαξια πια (με τα αντιστοιχα προβληματα..
Οποτε ενα Σαβατο απογευμα ξεκινησαμε..(οι φωτο ειναι απο κινητο..)
Ηθικον...ακμαιοτατον..Fatman+Bottleman
Αρχιζει η αφαιρετικη..
Με αυτοσχεδιες κατασκευες..
Φωτο για αλλοθι..(που ησουν bottleman εκεινο το Σαβατο?)
Χωρισμα..
Και κατεβασμα..
Την επομενη βγηκε δισκος-πλατω-βολαν και βρεθηκε ο ενοχος..
View My Videohttp://tinypic.com/m/fyzqrk/4που επετρεπε στο γκρουπ δισκο-πλατο να αλλαζει θεση κατα βουληση.
Μιας που βγηκε το σαζμαν προεβησα σε προληπτικο ελεγχο και εβγαλα και ενα - αναμενομενο - "λαγο".
Ρουλεμαν 5ης,σημειο που υποφερουν τα R380,ειχα ακουσει σε καποιο ταξιδι περυσι οτι με 5η εκανε λιγο παραπανο θορυβο(ο οποιος δεν ξαναεξαφανιστηκε μετα απο αλλαγη MTF)
Οποτε στον παγκο..
Πριν 50.000 χλμ ειχε αλλαχτει δισκος-πλατο(κανονικα ηθελε και βολαν) και ειχε στεγανοποιηθει σαζμαν βοηθητικο σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο,δουλειες που τελικα επρεπε να τις ξανακανω μονος μου..
Ενα απο τα πιο δυσκολα σημεια στο R380...να βγαλεις αυτο το δακτυλιδι(collar) αλλα ευτυχως σε 15 λεπτα ειχε βγει(λιγο ζεσταμα και αρκετο ξυλο..)
Εβγαλα και το "κουτι" της 5ης ταχυτητας (5th gear extention housing) που φιλοξενει και την αντλια λιπανσης..
Μονο ετσι ειναι εφικτος ο καθαρισμος του φιλτρου,σε αντιθεση με το LT77 που ξεβιδωνε εξωτερικα..
Ο "λαγος"..ευκαιρια να αλλαχτει λοιπον..
Τελικα με εφαγε η περιεργεια να δω και το υπολοιπο σαζμαν,πως λειτουργει και σε τι κατασταση ειναι,οποτε μολις εφυγαν οι βοηθοι bottleman και ΚΤ4Χ4,εβγαλα και "αυτο" στον παγκο..
Παρολα τα 200.000 χλμ δεν ειδα ιδαιτερες φθορες,θα γινει προληπτικη αλλαγη σε καποια εξαρτηματα ακομα,θα καθαριστει, θα στεγανοποιηθει και θα επανατοποθετηθει με το καινουργια σετακι βολαν κλπ.