superspy έγραψε:γιαυτό πάντα κλειδώνουμε μόλις βγούμε από άσφαλτο και πάντα ξεκλειδώνουμε μόλις μπούμε σε αυτή. Υπάρχουν φυσικά και εξαιρέσεις
εσύ τα λές αυτά master ?
νομίζω ότι είναι τελείως λάθος διατύπωση
νομίζω ότι η σωστή διατύπωση είναι όταν κάποιος άξονας κάνει διαφορικό σε κάποιο κόλλημα, τότε μόνο να προσέχουμε στην πίεση που εξασκούμε και να μποκάρουμε (σε πλήρη στάση) το κεντρικό για να αποφεύγουμε το ζόρισμα του από την τρελλή περιστροφή...
οποιοδήποτε διαφορικό (είτε άξονα είτε κετρικό) γυρίζει τρελλά σε κάποιο κόλλημα, όταν δηλαδή ο χρήστης προσπαθεί να ξεκολλήσει και πατώντας πολύ γκάζι κάνει έναν τροχό κάποιου άξονα να γυρίζει με πολλές στροφές ενώ ο άλλος είναι κολλημένος, ζορίζεται.
το κεντρικό διαφορικό έχει πολύ μικρότερο σετ πλανητοδορυφόρων από τα των αξόνων, οπότε και μικρότερη αντοχή. Άρα όταν γυρίζει τρελλά ένας τροχός και παράλληλα - μη όντας κλειδωμένο το κεντρικό - και το κεντρικό διαφορικό, τότε το κεντρικό υπόκειται σε μεγαλύτερη πίεση φθορά...
συνοψίζοντας, προσοχή χρειάζεται να μην ζορίζουμε τα ελεύθερα διαφορικά με τρελλά σπινιαρίσματα σε συνθήκες κολλημάτων και ΔΕΝ πρέπει να κυκλοφορούμε με κλειδωμένο κεντρικό μόλις βγούμε από άσφαλτο, αλλά μόνο σσ συνθήκες πολύ χαμηλής πρόσφυσης που δεν ζορίζεται (άσε που ακόμη και σε πολύ χαμηλή πρόσφυση, μερικές φορές χρειαζόμαστε περισσότερο να είναι ανοικτό το κεντρικό για να έχουμε τον έλεγχο του οχήματος)