από pantg » 18 Ιουν 2008, 11:00
Σπύρο καλημέρα,
τα είπαμε και απο τηλεφώνου, αλλά να σου πω και δημοσίως με 'γειές και καλό κουράγιο !!!!
Παναγιώτη (με το "κοτοπουλάκι") οι διαφορές του 109 από το 110 είναι αρκετές αλλά όχι τόσες ώστε να γίνεται διαφορετικό αυτοκίνητο.
Εκτός από την διαφορά στις αναρτήσεις (τα παραβολικά ελατήρια ΔΕΝ πέφτουν όταν είναι ποιότητας Βαγγέλη και τα ποιότητας είναι είτε ευρωπαϊκά, δηλαδή Αγγλικά ή Ισπανικά είτε αμερικανικά. Τα τουρκινής και ιρανικής προελεύσεως όντως πέφτουν και μάλιστα σκουριάζουν κιόλας) υπάρχουν διαφορές στο σύστημα μετάδοσης (τετρατάχυτο κιβώτιο, κατ' επιλογή τετρακίνηση, διαφορετικού τύπου ημιαξόνια και μπιλιοφόροι εμπρός τα πιό ουσιαστικά), στο σύστημα διευθύνσεως (χειροκίνητο και όχι υδραυλικό), στο σύστημα φρένων (μερικά χωρίς υποβοήθηση, όλα με ταμπούρα εμπρός και πίσω), στις πόρτες (αφαιρούμενα πλαίσια παραθύρων, παράθυρα που γλυστράνε εμπρός πίσω και όχι πάνω κάτω, χερούλια ενσωματωμένα εσωτερικά στην πόρτα τύπου "γλώσσας", απουσία ταπετσαριών/επενδύσεων σε αυτές), ακόμη πιό πρωτόγονο σύστημα εξαερισμού και θέρμανσης, πλήρης απουσία ηχομόνωσης, πολύ πιό απλά ηλεκτρικά (αυτό θα ήταν καλό αν δεν βραχυκύκλωναν τα καλώδια τα οποία έχουν υφασμάτινη επένδυση), πιό αργές σχέσεις στα τελικά διαφορικά.
Και φυσικά το γνωστό εμπρός μέρος με το ψυγείο να βρίσκεται πιό εσωτερικά από ότι το εμπρός τμήμα των εμπρός φτερών.
Αυτά σε πολύ γενικές γραμμές.
Παναγιώτη (discοverά) ο συνειδητοποιημένος ιδιοκτήτης Land Rover πολύ συχνά αντί να αλλάζει το αυτοκίνητό του με νεώτερο πηγαίνει σε παλαιότερο (το έχουμε ξαναγράψει αυτό και νομίζω ότι οι δάφνες για την πολύ σωστή αυτή παρατήρηση/διαπίστωση ανήκει στον Bαγγέλη.) Μέχρι να βρει αυτό που τον εκφράζει/καλύπτει απολύτως.
Μακάρι (όπως έχουμε ξαναγράψει και λέμε όλοι μας στο φόρουμ αυτό αλλά και σε άλλα που ανήκουν σε ιδιοκτήτες που αγαπούν και αποδέχονται αυτά τα αυτοκίνητα) να "πιάσει" το νόημα κάποια στιγμή η εταιρεία και να ξαναβγάλει στην παραγωγή κάτι απλό.....
Χαιρετώ